Als je nou 5 cent voor elke post kreegquote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg 5 cent voor ieder slotje dat ik zet en 10 cent voor iedere note!
ik krijg 5 cent voor elke minuut dat ik niet postquote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan koop maar een lekkere grote snoepzak voor alles wat ik je opgeleverd hebquote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jouw topics betalen voor de opleiding van mijn kindquote:Op maandag 23 juli 2018 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan koop maar een lekkere grote snoepzak voor alles wat ik je opgeleverd heb
Wil je ook nog een vrijstaand huis?quote:Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jouw topics betalen voor de opleiding van mijn kind
Heb ik alquote:Op maandag 23 juli 2018 17:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wil je ook nog een vrijstaand huis?
Danny krijgt al genoeg hummers.quote:Op maandag 23 juli 2018 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tuurlijk niet, Danny's Hummer moet ook rijden.
quote:Op maandag 23 juli 2018 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tuurlijk niet, Danny's Hummer moet ook rijden.
Dit vaker posten.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je krijgt per jaar al 5% erbij..quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds dit jaar wel airco in de mod-area, al had ik liever die salarisverhoging gehad.
Wel toevallig dat de FA airco sindsdien vermist is.....quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds dit jaar wel airco in de mod-area, al had ik liever die salarisverhoging gehad.
Ik begreep dat die in SHO staatquote:Op maandag 23 juli 2018 21:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel toevallig dat de FA airco sindsdien vermist is.....
Airco door je beeldscherm? Voor zover ik weer zitten alleen Admins op kantoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie tijd was dat, ToTquote:Op maandag 23 juli 2018 18:30 schreef ToT het volgende:
Toen ik modje was van BNW kreeg ik betaald in gasmaskers tegen chemtrails, x-ray brillen om reptillians mee te herkennen, groenten die niet door Monsato van alle vitaminen ontdaan zijn, medicijnen die niet de evolutie onderdrukken zoals die meuk van Bayer. HAARP-buffers voor rondom m'n huis enz.
Danny heeft overal een flinke vinger in de pap!
Jij hebt een kind? Dan hoop ik dat hij niet op jou lijktquote:Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jouw topics betalen voor de opleiding van mijn kind
Plompzakker is mijn zoon.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt een kind? Dan hoop ik dat hij niet op jou lijkt
Onbegrijpelikquote:Op dinsdag 24 juli 2018 02:58 schreef Kamelenteen het volgende:
Toen ik mod wilde worden en aangaf dat te willen doen omdat ik een groot fan van de NSB was en daar graag bij zou willen, werd mn sollicitatie afgewezen.
Nu verzamel ik notes.
Dat laatste gaat je niet heel goed afquote:Op dinsdag 24 juli 2018 02:58 schreef Kamelenteen het volgende:
Toen ik mod wilde worden en aangaf dat te willen doen omdat ik een groot fan van de NSB was en daar graag bij zou willen, werd mn sollicitatie afgewezen.
Nu verzamel ik notes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |