Ja, je bent het slachtoffer hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was me daarvan bewust en ook dat ik wel aangevallen zou worden
Maar daarom vond ik het toch wel belangrijk om eens de discussie erover te beginnen.
En kan verder prima tegen kritiek zolang het maar niet op schelden uitloopt,
Dus ja sommige hier kunnen dat weer niet
Ik wil daar wel wat op antwoorden. Daar vroeg kree ook naar, ervaringen van anderen:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:01 schreef Kemestry het volgende:
Mag ik het opnemen voor de 16 jarige? Uit Kree's verhaal blijkt nergens dat zij ergens onder geleden heeft? Dus er automatisch van uit gaan dat zij slachtoffer van hem geworden is slaat nergens op?
Toen ik 16 was heb ik ook leren tongzoenen van iemand die 32 was. Misbruik? Ik ben die man nog steeds erg dankbaarOp het moment dat iemand oud genoeg (en die leeftijd is voor iedereen anders) is om meer van de wereld en sex te ontdekken dan doe die gene daar alles aan. Met leeftijd wordt dan geen rekening gehouden.
Anyway.. Kree vertelt alleen zijn kant van het verhaal. Over haar kant weten we niks.
Nou, ik ken wel iemand trouwens. Ik had eens een vriendin die als kind thuis verwaarloosd werd en vanaf haar 15e op straat ging hangen en met oudere jongens seks had. Ze wilde graag een beetje aandacht. Maar helaas wilden die jongens wat anders, en was ze daarna niet meer boeiend. En zo ging ze van teleurstelling naar teleurstelling. We hebben elkaar in opname ontmoet. Helaas moest ze de kliniek eerder verlaten omdat ze haar armen zo had beschadigd dat de therapeuten het niet meer verantwoord achten. Dit was allemaal jaren geleden. Ze heeft nu problemen met haar rug, ze maakte een flinke klapper toen ze van een viaduct sprong. Ze woont nu wel weer zelfstandig gelukkig.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:25 schreef kree het volgende:
Wat ik wel wil is reacties van anderen die wellicht hetzelfde mee maakte. Persoonlijk of wellicht van kennen van
Klopt en zou willen dat ik meer over haar kant dan kon vertellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:01 schreef Kemestry het volgende:
Mag ik het opnemen voor de 16 jarige? Uit Kree's verhaal blijkt nergens dat zij ergens onder geleden heeft? Dus er automatisch van uit gaan dat zij slachtoffer van hem geworden is slaat nergens op?
Toen ik 16 was heb ik ook leren tongzoenen van iemand die 32 was. Misbruik? Ik ben die man nog steeds erg dankbaarOp het moment dat iemand oud genoeg (en die leeftijd is voor iedereen anders) is om meer van de wereld en sex te ontdekken dan doe die gene daar alles aan. Met leeftijd wordt dan geen rekening gehouden.
Anyway.. Kree vertelt alleen zijn kant van het verhaal. Over haar kant weten we niks.
Nee Kree, je verdraaid het weer!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet ze was bijna 16 toen ik voor het eerst contact had.
Dus daarna heb ik 2 jaar met haar gepraat.
Excuus ik heb het ergens dan of verkeerd verteld want weet dat ik niet al te handig ben met teksten.
Dus het viel allemaal wel mee.
Nu bij Jinek trouwens die had ook seks voor haar 16e
Als ik kree moet geloven dan heeft hij met een meisje wat oud genoeg was om seks te hebben alleen maar gepraat, en haar daarmee behoed voor allerlei ellende. Waarom hij het steeds heeft over dingen die niet legaal zijn is mij een raadsel. En waarom valt iedereen hem toch zo aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee Kree, je verdraaid het weer!
Je hebt duidelijk gezegd in NWS dat ze nog geen 16 was toen ze sex wou met jou en dat jij dat toch maar niet hebt gedaan omdat dat toch niet echt legaal was. Daarna zei je dat je al een paar jaar contact met haar had voor ze het over sex had, dus al vanaf 12, 13.
Je zei zelfs nog dat je er wat spijt van had dat je niets hebt ondernomen...
nog net geen 16 weet ik veel het is 10 jaar terug he dus kan zijn dat ik het niet meer precies weet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee Kree, je verdraaid het weer!
Je hebt duidelijk gezegd in NWS dat ze nog geen 16 was toen ze sex wou met jou en dat jij dat toch maar niet hebt gedaan omdat dat toch niet echt legaal was. Daarna zei je dat je al een paar jaar contact met haar had voor ze het over sex had, dus al vanaf 12, 13.
Je zei zelfs nog dat je er wat spijt van had dat je niets hebt ondernomen...
Lekker sarcastisch weer. Dat was een hypothetisch verhaal want het is nooit gebeurt namelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:17 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik kree moet geloven dan heeft hij met een meisje wat oud genoeg was om seks te hebben alleen maar gepraat, en haar daarmee behoed voor allerlei ellende. Waarom hij het steeds heeft over dingen die niet legaal zijn is mij een raadsel. En waarom valt iedereen hem toch zo aan?
[ afbeelding ]
Je vraagt je of het zo erg is om seks met een vijftienjarige te hebben terwijl je zelf ongeveer 10 jaar ouder was. En het dringt niet door hoe ziek dat is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch weer. Dat was een hypothetisch verhaal want het is nooit gebeurt namelijk.
Vraag me het wel af ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je vraagt je of het zo erg is om seks met een vijftienjarige te hebben terwijl je zelf ongeveer 10 jaar ouder was. En het dringt niet door hoe ziek dat is.
Had ik al gezegd dat het er mij niet om ging wat er gebeurd was, maar om wat je allemaal zegt over seks met kinderen?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me het wel af ja.
Maargoed het is niet gebeurt dus uiteindelijk niks aan de hand.
We hebben het ook niet over iemand van 16. Wij hebben het over toen dat meisje nog geen 16 was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:36 schreef Kemestry het volgende:
Stel... een 16 jarige minderjarige heeft sex met iemand van 24. Beiden voelen zich hier goed over. Wie zijn wij dan om daar over te oordelen? Het enige wat we kunnen doen is met de 16jarige praten om er achter te komen of zij het inderdaad allemaal ok vond.
Dus waar maken we ons nu druk over? Er is niets gebeurd. Behalve dat kree zich afvraagt of het erg zou zijn als hij inderdaad sex zou hebben met haar?
hoho toen dat ter sprake kwam was ze wel 16. Tussen alle 10000 berichtjes die gewoon over hele andere dingen gingen. Zou kunnen hoor dat ze misschien iets eerder er al naar gehint heeft,quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over iemand van 16. Wij hebben het over toen dat meisje nog geen 16 was.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
hoho toen dat ter sprake kwam was ze wel 16. Tussen alle 10000 berichtjes die gewoon over hele andere dingen gingen. Zou kunnen hoor dat ze misschien iets eerder er al naar gehint heeft,
maar heb ze sowieso niet meer.
Maar zeg dat er tussen die 10000 of wellicht nog veel meer na de jaren dat ze al 16 was er misschien stuk of 20 zitten die echt erg seksueel werden zitten dan is het al veel denk.
Dus om het maar even in perspectief te zien.
Het geeft meer aan dat we gewoon heel goed met elkaar konden praten denk ik.
En daar heb ik dus echt geen spijt van en zij zelf trouwens ook niet.
quote:Op zondag 22 juli 2018 19:24 schreef kree het volgende:
Kijk het is niet dat ze 10 was ofzo toen maar bijna 16 en sowieso best verstandig wel leek mij.
Tsja zou het dan zo erg zijn?
Tuurlijk is het een flink leeftijdverschil.
Maar weet dat ze toen sowieso al sex had met iemand die 27 was en hebben we uitgebreid over gepraat.
Jij stelt de vraag of iets wat verboden is wel zo erg is. Als ze 16 was was seks met haar ook als je zoveel ouder bent niet verboden.quote:
Ze valt gewoon op oudere jongens dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jij stelt de vraag of iets wat verboden is wel zo erg is. Als ze 16 was was seks met haar ook als je zoveel ouder bent niet verboden.
Waarom zou je dat doen denk je?
Nog geen 16 dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ze valt gewoon op oudere jongens dan.
En komop doe nou niet alsof dit een uitzondering is. Ik durf wel te wedden dat dit echt veel vaker gebeurt als je denkt En 9 van de 10 heeft daar later nooit problemen van.
Natuurlijk zijn er dan uitzonderingen die bv wel echt gekwetst worden of er nog misbruikt.
Maar daar was geen sprake van hoor althans niet voor zover ik het kon beoordelen. Dus ok dan laat ik haar gewoon haar gang gaan
Ik snap niet waarom je daar zo op doorgaat. Het kan wellicht een paar maandjes hebben gescheeld.quote:
Nee, het dringt maar niet door inderdaad. Een beetje kletsen is natuurlijk geen probleem. Maar het wordt anders als een kind tegen je verteld dat ze seks heeft met een man van 27 en jij doet niks. In plaats daarvan vraag je je af of het wel zo erg zou zijn om seks met haar te hebben op die leeftijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar zo op doorgaat. Het kan wellicht een paar maandjes hebben gescheeld.
Lekker boeie alsof dat onwijs erg was en zeker als het alleen om kletsen gaat.
Wist die ook van die man van 27 toen zij 15 was ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:55 schreef kree het volgende:
En zelfs de huisarts wist er toen dus van, dat was wel al even in de 16 toen ik die belde.
Ok dat is een pro die heeft met haar gebeld erover dan had die maar in moeten grijpen,
Maar deed ook niks.
Dus tsja
Dat weet ik niet ik heb het niet letterlijk gezegd toen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:56 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wist die ook van die man van 27 toen zij 15 was ja?
Precies, en dan denk jij oh de huisarts had er maar wat mee moeten doen terwijl het alweer een jaar verder was. Jouw gedachten gaan alleen over de vraag of seks met een vijftienjarige wel zo erg is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik heb het niet letterlijk gezegd toen.
Wel dat die een stuk ouder was dus neem aan dat die huisarts daar zelf over heeft gevraagd als die dat heel erg vond.
Maar dat is tussen haar en de huisarts geweest ik weet daar niet over alleen wat de huisarts haar later dus vertelde en wat ze tegen mij heeft gezegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |