abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180707636
Hallo iedereen,

Ik ben nu reeds 9 jaar samen met mijn vrouw en ondertussen ook een jaar getrouwd. Op seksueel vlak is het nooit echt super gegaan tussen ons maar we zien elkaar duidelijk wel graag. Voor dit probleem zijn we dan ook naar een seksuoloog gegaan. We hebben hier al veel aan gehad. Zo leerden wel elkaar beter kennen. Maar toch bleef het punt van seks moeilijk. Mijn vrouw kan genieten van gewoon intiem te zijn maar wil heel vaak niet verder gaan. Zo hebben we maar 1 keer seks om de 1à2 maand. Wat voor mij te weinig is. Ik heb dit al vaak aangegeven en we hebben al naar oplossingen en manieren gezocht om mijn vrouw haar libido een beetje op te krikken. Tijdens die sessies is ook naar boven gekomen dat ze haar eigenlijk aangetrokken voel tot vrouwen. Op zich heb ik hier geen probleem mee. We hebben hier ook al veel gesprekken over gehad, zelfs even gesproken van een trio te proberen. Maar veel veranderde niet op seksueel vlak. Hoeveel moeite we ook deden.

Doordat zij zo weinig zin heeft en ik zoveel. Heeft ze schrik van mij teveel op te winden in ik schrik om teveel opgewonden te worden. Waardoor we snel in een viseuze cirkel terecht komen. En we geraken er maar moeilijk uit. Desondanks verschillende manieren en pogingen. Hierdoor ga in meer afstand nemen van haar en reageer ik snel geïrriteerd. Wat zeker niet helpt... Maar het duurt nu al zo lang dat ik echt mijn geduld aan het verliezen ben.

Mijn vrouw heeft ook een vriendin die lesbisch is. En ze komen nu al enkele jaren goed overeen maar puur vriendschappelijk. Tot maart dit jaar. Op een bepaald moment hebben ze aan mij de toestemming gevraagd om een relatie te mogen beginnen met elkaar. Ik heb dit toegestaan met de gedachte dat dit misschien ook onze relatie een boost zou geven. Zowel mijn vrouw als ik dachten dat dit zo zou zijn.
De voorwaarde was wel dat ze aan mij zei als ze seks hebben gehad. Dit vind ze niet zo leuk maar ze doet het wel. Waarom ik dit wil weten, weet ik niet. Het is gelijk dat ik niet buiten spel wil gezet worden.

Nu blijkt dat ze minstens 1 of soms zelfs 2 keer per week seks hebben met elkaar. Wat mij enorm onzeker maak want bij ons is het nu ondertussen al zeker 2.5maand geleden. Dit zorgt ervoor dat ik nog sneller geïrriteerd ben. En dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan, hoe ik me erbij moet voelen. Ik heb heel veel vraagtekens in mijn hoofd, ik slaap er niet goed van en ik voel me ook steeds minder aangetrokken tot mijn vrouw.

Ze blijft zeggen dat ze mij graag zie en dat ze bij me wil blijven. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper. Ik zie haar ook nog steeds graag maar ik weet niet of ik hiermee verder kan gaan. Ik heb het haar ook al gezegd en dan vraagt ze me steeds of ik het wil uitmaken. Wat dus echt niet het geval is. Maar ik begin wel enorm te twijfelen. Want soms heb ik het gevoel dat we eigenlijk elkaar aan het lijntje aan het houden zijn. En vraag ik mij af of zij niet gelukkiger zou zijn moest ze mij niet meer hebben. Want dan zou ze ook minder schuldgevoelens hebben enzo..

Ik heb het gevoel dat we alles al hebben geprobeerd. Een ding nog niet. En dat is dat ik mezelf iemand zoek om seks mee te hebben. Ik stond in het begin niet echt open voor die optie want ik zou het liefst meer seks hebben met mijn vrouw. Maar ik heb duidelijk meer nodig dan dat zij me kan geven. Misschien moet ik het dan toch elders zoeken? Zodat de seks onze relatie niet meer gaat bepalen en dat we weer meer kunnen genieten van de tijd met elkaar zonder dat mijn vrouw het gevoel moet hebben dat we seks moeten hebben.

Is er nog iemand die zich herkend in deze situatie? Hebben jullie raad of tips. Want ik weet het even niet meer..
pi_180707685
Stoppen
pi_180707705
Ga scheiden.
pi_180707719
Waarom vraag je niet of je mee mag doen?
pi_180708163
Afkappen. Sowieso belachelijk dat je akkoord gaat met haar verzoek om buiten de pot te mogen pissen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 22:57:30 #6
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180708173
Hoe hoopvol klinkt het als ze vraagt of je het uit wil maken? Eerlijk gezegd denk ik dat ze er zelf gewoon de ballen niet voor heeft en hoopt dat jij wil scheiden. Waarom dacht je in hemelsnaam dat dit een goede basis was om met elkaar te trouwen?

Wat vindt ze van het idee dat jij voor seks buiten de deur gaat kijken?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:04:02 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_180708381
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:57 schreef Elpis het volgende:

Wat vindt ze van het idee dat jij voor seks buiten de deur gaat kijken?
Dit, waarom zij wel en jij niet?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_180708574
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:04 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dit, waarom zij wel en jij niet?
Het is een voorstel van haar kant. Want ik ben gefrustreerd dat ik mijn 'goesting' niet kwijt kan. Op deze manier misschien wel.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:11:07 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_180708598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Tong1990 het volgende:

[..]

Het is een voorstel van haar kant. Want ik ben gefrustreerd dat ik mijn 'goesting' niet kwijt kan. Op deze manier misschien wel.
In de OP spreek je dat anders een beetje tegen.

Zoals ik het zie hebben jullie beiden een probleem en alleen zij heeft nu een oplossing.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_180709159
Waarom zijn jullie bij elkaar?
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:37:16 #11
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180709427
Dit lijkt me een heel slechte basis voor een open huwelijk. Ik zie niet echt een reden waarom jullie bij elkaar zouden willen blijven, zelfs als jullie beiden daarnaast een partner hebben die jullie geeft wat jullie missen. Een open huwelijk omdat ze sowieso een lager libido heeft, of omdat ze de ervaring met een vrouw niet wil missen is één ding, maar een open huwelijk omdat ze liever helemaal geen seks heeft met jou, maar wel met een ander is weer heel wat anders. Dan kom je meer in het terrein van een cuckolding fetisj en ik heb nou niet het idee dat jij die hebt.

Als je elkaar alleen maar graag ziet dan kun je dat ook buiten een relatie doen. Voor vriendschap is een huwelijk niet nodig. Door twee anderen, met eigen gevoelens, wensen en belangen, erin te betrekken maak je alleen maar moeilijker wat toch een vrij simpele oplossing heeft (toegegeven: in theorie). Namelijk vriendschappelijk uit elkaar gaan. Dat is echt niet raar als de één eigenlijk niet op het geslacht van de ander valt.

[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 25-07-2018 00:07:10 ]
  woensdag 25 juli 2018 @ 01:07:56 #12
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180710809
Je gaat eindigen als zaaddonor. En dan moet je maar hopen dat je je vrouw op de natuurlijke manier mag bevruchten.

Dit is geen gezonde relatie meer.. dus ik denk dat ik dr een voorzichtig einde aan zal maken.
pi_180712344
Ze heeft dus helemaal geen laag libido, dit is trekken aan een dood paard.
pi_180712555
Zijn er kinderen?
pi_180712587
Waarom doe je dit jezelf aan? Er bestaan ook (nogal veel) vrouwen die ook aardig zijn, en hetero.
  woensdag 25 juli 2018 @ 07:47:25 #16
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_180712670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 01:07 schreef Kamelenteen het volgende:
Je gaat eindigen als zaaddonor. En dan moet je maar hopen dat je je vrouw op de natuurlijke manier mag bevruchten.

Dit is geen gezonde relatie meer.. dus ik denk dat ik dr een voorzichtig einde aan zal maken.
Dit.
pi_180712696
Je vrouw heft dus eigenlijk een heel hoog libido, maar gewoon niet bij jou. Meer dan 2x stiekem achter je rug om kreeg ze er niet in gepropt... :X Ik kan mij niet indenken dat je hier gelukkig van wordt.

Sowieso alles wat zij op haar botviert gebeurt niet bij jou, en jij komt flink te kort en zij niet. Dit is ongezond.
  woensdag 25 juli 2018 @ 08:11:44 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180712798
Het was haar idee?
Komen jullie uit een familie/omgeving waar homoseksualiteit not done is zeg maar?
In dat geval is er een goede kans dat je alleen als een soort excuustruus naar de buitenwereld mag fungeren.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180712846
Ga gewoon scheiden, je gaat toch niet als het 'het leuke 'huwelijk' en financiële input dienen zodat zij lekker leuke dingetjes kan doen met haar vriendinnetje en jij mag jezelf de bek afvegen. Ga gewoon scheiden, kom je vanzelf een leuke vrouw tegen die je de kleren van het lijf wil rukken en samen met jou het behang van de muur wil neuken.

Kan je vrouw leuk lesbisch doen en werken aan haar eigen toekomst.
pi_180712893
Even serieus...

Je vrouw heeft dus een goed seksleven buiten de deur.
En jou raakt ze met geen vinger aan!!!
En dan ga je ook nog om advies vragen? :') :')

Kappen met die handel
pi_180712919
Noemt ze die grote neger nog steeds haar vriendin? :D

Face it, ze wil jou niet. Waarom wil jij haar dan wel?
hardcoholic
pi_180713724
Scheiden. Move on.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 25 juli 2018 @ 10:03:34 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180713821
LOL

Wat wil ze nog eigenlijk van je? De helft van je geld en je arbeid in en om het huis en wellicht je zaad als ze straks met haar vriendin een kindje wil?

De tering. Je bent gewoon een huisdier met extra opties.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180713870
Dit is duidelijk over. Helaas. Ik heb oprecht met je te doen. Wegwezen hier.
pi_180713874
Goeie cuck
pi_180714651
Jullie houden elkaar tegen om te groeien, als je uit elkaar gaat wilt dat niet zeggen dat je elkaar niet meer hoeft te zien.
Dit huwelijk werkt zo niet, zij is op haar gemak bij vrouwen en jij blijft gefrustreerd, ga verder en houd de vriendachap aan.
pi_180714832
Waarom neuk jij gewoon geen anderen? Al aan een open relatie gedacht?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180716201
Ik zou komende periode 3 keer per week naar de hoeren gaan van jullie opgebouwde spaargeld en iedere keer je vrouw dit laten weten (hoe lekker het was).

Als ze er iets negatiefs van vind zeg je dat jij ook je behoefte hebt en zij niet de enigenis die mag genieten :)
hardcoholic
pi_180717881
Direct scheiden, en op zoek naar een partner die zich wel aangetrokken voelt tot jouw geslacht.

Dat je dit al zo lang hebt kunnen laten duren kan ik moeilijk begrijpen, ik zou het niet vol kunnen houden in zo een situatie.

Save yourself! success!
Doei
  woensdag 25 juli 2018 @ 17:34:43 #30
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180723488
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:26 schreef GM78 het volgende:
Even serieus...

Je vrouw heeft dus een goed seksleven buiten de deur.
En jou raakt ze met geen vinger aan!!!
En dan ga je ook nog om advies vragen? :') :')

Kappen met die handel
Een andere benaming hiervoor is: schijnhuwelijk.

Lijkt erop dat mevrouw getrouwd is om de schijn op te houden, lesbisch is maar dat niet aan de buitenwereld lijkt te kunnen, durven of mogen uiten.
pi_180725602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 07:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zijn er kinderen?
Zeer terechte vraag. Anders kan je het veel makkelijker uit maken en lekker weer de vrije markt op.
pi_180733583
En jou uitlachen dat ze doen, terwijl ze elkaars kokosmatten hebben klaargelikt.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 16:09:59 #33
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_180770835
Messed up. Succes en sterkte goos
pi_180770923
Ga scheiden. Ik begrijp niet waarom je überhaupt getrouwd bent als je seksleven al die tijd zo slecht was, maar dat is een ander verhaal.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 18:39:43 #35
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_180774248
Jezus TS, je bent toch geen voetveeg man :') .
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  zondag 29 juli 2018 @ 09:15:01 #36
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_180807712
Bouw jezelf om tot vrouw.
pi_180811703
Ik zou er nog een keer een trio uit vissen en dan afkappen! :)
  zondag 29 juli 2018 @ 23:12:26 #38
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_180824270
Ik hou niet van fraude.
pi_180890231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:
Tijdens die sessies is ook naar boven gekomen dat ze haar eigenlijk aangetrokken voel tot vrouwen.
Dit was het moment geweest om er mee op te houden. Geen verwijten naar elkaar maken, maar gewoon uit elkaar gaan.

Waarom blijf je bij iemand die niet eens op jouw geslacht valt? Of andersom, waarom blijf je bij iemand op wiens geslacht je niet valt?
pi_180915538
quote:
Hallo iedereen,

Ze blijft zeggen dat ze mij graag zie en dat ze bij me wil blijven. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper. Ik zie haar ook nog steeds graag maar ik weet niet of ik hiermee verder kan gaan. Ik heb het haar ook al gezegd en dan vraagt ze me steeds of ik het wil uitmaken. Wat dus echt niet het geval is.
:') :') :') :') :')

Loop even naar een muur en doe dit icoontje na:
|:(

Ze heeft het voor je uitgespeld:
Ze is LESBISCH! Niet bi-seksueel maar LESBISCH!!!

Dat ze je graag ziet wil ik best geloven. Maar ze houd van je als een broer of haar vader. Daar ga je ook geen seks mee hebben.

Jij bent nog overduidelijk gek op haar. Ja spijtig maar ze gaat geen seks met je meer hebben. Ze wordt niet door je aan getrokken, want ze valt niet op mannen. Overduidelijk wordt ze meer geil op vrouwen want je zegt zelf dat ze met haar vriendin vaker ligt te scharen.

quote:
Maar ik begin wel enorm te twijfelen. Want soms heb ik het gevoel dat we eigenlijk elkaar aan het lijntje aan het houden zijn. En vraag ik mij af of zij niet gelukkiger zou zijn moest ze mij niet meer hebben. Want dan zou ze ook minder schuldgevoelens hebben enzo..

Ik heb het gevoel dat we alles al hebben geprobeerd. Een ding nog niet. En dat is dat ik mezelf iemand zoek om seks mee te hebben. Ik stond in het begin niet echt open voor die optie want ik zou het liefst meer seks hebben met mijn vrouw. Maar ik heb duidelijk meer nodig dan dat zij me kan geven. Misschien moet ik het dan toch elders zoeken? Zodat de seks onze relatie niet meer gaat bepalen en dat we weer meer kunnen genieten van de tijd met elkaar zonder dat mijn vrouw het gevoel moet hebben dat we seks moeten hebben.
Gelukkig ben je er zelf ook al een beetje achter maar deze gedachten zijn het juiste antwoord. Je moet het inderdaad elders zoeken. Kortom, maak het jezelf niet moeilijker dan het is. Geef haar een hand, ga van haar weg en neem voorlopig geen contact meer op. Hoe oud ben je eigenlijk?

Er zijn genoeg hetero vrouwen of biseksuele vrouwen die een man willen en als jij tot hun type hoort willen ze je graag seks en aandacht geven. Daar heb je meer aan dan je huidige partner want die valt niet op mannen. Helaas heeft ze dat met jou moeten ontdekken maar het is niet anders.

Sterkte!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:48:45 #41
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_180920705
quote:
Hallo iedereen,

Ik ben nu reeds 9 jaar samen met mijn vrouw en ondertussen ook een jaar getrouwd. Op seksueel vlak is het nooit echt super gegaan tussen ons maar we zien elkaar duidelijk wel graag. Voor dit probleem zijn we dan ook naar een seksuoloog gegaan. We hebben hier al veel aan gehad. Zo leerden wel elkaar beter kennen. Maar toch bleef het punt van seks moeilijk. Mijn vrouw kan genieten van gewoon intiem te zijn maar wil heel vaak niet verder gaan. Zo hebben we maar 1 keer seks om de 1à2 maand. Wat voor mij te weinig is. Ik heb dit al vaak aangegeven en we hebben al naar oplossingen en manieren gezocht om mijn vrouw haar libido een beetje op te krikken. Tijdens die sessies is ook naar boven gekomen dat ze haar eigenlijk aangetrokken voel tot vrouwen. Op zich heb ik hier geen probleem mee. We hebben hier ook al veel gesprekken over gehad, zelfs even gesproken van een trio te proberen. Maar veel veranderde niet op seksueel vlak. Hoeveel moeite we ook deden.

Doordat zij zo weinig zin heeft en ik zoveel. Heeft ze schrik van mij teveel op te winden in ik schrik om teveel opgewonden te worden. Waardoor we snel in een viseuze cirkel terecht komen. En we geraken er maar moeilijk uit. Desondanks verschillende manieren en pogingen. Hierdoor ga in meer afstand nemen van haar en reageer ik snel geïrriteerd. Wat zeker niet helpt... Maar het duurt nu al zo lang dat ik echt mijn geduld aan het verliezen ben.

Mijn vrouw heeft ook een vriendin die lesbisch is. En ze komen nu al enkele jaren goed overeen maar puur vriendschappelijk. Tot maart dit jaar. Op een bepaald moment hebben ze aan mij de toestemming gevraagd om een relatie te mogen beginnen met elkaar. Ik heb dit toegestaan met de gedachte dat dit misschien ook onze relatie een boost zou geven. Zowel mijn vrouw als ik dachten dat dit zo zou zijn.
De voorwaarde was wel dat ze aan mij zei als ze seks hebben gehad. Dit vind ze niet zo leuk maar ze doet het wel. Waarom ik dit wil weten, weet ik niet. Het is gelijk dat ik niet buiten spel wil gezet worden.

Nu blijkt dat ze minstens 1 of soms zelfs 2 keer per week seks hebben met elkaar. Wat mij enorm onzeker maak want bij ons is het nu ondertussen al zeker 2.5maand geleden. Dit zorgt ervoor dat ik nog sneller geïrriteerd ben. En dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan, hoe ik me erbij moet voelen. Ik heb heel veel vraagtekens in mijn hoofd, ik slaap er niet goed van en ik voel me ook steeds minder aangetrokken tot mijn vrouw.

Ze blijft zeggen dat ze mij graag zie en dat ze bij me wil blijven. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper. Ik zie haar ook nog steeds graag maar ik weet niet of ik hiermee verder kan gaan. Ik heb het haar ook al gezegd en dan vraagt ze me steeds of ik het wil uitmaken. Wat dus echt niet het geval is. Maar ik begin wel enorm te twijfelen. Want soms heb ik het gevoel dat we eigenlijk elkaar aan het lijntje aan het houden zijn. En vraag ik mij af of zij niet gelukkiger zou zijn moest ze mij niet meer hebben. Want dan zou ze ook minder schuldgevoelens hebben enzo..

Is er nog iemand die zich herkend in deze situatie? Hebben jullie raad of tips. Want ik weet het even niet meer..
Accepteer dat je vrouw lesbisch is en niet met mannen sec wil hebben en ga allebij je eigen weg, dit wordt namelijk niet beter.
Mijn ex bleek homo te zijn en transgender en die heb ik ook los gelaten.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_180920869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:36 schreef Tong1990 het volgende:. Voor mij hoort bij een relatie seks. En dat hebben we amper.
Hier heb je toch je antwoord?
Somebody that I used to know
pi_180921115
Ik vind het ook niet zo sociaal van je vrouw richting jou toe. Zij wel plezier 1-2x per week, en jij niet. Wat vind je daar zelf van (dat ze jou daarmee achterlaat)
Somebody that I used to know
pi_180927927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
Afkappen. Sowieso belachelijk dat je akkoord gaat met haar verzoek om buiten de pot te mogen pissen.
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2018 @ 08:57:34 #45
368283 ato
pi_181024805
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')

Loop even naar een muur en doe dit icoontje na:
|:(

Ze heeft het voor je uitgespeld:
Ze is LESBISCH! Niet bi-seksueel maar LESBISCH!!!

Dat ze je graag ziet wil ik best geloven. Maar ze houd van je als een broer of haar vader. Daar ga je ook geen seks mee hebben.

Jij bent nog overduidelijk gek op haar. Ja spijtig maar ze gaat geen seks met je meer hebben. Ze wordt niet door je aan getrokken, want ze valt niet op mannen. Overduidelijk wordt ze meer geil op vrouwen want je zegt zelf dat ze met haar vriendin vaker ligt te scharen.

[..]

Gelukkig ben je er zelf ook al een beetje achter maar deze gedachten zijn het juiste antwoord. Je moet het inderdaad elders zoeken. Kortom, maak het jezelf niet moeilijker dan het is. Geef haar een hand, ga van haar weg en neem voorlopig geen contact meer op. Hoe oud ben je eigenlijk?

Er zijn genoeg hetero vrouwen of biseksuele vrouwen die een man willen en als jij tot hun type hoort willen ze je graag seks en aandacht geven. Daar heb je meer aan dan je huidige partner want die valt niet op mannen. Helaas heeft ze dat met jou moeten ontdekken maar het is niet anders.

Sterkte!
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:09:22 #46
53151 T42
Pinball Wizard
pi_181030760
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:19 schreef dimmak het volgende:
Waarom neuk jij gewoon geen anderen? Al aan een open relatie gedacht?
Lol relatie is niet echt meer he
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2018 @ 14:33:16 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181031416
quote:
Hallo iedereen,

Is er nog iemand die zich herkent in deze situatie?
Nee, sorry. Als een vrouw lesbisch is, dan sla ik meestal verzoeken voor een relatie af.
pi_181066058
@TS,
En wat is de status, liggen haar spullen al op straat?
#35.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:14:20 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_181072272
Zij heeft haar sexuele behoeftes vervuld. Nu jij nog.
Ik zou denken, kan zij of die twee samen niet jouw sexuele behoeftes invullen. SEX kun je ook doen, geven. als je niet zo geil bent, zeker als vrouw. En anders zoek jij ook een sexuele relatie met iemand of een andere, betaalde oplossing.

Betrek je vrouw en haar vriendin in je probleem !! Het is ook hun probleem als een van jullie 3 niets heeft.

Zo denk ik dat er ook zat vrouwen zijn die graag af en toe sex willen ZONDER een relatie. Weet niets van dating sites of tinder of sexcontact sites maar ik geef het een heel goede kans als je vrouw voor jou iemand zoekt, erbij schrijvend, voor mijn echtgenoot zoek ik een vrouw die .... De reden is dat ik op iets latere leeftijd er pas achter gekomen ben dat ik sterk lesbische gevoelens heb.

En het zou ook goed zijn zou je helemaal kappen, met scheiding en al. Het ligt er maar aan wat je allemaal mist in je leven. Bv op termijn kinderen. Wil zij dat ook. Misschien wil zij straks toch met die vrouw verder of een ander samenleven. het kan goed zijn dat jullie nog veel verder uit mekaar groeien. Nu ben je nog jong (je wordt sowieso ouder, niemand wordt er jonger op) en hoe jonger hoe meer kans op een andere, nieuwe vaste relatie, met of onder huwelijk.

Een man, niet piepjong, heeft beslist goede kansen .... Maar in dat geval kun je beter nu door de zure appel heen bijten en scheiden zodat je een nieuwe relatie cq leven kunt opbouwen.

Sterkte !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 03:19:36 #50
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181221109
Scheiden.
With love :*
  donderdag 16 augustus 2018 @ 05:36:26 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181221489
Het is 1 ding om een open relatie te hebben. Maar jouw vrouw wil jou niet eens meer. Dat is iets heel anders. Opbokken met dat wijf. En schande hoe ze jou nog als aanhangsel probeert te strikken ipv gewoon er een punt achter durft te zetten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_181258283
Als de vrouw van TS echt van haar partner houdt en de relatie in stand wil houden, dan kan ze begrijpen dat haar man (TS dus) af en toe met andere vrouwen seks heeft. Als ze daar totaal geen begrip voor heeft, is het beter om de relatie te beëindigen.
pi_181291027
Seks is natuurlijk niet alles maar je zit enorm in de friendzone in je eigen huwelijk.
Sterker je bent haar hetero vriend.

Hoe leuk etc ze ook is als jullie iets doen dit gaat hem volgens mij niet worden. Zij zal jouw ook wel aardig vinden maar je wilt toch af en toe ook wel gewoon graag gezien worden vanwege je manlijkheid, dus wees een vent en ga het gesprek an waarvan je wist dat gaat komen.

Hoewel zij er niks aan kan doen dat ze niet op je valt is het wel wat egoistisch om je aan het lijntje te houden.
pi_181345931
Waarom komt dit pas na 9 jaar boven water? Wat is er 9 jaar lang gebeurt ? Hoe laten mensen dit gebeuren? Je kan wel van elkaar houden, maar als de geaardheid of sex niet klikt doe je elkaar alleen maar ongeluk aan. Dit behoor je al in de Datingsfase van elkaar te ontdekken en bespreken. Ik snap niet waarom je dit jezelf aandoet. Dit werkt toch niet? Dit kan je geen relatie noemen. Maar meer een broer zus relatie denk ik.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 13:31:55 ]
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:26:51 #55
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181407063
Vraag of je een keer mag meedoen en daarna kappen
pi_181407176
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 05:36 schreef SpecialK het volgende:
Het is 1 ding om een open relatie te hebben. Maar jouw vrouw wil jou niet eens meer. Dat is iets heel anders. Opbokken met dat wijf. En schande hoe ze jou nog als aanhangsel probeert te strikken ipv gewoon er een punt achter durft te zetten.
pi_181430613
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 07:14 schreef LeesFoknl het volgende:
Zij heeft haar sexuele behoeftes vervuld. Nu jij nog.
...
Sterkte !!
Dit, neem ook iemand erbij voor de sex en laat de relatie die je nu hebt aan voor de knuffels en de lieve woordjes... *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')