SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Bij Tot in de tuin. Kunnen we het meteen combineren met een babyshower (of hoe dat ook heet)quote:
Ja dat is een douche waar babies uit komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Tot in de tuin. Kunnen we het meteen combineren met een babyshower (of hoe dat ook heet)
Deze week lijkt me dan.
Is dat de code dat je niet meer hoeft te werken?quote:
Een stortdouche dan wel, hoop ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat is een douche waar babies uit komen.
En elk jaar betaald wordt vanuit de overheid?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat de code dat je niet meer hoeft te werken?
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Tot in de tuin. Kunnen we het meteen combineren met een babyshower (of hoe dat ook heet)
Deze week lijkt me dan.
En bij code rood ga je vervolgens gewoon dood.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En elk jaar betaald wordt vanuit de overheid?
Nee, dat is code AOWquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, hier is het zwembad. Ik zat nog in het vorige topic.
Welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, hier is het zwembad. Ik zat nog in het vorige topic.
Dankquote:
Ze zijn niet meer zo lekker als vroegerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank
Het voordeel van te warm weer is dat je ongestoord en ongelimiteerd perenijsjes kunt eten.![]()
[ afbeelding ]
Festini fruitijsjes met echte peren (Ola)quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer zo lekker als vroeger
bij ons niet helaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit lekker gevonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank
Het voordeel van te warm weer is dat je ongestoord en ongelimiteerd perenijsjes kunt eten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:04 schreef zorro28 het volgende:
Vandaag gaat het beter dan gister. Toen was hier niet te harden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Donderdag 34 graden.. heb al een halfjaar een sauna dagje gepland staan dan..
Daar wordt niemand vrolijk van iddquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Vrijdag staat bij mijn voorspelling 35! graden. Ik word nu al depressief van de gedachte.
Zeker welquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft de mensheid op deze bloedhete avond nog behoefte aan een DJ11-show?
lekker dan... hier is 37 graden voorspeld. We hoeven niet eens naar de sauna, zitten er middenin.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Donderdag 34 graden.. heb al een halfjaar een sauna dagje gepland staan dan..
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
lekker dan... hier is 37 graden voorspeld. We hoeven niet eens naar de sauna, zitten er middenin.
Oké, dat is alvast éénquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker wel
Ik moet nog huishouden doen, dus daar kan wel een muziekje bij.
Yaaaaaayy!!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Okéquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:31 schreef zorro28 het volgende:
Ja over een half uur kan ik ook inschakelen.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - Smoking Hot Tuesday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |