Die is weg sinds bekend is dat ze een troll/kloon/whatever is. Tijd om te boel dood te laten bloeden.quote:
Het verbaast mij eigenlijk dat het zo lang duurde voor het kwartje hier viel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is weg sinds bekend is dat ze een troll/kloon/whatever is. Tijd om te boel dood te laten bloeden.
Wat terugkomend op de OP ook voor een boel potentiële partners aantrekkelijk is.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
TS komt needy over.
Haal die mannen weg die haar met van alles helpen en je houdt een klein, hulpeloos en onzeker meisje over. Beter lever je prestaties op eigen kracht.
Moet toegeven dat ik er simpelweg van uitging dat de situatie in de OP een echte was. Heb ook wel eens soortgelijke types meegemaakt: weinig empathie maar wel heel handig met mannen dingen laten doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het verbaast mij eigenlijk dat het zo lang duurde voor het kwartje hier viel.
Noem je dit mannen?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Oké ik kan goed mannen gebruiken en ik trek deze mannen ook aan.
-mannen al mijn studiewerk laten doen
-mannen mij overal naartoe laten brengen met de auto
-mannen voor mij op laten komen
-mannen mij laten beschermen of midden in de nacht laten ophalen
-mannen die mijn vervelingstijd opvullen
-mannen die alles voor me betalen
En ga zo maar door
Wat een leuk mens ben jij! Wat een voorbeeld! Zo zou iedereen moeten zijn!quote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Ik heb dit al sinds ik geboren ben, altijd.
Dit zijn mannen waarmee ik geen relatie wil want die wil ik gelijkwaardig hebben en liefhebben
Maar ik heb wel altijd ruzies in mijn vorige relaties hierom gehad
Het ging om zaken zoals (vriendinnen zouden nooit al deze kut klusjes voor mij met liefde opknappen) daarom heb ik veel mannelijke 'vrienden':
-mannen al mijn studiewerk laten doen
-mannen mij overal naartoe laten brengen met de auto
-mannen voor mij op laten komen
-mannen mij laten beschermen of midden in de nacht laten ophalen
-mannen die mijn vervelingstijd opvullen
-mannen die alles voor me betalen
En ga zo maar door
Ik vond dit super chill om naast mijn vriend te hebben, alleen werden mijn vriendjes altijd jaloers, en deed de relatie ten slechte, ik snap dat niet. Er zit namelijk geen andere intentie (sexuele of emotionele reden) voor mij achter ik gebruik ze gewoon puur voor eigen belang.
Het is puur praktisch en handig hoe de samenleving werkt: veel mannen willen zich nuttig voor vrouwen maken, zit in het instinct en ik kan hier handig op inspelen: ik ruik dat ik de juiste doelgroep (klinkt haast economisch) te pakken heb om te krijgen wat ik wil
En ja tuurlijk vinden die vrienden mij super leuk en zullen ze vast op mij geilen ofzo. Maar dat kan ik niet concluderen meteen. Maar moeten ze toch lekker zelf weten? Niet mijn probleem. Ik ben verder eerlijk als ze vragen waar het op staat
En ja ze laten zich zelf gebruiken. Ze lijken er van te genieten want ze doen het zelf dat ze alles voor mij regelen.
Ik weet wat liefde is, wat ik bij mijn partner wil hebben. Ik geef dan alleen maar en denk dan niet puur praktisch in wat ik aan hem heb. Dat onderscheid ken ik nu erg goed. Ik hoop dat ik ooit een partner vind die het niet erg vind dat ik andere mannen gebruik voor eigenbelang en hij niet gaat denken dat ik hem dan ook gebruik of dat hij bang moet zijn.
Gelukkig bestaat er zoiets als Karma en zal je ooit zelf vreselijk gebruikt en misbruikt wordenquote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Karma is een verzinsel, beter hou je foute mensen gewoon buiten de deur.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:38 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er zoiets als Karma en zal je ooit zelf vreselijk gebruikt en misbruikt worden
Jep, die gelegenheid is inmiddels voorbij.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben ik te laat om momentius veren in z'n reet te stoppen om zijn buitengewone scherpte, observatie en confrontatie? Helder baken in de duisternis die het onwetende gepeupel sturing kan geven.
Zonde, want hij verdiend oneindig veel erkenning!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, die gelegenheid is inmiddels voorbij.
Ik nullify zijn opmerking en zeg dat het nooit te laat is daarvoor, thanksquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zonde, want hij verdiend oneindig veel erkenning!
Ik zag dat je het nodig had.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:06 schreef momentius het volgende:
[..]
Ik nullify zijn opmerking en zeg dat het nooit te laat is daarvoor, thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |