Dat is gewoon helemaal niet waarquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd op met praten tegen een pedofiele muur
Het gaat mij persoonlijk over dit soort uitspraken:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:40 schreef Kemestry het volgende:
Jeetje waar gaat dit hele topic nou over??? Er is niets gebeurd?
Zolang er niets tegen haar wil ging is er niks loos? Mensen die denken dat ze misbruikt is doen aannames?
quote:Op zondag 22 juli 2018 18:21 schreef kree het volgende:
ja heel zeker kwam het van haar kant, ik had in eerste instantie niet eens een idee wie het was namelijk. ze was me totaal niet opgevallen op die hele bruiloft toen namelijk. Pas na haar uitleg snapte ik het.
edit trouwens want heb echt al een aantal keer dit verteld. afgezien van kromme zinnen enzo.
Blijkbaar is het moeilijk te geloven dus?
Toch ging het zo en echt totaal op haar initiatief. dus wellicht is het niet zo raar te geloven dan?
Die meiden van die leeftijd zijn echt 10x erger als dat iedereen denkt.
Trouwens ook ouders dus, twijfel er dan eigenlijk meer over of jullie wel weten wat ze doen.
Nu ben ik aardig en zal er geen misbruik van maken. Maargoed zijn er die het wel doen natuurlijk?
Er was geen grensoverschrijdend gedrag, ja wellicht voor ik haar leerde kennen. Maar dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, jij bent een engel. Jij hebt haar voor veel ellende behoed. En verder was er helemaal niks aan de hand. Dat lijkt misschien zo, maar dat komt omdat wij allemaal verkeerd lezen.
Als je niet donders goed weet waar wij het over hebben (grensoverschrijdend seksueel gedrag) dan begint de drank je frontaalkwab steeds verder aan te tasten kree.
Nee, als je seks met haar had gehad was je nu pedoseksueel geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is gewoon helemaal niet waar
Als ik haar nu keihard geneukt had dan had je misschien een punt gehad.
Maar dat is helemaal niet gebeurt.
En wat ze met andere gasten deed daar had ik helemaal geen invloed op sowieso.
Ja had het tegen haar ouders kunnen vertellen. En dan was het 1 groot drama geworden denk tussen haar en haar ouders.
En verder leek ze me verstandig genoeg om dat zelf te weten zelfs terwijl ik haar wel waarschuwde.
Jij snapt helemaal niet wat grensoverschrijdend gedrag is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Er was geen grensoverschrijdend gedrag, ja wellicht voor ik haar leerde kennen. Maar dat weet ik niet.
Nee daarom ik heb het toen gewoon zelf ingeschat van doet ze nou iets onwijs stoms of is ze verstandig genoeg om te weten wat ze doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je een verantwoordelijkheid had, ik heb niet gezegd wat je concreet had kunnen/moeten doen, dus ook niet dat je het tegen haar ouders had moeten zeggen.
Ja dat was zo. Wat doe je daar aan?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daarom ik heb het toen gewoon zelf ingeschat van doet ze nou iets onwijs stoms of is ze verstandig genoeg om te weten wat ze doet.
Leek mij toen van wel eigenlijk. Dus geen reden voor mij om er dan wat aan te doen.
Ja, en daarin zat je dus fout want ze was te jong.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daarom ik heb het toen gewoon zelf ingeschat van doet ze nou iets onwijs stoms of is ze verstandig genoeg om te weten wat ze doet.
Leek mij toen van wel eigenlijk. Dus geen reden voor mij om er dan wat aan te doen.
Je bent ondertussen 34/35(?) en je snapt het nog steeds niet? Serieus?!!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2018 19:24 schreef kree het volgende:
Kijk het is niet dat ze 10 was ofzo toen maar bijna 16 en sowieso best verstandig wel leek mij.
Tsja zou het dan zo erg zijn?
Tuurlijk is het een flink leeftijdverschil.
Maar weet dat ze toen sowieso al sex had met iemand die 27 was en hebben we uitgebreid over gepraat.
quote:Op zondag 22 juli 2018 19:49 schreef kree het volgende:
Maar een kind van 15 kan dus blijkbaar best wel keuzes maken?
Althans dat deed ze dus.
En als ze er zelf zo instaat zou het dan zo erg zijn sex te hebben met haar?
Ja dat probeer ik maar uit te leggen maargoed het blijft op mij terugkomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:40 schreef Kemestry het volgende:
Jeetje waar gaat dit hele topic nou over??? Er is niets gebeurd?
Zolang er niets tegen haar wil ging is er niks loos? Mensen die denken dat ze misbruikt is doen aannames?
Nee, jij hebt haar gered!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
lol dat zijn haar keuzes geweest niet die van mij he
Dat zeg ik niet, maar in ieder geval heeft ze het daarna wel met een condoom gedaan, althans dat denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, jij hebt haar gered!
Hier staat toch totaal iets anders als wat je zojuist beweerde?
Zieke man.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar in ieder geval heeft ze het daarna wel met een condoom gedaan, althans dat denk ik.
Ik was me daarvan bewust en ook dat ik wel aangevallen zou wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:53 schreef Kemestry het volgende:
Oh Kree je had nooit over dit onder werp moeten beginnen. Als volwassene ben je automatisch degene die een minderjarige met rust moet laten. En als minderjarige word je altijd automatisch als slachtoffer van de volwassene gezien.
Nee dat klopt niet ze was bijna 16 toen ik voor het eerst contact had.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:54 schreef Lenny77 het volgende:
Nogmaals, jij zegt dat ze iets voor haar 16e begon te praten over sex met jou. Iets na haar 16e vertelde ze dan over die andere mannen.
Maar ik blijf vallen over het feit dat je eerst zei dat ze pas over sex begon nadat jullie eerst jaren hebben gebabbeld. Dus ze was wel gewoon 12 of 13 toen je met haar begonnen bent.
En DAT blijft mij storen...
Het is amper een discussie te noemen en ik zou niet durven stellen dat je goed tegen kritiek kan. Je kan goed steeds maar weer op dezelfde manier reageren op dezelfde kritiek.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was me daarvan bewust en ook dat ik wel aangevallen zou worden
Maar daarom vond ik het toch wel belangrijk om eens de discussie erover te beginnen.
En kan verder prima tegen kritiek zolang het maar niet op schelden uitloopt,
Dus ja sommige hier kunnen dat weer niet
ja als ik steeds dezelfde kritiek krijgt dan komt er ook steeds hetzelfde antwoord. Dat is logisch,quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is amper een discussie te noemen en ik zou niet durven stellen dat je goed tegen kritiek kan. Je kan goed steeds maar weer op dezelfde manier reageren op dezelfde kritiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |