SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik kom gelukkig genoeg leuke vrouwen tegen offline en met tinder daarbij hoef ik mij niet te vervelen.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel nice dat je genoeg interessants ervoor tegenkomt
Je hebt geen grappige geile tekst zoals Dvenquote:Op maandag 23 juli 2018 21:03 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen matches op tinder en happn. Kijken wel veel mensen naar mn profiel op happn, maar geen matches. Zo lelijk ben ik nou volgens mij ook niet. Snap echt niet wat ik fout doe.
Wij ook niet op basis van deze info.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:03 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen matches op tinder en happn. Kijken wel veel mensen naar mn profiel op happn, maar geen matches. Zo lelijk ben ik nou volgens mij ook niet. Snap echt niet wat ik fout doe.
Ik wil je insmeren met pindakaas en erachter komen hoeveel ik kan aflikken voordat ik overlijd aan mijn pinda allergie?quote:Op maandag 23 juli 2018 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt geen grappige geile tekst zoals Dven
Nopequote:Op maandag 23 juli 2018 23:59 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik wil je insmeren met pindakaas en erachter komen hoeveel ik kan aflikken voordat ik overlijd aan mijn pinda allergie?
Specuanneloosquote:
Ik breng haar het liefst gewoon thuis.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:01 schreef snoesje45 het volgende:
Zouden jullie tegen je date zeggen als ze naar huis gaat alleen: Laat even weten als je thuis bent? Of valt deze onder "ben je veilig thuis gekomen?"
Zou een Appje sturen: ik ben thuis. Jij ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:01 schreef snoesje45 het volgende:
Zouden jullie tegen je date zeggen als ze naar huis gaat alleen: Laat even weten als je thuis bent? Of valt deze onder "ben je veilig thuis gekomen?"
Het ligt er wel aan hoe je date gelopen is maar waarom niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:01 schreef snoesje45 het volgende:
Met dezelfde persoon, of afwisseling?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Morgen dus een date. En zaterdag ook.
Hoe ziet je profiel er uit?quote:Op maandag 23 juli 2018 21:03 schreef larry_flynt het volgende:
Afwisseling. Die van zaterdag vorig jaar op een festival ontmoet, en paar weken geleden weer gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met dezelfde persoon, of afwisseling?
Beiden kunnen, vind ik altijd wel netjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:01 schreef snoesje45 het volgende:
Heb je gereageert?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Drama dude appt ineens weer hoe het met m'n oor gaat. Irritant dat er ergens in mijn lijf nog steeds zo'n rush ontstaat, ook al staat 'ie tegenwoordig als Fucker in m'n contactenlijst.
Oei klote, sterktequote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinderdate zou dit weekend terug komen maar het gaat al lange tijd niet zo goed met hem. Dus deze week onderzoeken gehad en ze hebben hyperthyreoïdie ontdekt. Aandoening aan de schildklier.
En keek er echt naar uit om hem weer te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |