abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180684632
Ik kan er niks aan doen maar ik voel me wel een beetje als de vader van de ontmaskeringen. Iedereen zit te posten en te posten en ik merk van 'hmmm dit klopt van geen kant' meld dat, anderen blijven maar doorposten en posten en dan stuur ik het een klein beetje ernaar dat ze misschien een kloontje is en dan bam! Binnen een kwartier is duidelijk wie ze (of hij, weten wij veel) was en dat het topic zoals ik al zei gewoon gelogen is
pi_180684676
Oh wacht, is ze dan gewoon niet aan het reclaimen? Na zo gekwetst te zijn door haar exen en andere manwezens, pakt ze nu de macht door ze terug te pakken op hun zwakke plek: wat ze wel van haar willen in het kader van strong independent woman enzo. En wellicht ook een beetje rancune/wraak..
pi_180684707
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh wacht, is ze dan gewoon niet aan het reclaimen? Na zo gekwetst te zijn door haar exen en andere manwezens, pakt ze nu de macht door ze terug te pakken op hun zwakke plek: wat ze wel van haar willen in het kader van strong independent woman enzo. En wellicht ook een beetje rancune/wraak..
ze doet het al vanaf haar geboorte, dus niks wraak ofzo
pi_180684722
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Of ze heeft net zoveel disfunctionele persoonlijkheden als kloonaccounts.
pi_180684783
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:10 schreef momentius het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik voel me wel een beetje als de vader van de ontmaskeringen. Iedereen zit te posten en te posten en ik merk van 'hmmm dit klopt van geen kant' meld dat, anderen blijven maar doorposten en posten en dan stuur ik het een klein beetje ernaar dat ze misschien een kloontje is en dan bam! Binnen een kwartier is duidelijk wie ze (of hij, weten wij veel) was en dat het topic zoals ik al zei gewoon gelogen is
Sorry to burst your bubble maar ze was gisteren in het datingtopic al ontmaskerd..
pi_180684793
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

Sorry to burst your bubble maar ze was gisteren in het datingtopic al ontmaskerd..
Uhu, waarom bleef iedereen dan serieus reageren hier? Inclusief jijzelf nog ook zelfs
R&P / Gebruiken Als je weet dat het niet klopt wat ze zegt :S Want als je serieus reageert op een topic waarin TS stelt dat ze iedereen naar haar wil kan zetten (dit topic) terwijl ze juist zelf aangeeft gebrainwashed te zijn en jij van beide weet dan klopt er iets niet of wel

[ Bericht 5% gewijzigd door momentius op 23-07-2018 22:23:51 ]
pi_180684899
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef momentius het volgende:

[..]

Uhu, waarom bleef iedereen dan serieus reageren hier?
Omdat niet iedereen daar van op de hoogte was. Het was trouwens de post van Scary_Mary waardoor het balletje voor mij begon te rollen van wie ts een kloon was.

R&P / Gebruiken

Toen begon het balletje te rollen voor mij.
pi_180684913
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef momentius het volgende:

[..]

Uhu, waarom bleef iedereen dan serieus reageren hier?
Om dezelfde reden dat jij ook post, het is kennelijk leuk genoeg ongeacht waarheden en/of responses
pi_180684948
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat jij ook post, het is kennelijk leuk genoeg ongeacht waarheden en/of responses
Niet echt ik ben de enige hier geweest die stelde dat er iets niet klopte. Daarna kwamen pas dit soort reacties. Mijn reacties zijn nogal anders dan de mensen die op TS inpraten. Maar wel grappig dat blijkbaar het al bekend was maar niemand het meldde vanaf het begin
pi_180684970
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef momentius het volgende:

[..]

Niet echt ik ben de enige hier geweest die stelde dat er iets niet klopte. Daarna kwamen pas dit soort reacties. Mijn reacties zijn nogal anders dan de mensen die op TS inpraten. Maar wel grappig dat blijkbaar het al bekend was maar niemand het meldde vanaf het begin
Ik bedoelde in het algemeen, niet deze in het bijzonder
pi_180684984
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef momentius het volgende:

[..]

Scary_Mary hintte er in haar eerste reactie in dit topic direct naar.
pi_180684988
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik bedoelde in het algemeen, niet deze in het bijzonder
Nee en ik bedoel ook dat in het algemeen mensen niet zo reageerden omdat ze het leuk vonden maar omdat ze dachten dat TS daadwerkelijk zo is
pi_180685028
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef momentius het volgende:

[..]

Nee en ik bedoel ook dat in het algemeen mensen niet zo reageerden omdat ze het leuk vonden maar omdat ze dachten dat TS daadwerkelijk zo is
Ik geloof nog steeds dat ts werkelijk zo is. Dit topic bevestigd echter wel de vermoedens die ik al had bij haar vorige account.
pi_180685064
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Oke ja ik stelde het daar al voor maar oke. Dit is ook geen winnen voor mij als mensen niet gewoon in chronologische volgorde iets kunnen volgen
pi_180685094
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Onbedoeld hoor, ik reageerde gewoon op dit topic zonder te willen refereren aan dat andere account.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef momentius het volgende:

[..]

Dan hebben we het over twee verschillende dingen, maar ik heb geen zin om dit topic verder te highjacken voor een wellesnietus dus ik laat het hier wel bij
pi_180685119
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Onbedoeld hoor, ik reageerde gewoon op dit topic zonder te willen refereren aan dat andere account.

[..]

Dan hebben we het over twee verschillende dingen, maar ik heb geen zin om dit topic verder te highjacken voor een wellesnietus dus ik laat het hier wel bij
Ik heb ook geen zin in een wellesnietus highjack dus laat het ook hierbij
pi_180685154
quote:
Ik had al zo’n vermoeden. ^O^

Al is de gevraagde shredder nog zo snel, een klooncheck achterhaalt hem wel O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180685227
Ach oke als ik het erbij laat kan jij het gewoon wel weer niet erbij laten. Post maar gewoon weer en ik laat het er wel bij
pi_180685277
Goede trol.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180688715
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:54 schreef JeMoeder het volgende:
Wat ben jij een kutwijf zeg. Seriously :')
Dit. Absoluut.
En ik snap die "vrienden" ook niet want dat zijn geen vrienden, dat ziet ze als gemaksartikelen.
Daarnaast beweert ze 180 graden gedraaid te zijn en nu wel speciaal voor haar "vriend/minnaar/partner" te zijn dus hoe was ze voor die tijd?

Je moet echt wel enorm veel te bieden hebben wil je dit vol kunnen houden, voor mij is geen enkele vrouw dit waard.
Steek de arrogantie maar ergens anders.
Geen enkele man verdient haar.
Niet omdat ze zo geweldig is maar omdat ze zo enorm manipulatief is en misbruik maakt van situaties.
En ik snap haar vriend trouwens ook niet, of zal dat stiekem gaan?

Vreselijk dit, gewoon bah. 3x bah bah bah.
pi_180688717
Ow, blijkbaar ben ik in een troll getrapt... :(
Maar wie het echt meent: Wees gewaarschuwd! :+
  dinsdag 24 juli 2018 @ 02:36:06 #122
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_180688722
Je klinkt een beetje als een psychopaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_180688744
Omdat het toch te heet is om te slapen.

Ik zou best "een vriendin" willen helpen met iets. Maar zoals het hier beschreven is.
Hmmms nu ben ik misschien al vrij naief. Maar na de tweede keer en zeker als je het zo zou vertellen zoals je in de OP zet dan was ik er toch echt wel klaar mee.
Hoe lief bekkie je misschien ook mag hebben.

Laat je dat al die mannelijke vrienden dit ook zo weten voordat ze blijven helpen?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 juli 2018 @ 07:51:56 #124
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_180690518
Ennnnn... dag TS :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_180690588
Maw je houdt een hoop mannen aan het lijntje.

Je zegt het is een win-win situatie.
Maar wat levert het die mannen eigenlijk op? Die zitten blijkbaar wel met een bepaalde verwachting en dat komt ook weer niet uit de lucht vallen.

Je bent er blijkbaar bewust van, Maar al die tijd ben je geenszins van plan die verwachtingen waar te gaan maken.

Nog erger dan een slet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')