quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 01:32 schreef SoS87 het volgende:
Kapsalon. Ik kan het niet laten om s'nachts wat te bestellen.
Gebalanceerd dieet.quote:
Doe eens gek en eet weer eens een kapsalon.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:27 schreef Bienelientjee het volgende:
hmm, heb al jaren geen kapsalon of doner op.
Maar helaas, heb alleen koffie nu
Ik ook niet. Op de een of andere manier vind ik een kapsalon altijd weer tegenvallen. Ze zijn altijd zo zuinig met vlees.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:27 schreef Bienelientjee het volgende:
hmm, heb al jaren geen kapsalon of doner op.
Maar helaas, heb alleen koffie nu
De eerste keer dat ik kaviaar at , dacht ik dat raar en gedoe was. Maar ik vond het erg lekker!quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enige keer dat ik echt lekkere kaviaar at, en ineens snapte wat de poeha was, was Iraanse grijze kaviaar aan boord bij Emirates. Probeer het iedere keer weer als ik het ergens tegenkom maar het komt absoluut niet in de buurt.
Lekker! En hoi!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Zalmfilets met pesto en aardappelkroketjes.
Nu maar een keer een kofte schotel dan.quote:
en wat je laat op de avond eet telt niet mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nu maar een keer een kofte schotel dan.
Ik eet gezond. Dit is de tegenhanger laat op de avond.
Waarom bestel je dan zoveel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:37 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet hoe ik dit ga opmaken. :/
Met sushi is dat niet goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bewaar gewoon nog wat voor morgen.
Doe ik altijd, lekker sushi met ontbijtquote:
Raak jij altijd aan de schijterij van sushi, beste Maily?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk is het wc-papier in de bonus
Wel als het van de vorige dag isquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Raak jij altijd aan de schijterij van sushi, beste maily?
Vorige keer ook al!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:37 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet hoe ik dit ga opmaken. :/
Pilsje uit de vriezer? Lekker bier-ijsje met dit weer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:57 schreef SoS87 het volgende:
Wel buiten de koelkast bewaren. De rijst wordt er niet beter op in de koelkast.
Ik doe ff geen thuisbezorgd meer, ik maak zo chicken tonight als late night snack. Eerst nog even een pilsje uit de vriezer.
Daarom ben ik bang om alles op te eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk is het wc-papier in de bonus
Ja want bier bevriest binnen een uur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Pilsje uit de vriezer? Lekker bier-ijsje met dit weer.
Goed idee, om verse rauwe vis bij de huidige temperaturen buiten de koeling te bewaren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:57 schreef SoS87 het volgende:
Wel buiten de koelkast bewaren. De rijst wordt er niet beter op in de koelkast.
No shit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee, om verse rauwe vis bij de huidige temperaturen buiten de koeling te bewaren.
Gegarandeerd bederf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |