Dit lijkt me een heel slechte basis voor een open huwelijk. Ik zie niet echt een reden waarom jullie bij elkaar zouden willen blijven, zelfs als jullie beiden daarnaast een partner hebben die jullie geeft wat jullie missen. Een open huwelijk omdat ze sowieso een lager libido heeft, of omdat ze de ervaring met een vrouw niet wil missen is één ding, maar een open huwelijk omdat ze liever helemaal geen seks heeft met jou, maar wel met een ander is weer heel wat anders. Dan kom je meer in het terrein van een cuckolding fetisj en ik heb nou niet het idee dat jij die hebt.
Als je elkaar alleen maar graag ziet dan kun je dat ook buiten een relatie doen. Voor vriendschap is een huwelijk niet nodig. Door twee anderen, met eigen gevoelens, wensen en belangen, erin te betrekken maak je alleen maar moeilijker wat toch een vrij simpele oplossing heeft (toegegeven: in theorie). Namelijk vriendschappelijk uit elkaar gaan. Dat is echt niet raar als de één eigenlijk niet op het geslacht van de ander valt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 25-07-2018 00:07:10 ]