Haha niet oorspronkelijk, maar zegt genoeg dat ik in Eindje ben gebleven na mijn verbroken relatie tochquote:Op maandag 23 juli 2018 19:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, wie wil er niet wonen in die prachtige omgeving.
(Al kwam jij geloof ik niet uit de regio, dus wellicht ben jij minder bevooroordeeld)
Volgens mij staat Dven al op pole position.quote:
Gewoon: doen.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben ik wel met je eens.
Moet daar maar eens over nadenken hoe dat het beste aan te pakken.
Ja maar die is het land uit en zit weinig in dit topic. Dus als we even opschieten kunnen we wat meters maken. Bezorgen we hem bij terugkomst gewoon een tranentrekker.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij staat Dven al op pole position.
Wanneer veranderd een date naar "als vrienden"quote:Op maandag 23 juli 2018 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms
Nee, tis meer dat ik zelden de klik meemaak dat 't leuk blijft tot na date 6 en dan ook nog echt als date en niet als vrienden bv.
Ik moet dat toch echt even aan jou laten. Ben tegenwoordig (serieel, dat wel) monogaam.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ja maar die is het land uit en zit weinig in dit topic. Dus als we even opschieten kunnen we wat meters maken. Bezorgen we hem bij terugkomst gewoon een tranentrekker.
Als de seks niet wow is.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Wanneer veranderd een date naar "als vrienden"
Als er geen gevoelens ontstaan.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef snoesje45 het volgende:
Geen aantrekkingskracht. Geen vlinders of slappe knieën of hartkloppingen.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Als je Faxie heetquote:Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ik spreek teveel voor mijzelf dus. Meestal is het een kwestie van dat het seksueel niet goed klikt. Als iemand op het andere punt niet echt scoort zou ik daar niet echt vrienden mee blijven. Verspilde moeite lijkt mij, aangezien dan het verleden stoorzender is.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De seks kan best wow zijn, maar als dat 't enige is dat wow is...
Verander je naam. Voila..opgelost!quote:
Stoorzender als in dat je er seks mee hebt gehad / gedate?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik spreek teveel voor mijzelf dus. Meestal is het een kwestie van dat het seksueel niet goed klikt. Als iemand op het andere punt niet echt scoort zou ik daar niet echt vrienden mee blijven. Verspilde moeite lijkt mij, aangezien dan het verleden stoorzender is.
Ja, iemand waar het juist op dat gebied mee klikt en verder niet zo. Waarom zou je dat doen. Krijg je weer dat je toch af en toe op elkaar ligt.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stoorzender als in dat je er seks mee hebt gehad / gedate?
als dat 't enige is, dan houdt t snel op en evt voor een avondje idd.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, iemand waar het juist op dat gebied mee klikt en verder niet zo. Waarom zou je dat doen. Krijg je weer dat je toch af en toe op elkaar ligt.
Maar dan nog. Ik moet iemand waar ik seks mee heb niet te dichtbij houden. Die willen dan toch altijd weer een keer en ik laat mij dan soms verleiden daartoe. Dat stoort toch met daten. Ik hanteer nu toch strikt de 1 tegelijkertijd norm. All in bevalt mij nu het beste.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als dat 't enige is, dan houdt t snel op en evt voor een avondje idd.
Maar soms klikt 't op meer gebieden, maar net niet genoeg voor ene relatie.
Ja als je echt date ernaast is 't anders.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik moet iemand waar ik seks mee heb niet te dichtbij houden. Die willen dan toch altijd weer een keer en ik laat mij dan soms verleiden daartoe. Dat stoort toch met daten. Ik hanteer nu toch strikt de 1 tegelijkertijd norm. All in bevalt mij nu het beste.
Af en toe contact, prima. Maar verder vind ik het gewoon onverstandig. Voor mij dan.
Ja, dat is bij mij wel vrij standaard nu. Daten, of relatie. Tijdje na het klappen van mijn vorige relatie wel even rust gepakt, maar nu weer vol actief.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja als je echt date ernaast is 't anders.
Wel nice dat je genoeg interessants ervoor tegenkomtquote:Op maandag 23 juli 2018 20:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij wel vrij standaard nu. Daten, of relatie. Tijdje na het klappen van mijn vorige relatie wel even rust gepakt, maar nu weer vol actief.
Houdt je van de straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |