SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een lekker klein meisje nog.![]()
Haha Duman, leuke foto. Vond hij het mooi?
Fleur die eerste, die is prachtig. Verkoelt ook goed he.
LDG dat ziet er goed uit!![]()
Ik probeerde net of Banaan kan slapen zonder slaapzak. Het resultaat was dat hij zo actief bleef dat ik de poging maar onderbroken heb en dat doe ik zelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
In welke zin lastig? Ziet er vrij normaal uit?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:45 schreef Blue_note het volgende:
Hmm. Ze zit in een lastig ritme:
07:00/11:00/15:00/19:00/23:00
En nu om 05:30 kwam ze voor de hele fles.
Laten liggen, beetje bijvoeden? Lastig lastig.
Volgens mij bedoelt hij dat ze om 7u weer een fles krijgt, terwijl de laatste om 5.30 was.quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In welke zin lastig? Ziet er vrij normaal uit?
Nou, niet lastig in de zin van lastig kind, maar meer dat ze om 05:30 kwam en de 'planning' 07:00 zegt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In welke zin lastig? Ziet er vrij normaal uit?
Ik zou altijd een kind dat honger heeft eten geven. Dan verandert het ritme wel weer...quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou, niet lastig in de zin van lastig kind, maar meer dat ze om 05:30 kwam en de 'planning' 07:00 zegt.
Edit: Nanuke was me voor![]()
Daarom dat ze om 05:30 ook heeft gegeten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou altijd een kind dat honger heeft eten geven. Dan verandert het ritme wel weer...
Geen slapende baby’s wakker maken, mijn ervaring is dat je daar ellende van krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2018 07:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daarom dat ze om 05:30 ook heeft gegeten.
Het gaat er meer om om haar nu wakker te maken of te wachten totdat ze komt.
dat laatstequote:Op woensdag 25 juli 2018 07:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daarom dat ze om 05:30 ook heeft gegeten.
Het gaat er meer om om haar nu wakker te maken of te wachten totdat ze komt.
Man, das een ritme waar menigeen een moord voor doet.:Dquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:45 schreef Blue_note het volgende:
Hmm. Ze zit in een lastig ritme:
07:00/11:00/15:00/19:00/23:00
En nu om 05:30 kwam ze voor de hele fles.
Laten liggen, beetje bijvoeden? Lastig lastig.
Ai, sterkte joh!quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Autorijden doet hij helaas wat minder goed... Nog 3.5 uur te gaan..
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:12 schreef LeSage het volgende:
Wat een mooie kindjes weer zegZo gek dat het merendeel nu jonger is dan M. Confronterend ook.
Vanmorgen spontaan besloten om lekker naar het zwembad te gaan met mijn zussen en een vriendin. Zo genieten met de mannetjes
Oo, zo zomers en wat een snoezig koppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Doet de mijne ook.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou, niet lastig in de zin van lastig kind, maar meer dat ze om 05:30 kwam en de 'planning' 07:00 zegt.
Edit: Nanuke was me voor![]()
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:26 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sacre jij hebt echt een chille baby!![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2018 12:05 schreef Aure het volgende:
Mijn baby kiest uitgerekend vandaag uit om weer lekker de sticker uit te hangen. Hij wordt ook pisnijdig als ik een hydrofiel tussen ons in leg. Baby's![]()
Awhquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:10 schreef minilot het volgende:
Beeb slaapt met klamboetje over zijn ledikant gespannen maar zit niettemin van top tot teen onder de muggenbulten van de voeding van vanmorgen vroeg en erop volgend per ongeluk dutje in het grote bed.
Nou hebben we zelf ook gewoonlijk wel een klamboe, maar die hadden we even weggehaald omdat -ie het gewapper van de plafondventilator tot niet-merkbaar reduceert.
Dus het is nu kiezen tussen ķf muggen ķf plakhitte.![]()
Zielig als kleintjes zo last hebben van de warmte & eigenlijk gewoon dichtbij willenquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:42 schreef Aure het volgende:
Ik drijf wel weg japff. Hij wil ook gewoon niet echt slapen. Hij is al vanaf 10 uur wakker met misschien 2 x 20 minuten slaap. Als ik hem weg leg is het echt keihard krijsen, maar tegen mij aan is het eigenlijk ook te warm dus is ie fysiek heel onrustig. Vermoeiend wel
Sleepy wings of zoiets geloof ikquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef Blue_note het volgende:
Wat was ook alweer die 'inbakerdoek' waar je alleen de armpjes vast kunt leggen?
Veel te warm voor volledig in te bakeren, maar ze blijft zichzelf wakker 'slaan'.
Ik vind het er niet onprettiger uit zien dan gewoon inbakeren, dit lijkt me zelfs een mooie oplossing voor jullie als ik het zo lees: minder wapperen met de armen, maar niet het warme van het inbakerenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:24 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hmm, die vind ik er niet heel prettig uitzien.
Nu inbakeren is echt te warm (al hebben we airco, maar die willen we niet te koud zetten op haar kamertje).quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vind het er niet onprettiger uit zien dan gewoon inbakeren, dit lijkt me zelfs een mooie oplossing voor jullie als ik het zo lees: minder wapperen met de armen, maar niet het warme van het inbakeren
Als drinken lastig gaat en met deze hitte: nat washandje. Daar heeft B veel op gesabbeld destijds.quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:18 schreef LadyS het volgende:
Mijn kliko wilde zijn avondfles nietNormaal zou me dat niks kunnen schelen, maar i.v.m. die hitte is het misschien niet zo handig. Morgen sowieso maar extra drinken aanbieden morgen (hij is een slechte waterdrinker)
Nolita, je hebt de fokwet op je afgeroepen denk ik..Wel ruk dat slechte slapen
Geen tips helaas
M. slaapt alleen in een romper nu. Ik heb ook een superdun slaapzakje van de hema (echt alsof er een slaapzakje van een lakentje gemaakt is), maar zelfs die lijkt me niks nu.
Wij mogen morgen weer naar het cb, ben benieuwd of zijn lijntje al afbuigt, omdat hij nu beduidend meer beweegt
ik heb alleen naar het plaatje gekekenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nu inbakeren is echt te warm (al hebben we airco, maar die willen we niet te koud zetten op haar kamertje).
Maar lees wat negatieve (gevaarlijke) stukken over de wings.
Oh, dat is wel een goed idee, hij vreet nog net niet de billendoekjes op als hij de kans krijgt, dus een nat washandje zou hij ook wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 25 juli 2018 22:44 schreef exode het volgende:
[..]
Als drinken lastig gaat en met deze hitte: nat washandje. Daar heeft B veel op gesabbeld destijds.
Ik ben inderdaad lichtelijk beīnvloed door verhalen over het consternatie bureau ja.quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:45 schreef rena het volgende:
CB muts? Zo te horen heb je je oordeel er al over klaar![]()
Ik ga er niet bij zijnquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:51 schreef Flav het volgende:
Ze geven advies, wat je daar dan mee doet moet je zelf weten. Wij zijn heel tevreden over het cb.
Die verhalen zijn hier absoluut niet aan de orde.
Wacht nu maar eerst het bezoek af voordat je je oordeel velt.
Wat een feestbeest!quote:Op woensdag 25 juli 2018 22:56 schreef Lemijn het volgende:
Jacob heeft alleen maar geschaterd vanavond. Lachen als hij oma zag, dan andere kant opkijken en lachen als hij mij zag. Lachen als ik naar hem toe liep. Lachen als ik weg liep. Heel vrolijk een dubbele avondmaaltijd gegeten. Daarna lachend aangevallen op de borst. Slapen zonder een kick met de mini-airco die meer white noise is dan echte verkoeling denk ik.
V slaapt ook nog na zijn fles van 6uurquote:Op donderdag 26 juli 2018 09:16 schreef minilot het volgende:
Ik dacht om 06:20 tijdens het voeden: we gaan heel vroeg boodschappen doen, want dan is het nog niet zo warm. Om 06:25 voel O. weer in slaap en slaapt nu nog.
Boks!quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:19 schreef Flav het volgende:
[..]
V slaapt ook nog na zijn fles van 6uur
Opgerolde hydrofieldoek mee om te stutten?quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:31 schreef vencodark het volgende:
Zou mijn 7 maanden (7,5 kilo) baby eigenlijk al prettig in zo’n winkelwagentje kunnen zitten?
De babysaurus van Mini waarschijnlijk welmaar zou mijn slanke den baby daar nog te smal voor zijn?
Ze kan al aardig zitten in de kinderstoel met stoelverkleiner.
En was je uk teleurgesteld toen het niet mocht?quote:Overigens wilde mijn zoon van 5 laatst ook proeven aan mijn tepel, net als Z.![]()
Niet gedaan trouwens, dat vind ik een beetje gek.![]()
Ohja, doek meenemen!quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Opgerolde hydrofieldoek mee om te stutten?
[..]
En was je uk teleurgesteld toen het niet mocht?Beetje afgekolfd een optie?
Er hebben bij mij intussen een stuk of vijf mensen van mijn melk geproefd (avontuurlijke foodies), maar wel maar twee ervan live uit de boob.
Zoet! En lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe vonden de andere proevers het smaken?
ehm geen idee hoe ik dat moet opschrijven. Eerst was het vooral aa, oo en uhuh. nu dus ook andere geluiden en verschillende toonhoogtes enzo. erg gezellig, hij lijkt hele verhalen te vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:45 schreef minilot het volgende:
Leuk, Elleska!Welke nieuwe klanken zijn erbij gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er wederom niets over kwijtquote:Op donderdag 26 juli 2018 07:43 schreef LadyS het volgende:
Lemijn, Jacob ook alweer bijna 1!Ik blijf me erover verbazen hoe hard iedereen gaat.
LeSage, wil je iets kwijt over afgelopen nacht, of hou je dat ook liever voor je i.v.m. de fokwet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dit vaker in verschillende bewoordingen, maar vergeet niet dat het een jeugdarts is, geen kinderarts, geen huisarts. Een jeugdarts is opgeleid om normale groei en ontwikkeling van kinderen te volgen en relevante afwijkingen te constateren. Dat is preventie. Diagnoses en behandelingen horen thuis bij de huisarts. Natuurlijk is er overlap, maar medicatie voorschrijven mogen ze bijvoorbeeld niet. Tegenwoordig mogen ze bepaalde doorverwijzingen wel doen, geprotocolleerd (naar de oogarts bij afwijkende ogentest bijvoorbeeld). Maar ook dat is dus beperkt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 10:05 schreef Schanu het volgende:
Het cb, bij ons zijn ze helemaal niet belerend en dat vind ik onwijs prettig! Contacten zijn prettig dus niks mis mee. Enige wat ik echt mis is meer doortastendheid op medisch gebied want er hoeft ook maar iets te zijn en wij worden meteen weer doorverwezen naar de huisarts.
Dat vond ik ook, maar toen kwam af en toe mama gericht tegen de muur, en dat vond ik ook niet tellen. En nu zegt ie tegen mij net zo vaak mama als baba als lalalalala (nieuwe favoriet). Dus ik zou werkelijk niet kunnen zeggen of en waneer hij deze skill binnen heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:05 schreef minilot het volgende:
Inzake klanken, het kuiken is inmiddels wakker en riep mij glunderend en met uitgestrekte armpjes middels "Mamamamamamamamama" naar boven.
Ik vind pas dat het telt als eerste woordje zodra -ie weet dat -ie na twee lettergrepen moet pauzeren.Maar toch!
Belle: zeker deze tips van Jentin! En klinkt stom maar hopen dat hij ze echt goed krijgt want anders bouwt hij niet genoeg antistoffen op en kan hij ze nog eens krijgen. Daarom is waterpokken bij baby’s eigenlijk echt heel sneu, ze kunnen het nog eens krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 10:07 schreef Jentin het volgende:
Ah, Belle, wat sneuHavermout en Kidsclin hielpen hier goed bij waterpokken (havermout in een hydrofiel washandje in een bak water: dan komt er een soort slijm af en dat helpt tegen de jeuk.)
Cb: geen uitgesproken fan, ze roepen wel eens iets doms, maar gelukkig kan ik ook zelf nadenken. Het is de Stasi niet, niemand komt je waterboarden als je een advies niet opvolgt.
Fijn, al die goede slapers! Hier sliep ze om 22.30 en meldde zich om 1.30 en 6.00. Daarna sliep ze nog tot 9.45![]()
Prima, maar ze doet met de baby vrij weinig omdat we dat zelf willen doen. Zeker de 1e 3-4 maanden. Maar dat was vantevoren ook al wel afgesproken.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:43 schreef vencodark het volgende:
Bluenote: hoe ‘bevalt’ () de nanny?
Welke taken neemt ze zoal uit handen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |