Gelukkig kan de wijze Fir3fly precies voorspellen wanneer bepaalde onderdelen de geest geven.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ging dus stuk. Ricciardo's MGU-K deed het prima.
De teams zullen voor hem in de rij staanquote:Op maandag 30 juli 2018 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan de wijze Fir3fly precies voorspellen wanneer bepaalde onderdelen de geest geven.
Vettel de vorige race in Hockenheim nog.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hoor ik toch weinig fuck en scheisse zeggen maar het kan aan mij liggen
Dit dus. Die MGU-K die nu defect gaat is gewoon een onderdeel uit het pakket waarmee ze dit seizoen gestart zijn en hoort in ieder geval betrouwbaar te zijn. Of er dan inmiddels wel of niet (na 2 jaar...) een update is is niet zo relevant.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Renault had 1 taak: onderdelen maken die de helft van het seizoen mee gaan. En ze hebben compleet gefaald.
Mecachrome, maar het zijn al een tijdje geen gebadgte Renault motoren meer.quote:
Ze moesten wel, dit was 1 van de circuits waar ze gewoon kans hadden op een podium als de boel heel blijft. Dat kon je ook zien, Verstappen pakt er op de start al 2, en rijd vervolgens op de minder snelle band een pace waarmee hij in de buurt van de top 4 kon blijven. Die strategie klopte gewoon, hij had er nog 2 kunnen pakken op de ultrasofts, misschien 3 zelfs met die stunt van Bottas. En dan houd die kutrenault het weer eens niet uit, terwijl de ferrari's en mercedes motoren en betrouwbaarder zijn, en sneller. Spa is een circuit waar ze minder kans maken en dat weet RB. Dus hier probeerden ze optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die ze hadden. Daarom werd ie ook zo pissig, hij zag een podium in rook opgaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu dus wel. Heeft dus niets opgeleverd om het oude ding te houden.
Die ging een raceweekend of 5 of zo eerder stuk dan eigenlijk zou moeten.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ging dus stuk. Ricciardo's MGU-K deed het prima.
het is toch voor hem geen groot nieuws dat hij met Renault gewoon kansloos is om WK te wordenquote:Op maandag 30 juli 2018 16:29 schreef daNpy het volgende:
Niet de eerste keer, het is nu al bijna 3 jaar aan de gang dat hij op kansrijke posities uitvalt. Van een niet vastgedraaide bougie tot falende elektro, het is altijd wat. Vorig jaar bleef hij er rustig onder toen zijn seizoen toch al verknald was, nu had hij de kans om echt te klimmen in het wdc en gaat die Dacia weer kapot. Geduld raakt een keer op, ik had mn helm vorig jaar al een paar keer door de pitbox gesmeten. Wat dat betreft blijft hij er voor een 20 jarige erg koel onder.
Vettel en Hamilton lachen zich dood. Ricciardo is niet snel genoeg, Bottas en Kimi kunnen ze met team orders keurig een plaats terug verwijzen. Er is behalve voor elkaar geen dreiging meer op p1/2.
Waarom dan niet een gridpenalty pakken in Duitsland? Red Bull was kansloos daar.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ze moesten wel, dit was 1 van de circuits waar ze gewoon kans hadden op een podium als de boel heel blijft.
Die nieuwe niet he.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die ging een raceweekend of 5 of zo eerder stuk dan eigenlijk zou moeten.
Dat zeg ik ook niet, maar hij kon wel klimmen in de wdc stand. Hoger dan de 6e plek komen na zo'n eerste seizoenshelft is nog best knap namelijk.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is toch voor hem geen groot nieuws dat hij met Renault gewoon kansloos is om WK te worden
Dus?quote:
Als ze zo gedacht hadden, hadden ze Oostenrijk dan gewonnen? Daarom. Omdat ze weten dat ze 2 rijders hebben die wel degelijk verschil kunnen maken als het mee zit. Maar dan moet het wel mee zitten. Mercedessen en Ferarri's gaan niet vaak stuk, maar het gebeurt wel. en dan heb je ook nog factors als Crashjean etc, die soms onbezonnen dingen doen en zomaar iemand uit kunnen schakelen. Niemand weet wat er in de eerste bocht gebeurt.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom dan niet een gridpenalty pakken in Duitsland? Red Bull was kansloos daar.
Ik had het over de nieuwe, niet de oude.quote:
Dus de oude mag gewoon crap zijn? Is dat het?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had het over de nieuwe, niet de oude.
Ok leuk gezever maar heeft er weinig mee te maken.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als ze zo gedacht hadden, hadden ze Oostenrijk dan gewonnen? Daarom. Omdat ze weten dat ze 2 rijders hebben die wel degelijk verschil kunnen maken als het mee zit. Maar dan moet het wel mee zitten. Mercedessen en Ferarri's gaan niet vaak stuk, maar het gebeurt wel. en dan heb je ook nog factors als Crashjean etc, die soms onbezonnen dingen doen en zomaar iemand uit kunnen schakelen. Niemand weet wat er in de eerste bocht gebeurt.
Geen idee waarom je dat nou weer verzint.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus de oude mag gewoon crap zijn? Is dat het?
Achteraf gezien blijkt het ding stuk te gaan. Maar ad random een penalty pakken als daar geen directe aanleiding voor is slaat nergens op.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom dan niet een gridpenalty pakken in Duitsland? Red Bull was kansloos daar.
Dat maak jij er blijkbaar van.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat nou weer verzint.
Een verbeterde ja, een upgrade. Wat dus niet maak dat je dus maar moet verwachten dat de niet geupgrade stuk gaat. Gewoon een hele logische keus om pas te vervangen als de noodzaak er is.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Punt is dat Renault een verbeterde MGU-K heeft en Red Bull hem niet gebruikt. Er zijn twee partijen hier.
Omdat de geupgrade MGU-K niet in het pakket bij Red Bull past. Dus RB rijd alsnog op oude "zooi" zou maar zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok leuk gezever maar heeft er weinig mee te maken.
Punt is dat Renault een verbeterde MGU-K heeft en Red Bull hem niet gebruikt. Er zijn twee partijen hier.
De achterstand op Ferrari en Mercedes noem jij geen noodzaak?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon een hele logische keus om pas te vervangen als de noodzaak er is.
Moet je toch even lezen wat er staat.quote:
Die ze 2 jaar geleden al hadden moeten leveren volgens contract. 2 jaar TE LAAT. Je betaalt miljoenen per unit voor zo'n ding dan mag je toch op zijn minst verwachten dat hij mee gaat, zo lang hij mee hoort te gaan. Maar dat doen ze dus niet. Als jij een nieuwe auto koopt, en de motor zegt boem tijdens de garantieperiode, maar je garage zegt gewoon "ja, maar je kan de schijt krijgen, je krijgt geen geld terug en geen nieuwe", dan ga je toch ook steigeren? dit is EXACT dat, alleen dan niet met de nieuwprijs van een auto, maar met miljoenen en een potientele wereldtitel op het spel.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok leuk gezever maar heeft er weinig mee te maken.
Punt is dat Renault een verbeterde MGU-K heeft en Red Bull hem niet gebruikt. Er zijn twee partijen hier.
Die van Max ging stuk. Dat vind je RBRs eigen schuld. Dus blijkbaar is het ok dat die stuk ging.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Moet je toch even lezen wat er staat.
Wie zegt dat die zou verkleinen met het nieuwe onderdeel?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De achterstand op Ferrari en Mercedes noem jij geen noodzaak?
Mooiquote:Op maandag 30 juli 2018 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:[ afbeelding ]twitter:tgruener twitterde op maandag 30-07-2018 om 12:32:41 A little treat for all our F1 tech friends out there. We've got an exclusive first pic of a frontwing in new 2019 dimensions!AMuS story & gallery: https://t.co/fQ97xZoAee https://t.co/NF6F64IjXg reageer retweet
Een 2019-spec voorvleugel.
De terugkeer naar normale wing-end plates.
Het ding is lichter. Minder gewicht is altijd een voordeel.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie zegt dat die zou verkleinen met het nieuwe onderdeel?
Heet jij Gigi? Zelfde reactie op de site waarvan je net de link post.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wraak? Aparte verwoording.. Wraak op wie of wat precies?
https://www.gpblog.com/nl(...)r-de-zomerstop-.html
Al kan RIC idd goed wrok koesteren, zo zagen we vorig jaar. En echt rustig is hij ook niet (middelvingergalore).
Aan de andere kant staat op de website van RBR dat RIC zelf aangeeft dat hij een donkere kant heeft.
Ff kijken of ik dat nog kan vinden.
EDIT
Laatste alinea: http://redbullracing.redbull.com/athlete/daniel-ricciardo#
Zoals al gezegd, je verzint er van alles zelf bij. Veel plezier verder in je eigen wereldje.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die van Max ging stuk. Dat vind je RBRs eigen schuld. Dus blijkbaar is het ok dat die stuk ging.
Neemt niet weg dat Renault aan het begin van het seizoen een MGU-K had moeten leveren die minimaal een half seizoen mee gaat. Daar hebben ze gefaald, RBR wordt dan in een positie gedrukt om een goed moment uit te zoeken om hem wel in te zetten. Helaas pakt het verkeerd uit.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het ding is lichter. Minder gewicht is altijd een voordeel.
Dat gat is kleiner met die nieuwe MGU-K ja?quote:Op maandag 30 juli 2018 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De achterstand op Ferrari en Mercedes noem jij geen noodzaak?
Dat is wel ultiem kortzichtig en simpel geredeneerd als Horner aangeeft dat het niet past in de auto.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het ding is lichter. Minder gewicht is altijd een voordeel.
Beter goed gejat...quote:Op maandag 30 juli 2018 18:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Heet jij Gigi? Zelfde reactie op de site waarvan je net de link post.
Hoeveel lichter? We hebben het hier over een zeer marginale verbetering, iets wat vorig jaar niet eens nodig was om te verbeteren en pas recent vernieuwd is.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het ding is lichter. Minder gewicht is altijd een voordeel.
Heb je nog niet door dat hij in zijn fantasie wereld als enige gelijk heeft?quote:Op maandag 30 juli 2018 18:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kortzichtig en simpel geredeneerd als Horner aangeeft dat het niet past in de auto.
Wie zegt dat het gewichtsvoordeel opweegt tegen, ik roep maar iets, aerodynamische of koelingsaanpassingen die gedaan moeten worden voor de installatie?
Omdat dat zou betekenen dat er een reeele kans op nog een penalty aan het einde van het seizoen zou zijn. Dus twee keer een straf ipv éénquote:Op maandag 30 juli 2018 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom dan niet een gridpenalty pakken in Duitsland? Red Bull was kansloos daar.
Maar dan moet je zelf motoren gaan bouwen...quote:Op maandag 30 juli 2018 18:24 schreef BroesWillems het volgende:
Nu ik er over na denk vind ik het trouwens belachelijk dat je als team gestraft wordt voor iets waarvan je zelf totaal geen controle over hebt.
Dat zeg ik nu ook weer niet, maar door de blinkende smile en de grapjes wordt hem veel vergeven en wordt hij als zeer sympathiek gezien.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:15 schreef daNpy het volgende:
Achter die brede glimlach schuilt een heel geniepig mannetje.
Het is geïntroduceerd als kostenbesparende maatregel, even een nieuwe motor bouwen is natuurlijk totaal niet kostenbesparend.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dan moet je zelf motoren gaan bouwen...
Revancheren zou een betere vertaling zijn geweest, dit omdat wij bij het woord wraak negatieve connotatie hebben.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wraak? Aparte verwoording.. Wraak op wie of wat precies?
https://www.gpblog.com/nl(...)r-de-zomerstop-.html
Al kan RIC idd goed wrok koesteren, zo zagen we vorig jaar. En echt rustig is hij ook niet (middelvingergalore).
Aan de andere kant staat op de website van RBR dat RIC zelf aangeeft dat hij een donkere kant heeft.
Ff kijken of ik dat nog kan vinden.
EDIT
Laatste alinea: http://redbullracing.redbull.com/athlete/daniel-ricciardo#
Don't be fooled by the sunshine exterior, press the right buttons and I can be a very dark individual.
Begin vorig seizoen. Of zelfs Spa 2016 alquote:Op maandag 30 juli 2018 18:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Renault aan het begin van het seizoen een MGU-K had moeten leveren die minimaal een half seizoen mee gaat. Daar hebben ze gefaald, RBR wordt dan in een positie gedrukt om een goed moment uit te zoeken om hem wel in te zetten. Helaas pakt het verkeerd uit.
Het gaat ook al fout dat over twee uitgesproken zinnen een artikel wordt geschreven. De woorden van Max worden ook continu uit zijn verband getrokken, puur om veel artikelen te schrijven die clicks genereren.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:30 schreef daNpy het volgende:
Misschien is wraak niet de juiste vertaling?
Nee hoor, ik wil gewoon naar aanleiding daarvan zijn andere kant ook even belichtenquote:Op maandag 30 juli 2018 18:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Revancheren zou een betere vertaling zijn geweest, dit omdat wij bij het woord wraak negatieve connotatie hebben.
Ik denk dat je iets te veel zoekt achter de woorden van Ricciardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |