abonnement Unibet Coolblue
pi_180660100


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Lambo of Rekt
pi_180660385
Lees net de reacties terug.

Het Wiet olie verhaal met THC is in Nederland ook verboden. Het bevat meer dan 15% thc gehalte en wordt dus gezien als harddrugs. 10 ML wiet olie wordt in Nederland op papier zwaarder gerekend dan een grammetje wit... Op papier he, een beetje rechter in Nederland die laat je gewoon gaan en neemt de zaak niet in behandeling.

Verder heb ik het niet zo op die CBD olie, in elk geval die olie die je gewoon bij de drogist kan kopen. Dat is vaak gemaakt van industriële hennep ( waar ze touw en andere shit van maken. ), of te wel van de mannelijke plant die een veel mindere helende werking heeft. Vandaar dat ik ook eerder THC olie aanraad dan CBD.

Hoe kan je aan THC olie komen? Via via...

OKe, coins, moon???!!!!
pi_180660618
En welke BMW gaat het worden?
pi_180660687
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:57 schreef noobcrypto het volgende:
Lees net de reacties terug.

Het Wiet olie verhaal met THC is in Nederland ook verboden. Het bevat meer dan 15% thc gehalte en wordt dus gezien als harddrugs. 10 ML wiet olie wordt in Nederland op papier zwaarder gerekend dan een grammetje wit... Op papier he, een beetje rechter in Nederland die laat je gewoon gaan en neemt de zaak niet in behandeling.

Verder heb ik het niet zo op die CBD olie, in elk geval die olie die je gewoon bij de drogist kan kopen. Dat is vaak gemaakt van industriële hennep ( waar ze touw en andere shit van maken. ), of te wel van de mannelijke plant die een veel mindere helende werking heeft. Vandaar dat ik ook eerder THC olie aanraad dan CBD.

Hoe kan je aan THC olie komen? Via via...

OKe, coins, moon???!!!!
Bij RoyalQueenSeeds kan je gewoon goeie CBD olie kopen hoor.
pi_180661145
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Bij RoyalQueenSeeds kan je gewoon goeie CBD olie kopen hoor.
Het blijven mannetjes planten waarvan het gemaakt is. Anders is het niet legaal in Nederland.
Heel misschien dat ze via Beskocam regelen van medische wiet. Maar dan nog, ik vind het niks vergeleken met olie wat van echte goede vrouwtjes komen :)
pi_180661308
Zou best kunnen hoor, ik gebruik het zelf niet. Ben wel van plan om ermee te beginnen, maar als er 10% op staat, zal het toch wel 10% zijn neem ik aan. Maat van me heeft een growshop en is echt zo'n kweker van de oude stempel en die zweert erbij.
pi_180661488
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:38 schreef illusions het volgende:
Zou best kunnen hoor, ik gebruik het zelf niet. Ben wel van plan om ermee te beginnen, maar als er 10% op staat, zal het toch wel 10% zijn neem ik aan. Maat van me heeft een growshop en is echt zo'n kweker van de oude stempel en die zweert erbij.
In nederland is het gewoon heel lastig omdat het toch illegaal blijtt.

Hetzelfde als je wiet testen etc, het is heel lastig om te zeggen hier zit zoveel % dat in en hier zoveel dat in. Dat wordt een beetje geschat op basis van de geschiedenis van een plant etc etc.
Verder wordt elk wietje en zeker in Nederland op 100-den verschillende manier gekweekt wat ook elke x een andere resultaat mee brengt.

Niet iedereen haalt dezelfde percentages etc etc.

Plus in Nederland wordt er voornamelijk onder HPS gekweekt. Daar zit geen blauwe kleur licht in verwerkt en zo heel wat meer van dat soort technische geleuter ;p

Ik ken ook genoeg mensen om mij heen die zweren bij die olie.
Een vriend van mij had een hele grote kale plek op zijn hoofd. Hij zei altijd, ja stress.. Nu gebruikt hij die olie ( thc ) en rookt geen sigaretten meer. Ik zweer het je, hij heeft daar gewoon weer haar. Gemillimeterd want dat is zijn model, maar het is gewoon net als de rest.. Heel apart..

Het is gewoon een nadeel dat het illegaal is, daardoor investeren grote bedrijven er geen tijd en geld in om echt gedegen onderzoeken te doen naar wietplanten. Het loont niet, want je kan niks doen met je resultaten.

Maar ach we dwalen af.. En met dit soort dingen ook, ook omdat het illegaal is, kan je weinig met bewijzen aan komen.
pi_180661714
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is die BMW al onderweg, krijg ik eerset het schaalmodel? of eerst de ekte :7
Stuur mij maar een berichtje in het nieuwe jaar.
pi_180661768
Wen moon?
pi_180662112
moon incoming!!! 3, 2, 1...
pi_180662159
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:16 schreef iloveshitcoins het volgende:
moon incoming!!! 3, 2, 1...
pi_180662279
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180662473
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180662500
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:31 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_180662904
MOON!!!!! _O_
pi_180662946
DAAR GAAN WE!!! *O*
pi_180662965
10K INCOMING
pi_180663522
here we go mofo's±!!!
pi_180663559
Haha fuck, ik gelijk die delta app opstarten, dacht dat we ff mega gestegen waren. :')
Vakman pur sang
pi_180663584
BMW shizzle alles !
Lambo of Rekt
pi_180663589
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Stuur mij maar een berichtje in het nieuwe jaar.
Die fix jij wel ff bij sunny toch :7
Lambo of Rekt
pi_180663676
oh shit
  zondag 22 juli 2018 @ 23:22:34 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180663686
VeChain X-node hodlers kunnen ca. 2% bonus VETjes krijgen door voor 27 juli te binden met de mobiele wallet.
  zondag 22 juli 2018 @ 23:28:57 #25
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_180663826
Jinxed it
pi_180663872
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 23:21 schreef iloveshitcoins het volgende:
oh shit
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180664009
Jinx weer dit. Doe eens niet.
pi_180664021
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 23:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die fix jij wel ff bij sunny toch :7
Sixt toch?
pi_180664617
Reversed moon! Hahajajajahahaaa!
Vakman pur sang
pi_180664719
wat een fucking DUMPPPPPPPPPPP
Lambo of Rekt
pi_180664820
Het is chaos op het kantoor van Lamborghini, ze hebben te weinig personeel om alle geannuleerde orders te verwerken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180664906
ah sexbierum is wakker geworden !
pi_180664912
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 23:22 schreef leolinedance het volgende:
VeChain X-node hodlers kunnen ca. 2% bonus VETjes krijgen door voor 27 juli te binden met de mobiele wallet.
2% van rekt is nog steeds rekt.
pi_180664919
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:23 schreef illusions het volgende:

[..]

2% van rekt is nog steeds rekt.
we gaan rekter dan rekt
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 00:30:38 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180664990
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:23 schreef illusions het volgende:

[..]

2% van rekt is nog steeds rekt.
Het is allemaal kut ja, maar eind van de zomer staan we op de maan _O_
pi_180665138
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is allemaal kut ja, maar eind van de zomer staan we op de maan _O_
_O_ moeeeeeeehoehoehoehoen
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 00:51:40 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180665198
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_ moeeeeeeehoehoehoehoen
Bolling in het broekje als ik daar nu alleen al aan denk!
pi_180665225
Iemand hier gebruikte toch een bot, welke? Iemand nog aanraders?

Ben dat traden een beetje spuugzat aan het worden, het is een combinatie van echt dood en doodsaai en niet kunnen slapen. :P
pi_180665298
VEN gaat extreem moen, en SEAL gaat voorbij mars.
Lambo of Rekt
pi_180665367
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:54 schreef illusions het volgende:
Iemand hier gebruikte toch een bot, welke? Iemand nog aanraders?

Ben dat traden een beetje spuugzat aan het worden, het is een combinatie van echt dood en doodsaai en niet kunnen slapen. :P
Hoor ze wel eens praten over een Gekko bot?

Btw, beter gaan die coins omhoog dan kan ik weer hoeren neuken nooit meer werken.
Een vaste scharrel is goedkoper dan een hoer maar oh wat een gezeik.

Moest ik ff kwijt ;d
pi_180665393
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:11 schreef noobcrypto het volgende:
Een vaste scharrel is goedkoper dan een hoer maar oh wat een gezeik.
niet altijd.
Lambo of Rekt
pi_180665394
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:11 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hoor ze wel eens praten over een Gekko bot?

Btw, beter gaan die coins omhoog dan kan ik weer hoeren neuken nooit meer werken.
Een vaste scharrel is goedkoper dan een hoer maar oh wat een gezeik.

Moest ik ff kwijt ;d
Die scharrel wil op een gegeven moment cadeautjes plus elke kut heeft een prijs en bijbehorend gezeik, hoeren zijn sowieso goedkoper en handiger.

[ Bericht 1% gewijzigd door Evenstar op 23-07-2018 02:18:16 ]
pi_180665482
Geld is gelukkig het probleem nog niet, maar de tering, het gezeik gewoon... Laat mij met rust
pi_180665492
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:27 schreef noobcrypto het volgende:
Geld is gelukkig het probleem nog niet, maar de tering, het gezeik gewoon... Laat mij met rust
Geld is geen probleem meer met die assets van jou idd.
Lambo of Rekt
pi_180665537
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:27 schreef noobcrypto het volgende:
Geld is gelukkig het probleem nog niet, maar de tering, het gezeik gewoon... Laat mij met rust
Zeg ik toch. :P Elk kutje heeft z'n prijs, ook al is die niet in geld uit te drukken. :P
pi_180665564
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Zeg ik toch. :P Elk kutje heeft z'n prijs, ook al is die niet in geld uit te drukken. :P
Ik wou dat oplossing geld was. Dat ik nu kon zeggen hier heb je 250 eurie, ga morgen de stad in, doe wat leuks. Maar kap nu gewoon met zeuren!

Adem in adem uit, ik rook me de tering maar ik word gewoon niet stoned omdat ik gek word van het gezeik zelfs junkies zeuren niet zo lang door man man ;p
pi_180665581
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:39 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik wou dat oplossing geld was. Dat ik nu kon zeggen hier heb je 250 eurie, ga morgen de stad in, doe wat leuks. Maar kap nu gewoon met zeuren!

Adem in adem uit, ik rook me de tering maar ik word gewoon niet stoned omdat ik gek word van het gezeik zelfs junkies zeuren niet zo lang door man man ;p
Dikke amnesia roken.
Lambo of Rekt
pi_180665582
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:39 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik wou dat oplossing geld was. Dat ik nu kon zeggen hier heb je 250 eurie, ga morgen de stad in, doe wat leuks. Maar kap nu gewoon met zeuren!

Adem in adem uit, ik rook me de tering maar ik word gewoon niet stoned omdat ik gek word van het gezeik zelfs junkies zeuren niet zo lang door man man ;p
Nou jij kan er ook wat van. _O-

Daarom is geld wel de oplossing, gewoon hoeren neuken.
pi_180665586
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou jij kan er ook wat van. _O-

Daarom is geld wel de oplossing, gewoon hoeren neuken.
True maar daarvoor moeten we hier eerst moon gaan. Of jij moet een mooie loods over hebben voor mij :D
pi_180665592
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dikke amnesia roken.
Die rook ik juist inderdaad, rook standaard haze, hou van die smaak.
pi_180665602
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:44 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Die rook ik juist inderdaad, rook standaard haze, hou van die smaak.
Als je dan niet stoned wordt zijn er 2 mogelijkheden;
A) je rookt teveel
B) het is kutkwaliteit
Lambo of Rekt
pi_180665615
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je dan niet stoned wordt zijn er 2 mogelijkheden;
A) je rookt teveel
B) het is kutkwaliteit
ik zeg niks :D

Hoe lijkt het met Seal, werken ze al samen met addidas?
pi_180665676
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:48 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

ik zeg niks :D

Hoe lijkt het met Seal, werken ze al samen met addidas?
Seal gaat moehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_180665716
Seal is bezig met Addidas. Hoorde ik via via. Maar ja, ik kan wel zoveel zeggen.

Maar goed, ik ga maar aan de goedmaak sex, dat is dan wel weer leuk, :D
pi_180665951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:44 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

True maar daarvoor moeten we hier eerst moon gaan. Of jij moet een mooie loods over hebben voor mij :D
Loodsen zat hier. Voor TP zeker. :P
pi_180665959
Zou een idee zijn om m'n slaapritme eens aan te passen, slaap gvd niet meer voor 7/8u. :')
pi_180667881
Bitcoin heeft het dit weekend beter gedaan dan ik. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 23 juli 2018 @ 07:54:52 #58
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180667897
Goedemorgen warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180668702
Moggel
pi_180668710
Vandaag belangrijke dag, hardware voor m'n nieuwe bedrijfje wordt gebracht door de postbode. :P
  maandag 23 juli 2018 @ 09:31:39 #61
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180668742
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:30 schreef illusions het volgende:
Vandaag belangrijke dag, hardware voor m'n nieuwe bedrijfje wordt gebracht door de postbode. :P
Moet jij niet in bed liggen slapen? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180668757
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:31 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Moet jij niet in bed liggen slapen? :P
Heb 3u geslapen, vanavond iets vroeger erin en dan is ritme weer op peil. :P
pi_180668764
Doe toch geen fuck heel de dag dus maakt niet veel uit. :')
pi_180668779
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:30 schreef illusions het volgende:
Vandaag belangrijke dag, hardware voor m'n nieuwe bedrijfje wordt gebracht door de postbode. :P
En dat is?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180668803
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

En dat is?
Social Wi-Fi voor hotels en winkelcentra
pi_180668816
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Social Wi-Fi voor hotels en winkelcentra
Nice, ook al wat klanten?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180668933
Wat voor hardware precies?
pi_180668934
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice, ook al wat klanten?
Ingang bij 2 hotel chains van aanzienlijk formaat.

Gouden handel dit. :P
pi_180668944
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:45 schreef metallicelmo het volgende:
Wat voor hardware precies?
Niks bijzonders nog, standaard 450mbps 5ghz routers en een zooi repeaters. Eerst nog even met de firmware gaan kloten voor ik een beslissing neem qua hardware.
pi_180669049
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ingang bij 2 hotel chains van aanzienlijk formaat.

Gouden handel dit. :P
En de custom firmware heb je zelf geschreven of krijg je dat zo al aangeleverd?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180669136
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

En de custom firmware heb je zelf geschreven of krijg je dat zo al aangeleverd?
Moet ik nog maken. Kan nooit moeilijk zijn.
pi_180669211
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Moet ik nog maken. Kan nooit moeilijk zijn.
Vaak zit dat in die kit toch, of dat je apart zaken kan disablen als je inlogt en een nieuwe user aanmaakt.

Maar wat doe je dan, je legt wifi aan voor hotels en winkelcentra, hebben die dat nog niet dan? Leven die in de jaren 90?
Lambo of Rekt
pi_180669389
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vaak zit dat in die kit toch, of dat je apart zaken kan disablen als je inlogt en een nieuwe user aanmaakt.

Maar wat doe je dan, je legt wifi aan voor hotels en winkelcentra, hebben die dat nog niet dan? Leven die in de jaren 90?
Tuurlijk hebben ze dat wel. Ik leg geen wifi aan, maar een captive portal waarmee men moet inloggen met social media. Er is inderdaad al genoeg aan te passen op de standaard firmware maar ik ga het zo maken dat ik met een online control panel alle modems kan instellen - advertentiecampagnes, layout van het portaal, etc.
pi_180669416
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben ze dat wel. Ik leg geen wifi aan, maar een captive portal aan waarmee men moet inloggen met social media. Er is inderdaad al genoeg aan te passen op de standaard firmware maar ik ga het zo maken dat ik met een online control panel alle modems kan instellen - advertentiecampagnes, layout van het portaal, etc.
Waarom een zooi repeaters dan en alles :D Irritant zijn die portals waar je in moet loggen, maar ik snap het wel dat ze het willen. :P
Lambo of Rekt
pi_180669425
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom een zooi repeaters dan en alles :D Irritant zijn die portals waar je in moet loggen, maar ik snap het wel dat ze het willen. :P
Voor winkelcentra.
pi_180669501
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Voor winkelcentra.
Netjes, netjes... dikke doekoe
Lambo of Rekt
pi_180669581
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Netjes, netjes... dikke doekoe
Ik denk het wel, heb al een ingang bij een flinke hotel chain. Ga het gratis aanbeiden wanneer ik het scherm na het inloggen mag invullen. Hun de data en marketing, en ik mag upsellen aan hun klanten. Dagtrips, autohuur, etc.
pi_180669606
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk het wel, heb al een ingang bij een flinke hotel chain. Ga het gratis aanbeiden wanneer ik het scherm na het inloggen mag invullen. Hun de data en marketing, en ik mag upsellen aan hun klanten. Dagtrips, autohuur, etc.
Ja dus feitelijk verkoop je reclame?
Lambo of Rekt
pi_180669651
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dus feitelijk verkoop je reclame?
Het idee is inderdaad om zelf te adverteren en commissies te pakken op allerlei toeristische dingen zoals autoverhuur. Qua hotels dan. Daar zit het grote geld in. Kleinere bedrijven zoals restaurants kunnen gewoon bestellen en die krijgen een voorgeprogrammeerde router toegestuurd die ze in hun eigen router pluggen en klaar.
pi_180669742
vroege vogel :D
pi_180669795
En m'n eigen fucking internet werkt nog steeds voor geen meter. Kan niet eens fatsoenlijk YouTube streamen op 360p. Echt triest. Kan niet wachten tot glasvezel hier in de buurt komt.
pi_180669802
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:38 schreef illusions het volgende:
En m'n eigen fucking internet werkt nog steeds voor geen meter. Kan niet eens fatsoenlijk YouTube streamen op 360p. Echt triest.
Why?
pi_180669815
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:38 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Why?
Omdat het hier gewoon achterloopt.
pi_180669868
Speedtest zegt: 1.45 Mbps down, 0.79 Mbps up.

:') :') :')
pi_180669879
En een ping jonge, als ie nog langer duurt noem ik 'm vlugge japie.
pi_180669897
Dat is wel heel traag, dat dit kan in Nederland! wat voor lijn is het dan?
pi_180669926
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:43 schreef metallicelmo het volgende:
Dat is wel heel traag, dat dit kan in Nederland! wat voor lijn is het dan?
Ik woon in Spanje, het is ADSL. Hoogste verkrijgbaar is 6mbps maar dat levert dus dit op.

In een dorp vlakbij is er al glasvezel in de lagere straten (zeeniveau) maar hier nog niet. Ik woon in een villawijk en daar duurt het meestal het langst omdat er natuurlijk het minste aantal abonnees per m2 zitten.
pi_180669967
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik woon in Spanje, het is ADSL. Hoogste verkrijgbaar is 6mbps maar dat levert dus dit op.

In een dorp vlakbij is er al glasvezel in de lagere straten (zeeniveau) maar hier nog niet. Ik woon in een villawijk en daar duurt het meestal het langst omdat er natuurlijk het minste aantal abonnees per m2 zitten.
Ah dat verklaart een hoop ja, internet in Zuid Europa loopt toch best wel achter inderdaad.
pi_180669979
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik woon in Spanje, het is ADSL. Hoogste verkrijgbaar is 6mbps maar dat levert dus dit op.

In een dorp vlakbij is er al glasvezel in de lagere straten (zeeniveau) maar hier nog niet. Ik woon in een villawijk en daar duurt het meestal het langst omdat er natuurlijk het minste aantal abonnees per m2 zitten.
Straalverbinding richting dat glas?
Lambo of Rekt
pi_180670009
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Straalverbinding richting dat glas?
Daar heb ik inderdaad aan zitten denken, maar ik heb vanaf hier geen goed zicht op waar wél glasvezel is. Er is op een grote berg die ik wel kan zien, wel een antenne, maar die leveren maximaal 20mbps. Tja, tis een verbetering.
pi_180670055
Toen ik m'n callcenters nog had had ik 3 van die radioverbindingen op een load balancer en 1 satelliet voor when the shit hits the fan, maar dan zit je echt met een allejezus hoge ping (500ms is niet ongewoon :P).
pi_180670074
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:52 schreef illusions het volgende:
Toen ik m'n callcenters nog had had ik 3 van die radioverbindingen op een load balancer en 1 satelliet voor when the shit hits the fan, maar dan zit je echt met een allejezus hoge ping (500ms is niet ongewoon :P).
ondernemertje hoor, maar je doet veel in IT? wat voor takken?
Lambo of Rekt
pi_180670148
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ondernemertje hoor, maar je doet veel in IT? wat voor takken?
Nu niks. Ik doe geen reet de hele dag dus ben dit maar begonnen. Had altijd callcenters.
pi_180670198
breakout
pi_180670327
Ven gaat btw hard, waar zijn al die zeikerds nou dan?
pi_180670370
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:04 schreef noobcrypto het volgende:
Ven gaat btw hard, waar zijn al die zeikerds nou dan?
https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/

valt mee hoor.
pi_180670467
quote:
20% is niks he..

Die prijs die jij laat zien klopt niet? Bij mij zit ie 2,24 dollar?

https://www.livecoinwatch.com/price/VeChain-VET
pi_180670494
$1,83
pi_180670502
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:12 schreef metallicelmo het volgende:
$1,83
2,26
  maandag 23 juli 2018 @ 11:15:48 #101
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180670543
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:12 schreef metallicelmo het volgende:
$1,83
Dit idd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180670556
VEN traden is vanochtend gestopt op binance boys (daarom kloppen de prijzen niet)

We gaan die drietrapsraket lanceren _O_
pi_180670566
20% = 20%...

Zie wel dat ik de prijzen heb inclusief koreaanse markt?
pi_180670621
binance gewoon 1,84. oftewel een daling van 1%
  maandag 23 juli 2018 @ 11:22:54 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180670662
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:13 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

2,26
Loopt scheef door die pair met KRW. Die hoor je eigenlijk niet mee te tellen. Sowieso is dat de VET prijs, Op Binance is het nog VEN en is alles platgelegd omdat ze de coins aan het swappen zijn naar VET. Er kan nog niet in gehandeld worden daar.

Sowieso kan de prijs niet bijna $2 voor VET zijn, dan zou hij zojuist meer dan 100 keer over de kop zijn gegaan :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180670737
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Nu niks. Ik doe geen reet de hele dag dus ben dit maar begonnen. Had altijd callcenters.
Lekker staren naar BTC's
Lambo of Rekt
pi_180670781
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Loopt scheef door die pair met KRW. Die hoor je eigenlijk niet mee te tellen. Sowieso is dat de VET prijs, Op Binance is het nog VEN en is alles platgelegd omdat ze de coins aan het swappen zijn naar VET. Er kan nog niet in gehandeld worden daar.

Sowieso kan de prijs niet bijna $2 voor VET zijn, dan zou hij zojuist meer dan 100 keer over de kop zijn gegaan :P
Wacht even. hoezo is dat sowieso de vet prijs? Ik zie hier gewoon 2 dollar 20 staan.
https://www.livecoinwatch.com/
pi_180670782
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lekker staren naar BTC's
Das t probleem een beetje. Vind dat traden ook geen fuck meer aan zo, hoewel 't niet slecht gaat maar heb geen rust dan ondanks dat ik geen reet doe behalve paar trades. :P
pi_180670820
Ik vind het toch wel lullig dat sites als coinmarketcap geen coins listen die minder dan 100k volume hebben. Geeft toch een beetje een verdraaid beeld lijkt mij.
pi_180670848
VEN hodlers willen hun coin nog weleens groter maken dan t is,
pi_180670870
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:29 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vind het toch wel lullig dat sites als coinmarketcap geen coins listen die minder dan 100k volume hebben. Geeft toch een beetje een verdraaid beeld lijkt mij.
Is dat zo? dan is dat nieuw?
Lambo of Rekt
pi_180670944
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:31 schreef iloveshitcoins het volgende:
VEN hodlers willen hun coin nog weleens groter maken dan t is,
Haha, even proberen mensen te stangen?

Ik vind het gewoon raar dat ik andere cijfers zie. That's all.

VEN wordt voor mij pas leuk als het richting de 10 dollar gaat.
pi_180671268
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dat zo? dan is dat nieuw?
Ja dat hebben ze een paar maanden geleden gedaan om de stortvloed aan ICO's en tokens tegen te gaan. Veel te veel werk voor ze ofzo. Maar sinds een paar maanden kunnen er dus alleen nog coins of tokens bij komen die meerdere dagen $100k aan volume hebben.
pi_180671333
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:36 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Haha, even proberen mensen te stangen?

Ik vind het gewoon raar dat ik andere cijfers zie. That's all.

VEN wordt voor mij pas leuk als het richting de 10 dollar gaat.
Ven gaat ETH killen hoorde ik.
Lambo of Rekt
pi_180671384
en Seal Ven weer, dus Seal gaat ook ETH killen???!!!! OMG OMG LOL LOL??!!!
pi_180671401
Weet je wat wel mooi is van dit 3e wereldland?

Ze zijn zo lui als de tyfus dus in de zomer werken veel bedrijfstakken maar tot 14:00 dus die postbode kan elk moment voor m'n poort staan. :D
pi_180671496
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef illusions het volgende:
Weet je wat wel mooi is van dit 3e wereldland?

Ze zijn zo lui als de tyfus dus in de zomer werken veel bedrijfstakken maar tot 14:00 dus die postbode kan elk moment voor m'n poort staan. :D
Hier bezorgen ze niet eens op maandag. De heumeus
pi_180671504
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:59 schreef noobcrypto het volgende:
en Seal Ven weer, dus Seal gaat ook ETH killen???!!!! OMG OMG LOL LOL??!!!
SEAL gaat ETH killen, VEN ook, samen met Universa pakken ze plek 1,2 en 3 over op CMC. No problem.
Lambo of Rekt
pi_180671610
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:03 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hier bezorgen ze niet eens op maandag. De heumeus
Dinsdag t/m zaterdag zeker. Hier werken ze geloof ik 6 dagen per week, maarja op z'n 11-en-dertigst. Er is hier een (rijmend) gezegde wat heel dicht bij de waarheid ligt:

Diez mirando, uno trabajando.

Tien aan het kijken hoe eentje aan het werk is. Gaat zo ongeveer op voor alles hier. :P

Paar jaar terug gingen ze een bloemperk maken op de rotonde voor m'n kantoor (3 bomen, beton storten en nepgras), hebben ze met z'n 3en ruim 5 maanden over gedaan. :')
pi_180671715
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Dinsdag t/m zaterdag zeker. Hier werken ze geloof ik 6 dagen per week, maarja op z'n 11-en-dertigst. Er is hier een (rijmend) gezegde wat heel dicht bij de waarheid ligt:

Diez mirando, uno trabajando.

Tien aan het kijken hoe eentje aan het werk is. Gaat zo ongeveer op voor alles hier. :P

Paar jaar terug gingen ze een bloemperk maken op de rotonde voor m'n kantoor (3 bomen, beton storten en nepgras), hebben ze met z'n 3en ruim 5 maanden over gedaan. :')
Haha doet mij denk aan Italie. Daar als ze de berm gingen maaien, had je 4 man. 1 maaier, 1 iemand die naar het verkeer kijkt. 1 iemand die kijkt of diegene naar het verkeer kijkt wel goed kijkt en nog 1 die naar de maaier kijkt of die het goed doet. En uiteraard om 15 min werk 10 min evalueren.
Best rustgevend om naar te kijken :D
pi_180671742
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:12 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Haha doet mij denk aan Italie. Daar als ze de berm gingen maaien, had je 4 man. 1 maaier, 1 iemand die naar het verkeer kijkt. 1 iemand die kijkt of diegene naar het verkeer kijkt wel goed kijkt en nog 1 die naar de maaier kijkt of die het goed doet. En uiteraard om 15 min werk 10 min evalueren.
Best rustgevend om naar te kijken :D
Ik ging ze altijd bier brengen. Stonden echt recht voor m'n neus te werken elke dag dus dan leer je ze wel kennen. Op één of andere manier heet de sloomste altijd Paco.
pi_180671776
Heb gelezen dat die stijging in BTC is omdat MasterCard een globale storing had ofzo.

Geloof er geen reet van.
pi_180672032
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:15 schreef illusions het volgende:
Heb gelezen dat die stijging in BTC is omdat MasterCard een globale storing had ofzo.

Geloof er geen reet van.
Ik ook niet, lijkt me heel sterk. Ik denk dat FOMO begint mee te spelen. Bitcoin dominance wordt steeds iets hoger. Misschien laten mensen hun alts wel gaan en gaan ze met z'n allen toch wat meer in BTC zitten
pi_180672131
Wat positief nieuws van de G20: https://dailyhodl.com/201(...)d-worldwide-economy/
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180672222
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:31 schreef dimmak het volgende:
Wat positief nieuws van de G20: https://dailyhodl.com/201(...)d-worldwide-economy/
Gaan we al moen?
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 12:43:37 #126
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180672381
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gaan we al moen?
Ziet er goed uit toch?

Hmz...
pi_180672674
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:43 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ziet er goed uit toch?

[ afbeelding ]
moeeeeeeeeeehoehoehoen _O_
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 13:14:51 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180672966
Nog drie dagen opleving tot einde futures en dan de 27e weer een dikke rode candle?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180673001
31e BNB coin burn, ben benieuwd of 't iets uithaalt.
  maandag 23 juli 2018 @ 13:30:00 #130
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_180673313
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Nog drie dagen opleving tot einde futures en dan de 27e weer een dikke rode candle?
Dat is wat je zou verwachten ondertussen, dikke kans dus dat het nu weer de andere kant op gaat :')
pi_180673519


Google laat ook weer crypto ads zien. Bullrun confirmed. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180673545
Als Tether uit de top 20 is is er een bull. Je hoorde het hier als eerste.
pi_180673630
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:37 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Google laat ook weer crypto ads zien. Bullrun confirmed. _O-
Al een tijdje toch? Facebook ook weer, van een select groepje pre-approved adverteerders.

Zoveel geld willen ze natuurlijk niet laten liggen.
pi_180674581
jep, er komt 1 grote moon.
Lambo of Rekt
pi_180674619
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:20 schreef EggsTC het volgende:
jep, er komt 1 grote moon.
Is het niet moen?
pi_180674636
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:20 schreef EggsTC het volgende:
jep, er komt 1 grote moon.
Hoe groot dan? :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180674658
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:21 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is het niet moen?
ja typo...

moen idd.

quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:22 schreef m.k het volgende:

[..]

Hoe groot dan? :o


zoiets.
Lambo of Rekt
pi_180674709
Doe gewoon 20 minuten over een download van 8mb. :')

Best nostalgisch dit. Als het zo doorgaat zet ik gewoon weer een BBS op.
pi_180674711
Half maantje maar dafuq eggs :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180674712
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:29 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vind het toch wel lullig dat sites als coinmarketcap geen coins listen die minder dan 100k volume hebben. Geeft toch een beetje een verdraaid beeld lijkt mij.
Er valt wel iets voor te zeggen, gezien de explosie van het aantal verschillende coins. Alleen zijn er nu wel veel coins die fake volume genereren om gelist te worden en dat vervolgens ook te blijven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180674752
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:24 schreef m.k het volgende:
Half maantje maar dafuq eggs :'(


Moeeeeeeehoehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_180674811
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Er valt wel iets voor te zeggen, gezien de explosie van het aantal verschillende coins. Alleen zijn er nu wel veel coins die fake volume genereren om gelist te worden en dat vervolgens ook te blijven.
Die volume requirement is er niet meer.
pi_180674909
quote:
4s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moeeeeeeehoehoehoehoen
past niet eens op het plaatje :D stuk beter zo
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180674917
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Dinsdag t/m zaterdag zeker. Hier werken ze geloof ik 6 dagen per week, maarja op z'n 11-en-dertigst. Er is hier een (rijmend) gezegde wat heel dicht bij de waarheid ligt:

Diez mirando, uno trabajando.

Tien aan het kijken hoe eentje aan het werk is. Gaat zo ongeveer op voor alles hier. :P

Paar jaar terug gingen ze een bloemperk maken op de rotonde voor m'n kantoor (3 bomen, beton storten en nepgras), hebben ze met z'n 3en ruim 5 maanden over gedaan. :')
Niets mis mee, er is nog nooit iemand beter geworden van hard werken voor een ander. Dat hard werken voor een ander in Nederland tot een soort religie is verheven, betekent nog niet dat de rest van de wereld dan ook maar van de brug moet springen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 23 juli 2018 @ 14:41:12 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180675058
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Niets mis mee, er is nog nooit iemand beter geworden van hard werken voor een ander. Dat hard werken voor een ander in Nederland tot een soort religie is verheven, betekent nog niet dat de rest van de wereld dan ook maar van de brug moet springen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180675078
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Niets mis mee, er is nog nooit iemand beter geworden van hard werken voor een ander. Dat hard werken voor een ander in Nederland tot een soort religie is verheven, betekent nog niet dat de rest van de wereld dan ook maar van de brug moet springen.
qft
Lambo of Rekt
pi_180675113
Ook wel mee eens. Wat is sowieso "hard" werken, bij fysieke beroepen bestaat dat begrip wel. Bij andere banen is het al gauw heel subjectief.
pi_180675302
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:44 schreef KappenBakken het volgende:
Ook wel mee eens. Wat is sowieso "hard" werken, bij fysieke beroepen bestaat dat begrip wel. Bij andere banen is het al gauw heel subjectief.
Mwa, hard werken op de administratie vind ik bijv dat je snel doorwerkt en geen pauzes neemt omdat je achterstanden inhaalt ofzo... dat is hard werken zonder fysiek te zijn, niet veel subjectiefs aan.
Lambo of Rekt
pi_180675454
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat je niets moet doen, ik stel alleen dat het gros van de toegevoegde waarde door uitgevoerde handelingen hoogstwaarschijnlijk niet terecht komt bij diegenen die de daadwerkelijke handelingen uit 'loyaliteit' in een hoog tempo uitvoeren voor een ander.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180675472
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:44 schreef KappenBakken het volgende:
Ook wel mee eens. Wat is sowieso "hard" werken, bij fysieke beroepen bestaat dat begrip wel. Bij andere banen is het al gauw heel subjectief.
Karōshi in Japan bijvoorbeeld, zonder per se fysiek zwaar werk te doen kan je jezelf alsnog de dood in werken.
It All Goes Back in the Box
pi_180675559
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa, hard werken op de administratie vind ik bijv dat je snel doorwerkt en geen pauzes neemt omdat je achterstanden inhaalt ofzo... dat is hard werken zonder fysiek te zijn, niet veel subjectiefs aan.
Ja goed punt. Maar bijvoorbeeld iets creatiefs of conceptueels doen is al gauw vooral nadenken etc.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:12:36 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180675595
Nouja heel plastisch gezien is het natuurlijk gewoon zo:

Je sluit een contract af met een werknemer waarbij je volgens zijn gestelde verwachtingen bepaalde werkzaamheden dient uit te voeren. Als je voldoet aan die verwachtingen en eisen dan staat daar een beloning (salaris) tegenover.

Doe je minder dan dat er binnen het geldende contract van je verwacht wordt, dan heeft de werkgever een motivatie om het contract te ontbinden. (ontslag) Doe je meer dan wat er van je verwacht wordt dan heb je als werknemer een reden om een nieuw contract te bespreken met je werkgever (promotie).

Dus hard werken loont alleen als je doel is om een nieuwe verbintenis aan te gaan, heb je hier geen behoefte aan dat loont het inderdaad niet om "hard te werken", maar kun je het beste gewoon doen wat er verwacht wordt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180675601
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Nog drie dagen opleving tot einde futures en dan de 27e weer een dikke rode candle?
Rond 10-8 wordt toch de uitspraak in de US betreft ETF verwacht? Dan wordt het pas echt interessant.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:14:09 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180675621
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:13 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Rond 10-8 wordt toch de uitspraak in de US betreft ETF verwacht? Dan wordt het pas echt interessant.
Mwoah dan wordt er een reactie gegeven, dat kan ook zijn dat ze er nog een tijdje over gaan babbelen en nadenken. Het is geen harde datum voor een definitieve ja of nee wat de meeste mensen roepen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180675641
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Nouja heel plastisch gezien is het natuurlijk gewoon zo:

Je sluit een contract af met een werknemer waarbij je volgens zijn gestelde verwachtingen bepaalde werkzaamheden dient uit te voeren. Als je voldoet aan die verwachtingen en eisen dan staat daar een beloning (salaris) tegenover.

Doe je minder dan dat er binnen het geldende contract van je verwacht wordt, dan heeft de werkgever een motivatie om het contract te ontbinden. (ontslag) Doe je meer dan wat er van je verwacht wordt dan heb je als werknemer een reden om een nieuw contract te bespreken met je werkgever (promotie).

Dus hard werken loont alleen als je doel is om een nieuwe verbintenis aan te gaan, heb je hier geen behoefte aan dat loont het inderdaad niet om "hard te werken", maar kun je het beste gewoon doen wat er verwacht wordt.
Je neemt nu wel aan dat alles meetbaar is en dat is niet zo.

Plus je laat nu echt alle ondernemers buiten beschouwing, terwijl die ook werken.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:18:48 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180675704
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:15 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je neemt nu wel aan dat alles meetbaar is en dat is niet zo.

Plus je laat nu echt alle ondernemers buiten beschouwing, terwijl die ook werken.
Het ging toch over werken voor een ander? Ondernemers werken voor zichzelf ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 23 juli 2018 @ 15:20:46 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180675727
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa, hard werken op de administratie vind ik bijv dat je snel doorwerkt en geen pauzes neemt omdat je achterstanden inhaalt ofzo... dat is hard werken zonder fysiek te zijn, niet veel subjectiefs aan.
Dat vind ik niet hard werken, maar meer werken. Hard werken is dan inderdaad een factuurtje afwerken in de helft van de tijd van een ander. Meer doen binnen minder tijd, niet meer doen in meer tijd. Dat is gewoon onbetaald overwerk en heb je alleen maar jezelf mee :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180675830
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Nouja heel plastisch gezien is het natuurlijk gewoon zo:

Je sluit een contract af met een werknemer waarbij je volgens zijn gestelde verwachtingen bepaalde werkzaamheden dient uit te voeren. Als je voldoet aan die verwachtingen en eisen dan staat daar een beloning (salaris) tegenover.

Doe je minder dan dat er binnen het geldende contract van je verwacht wordt, dan heeft de werkgever een motivatie om het contract te ontbinden. (ontslag) Doe je meer dan wat er van je verwacht wordt dan heb je als werknemer een reden om een nieuw contract te bespreken met je werkgever (promotie).

Dus hard werken loont alleen als je doel is om een nieuwe verbintenis aan te gaan, heb je hier geen behoefte aan dat loont het inderdaad niet om "hard te werken", maar kun je het beste gewoon doen wat er verwacht wordt.


quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat vind ik niet hard werken, maar meer werken. Hard werken is dan inderdaad een factuurtje afwerken in de helft van de tijd van een ander. Meer doen binnen minder tijd, niet meer doen in meer tijd. Dat is gewoon onbetaald overwerk en heb je alleen maar jezelf mee :P
Maar als je eerder klaar bent, heb je nog meer tijd over voor nieuwe werkzaamheden waar je vervolgens geen extra betalingen voor gaat ontvangen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180676003
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het ging toch over werken voor een ander? Ondernemers werken voor zichzelf ;)
Oh ik zie dat anders. Ondernemers werken ook voor een opdrachtgever.

Maar ja hoe meet je bijvoorbeeld hoe hard een leraar werkt? Of een politieagent?
pi_180676008
Ik ben wel iemand die altijd een paar passen harder loopt omdat ik daar zelf voldoening uithaal, vaak staat er wel wat tegenover als in promotie of privileges. Helaas word er ook wel eens gebruik van gemaakt maar dan ga ik redelijk rap kijken naar een plek die me wel waardeert
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180676825
8k zware resistance
pi_180677493
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:13 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Rond 10-8 wordt toch de uitspraak in de US betreft ETF verwacht? Dan wordt het pas echt interessant.
En dan gaan we moehoehoehoen.

SPOILER: :(
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 17:58:23 #163
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180678778
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dan gaan we moehoehoehoen.

SPOILER: :(
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soon.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:00:01 #164
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180678810
Protip.
Als SEAL onder 2ct op markt komt, opkopen

NOTE: BEN GEEN FINANCE ADVISEUR BLABABLAL.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180679603
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:00 schreef ssjgoku het volgende:
Protip.
Als SEAL onder 2ct op markt komt, opkopen

NOTE: BEN GEEN FINANCE ADVISEUR BLABABLAL.
Jij moet dumpen of wat? Wat is dit voor skeere pump poging?
  maandag 23 juli 2018 @ 18:33:53 #166
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180679641
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij moet dumpen of wat? Wat is dit voor skeere pump poging?
Welk dumpen.
Ik koop ze asap. als niemand erbij is.
En welke pump poging? Ik geef een protip ja. Ga er eens iets beter mee om.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180679675
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:00 schreef ssjgoku het volgende:
Protip.
Als SEAL onder 2ct op markt komt, opkopen

NOTE: BEN GEEN FINANCE ADVISEUR BLABABLAL.
Raak die drol nog met geen stok aan. :P

Pro tip. :')
pi_180679760
Seal dikke scamcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180679804
Staat die fucking zeehond nou al eens op de exchange? :')
pi_180679814
SNAIL is een betere naam, trage klaplopers.
pi_180679886
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Seal dikke scamcoin.
SEAL, wat een GODENCOIN _O_
Lambo of Rekt
pi_180680006
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:58:42 #174
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180680191
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:41 schreef illusions het volgende:
SNAIL is een betere naam, trage klaplopers.
Soon man soon!
Ze waren druk met distributie en shit, en dat is nu klaar.
Nu gaan ze date opvoeren bij HitBTC.
Je idd snailpace I agree. Hierna werd beter beloofd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180680212
quote:
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Soon man soon!
Ze waren druk met distributie en shit, en dat is nu klaar.
Nu gaan ze date opvoeren bij HitBTC.
Je idd snailpace I agree. Hierna werd beter beloofd.
Goed artikel. Hopelijk lezen ze van SEAL dit _O_
Lambo of Rekt
pi_180680274
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welk dumpen.
Ik koop ze asap. als niemand erbij is.
En welke pump poging? Ik geef een protip ja. Ga er eens iets beter mee om.
Oke sorry.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:03:18 #177
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180680289
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oke sorry.
Ik vergeef het je wijze man. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180680318
PNXJINXED HEEFT ME RIJK GEMAAKT, RIJK AAN SEAL! _O_ SEAL ZAL ALLE VERWACHTINGEN OMVER BLAZEN, ZIE JE HET AL VOOR JE OP CNN?

"SEAL SHATTERS BTC BY OPENING WITH 90K PER SEAL ON COINMARKETCAP" _O_
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 19:07:06 #179
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180680364
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:04 schreef EggsTC het volgende:
PNXJINXED HEEFT ME RIJK GEMAAKT, RIJK AAN SEAL! _O_ SEAL ZAL ALLE VERWACHTINGEN OMVER BLAZEN, ZIE JE HET AL VOOR JE OP CNN?

"SEAL SHATTERS BTC BY OPENING WITH 90K PER SEAL ON COINMARKETCAP" _O_
JINXED IS GOOD BOY! _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180680367
Was stiekem gewoon mad omdat ik nog goedkoop wilde inslaan.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:08:13 #181
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180680399
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:07 schreef KappenBakken het volgende:
Was stiekem gewoon mad omdat ik nog goedkoop wilde inslaan.
Ja maar dit kan misschien echt nog. :) Onder de 2ct, koop ik ze srs, maar er zijn meerdere redenen waarom ik dergelijke listing verwacht.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180680408
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:07 schreef KappenBakken het volgende:
Was stiekem gewoon mad omdat ik nog goedkoop wilde inslaan.
ALS HIJ NIET OP 90K OPENT, HEB JE NOG KANS!
Lambo of Rekt
pi_180680457
fijnally moon!
pi_180680476
of stierentrap
pi_180680611
Vandaag weinig geklust, veel te warm...

Fretten wel even alvast kennis laten maken met de nieuwe woning... en dat ging niet altijd even goed...


En nog een soort van MaGNeT's Crib (work in progress) uitzending :P



[ Bericht 18% gewijzigd door TheFreshPrince op 23-07-2018 19:38:13 ]
pi_180680818
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja maar dit kan misschien echt nog. :) Onder de 2ct, koop ik ze srs, maar er zijn meerdere redenen waarom ik dergelijke listing verwacht.
Zoveel zin in!!!!
pi_180680851
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Zoveel zin in!!!!
Dit wordt je beste investment ever.
Lambo of Rekt
pi_180680858
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:10 schreef iloveshitcoins het volgende:
of stierentrap
de Bullval
Lambo of Rekt
pi_180681076
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Soon man soon!
Ze waren druk met distributie en shit, en dat is nu klaar.
Nu gaan ze date opvoeren bij HitBTC.
Je idd snailpace I agree. Hierna werd beter beloofd.
wat een faalshow....
pi_180681087
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wat een faalshow....
Het wordt 1 grote moen, en dan jinx ik je niet
Lambo of Rekt
pi_180681351
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:16 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag weinig geklust, veel te warm...

Fretten wel even alvast kennis laten maken met de nieuwe woning... en dat ging niet altijd even goed...


En nog een soort van MaGNeT's Crib (work in progress) uitzending :P

Channel4Ferrets Coin (alleen verkrijgbaar bij Waves) is in het afgelopen uur met 6500% gestegen door deze 2 video's.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180681697
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Channel4Ferrets Coin (alleen verkrijgbaar bij Waves) is in het afgelopen uur met 6500% gestegen door deze 2 video's.
Deden de FerretCoins dat maar.... daar heb ik nog wel wat van :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 juli 2018 @ 20:12:37 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180681863
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:16 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag weinig geklust, veel te warm...

Fretten wel even alvast kennis laten maken met de nieuwe woning... en dat ging niet altijd even goed...


En nog een soort van MaGNeT's Crib (work in progress) uitzending :P

Ben al weken bezig met de tuin, maar wil niet opschieten. Te warm om te klussen man. Als ik 2 minuten bezig ben ben ik al een liter vocht kwijt :P
pi_180682285
gaan we dooor de resistance? spannont
pi_180682312
Als de altcoins op deze (langzame) manier gaan meegroeien met Bitcoin dan gaan we de altcoinprijzen van eerder dit jaar echt nooit meer terugzien als Bitcoin de 20k weer aantikt
pi_180682358
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:32 schreef metallicelmo het volgende:
Als de altcoins op deze (langzame) manier gaan meegroeien met Bitcoin dan gaan we de altcoinprijzen van eerder dit jaar echt nooit meer terugzien als Bitcoin de 20k weer aantikt
Alts volgen altijd paar dagen later.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180682416
Zodra ETH weer stijgt, is het tijd voor de alts.
  maandag 23 juli 2018 @ 21:31:21 #198
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180683747
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Zodra ETH weer stijgt, is het tijd voor de alts.
Hmz...
pi_180683913
resistance is real
  maandag 23 juli 2018 @ 21:41:23 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180683991
https://cryptocomes.com/v(...)-professional-trader

quote:
According to technical analysis that’s based on historical price trends and currency performance, VeChain can reach $12 in one year (WalletInvestor’s prognosis).
$12 eoy _O_
  maandag 23 juli 2018 @ 21:51:10 #201
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180684234
quote:
Hodl tot 2020 en je pakt 30 per stuk _O_!
Hmz...
  maandag 23 juli 2018 @ 21:54:29 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180684314
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:51 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Hodl tot 2020 en je pakt 30 per stuk _O_!
hoeren neuken nooit meer werken _O_
pi_180684424
Ik ga denk ik een aantal sealtjes en vennetjes kopen zodat ik hier ook mee kan zeiken.

Ik had overigens mijn vennetjes verkocht voor 9 USD. :P

Helaas wel in iets geïnvesteerd wat nu ook op zijn gat ligt.
pi_180684495
Deze week krijg ik eindelijk mijn Pantosjes. Benieuwd wat die gaan doen.
  maandag 23 juli 2018 @ 22:35:02 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180685188
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:03 schreef BadVlad het volgende:
Deze week krijg ik eindelijk mijn Pantosjes. Benieuwd wat die gaan doen.
$12 waarschijnlijk
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 juli 2018 @ 22:46:45 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180685426
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:00 schreef BadVlad het volgende:
Ik ga denk ik een aantal sealtjes en vennetjes kopen zodat ik hier ook mee kan zeiken.

Ik had overigens mijn vennetjes verkocht voor 9 USD. :P

Helaas wel in iets geïnvesteerd wat nu ook op zijn gat ligt.
Damn dat is wel een hele lekkere keus geweest _O_ Lekker hoor.
pi_180685727
Wat een knaller gaat dat SEAL worden he, man man man
Lambo of Rekt
pi_180685768
Dat SEAL gaat zo hard knallen dat de gekste hypernova's in het universum erbij zullen verbleken.
Lambo of Rekt
pi_180685915
Ik lees hier dat ik SEAL moet kopen. Zojuist m'n volledige Wajong overgemaakt.
pi_180685970
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:07 schreef Gehrman het volgende:
Ik lees hier dat ik SEAL moet kopen. Zojuist m'n volledige Wajong overgemaakt.
Wajong? ik zou maar ff een dikke lening afsluiten, en de lokale bank beroven om deze coin in te gaan slaan.
Lambo of Rekt
  maandag 23 juli 2018 @ 23:12:38 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180686018
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wajong? ik zou maar ff een dikke lening afsluiten, en de lokale bank beroven om deze coin in te gaan slaan.
Taihuttu'tje gedaan
pi_180686038
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Taihuttu'tje gedaan
Netjes, netjes... nu de lokale bank nog ff
Lambo of Rekt
pi_180686046
quote:
13s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wajong? ik zou maar ff een dikke lening afsluiten, en de lokale bank beroven om deze coin in te gaan slaan.
Vroeger had je nog Leen van Frisia Financieringen die goedkope leningen kon verstrekken.
pi_180687975
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:13 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Vroeger had je nog Leen van Frisia Financieringen die goedkope leningen kon verstrekken.
http://oncyclopedia.org/wiki/Leen_van_Frisia_Financieringen

quote:
Leen van Frisia Financieringen is omstreeks in 2007 door de media (mediums!) van het duivelsverbond Frisia Financieringen opgeroepen uit de Hades. Omdat ze een krachtige en overtuigende man wilden, probeerden ze Mussolini uit de dood op te wekken, alleen was hij op vakantie naar de heilzame bronnen in de Hades. In plaats van hem kregen ze een veel en veel machtigere demoon, vastgeketend met het sterkste ijzer, met supersterk glas belegd en met zonnedraad uit de diepten van de zon omwonden. Dit was nodig, omdat een profetie aan Zeus had verteld dat als het los zou breken, het einde van de Olympus en dus ook van de exclusieve 'Scotch Whiskey' nabij was. Maar natuurlijk, zoals dat altijd gaat bij demonen, had de god Hades weer eens zin om zijn lieve broertje te plagen, en toen hij hoorde dat het duivelsverbond Frisia Financieringen een demoon zocht, greep hij zijn kans en bevrijdde hij Lenus het Kwaad. Natuurlijk schoof hij de schuld af op zijn huiself Dobbyos, die zijn handen toen in brand moest steken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180688761
moi
  dinsdag 24 juli 2018 @ 07:02:50 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180690179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 03:02 schreef noobcrypto het volgende:
moi
oant moarn
pi_180690307
BTC moont lekker door.
pi_180690514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 07:26 schreef KappenBakken het volgende:
BTC moont lekker door.
Was inderdaad lekker wakker worden. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 08:22:10 #219
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180690792
*O*
Hmz...
pi_180690884
Hopelijk zakt Komodo nog ff naar 10k sat :D
pi_180691115
Eindelijkst actie bij bch ook..
pi_180691184
Eerste assasination markets zijn opgezet op Augur _O- _O-
pi_180691579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:03 schreef KappenBakken het volgende:
Eerste assasination markets zijn opgezet op Augur _O- _O-
Augur was gokken op real life events toch?
Lambo of Rekt
pi_180691609
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Augur was gokken op real life events toch?
Prediction market. Kan van alles zijn. Van de prijs van Ether aan het einde van het jaar (grootste markt momenteel) tot dit pareltje:

quote:
Will a pee tape featuring Donald Trump emerge before the end of his first term?
Hier kan je er een aantal zien; https://predictions.global/?s=Money%20at%20Stake&p=1

Maar de immorele shit staat daar niet bij (moord, terrorisme etc).
pi_180691648
iemand goede tips tegen muggen die om 05:00 gezellig rond je hoofd bommenwerpertje spelen? Ik vang er elke avond wel twee en dan denk je alles gehad te hebben.. Twee nachten achter elkaar, manmanman grafbeesten
pi_180691672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:43 schreef metallicelmo het volgende:
iemand goede tips tegen muggen die om 05:00 gezellig rond je hoofd bommenwerpertje spelen? Ik vang er elke avond wel twee en dan denk je alles gehad te hebben.. Twee nachten achter elkaar, manmanman grafbeesten
Ik heb een klamboe hangen (over t bed), citronella, kattenstaarten in de deur + een opgevoerde 220V elektrische vliegenmepper uit t buitenland.

Hiermee hou ik 95% weg, of electrocuted. Ik heb er ook een graf tering hekel aan en doe alles om ze te vermijden.

Citronella houdt 7 van de 10 muggensoorten tegen.
De klamboe houdt ook erg veel tegen, en als er 1tje in zit is hij makkelijk te pakken omdat de klamboe wit is, lichie op je tel + 220v zapper.
Kattenstaarten houden ze van buiten.
En random soms voor de fun op jacht met die 220 :7
Lambo of Rekt
pi_180691680
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:45 schreef EggsTC het volgende:
een opgevoerde 220V elektrische vliegenmepper uit t buitenland.
_O- _O- _O- _O-

Wat de fuck ouwe.
pi_180691732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

Wat de fuck ouwe.
Ja die is sick, die laad je op in het stopcontact, alles knalt uit elkaar als je het aanraakt, je ziet alleen nog vleugels dwarrelen :7

Is verboden in NL voor zover ik weet, 6 jaar geleden nog wel, toen kreeg ik m van iemand uit frankrijk, die ging kapot, maar toen heb ik hier een nieuwe besteld;

Grote alie express link
Lambo of Rekt
pi_180691750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:43 schreef metallicelmo het volgende:
iemand goede tips tegen muggen die om 05:00 gezellig rond je hoofd bommenwerpertje spelen? Ik vang er elke avond wel twee en dan denk je alles gehad te hebben.. Twee nachten achter elkaar, manmanman grafbeesten
Horren voor alle ramen/deuren. Een betere investering dan bitcoin. _O_
It All Goes Back in the Box
pi_180691759
BOVEN DE 8000 JONGENS JA JAJA
  dinsdag 24 juli 2018 @ 09:55:32 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180691828
Lol al die moeite voor een paar muggen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 juli 2018 @ 09:56:06 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180691836
Sinds ik malaria heb gehad doen die muggen in Nederland me niet zoveel meer :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180691837
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:55 schreef fathank het volgende:
Lol al die moeite voor een paar muggen
Een paar mugge, ik heb er vorige week op 1 dag ~25 neergemept hier in de woonkamer.... en die "moeite" is éénmalig :7
Lambo of Rekt
pi_180691950
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:49 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Horren voor alle ramen/deuren. Een betere investering dan bitcoin. _O_
Eens :)
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:05:50 #235
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180691979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:43 schreef metallicelmo het volgende:
iemand goede tips tegen muggen die om 05:00 gezellig rond je hoofd bommenwerpertje spelen? Ik vang er elke avond wel twee en dan denk je alles gehad te hebben.. Twee nachten achter elkaar, manmanman grafbeesten
Ik heb sinds een paar dagen een ventilator op mij gericht staan, het koelt dan lekker af en die beesten komen niet in de windvlaag.

Moet je wel een redelijk stille ventilator hebben anders kan je niet slapen door dat ding... :P
pi_180692078
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:50 schreef KappenBakken het volgende:
BOVEN DE 8000 JONGENS JA JAJA
Ik krijg steeds meer vertrouwen in een bullmarkt.

Maar ik zoek VEN op binance, die is momenteel weg? Iets over bekend?
Vakman pur sang
pi_180692080
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer vertrouwen in een bullmarkt.

Maar ik zoek VEN op binance, die is momenteel weg? Iets over bekend?
Op dit moment vind de swap van VEN naar VET plaats :)
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:13:25 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180692092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer vertrouwen in een bullmarkt.

Maar ik zoek VEN op binance, die is momenteel weg? Iets over bekend?
Gelocked, vanaf morgen is het vet.

VetRaket tot voorbij de zon :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180692097
Binance heeft mn VEN gestolen aaaahhh :o :o :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180692120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:13 schreef m.k het volgende:
Binance heeft mn VEN gestolen aaaahhh :o :o :o
Wat, is nu VET?
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:16:46 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180692143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat, is nu VET?
Morgen

https://www.cryptocoinsni(...)n-ven-vet-tokenswap/

In het Nederlands, blijkbaar is Engels te ingewikkeld voor de meeste
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180692153
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Morgen

https://www.cryptocoinsni(...)n-ven-vet-tokenswap/

In het Nederlands, blijkbaar is Engels te ingewikkeld voor de meeste
Nou nee hoor, gewoon nog niet gelezen.

Maar bedankt voor de link
Lambo of Rekt
pi_180692192
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Morgen

https://www.cryptocoinsni(...)n-ven-vet-tokenswap/

In het Nederlands, blijkbaar is Engels te ingewikkeld voor de meeste
Jammer, heb ik gemist, nouja dan maar handmatig laten omzetten, nog ff uitzoeken hoe :)
pi_180692212
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Gelocked, vanaf morgen is het vet.

VetRaket tot voorbij de zon :s)
Oh had het ff niet gevolgd ivm vakantie buitenland. Dacht dat woensdag de swap zou plaatsvinden.
Nou was niet de bedoeling maar nu krijg ik dus VET :D
Vakman pur sang
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:24:01 #245
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180692222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:20 schreef blackmore het volgende:

[..]

Jammer, heb ik gemist, nouja dan maar handmatig laten omzetten, nog ff uitzoeken hoe :)
Twitter of medium ff checken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:25:05 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180692235
HST ;( Mijn godencoin helemaal naar de tyfus :(
pi_180692236
Ja, ik heb ook nog allemaal ERC20 in MEW.... staat niet op Binance, maar ze delisten dus gelijk VEN en je kan niet swappen door VEN nog erheen te sturen later? ik dacht dat dat het geval zou zijn. Beetje irritant.
Lambo of Rekt
pi_180692246
Universal deze coin van Hoerenzoon is vandaag 8% gestegen :')
Vakman pur sang
pi_180692283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat, is nu VET?
Nee nog niet morgen pas
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:28:48 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180692288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:25 schreef EggsTC het volgende:
Ja, ik heb ook nog allemaal ERC20 in MEW.... staat niet op Binance, maar ze delisten dus gelijk VEN en je kan niet swappen door VEN nog erheen te sturen later? ik dacht dat dat het geval zou zijn. Beetje irritant.
Via de VeChain wallet fixen?
pi_180692298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Via de VeChain wallet fixen?
ja nog steeds mobile only zeker... irritaaaaaaaaant.
Lambo of Rekt
pi_180692303
Hebben we een speciaal vechain forum en niemand die ff vooraf de binance swap info post? :')
Vakman pur sang
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:32:53 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180692328
:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:35:16 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180692354
Zijn jullie in het echte leven ook zulke apathische downies?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:36:25 #255
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180692367
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:35 schreef fathank het volgende:
Zijn jullie in het echte leven ook zulke apathische downies?
Je vraagt je dit af op het Fok! forum...? :')

Tevens is het 'uppies', als je de BTC koers neemt dan, snap je... hè :D
pi_180692390
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:35 schreef fathank het volgende:
Zijn jullie in het echte leven ook zulke apathische downies?
Jep, en een nacht als vanacht werkt ook niet echt mee, dan ben ik nog downer dan down.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:41:28 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180692432
Hoofdpijn. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 10:49:29 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180692523
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:49:58 #260
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180692533
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180692582
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

WTF :D
Is dat echt?!
Ja das die achterlijke nieuwe shit toch..
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:56:12 #262
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180692614
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja das die achterlijke nieuwe shit toch..
Ja I know, maar is dit niet fake oid?
Is ze echt platgereden? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180692638
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja I know, maar is dit niet fake oid?
Is ze echt platgereden? :D
Geen idee, maar het ziet er niet nep uit ofzo..
Lambo of Rekt
pi_180692645
Ik heb hier iemand met een server met allerlei SQL databases, en hij heeft de map "Databasen" genoemd haha
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:59:21 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180692660
Allemachtigprachtig
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:59:34 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180692663
Als zelfs nu.nl weer gaat berichten met positief cryptonieuws dan zijn we de despair fase wel voorbij hoop ik

https://www.nu.nl/cryptov(...)ven-8000-dollar.html
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180693067
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:59 schreef Rossdale het volgende:
Als zelfs nu.nl weer gaat berichten met positief cryptonieuws dan zijn we de despair fase wel voorbij hoop ik

https://www.nu.nl/cryptov(...)ven-8000-dollar.html
Volgens mij is het vooral een opleving vanwege die ETF approval die "misschien" komt?
It All Goes Back in the Box
pi_180693092
Ik gok erop dat er een mega bullrun in crypto komt tussen het moment dat een ETF aanvraag is goedgekeurd en het daadwerkelijk lanceren van zo'n ETF
pi_180693141
als de ETF er is weer een dump, net als met de futures.
pi_180693220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:28 schreef iloveshitcoins het volgende:
als de ETF er is weer een dump, net als met de futures.
precies, of dikke moon dit keer :)
pi_180693276
Voelen we de lambo sfeer alweer terugkomen?
pi_180693299
boven de 10k word ik pas weer positief. we zitten nu nog in een downtrend.
pi_180693317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:39 schreef iloveshitcoins het volgende:
boven de 10k word ik pas weer positief. we zitten nu nog in een downtrend.
Ligt eraan welk tijdsvak je pakt. Vanaf dag 0 is BTC nog steeds in een zieke uptrend.
pi_180693338
pi_180693351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ligt eraan welk tijdsvak je pakt. Vanaf dag 0 is BTC nog steeds in een zieke uptrend.
true
  dinsdag 24 juli 2018 @ 11:43:01 #276
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180693355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ligt eraan welk tijdsvak je pakt. Vanaf dag 0 is BTC nog steeds in een zieke uptrend.
Haha, vanaf begin dit jaar zitten we nog in een zieke downtrend... ;(

Maar goed, ik denk ook dat we weer in een uptrend zitten als we door de 10k gaan.
pi_180693459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:43 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, vanaf begin dit jaar zitten we nog in een zieke downtrend... ;(

Maar goed, ik denk ook dat we weer in een uptrend zitten als we door de 10k gaan.
Bedoelde het ook meer omdat het vrij arbitrair is om downtrend/uptrend te roepen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2018 @ 12:01:26 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180693703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:28 schreef iloveshitcoins het volgende:
als de ETF er is weer een dump, net als met de futures.
Dit ja.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:26:33 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180694312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:43 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Haha, vanaf begin dit jaar zitten we nog in een zieke downtrend... ;(

Maar goed, ik denk ook dat we weer in een uptrend zitten als we door de 10k gaan.
We hebben nu hogere lows dus op dit moment een uptrend. Denk dat de downtrend vanaf februari nu wel doorbroken is. Wil natuurlijk niet zeggen dat we richting 20k gaan, maar onder de 6k verwacht ik niet. Wellicht bij een volgende crash. Maar eerst up up up
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180694468
pi_180694475
Als je kijkt naar de daling van Bitcoin tegenover de meeste altcoins van de afgelopen paar maanden, verwachtten jullie dat mensen bij de volgende bullrun de alts een beetje naast zich neer zullen leggen aangezien Bitcoin wat "veiliger" lijkt qua store of value? Dit zou Bitcoin tot een vette ATH kunnen brengen als men wat meer in Bitcoin laat zitten en minder over de alts verspreid qua $$
pi_180694524
Bitcoin cash neemt voortouw en vertrekt nu naar +20%
pi_180694533
mini moon.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2018 @ 12:36:47 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180694552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Als je kijkt naar de daling van Bitcoin tegenover de meeste altcoins van de afgelopen paar maanden, verwachtten jullie dat mensen bij de volgende bullrun de alts een beetje naast zich neer zullen leggen aangezien Bitcoin wat "veiliger" lijkt qua store of value? Dit zou Bitcoin tot een vette ATH kunnen brengen als men wat meer in Bitcoin laat zitten en minder over de alts verspreid qua $$
Volgens mij is het vaak zo dat BTC het karretje trekt en als die gaat flatlinen de alts opeens opkomen.
pi_180694573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Als je kijkt naar de daling van Bitcoin tegenover de meeste altcoins van de afgelopen paar maanden, verwachtten jullie dat mensen bij de volgende bullrun de alts een beetje naast zich neer zullen leggen aangezien Bitcoin wat "veiliger" lijkt qua store of value? Dit zou Bitcoin tot een vette ATH kunnen brengen als men wat meer in Bitcoin laat zitten en minder over de alts verspreid qua $$
Nee absoluut niet. De ogen zijn altijd groter dan de mond, zodat er een aantal coins vertrekken wordt daar weer in geïnvesteerd omdat daar verhoudingsgewijs een nog grotere marge te halen is.
Vakman pur sang
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:40:08 #287
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180694601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Volgens mij is het vaak zo dat BTC het karretje trekt en als die gaat flatlinen de alts opeens opkomen.
Alts hangen met een elastiek aan BTC vast. Als BTC omhoog vliegt dan gaan de alts eerst langzaam mee, totdat het verschil in stijging tussen de twee zo groot wordt dat het elastiek de alts een enorme slinger geeft zodat ze de stijging van BTC voorbij schieten.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180694604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Volgens mij is het vaak zo dat BTC het karretje trekt en als die gaat flatlinen de alts opeens opkomen.
was vorig jaar wel idd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2018 @ 12:42:25 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180694640
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Alts hangen met een elastiek aan BTC vast. Als BTC omhoog vliegt dan gaan de alts eerst langzaam mee, totdat het verschil in stijging tussen de twee zo groot wordt dat het elastiek de alts een enorme slinger geeft zodat ze de stijging van BTC voorbij schieten.
Meestal is het wel zo dat de alts in $ meegaan omdat BTC stijgt en dus de pairing stijgt, maar in satoshi vaak achterblijft. Tijdens een echte BTC bull run raak je vaak satoshi waarde kwijt als je in alts blijft zitten. In $ scheelt het dan weer niet veel.

Maar goed, hoe time je wanneer je weer naar de alts moet switchen :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2018 @ 12:46:15 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180694693
Had een deel van VEN op Binance laten staan om snel te kunnen traden straks. Die zijn al omgezet naar VET, maar ze hebben nog geen BTC waarde aan gekoppeld. Schrok me dood toen ik een groot deel van mijn bedrag miste op Binance :P
pi_180694747
MOEEEEEEEEEEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
pi_180694760
Zal ik jullie een coin verklappen die GE-GA-RAN-DEERD moen gaat? Of liever niet
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2018 @ 12:50:04 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180694778
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:49 schreef EggsTC het volgende:
Zal ik jullie een coin verklappen die GE-GA-RAN-DEERD moen gaat? Of liever niet
Universa en Seal. We weten het al pannenlap.
pi_180694780
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:49 schreef EggsTC het volgende:
Zal ik jullie een coin verklappen die GE-GA-RAN-DEERD moen gaat? Of liever niet
Verlicht ons almachtige.
Vakman pur sang
pi_180694861
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verlicht ons almachtige.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Universa en Seal. We weten het al pannenlap.
Kyran heeft me al verraden ;(
Lambo of Rekt
pi_180694864
Als Seal nou zo goed is he, waar moet je die kopen dan en waarom is die niet te vinden op CMC?
pi_180694870
Ohja Universa heb ik ook, er is geen andere coin die het slechter heeft gedaan in mijn portfolio tot nu toe
pi_180694878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:55 schreef metallicelmo het volgende:
Als Seal nou zo goed is he, waar moet je die kopen dan en waarom is die niet te vinden op CMC?
Hij staat hoger dan BTC, en dat kunnen ze bij CMC nog niet helemaal plaatsen, verder moet hij nog op hitbtc komen maar is de site al zó overspoeld met de aanvraag van accounts omdat iedereen seal wil dat het nog even vertraagd is
Lambo of Rekt
pi_180694888
Maar is Seal alleen een ICO dan of wat?
pi_180694910
bijna
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2018 @ 12:58:12 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180694911
Seal is gewoon een wannabe VeChain zonder de contacten :P

/rent voor voordat die klappen krijgt van mr. jinxed en zijn klonen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')