SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
ah je hebt de camera nog niet ontdekt dus..quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt bizar... allemaal stapels met cd's hier en die van R.E.M. ligt toevallig precies bovenaan, zo voor het grijpen.![]()
Het moest zo zijn.
* Elfletterig zwaaitquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je hebt de camera nog niet ontdekt dus..
Stom, dat had ik zelf ook kunnen bedenken jaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft twee stapels. Bovenop stapel 1 ligt de V van Verzoekjes en op stapel 2 ligt de H van Hints.
Je komt wel over hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Even twee nieuwe tracks achter elkaar, anders kom ik niet over. En deze twee passen mooi bij elkaar.
Was het maar zo makkelijk als wat Spijkerbroek zegt. Vaak zoek ik me een ongeluk.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Stom, dat had ik zelf ook kunnen bedenken ja
Stapel 3: de O van Ongelukquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk als wat Spijkerbroek zegt. Vaak zoek ik me een ongeluk.
Vind ik ookquote:
Ow de tekst heb ik niet zo goed gehoord. De radio mag niet te hard ivm buren.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook
En ik hoor ook nog de songtekst "waiting for the rain to fall" .... hoogst toepasselijk
Geeft niks, maar je gaat mij hier niet mee bekeren...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
De hele zomer zijn er een paar platen die ik tot vervelens toe draai. Sorry, sorry, sorry...
tot het moment dat we klagen dat het al drie weken regent...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook
En ik hoor ook nog de songtekst "waiting for the rain to fall" .... hoogst toepasselijk
Die staat bijna elke show standaard klaar, momenteel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:58 schreef livelink het volgende:
Naar deze heeft Elf niet hoeven zoeken, gok ik zo.
Dat is het doel dan ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, maar je gaat mij hier niet mee bekeren...
het trapje van het zwembad gevonden?quote:
Whehe, zo hoog is-ie ook weer niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
het trapje van het zwembad gevonden?
deze vind ik mooier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik. Het heeft iets aparts. Benieuwd wat je van dit nummer vindt...
Ik heb deze pas één keer eerder gedraaid, maar toen was je niet aanwezig.quote:
Dus om je eerdere vraag te beantwoorden: we hebben alle reden om aan te nemen dat er een heel goed album onderweg is. Het andere nummer, ABOP, is eveneens erg prettig.quote:
eens!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus om je eerdere vraag te beantwoorden: we hebben alle reden om aan te nemen dat er een heel goed album onderweg is. Het andere nummer, ABOP, is eveneens erg prettig.
vast niet op dezelfde manier als in de clip van dit nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:12 schreef CindieY het volgende:
Misschien dat ik morgenavond nog wel wat nightswimming ga doen
Neuhquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast niet op dezelfde manier als in de clip van dit nummer
zelfs R.E.M. heeft minstens 15-20 nummers die mooier zijn..quote:
Leugens!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs R.E.M. heeft minstens 15-20 nummers die mooier zijn..
Dat is subjectiefquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn leugensquote:
Zo veel?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was in de keuken, maar herkende de stem meteen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |