SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Bij Tot in de tuin. Kunnen we het meteen combineren met een babyshower (of hoe dat ook heet)quote:
Ja dat is een douche waar babies uit komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Tot in de tuin. Kunnen we het meteen combineren met een babyshower (of hoe dat ook heet)
Deze week lijkt me dan.
Is dat de code dat je niet meer hoeft te werken?quote:
Een stortdouche dan wel, hoop ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat is een douche waar babies uit komen.
En elk jaar betaald wordt vanuit de overheid?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat de code dat je niet meer hoeft te werken?
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Tot in de tuin. Kunnen we het meteen combineren met een babyshower (of hoe dat ook heet)
Deze week lijkt me dan.
En bij code rood ga je vervolgens gewoon dood.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En elk jaar betaald wordt vanuit de overheid?
Nee, dat is code AOWquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, hier is het zwembad. Ik zat nog in het vorige topic.
Welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, hier is het zwembad. Ik zat nog in het vorige topic.
Dankquote:
Ze zijn niet meer zo lekker als vroegerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank
Het voordeel van te warm weer is dat je ongestoord en ongelimiteerd perenijsjes kunt eten.![]()
[ afbeelding ]
Festini fruitijsjes met echte peren (Ola)quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer zo lekker als vroeger
bij ons niet helaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit lekker gevonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank
Het voordeel van te warm weer is dat je ongestoord en ongelimiteerd perenijsjes kunt eten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:04 schreef zorro28 het volgende:
Vandaag gaat het beter dan gister. Toen was hier niet te harden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Donderdag 34 graden.. heb al een halfjaar een sauna dagje gepland staan dan..
Daar wordt niemand vrolijk van iddquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Vrijdag staat bij mijn voorspelling 35! graden. Ik word nu al depressief van de gedachte.
Zeker welquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft de mensheid op deze bloedhete avond nog behoefte aan een DJ11-show?
lekker dan... hier is 37 graden voorspeld. We hoeven niet eens naar de sauna, zitten er middenin.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Donderdag 34 graden.. heb al een halfjaar een sauna dagje gepland staan dan..
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
lekker dan... hier is 37 graden voorspeld. We hoeven niet eens naar de sauna, zitten er middenin.
Oké, dat is alvast éénquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker wel
Ik moet nog huishouden doen, dus daar kan wel een muziekje bij.
Yaaaaaayy!!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Okéquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:31 schreef zorro28 het volgende:
Ja over een half uur kan ik ook inschakelen.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - Smoking Hot Tuesday
Minecraft muziek zal vast wel werken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er nog iets - niet zijnde Ronnie Flex-achtige meuk - waar ik hem een plezier mee doe?
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Minecraft muziek zal vast wel werken.
Die heb ik bij mijn neefje ook wel langs zien komen jaquote:
Herkenbaar van een aantal jaren geleden, ja. Nu is minecraft alweer een gepasseerd station.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die heb ik bij mijn neefje ook wel langs zien komen ja
Of dat ie stiekem een 100 uur mix op zet van zoiets
Elf zal je waarschijnlijk meer verrassen, ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde eigenlijk het journaal nog zien, maar dat is toch "branden in Griekenland, code oranje in Nederland, pepperspray in de Tour en nu het weer: Heet!". Dat weten we nu wel.
Ik twijfelde tussen Hot Stuff en dezequote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Donna Summer
Hah, I see what you did there!
Gelukkig met 2 r'enquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Elf zal je waarschijnlijk meer verrassen, ja.
Ze spelen nu meer fortnight, maar de minecraft youtube filmpjes en boeken zijn ook nog wel populair.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar van een aantal jaren geleden, ja. Nu is minecraft alweer een gepasseerd station.
Ik heb in elk geval veel nieuwe muziek klaarstaan. Afgelopen weken genoeg oude muziek gedraaidquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Elf zal je waarschijnlijk meer verrassen, ja.
Ja, ik wilde de goden niet verzoeken.quote:
Ik wil kerst- en winterliedjes horen om me gevoelsmatig wat beter te voelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo wel even naar buiten, kijken of het gevoelsmatig al zin heeft om de ramen open te gooien.
hoe laat?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks iets heeeeel leuks voor jou
Ik zit nu binnen in korte broek, maar moet zo dus toch een T-shirt aan, vanuit commercieel oogpunt mag niet iedereen dit goddelijke lichaam gratis zienquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil kerst- en winterliedjes horen om me gevoelsmatig wat beter te voelen.
dat is dan ook een geweldig nummerquote:
Ik wilde een half uurtje geleden nog ff op m'n balkon zitten, maar toen stond de zon er net op. Maar ff wachten tot ie weg is. En dan de boel weer lekker opengooien en hopen dat het kleine briesje dat er is nog iets van verkoeling oplevert. Maar met een minimumtemperatuur van 20 graden vannacht zal het toch wel zweten wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo wel even naar buiten, kijken of het gevoelsmatig al zin heeft om de ramen open te gooien.
ik ben nu nieuwsgierig dus....quote:
Hmm... Af en toe geeft hij aan een liedje leuk te vinden dat langskomt... maar kan zo even niets bedenken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er nog iets - niet zijnde Ronnie Flex-achtige meuk - waar ik hem een plezier mee doe?
Ik heb helemaal geen eens echte zomerkleding. Alleen maar wat jurkjes met lange mouwen en wat shirts met halflange mouwen. Geen korte broeken, geen badkleding en ook geen zomerjurken of mouwloze dingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit nu binnen in korte broek, maar moet zo dus toch een T-shirt aan, vanuit commercieel oogpunt mag niet iedereen dit goddelijke lichaam gratis zien![]()
je zwemt alleen naakt?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen eens echte zomerkleding. Alleen maar wat jurkjes met lange mouwen en wat shirts met halflange mouwen. Geen korte broeken, geen badkleding en ook geen zomerjurken of mouwloze dingen.
Ik heb een idee. Ik doe gewoon "Flatland" van Tunng als bruggetje naar het nummer dat ik wil laten horen. Dat is wel een mooie overgang er naartoequote:
Ik zwem helemaal niet en ben al in geen jaren meer op vakantie geweest, dus er was/is geen noodzaak voor dat soort dingen.quote:
Tracey Thorn, voorheen zangeres van Everything But The Girl. Er staat ook een langere versie op Spotifyquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Ik doe gewoon "Flatland" van Tunng als bruggetje naar het nummer dat ik wil laten horen. Dat is wel een mooie overgang er naartoe
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tracey Thorn, voorheen zangeres van Everything But The Girl. Er staat ook een langere versie op Spotify
Oeps.. Ook geen jurkjes met korte mouwen?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen eens echte zomerkleding. Alleen maar wat jurkjes met lange mouwen en wat shirts met halflange mouwen. Geen korte broeken, geen badkleding en ook geen zomerjurken of mouwloze dingen.
ik ook niet. Heerlijke plaat! Is de rest van het album ook goed?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik krijg hier toch geen genoeg van, dat scheelt
Gelukkig maar dan....quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond dit eerst helemaal niks, maar nu begin ik het mooi te vinden.
Same.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
werd tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
Dat album moet nog uitkomen. 24 augustus is het zover......quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook niet. Heerlijke plaat! Is de rest van het album ook goed?
Mouwen tot aan de elleboog zeg maar. Niet korter dan dat. Mouwloos mag niet op mijn werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps.. Ook geen jurkjes met korte mouwen?
daar begrijp ik uit dat er nog geen album is?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.
Vol blijdschap geven wij kennis van de geboorte van Dark Heart, broertje van Flatland
zeg ga eens afstuderenquote:
Het komt 24 augustus uit, maar inmiddels zijn 4 van de 11 tracks geopenbaardquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar begrijp ik uit dat er nog geen album is?
Mouwloos naar mijn werk doe ik ook niet zo snel, maar kort mouwtje wel. Kort mouwtje mag ook niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mouwen tot aan de elleboog zeg maar. Niet korter dan dat. Mouwloos mag niet op mijn werk.
die wil ik ook wel hebben schat ik zo inquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt 24 augustus uit, maar inmiddels zijn 4 van de 11 tracks geopenbaard
En dat album ga ik zeker kopen.
Misschien wel, zolang je oksels maar niet te zien zijn, maar ik neem geen risico en normaliter heb je hier niet zulke zomers dat ik het echt gemist heb.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mouwloos naar mijn werk doe ik ook niet zo snel, maar kort mouwtje wel. Kort mouwtje mag ook niet?
Okay... dat is echt een regel?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wel, zolang je oksels maar niet te zien zijn, maar ik neem geen risico en normaliter heb je hier niet zulke zomers dat ik het echt gemist heb.
Geen idee eigenlijk. Maar iedereen lijkt zich er aan te houden.quote:
Nou dat is iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Sam Taylor-Wood heet tegenwoordig Sam Taylor-Johnson en regisseerde onder meer de film 50 Shades Of Grey.
Vertelquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
Ik heb trouwens slecht en goed nieuws voor jullie allemaal![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar iedereen lijkt zich er aan te houden.
je hebt het niet zo op sm?quote:
Ik wist niet dat ze ook muziek maakte.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Sam Taylor-Wood heet tegenwoordig Sam Taylor-Johnson en regisseerde onder meer de film 50 Shades Of Grey.
Je gaat ons verlatenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
En wat is dan het slechte nieuws?quote:
Geen zondagochtendmuziek meerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat is dan het slechte nieuws?
de komende 3 zondagen geen zondagshow van mijquote:
Dat heeft ze dan ook amper gedaan, uitsluitend een paar nummers onder de hoede van een bepaald duo waarvan ik de naam niet noemquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook muziek maakte.
Op 3 dagen in Barcelona na twee jaar terug ben ik ook al jaren niet meer op vakantie geweest en toch hangt m'n kast vol met rokjes, jurkjes, shorts, hempjes en andere zomerse kleding. Nederlandse zomers zijn ook geschikt voor dat soort kledingquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zwem helemaal niet en ben al in geen jaren meer op vakantie geweest, dus er was/is geen noodzaak voor dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
Welk een leegtequote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
de komende 3 zondagen geen zondagshow van mij![]()
![]()
Maar voor we zondag weggaan, ga ik vast nog wel een keertje draaien![]()
door dit antwoord weten we weer een stuk meer van jequote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vooral niet op slecht geschreven fanfiction
Waar gaat u hene?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
de komende 3 zondagen geen zondagshow van mij![]()
![]()
Maar voor we zondag weggaan, ga ik vast nog wel een keertje draaien![]()
Nederlandse winters ookquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op 3 dagen in Barcelona na twee jaar terug ben ik ook al jaren niet meer op vakantie geweest en toch hangt m'n kast vol met rokjes, jurkjes, shorts, hempjes en andere zomerse kleding. Nederlandse zomers zijn ook geschikt voor dat soort kleding
quote:
Location: "vakantie" unknown. Please enter a valid location.quote:
de zondagshows van voor 3 uur s middags..quote:
dat zeg ik niet. Anders kom je misschien langsquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waar. WAAR.
Ach ja, ik voel me ook eerlijk gezegd niet zo heel gemakkelijk in zomerkleding. Dat speelt inderdaad waarschijnlijk een grotere rol.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op 3 dagen in Barcelona na twee jaar terug ben ik ook al jaren niet meer op vakantie geweest en toch hangt m'n kast vol met rokjes, jurkjes, shorts, hempjes en andere zomerse kleding. Nederlandse zomers zijn ook geschikt voor dat soort kleding
*roll eyes*quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Anders kom je misschien langs
Speciaal wat eerder voor opgestaan deze zondagquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
de zondagshows van voor 3 uur s middags..
Daardoor weet je nu wat je gaat missen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal wat eerder voor opgestaan deze zondag
Ja, een show met leuke muziekquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Daardoor weet je nu wat je gaat missen.
buitenlandquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*roll eyes*
Binnenland of buitenland dan?
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal wat eerder voor opgestaan deze zondag
Zit er een camping in Nordhorn?quote:
nee twee, maar daarna nog weekendje lowlandsquote:
geen idee. Wel een dierentuin.quote:
Ik gok dat jullie richting Kroatië gaan. Ineens gaat iedereen naar Kroatië lijkt het.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan ergens naartoe waar het koeler is dan hier!![]()
IJsland?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
dan zou je moeten weten dat wij dat dus niet doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat jullie richting Kroatië gaan. Ineens gaat iedereen naar Kroatië lijkt het.
Nuuk, Groenland.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen niet mee aan dat soort hipster gedrag.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok dat jullie richting Kroatië gaan. Ineens gaat iedereen naar Kroatië lijkt het.
Maar die denken allemaal dat ze origineel zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zou je moeten weten dat wij dat dus niet doen.
Ja, dat lijkt me wel wat voor Peacemanquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar die denken allemaal dat ze origineel zijn![]()
Schotland dan maar.
Mijn broer is nu in Schotland. *jaloers*quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar die denken allemaal dat ze origineel zijn![]()
Schotland dan maar.
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef CindieY het volgende:
Lekkere muziek trouwens, ik vlieg door het huis zo.
ik hou niet heel erg van whiskeyquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel wat voor PeacemanLekker whiskey zuipen en zo
Ik moet nog stofzuigen, maar ik vind het nog wel iets te warm eigenlijk. Hoewel het nu wel echt af begint te koelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef CindieY het volgende:
Lekkere muziek trouwens, ik vlieg door het huis zo.
ook geen groot fan van. Mull of Kintyrequote:
Ik blijf het herhalen: In Schotland hebben ze geen whiskey...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel wat voor PeacemanLekker whiskey zuipen en zo
Het is eigenlijk overal te warm voorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog stofzuigen, maar ik vind het nog wel iets te warm eigenlijk. Hoewel het nu wel echt af begint te koelen.
Oh ja, dat is zonder e. Ik vergeet het ook altijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen: In Schotland hebben ze geen whiskey...
Ik denk dat er wel wat import is. Zal niet veel zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky dan. Of sterke drank met een smaakjequote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koude thee met alcoholquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Whisky dan. Of sterke drank met een smaakje
niet voor muziek...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is eigenlijk overal te warm voor
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Schotland is momenteel ook niet aan te raden.
De midges steken je nu helemaal lek...
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is voor in de cola...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat import is. Zal niet veel zijn, maar toch.
Ik vraag me nu af of er ook sterke drank is zonder smaakje...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Whisky dan. Of sterke drank met een smaakje
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:00 schreef peaceman het volgende:
Hmm als ik dat allemaal zo lees... waar kan je dan nog heen? (Hint 11)
quote:
De vrieskist.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:00 schreef peaceman het volgende:
Luxemburgquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:00 schreef peaceman het volgende:
Flatland dan maarquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
Het is een hint voor een liedje![]()
Niet voor onze bestemming, al is er daar ook wel 1 voor.
Heb je er over getwijfeld?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
Volgende week ga ik naar jouw hintquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
over de hint om 11 een liedje te laten draaien? Ja best welquote:
Je kan beter even doorreizen naar Luxemburg.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar jouw hint
Bij dezenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
over de hint om 11 een liedje te laten draaien? Ja best wel
Thanks jij snapt de hint!
Daar treedt Heather Nova niet op. Maar Luxemburg is altijd mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan beter even doorreizen naar Luxemburg.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar treedt Heather Nova niet op. Maar Luxemburg is altijd mooi![]()
Mullerthal enzo
Dit is de primitieve uitvoering.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
En dit probeerde ik nou te voorkomen door heel duidelijk niet op de hint in te gaan
Ik zal het goedmaken door hierna een liedje te draaien over een land dat dit jaar een populaire vakantiebestemming van veel Nederlanders is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
En dit probeerde ik nou te voorkomen door heel duidelijk niet op de hint in te gaan
Amazing Stroopwafels?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het goedmaken door hierna een liedje te draaien over een land dat dit jaar een populaire vakantiebestemming van veel Nederlanders is.
Iets met de mp3-tag fout gegaan. Mixxxx geeft 'm wél weerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de primitieve uitvoering.
Zonder ë...
Het Wilhelmus...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het goedmaken door hierna een liedje te draaien over een land dat dit jaar een populaire vakantiebestemming van veel Nederlanders is.
Ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder ë...
Hët Goëdë Doël - Bëlgiquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder ë...
Dat is exact wat ik aan het doen was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan aanraden om de tekst van dit nummer eens op te zoeken. Erg grappig.
Het heeft inderdaad iets waardoor het niet echt gaat vervelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan hier geen genoeg van krijgen, eerlijk gezegd
Op de elpee-hoes staan de jaartallen erbijquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:20 schreef zorro28 het volgende:
De lyrics van nummer onthouden is wel een ramp trouwens
dat is ook zo bij Its The end of The world as we know it van R.E.M.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:20 schreef zorro28 het volgende:
De lyrics van nummer onthouden is wel een ramp trouwens
Ja, helaas wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
Veel van de thema's in dit nummer zijn nog steeds akelig actueel.
Klaar met alles? Dat heb je goed gedaan danquote:
Ja, daar komt hij regelmatig voorbijquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Tot mijn genoegen draait Radio 2 dit nummer vrij regelmatig
Deze hint mag Elf van mij wel draaien, ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:24 schreef peaceman het volgende:
Lekker nummer, maar nee ook geen Portugal.
Je zou eens in het genre van Mike O kunnen kijken
Zo alleen nog even wat dingen terug op hun plek zetten als de vloer droog is en de was ophangen als ie klaar is. En ohja, beddengoed verschonen. Maar das allemaal niet zo veel werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Klaar met alles? Dat heb je goed gedaan dan
Oké, ga ik opzoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb toch nog een verzoekje Elf... Lenny Kravitz - Low
Ah, gedweild heb ik gelukkig zondag al.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo alleen nog even wat dingen terug op hun plek zetten als de vloer droog is en de was ophangen als ie klaar is. En ohja, beddengoed verschonen. Maar das allemaal niet zo veel werk.
Ook leuk, ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Amazing Stroopwafels is beter: Ik ga naar Frankrijk
"Anders"quote:
neen, vreselijke plaat.quote:
Soms heb ik het idee dat ik wel dagelijks mag stofzuigen en dweilen met 2 vogels, maar zo gek ben ik nog nietquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, gedweild heb ik gelukkig zondag al.
en daarna The Shortsquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik ook een internationaal verzoekje doen?
Dan graag Bloem met Omdat...
Die heb ik gisteren nog laten horen aan mijn collega’s. Zij kenden dat nummer niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Amazing Stroopwafels is beter: Ik ga naar Frankrijk
Ik heb weer eens wat gemist merk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allen alhier, bedankt voor jullie kaartje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
nee vreselijk nummerquote:
Ik ga zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik ook een internationaal verzoekje doen?
Dan graag Bloem met Omdat...
Zo hoor je helemaal niks van die gasten, en zo sta je ergens in een achterbuurt van Sofia, Bulgarije op een marktje waar een elpee van the Shorts verkocht werd.quote:
die ligt daar al sinds 1985 ofzo op dezelfde rommelmarkt denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo hoor je helemaal niks van die gasten, en zo sta je ergens in een achterbuurt van Sofia, Bulgarije op een marktje waar een elpee van the Shorts verkocht werd.
Dank!quote:
Of misschien zijn ze wel hartstikke groot daar ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ligt daar al sinds 1985 ofzo op dezelfde rommelmarkt denk ik
Zit er dik inquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ligt daar al sinds 1985 ofzo op dezelfde rommelmarkt denk ik
Met die kaart een plekje geven?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Veel sterkte met het een plekje geven.
ja sorry ik hou niet zo van uitlopenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Bedacht tijdens de NL show van Peaceman dat dat toch eigenlijk wel een heel 'slimme' song is.
Maar toen was de show al bijna over...
grapjasquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met die kaart een plekje geven?
Ik welquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja sorry ik hou niet zo van uitlopen
deze ontbrak inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Bedacht tijdens de NL show van Peaceman dat dat toch eigenlijk wel een heel 'slimme' song is.
Maar toen was de show al bijna over...
ik ben meer van uitzittenquote:
quote:
Bloem bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze er nu uit zien. Heb je daar ook een plaatje van?
Hij is eigenlijk best weinig veranderd. Alleen de haarkleurquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is er wel iets knapper op geworden.
Zijn haar is ook mooier zo.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best weinig veranderd. Alleen de haarkleur
Moet lukken om die in te passenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
Ja nu heb ik zin in Nightswimming van R.E.M., maar geen idee of 11 daar nog tijd voor heeft.
Echt bizar... allemaal stapels met cd's hier en die van R.E.M. ligt toevallig precies bovenaan, zo voor het grijpen.quote:
Heb je nog iets van een systeem, Elf? Je hebt verzoekjes en hints meestal zo snel gevonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt bizar... allemaal stapels met cd's hier en die van R.E.M. ligt toevallig precies bovenaan, zo voor het grijpen.![]()
Het moest zo zijn.
Sommige dingen heb ik, voor de rest heb ik een systeem ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog iets van een systeem, Elf? Je hebt verzoekjes en hints meestal zo snel gevonden.
Hij heeft twee stapels. Bovenop stapel 1 ligt de V van Verzoekjes en op stapel 2 ligt de H van Hints.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog iets van een systeem, Elf? Je hebt verzoekjes en hints meestal zo snel gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |