Als je nou 5 cent voor elke post kreegquote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg 5 cent voor ieder slotje dat ik zet en 10 cent voor iedere note!
ik krijg 5 cent voor elke minuut dat ik niet postquote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan koop maar een lekkere grote snoepzak voor alles wat ik je opgeleverd hebquote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jouw topics betalen voor de opleiding van mijn kindquote:Op maandag 23 juli 2018 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan koop maar een lekkere grote snoepzak voor alles wat ik je opgeleverd heb
Wil je ook nog een vrijstaand huis?quote:Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jouw topics betalen voor de opleiding van mijn kind
Heb ik alquote:Op maandag 23 juli 2018 17:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wil je ook nog een vrijstaand huis?
Danny krijgt al genoeg hummers.quote:Op maandag 23 juli 2018 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tuurlijk niet, Danny's Hummer moet ook rijden.
quote:Op maandag 23 juli 2018 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tuurlijk niet, Danny's Hummer moet ook rijden.
Dit vaker posten.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je krijgt per jaar al 5% erbij..quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds dit jaar wel airco in de mod-area, al had ik liever die salarisverhoging gehad.
Wel toevallig dat de FA airco sindsdien vermist is.....quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Sinds dit jaar wel airco in de mod-area, al had ik liever die salarisverhoging gehad.
Ik begreep dat die in SHO staatquote:Op maandag 23 juli 2018 21:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel toevallig dat de FA airco sindsdien vermist is.....
Airco door je beeldscherm? Voor zover ik weer zitten alleen Admins op kantoor.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie tijd was dat, ToTquote:Op maandag 23 juli 2018 18:30 schreef ToT het volgende:
Toen ik modje was van BNW kreeg ik betaald in gasmaskers tegen chemtrails, x-ray brillen om reptillians mee te herkennen, groenten die niet door Monsato van alle vitaminen ontdaan zijn, medicijnen die niet de evolutie onderdrukken zoals die meuk van Bayer. HAARP-buffers voor rondom m'n huis enz.
Danny heeft overal een flinke vinger in de pap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |