Laat die -12 met windkracht 6 maar wegquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
liever een koude winter dan deze smerige temperaturen
Van mij mag het van de zomer naar de winter gaan. En dan weer terug naar de zomer. Dit jaar was dat eigenlijk zo want van de vorst begin maart naar de zomer van begin juni.quote:
Lente genot beste genotquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:55 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Van mij mag het van de zomer naar de winter gaan. En dan weer terug naar de zomer. Dit jaar was dat eigenlijk zo want van de vorst begin maart naar de zomer van begin juni.
Als je van -12 met windkracht 6 de warme variant neemt dan is dat eerder 41 graden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat die -12 met windkracht 6 maar weg
Of zoals 2006 lekker 20 graden in november zoals 4 jaar terugquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien krijgen we eens een keer geen nazomer.
doe maar gewoon max 25 graden bij voorkeur gewoon 20-22 graden prima. niemand zit te wachten op een Hollandse 30 graden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien krijgen we eens een keer geen nazomer.
Fixedquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe maar gewoon max 25 graden bij voorkeur gewoon 20-22 graden prima. niemand zit te wachten op een Hollandse 30 35 graden.
Is toch altijd zo. Dagje warmte en alle ventilatoren, airco's en ijsjes zijn uitverkochtquote:
De zomer was er al dik in mei met 13 zomerse dagen en 1 tropische dagquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:55 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Van mij mag het van de zomer naar de winter gaan. En dan weer terug naar de zomer. Dit jaar was dat eigenlijk zo want van de vorst begin maart naar de zomer van begin juni.
wat producten betreft zoals ijs.. daarom laat je iemand gewoon in de ochtend gaan rond 10 uur. ijsjes genoeg hoor hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is toch altijd zo. Dagje warmte en alle ventilatoren, airco's en ijsjes zijn uitverkocht
Dan is het 1 dagje koud en staat marktplaats weer vol met airco's en ventilatoren.
mooi toch? moeder natuur is het zat. Overbevolking, lekker man.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Is dit nu normaal? Ik lees ook veel droogte in Griekenland en Japan en Zweden bv ook.
Stel je eens voor... De klimaatverandering zet in. Nooit meer regen.
truequote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is toch altijd zo. Dagje warmte en alle ventilatoren, airco's en ijsjes zijn uitverkocht
Dan is het 1 dagje koud en staat marktplaats weer vol met airco's en ventilatoren.
Stond gisteren om 8:05 voor uitgestorven lege schappen. Had de laatste dozen meegenomen (5 dozen magnum kopieën). Echt alles was op. Waterijs, softijs, schepijs, alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat producten betreft zoals ijs.. daarom laat je iemand gewoon in de ochtend gaan rond 10 uur. ijsjes genoeg hoor hier.
veel producten zijn niet eens 100 euro, maar er wordt toch als oude prijs 100 euro afgebeeld met 75% korting.quote:
vorige week had ik magnum almond lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stond gisteren om 8:05 voor uitgestorven lege schappen. Had de laatste dozen meegenomen (5 dozen magnum kopieën). Echt alles was op. Waterijs, softijs, schepijs, alles.
Heb je een mooie lekkere hele dooier, verpest je het door de omelet om te draaien.quote:
Zag het ook jaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je een mooie lekkere hele dooier, verpest je het door de omelet om te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |