ze doet het al vanaf haar geboorte, dus niks wraak ofzoquote:Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh wacht, is ze dan gewoon niet aan het reclaimen? Na zo gekwetst te zijn door haar exen en andere manwezens, pakt ze nu de macht door ze terug te pakken op hun zwakke plek: wat ze wel van haar willen in het kader van strong independent woman enzo. En wellicht ook een beetje rancune/wraak..
Of ze heeft net zoveel disfunctionele persoonlijkheden als kloonaccounts.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh wacht, is ze dan gewoon niet aan het reclaimen? Na zo gekwetst te zijn door haar exen en andere manwezens, pakt ze nu de macht door ze terug te pakken op hun zwakke plek: wat ze wel van haar willen in het kader van strong independent woman enzo. En wellicht ook een beetje rancune/wraak..
Sorry to burst your bubble maar ze was gisteren in het datingtopic al ontmaskerd..quote:Op maandag 23 juli 2018 22:10 schreef momentius het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik voel me wel een beetje als de vader van de ontmaskeringen. Iedereen zit te posten en te posten en ik merk van 'hmmm dit klopt van geen kant' meld dat, anderen blijven maar doorposten en posten en dan stuur ik het een klein beetje ernaar dat ze misschien een kloontje is en dan bam! Binnen een kwartier is duidelijk wie ze (of hij, weten wij veel) was en dat het topic zoals ik al zei gewoon gelogen is
Uhu, waarom bleef iedereen dan serieus reageren hier? Inclusief jijzelf nog ook zelfsquote:Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble maar ze was gisteren in het datingtopic al ontmaskerd..
Omdat niet iedereen daar van op de hoogte was. Het was trouwens de post van Scary_Mary waardoor het balletje voor mij begon te rollen van wie ts een kloon was.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef momentius het volgende:
[..]
Uhu, waarom bleef iedereen dan serieus reageren hier?
Om dezelfde reden dat jij ook post, het is kennelijk leuk genoeg ongeacht waarheden en/of responsesquote:Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef momentius het volgende:
[..]
Uhu, waarom bleef iedereen dan serieus reageren hier?
Niet echt ik ben de enige hier geweest die stelde dat er iets niet klopte. Daarna kwamen pas dit soort reacties. Mijn reacties zijn nogal anders dan de mensen die op TS inpraten. Maar wel grappig dat blijkbaar het al bekend was maar niemand het meldde vanaf het beginquote:Op maandag 23 juli 2018 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jij ook post, het is kennelijk leuk genoeg ongeacht waarheden en/of responses
Ik bedoelde in het algemeen, niet deze in het bijzonderquote:Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef momentius het volgende:
[..]
Niet echt ik ben de enige hier geweest die stelde dat er iets niet klopte. Daarna kwamen pas dit soort reacties. Mijn reacties zijn nogal anders dan de mensen die op TS inpraten. Maar wel grappig dat blijkbaar het al bekend was maar niemand het meldde vanaf het begin
Scary_Mary hintte er in haar eerste reactie in dit topic direct naar.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef momentius het volgende:
[..]
Niet echt ik ben de enige hier geweest die stelde dat er iets niet klopte. Daarna kwamen pas dit soort reacties. Mijn reacties zijn nogal anders dan de mensen die op TS inpraten. Maar wel grappig dat blijkbaar het al bekend was maar niemand het meldde vanaf het begin
Nee en ik bedoel ook dat in het algemeen mensen niet zo reageerden omdat ze het leuk vonden maar omdat ze dachten dat TS daadwerkelijk zo isquote:Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen, niet deze in het bijzonder
Ik geloof nog steeds dat ts werkelijk zo is. Dit topic bevestigd echter wel de vermoedens die ik al had bij haar vorige account.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef momentius het volgende:
[..]
Nee en ik bedoel ook dat in het algemeen mensen niet zo reageerden omdat ze het leuk vonden maar omdat ze dachten dat TS daadwerkelijk zo is
Oke ja ik stelde het daar al voor maar oke. Dit is ook geen winnen voor mij als mensen niet gewoon in chronologische volgorde iets kunnen volgenquote:Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Scary_Mary hintte er in haar eerste reactie in dit topic direct naar.
Onbedoeld hoor, ik reageerde gewoon op dit topic zonder te willen refereren aan dat andere account.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Scary_Mary hintte er in haar eerste reactie in dit topic direct naar.
Dan hebben we het over twee verschillende dingen, maar ik heb geen zin om dit topic verder te highjacken voor een wellesnietus dus ik laat het hier wel bijquote:Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef momentius het volgende:
[..]
Nee en ik bedoel ook dat in het algemeen mensen niet zo reageerden omdat ze het leuk vonden maar omdat ze dachten dat TS daadwerkelijk zo is
Ik heb ook geen zin in een wellesnietus highjack dus laat het ook hierbijquote:Op maandag 23 juli 2018 22:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Onbedoeld hoor, ik reageerde gewoon op dit topic zonder te willen refereren aan dat andere account.
[..]
Dan hebben we het over twee verschillende dingen, maar ik heb geen zin om dit topic verder te highjacken voor een wellesnietus dus ik laat het hier wel bij
Ik had al zo’n vermoeden.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ts = slangebek
R&P / Ex heeft mij gehersenspoeld
Dit. Absoluut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |