abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180738268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bij autopech moet je achter de vangrail gaan staan. Lul niet zo ontzettend dom kerel.
In Nederland ja, en staan, niet lopen. Logica noemen ze dat, maar dat zullen jouw kleine hersenen wel niet kunnen bevatten
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:19:53 #227
441440 aquawoman
Bitch please
pi_180738321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Doe niet zo raar. Ik heb het de eerste 30 jaar van mijn leven prima gered zonder mobiel. Toen waren de mensen niet zo spastisch als nu in contact kunnen hebben of wat dan ook. Als hij wel een mobiel met pik had, had hij gewoon dezelfde route gelopen, want die was het meest logisch.
Ik heb me ook lang gered zonder mobiel, maar in dit geval had het wel een verschil gemaakt. Want hij had gewoon iemand kunnen bellen om te vertellen waar hij was natuurlijk.

Ik vind het wel een goede tip, zeker in het buitenland. Ik reis zelf veel voor werk en heb altijd een pokerbankje mee omdat ik dan niet altijd weet wanner ik weer kan opladen en omdat je weet dat op reis andere dingen kunnen gebeuren dan in je dagelijkse routine in Nederland.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_180738334
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

In Nederland ja, en staan, niet lopen. Logica noemen ze dat, maar dat zullen jouw kleine hersenen wel niet kunnen bevatten
:')

Man man man.

Ga jij maar lekker op een dergelijke weg waar ze als idioten rijden in het pikkedonker langs de vangrail lopen.

Ik zou er ook achter gaan lopen in dit geval, maar zou ook zeker mijn flashlight van gsm gebruiken om te zien waar ik loop.
pi_180738363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Man man man.

Ga jij maar lekker op een dergelijke weg waar ze als idioten rijden in het pikkedonker langs de vangrail lopen.

Ik zou er ook achter gaan lopen in dit geval, maar zou ook zeker mijn flashlight van gsm gebruiken om te zien waar ik loop.
Ja. Idem hier. Een werkende telefoon had echt verschil kunnen maken.
pi_180738791
quote:

[..]

Man man man.

man man man, een telefoon nodig hebben om te overleven :') Gewoon aan de kant blijven lopen en als je een auto hoort ( wat op dat tijdstip een enkeling is) stop je gewoon even en wacht je tot die gepasseerd is. Maar loop maar lekker achter de vangrail, dan eindig je als Koen, Kris en Lisanne.
pi_180738895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

man man man, een telefoon nodig hebben om te overleven :') Gewoon aan de kant blijven lopen en als je een auto hoort ( wat op dat tijdstip een enkeling is) stop je gewoon even en wacht je tot die gepasseerd is. Maar loop maar lekker achter de vangrail, dan eindig je als Koen, Kris en Lisanne.
Wat betreft K en L, ik wist niet dat er op de Pianista trail vangrails aanwezig waren...
pi_180738966
quote:

[..]

De tering. :')
pi_180739647
quote:

[..]

Blijkbaar was Koen niet zo slim om te bedenken dat hij beter een telefoon met genoeg batterij mee kan nemen voor een noodgeval.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:50:10 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180739993
We negeren kennelijk maar gewoon dat ons NL geleerd wordt achter de vangrail te blijven als er een gevaarlijke situatie is, zoals bijvoorbeeld met pech op de vluchtstrook staan.

Al met al was achter de vangrail een hele veilige keuze langs zo'n weg, behalve dat er dus kennelijk metersdiepe gaten direct naast de vangrail liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180740012
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:32 schreef Krollie het volgende:

[..]

Blijkbaar was Koen niet zo slim om te bedenken dat hij beter een telefoon met genoeg batterij mee kan nemen voor een noodgeval.
Daar hebbie Krollie de trolliebollie weer :')
pi_180740068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:50 schreef Leandra het volgende:
We negeren kennelijk maar gewoon dat ons NL geleerd wordt achter de vangrail te blijven als er een gevaarlijke situatie is, zoals bijvoorbeeld met pech op de vluchtstrook staan.

Al met al was achter de vangrail een hele veilige keuze langs zo'n weg, behalve dat er dus kennelijk metersdiepe gaten direct naast de vangrail liggen.
In NL zijn er ook genoeg plekken waar je niet achter de vangrail moet gaan lopen omdat je dan omlaag flikkert.

Is ook iets met common sense.
Komop, die jongen is aan een noodlottig ongeval overleden, zoals dat dagelijks in het verkeer ook zal blijven gebeuren.

Snap die negatieve ophef niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 11:56:31 ]
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:55:28 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180740116
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

In NL zijn er ook genoeg plekken waar je niet achter de vangrail moet gaan lopen omdat je dan omlaag flikkert.

Is ook iets met common sense.
Komop, die jongen is aan een noodlottig ongeval overleden, zoals dat dagelijks in het verkeer ook zal blijven gebeuren.

Snap die ophef niet zo.
Het was idd een noodlottig ongeval, al dat onbeschofte gedoe door hem voor achterlijk uit te maken slaat dus nergens op.
Shit happens, kan iedereen gebeuren (en vooral degenen die nu het hardst schreeuwen hoe dom hij wel niet was), heel vervelend.... situatie was waarschijnlijk wel van invloed, die zou beter kunnen zijn, maar dat weten ze daar in Italië ook.

Al dat "wat een sukkel" en "hij had dit, dat, zus en zo" is gewoon te triest voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180740133
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was idd een noodlottig ongeval, al dat onbeschofte gedoe door hem voor achterlijk uit te maken slaat dus nergens op.
Shit happens, kan gebeuren, heel vervelend.... situatie was waarschijnlijk wel van invloed, die zou beter kunnen zijn, maar dat weten ze daar in Italië ook.

Al dat "wat een sukkel" en "hij had dit, dat, zus en zo" is gewoon te triest voor woorden.
Precies!

Edit: heb even een woordje toegevoegd aan mijn vorige reactie ;). Kwam anders over dan ik bedoelde.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 11:57:04 ]
pi_180740588
Is er nog nieuws over onze reddingshonden die dat meisje aan het zoeken zijn? Is zij al gevonden?
pi_180740777
quote:

[..]

Shit happens, kan iedereen gebeuren (en vooral degenen die nu het hardst schreeuwen hoe dom hij wel niet was), heel vervelend.... situatie was waarschijnlijk wel van invloed, die zou beter kunnen zijn, maar dat weten ze daar in Italië ook.

Dit ja. Die figuren mogen zich weleens gaan schamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 12:28:30 ]
pi_180740788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:17 schreef Black_Baron het volgende:
Is er nog nieuws over onze reddingshonden die dat meisje aan het zoeken zijn? Is zij al gevonden?
Geen idee, ff kijken inderdaad.
pi_180740884
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, ff kijken inderdaad.
Op twitter geen nieuws. Ze is nog steeds vermist. Lijkt me dat ze overleden is.
pi_180743273
Ongelooflijk die reacties hier. Ik val ook regelmatig, van de trap, of van opstapjes, loop tegen dingen aan in huis die er al jaren staan. Vind het heerlijk om geen telefoon bij te hebben en onbereikbaar te zijn. Heb afgelopen vakantie in Italie op een vergelijkbare weg ook achter de vangrail gelopen omdat me dat veiliger leek dan aangereden worden. En ik heb een hoog IQ, zeker hoger dan dat van Kurkdroog en Krolliebollie. En ik leef nog steeds. Omdat ik met al mijn ongelukjes nog nooit zo'n vette pech heb gehad als Koen. Want dat is wat het is, niet meer en niet minder.
  donderdag 26 juli 2018 @ 18:15:11 #244
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_180749215
quote:

[..]

En als hij dan was doodgereden had je commentaar gehad dat hij achter de vangrails had moet lopen :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_180749876
directe vrienden hebben het zwaar maar als je bij hem op school zat, man, doe niet zo droevig. Ik zou er ook niet om huilen als het iemand van mijn school was die ik verder niet kende. Waar gaan we in godsnaam heen met deze homomaatschappij.
pi_180750299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
directe vrienden hebben het zwaar maar als je bij hem op school zat, man, doe niet zo droevig. Ik zou er ook niet om huilen als het iemand van mijn school was die ik verder niet kende. Waar gaan we in godsnaam heen met deze homomaatschappij.
Een paar delen terug in deze reeks was er ook iemand die iemand kende met dezelfde naam als Koen en daarom extra droevig en aangeslagen was :') :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180750319
quote:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze wat trollen. Want je kunt je nauwelijks voorstellen dat er figuren zijn die zeggen mij kan dat nooit gebeuren.

Hij heeft gewoon ontzettend pech gehad. Samenloop van noodlottige omstandigheden.
pi_180753572
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:02 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze wat trollen. Want je kunt je nauwelijks voorstellen dat er figuren zijn die zeggen mij kan dat nooit gebeuren.

Hij heeft gewoon ontzettend pech gehad. Samenloop van noodlottige omstandigheden.
Dit is vergelijkbaar met een aflevering van '12 steden, 13 ongelukken".
pi_180761577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Een paar delen terug in deze reeks was er ook iemand die iemand kende met dezelfde naam als Koen en daarom extra droevig en aangeslagen was :') :P
:') treurnis

Ik zat vandaag op de rechterbaan en ik zag de vangrail. Voelde mij wel bedrukt, denkend aan koen dat hij niet meer is. Komt dichtbij zo
pi_180761814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat een onzin. Diegene gaf aan dat hij schrok toen hij de naam zag omdat hij dacht dat het een (ex) collega was die dezelfde naam heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2018 09:18:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')