Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat werd hier genoemd vanmorgen dus ik heb ff gekeken ja. Maak je niet zo druk. Veel te warm voor.
Uiteraard. Dan begint immers mijn vakantie lolquote:Op zondag 22 juli 2018 14:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja het mooiste hebben we voorlopig gehad vrees ik maargoed dat was ook een behoorlijk lange tijd. Nu ff 2 weken afzien en daarna wekenlang plensregen gok ik zo 🤪 geniet nog maar even.
Hier bijna de hele dag zon. Het is een wonder. Normaal lopen we achter.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:33 schreef AQUILA. het volgende:
Nogal luguber dit weer, bewolking en tegen de 30 graden. Opklaringen proberen het wel.
Hier tot nu toe volle zon! Maar in de verte zie ik wat wolkjes komen. Hoezee!quote:Op zondag 22 juli 2018 14:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Te warm, hier is het steeds bewolkt, met wat wind dus zeer aangenaam
Dan verbrand je ook het snelstquote:Op zondag 22 juli 2018 15:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Man die wind maakt het zo heerlijk om in de zon te zitten😎😎😎
Ik verbrand gelukkig niet snel. Heb het geluk dat ik snel bruin word. Tijdig insmeren en geen probleem qua verbranden hoor. Zit ook weer niet uren achter elkaar in de zon.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2018 12:50 schreef CrashO het volgende:
Die benauwdheid is het meeste kutte ja..
En het gaat nog minimaal 2 weken door zo![]()
[ afbeelding ]
Enschede
Afgelopen april een koelsysteem laten installeren op de bovenverdieping, wat een timing met deze zomer nuquote:
Nou, zeker!quote:Op zondag 22 juli 2018 18:20 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Afgelopen april een koelsysteem laten installeren op de bovenverdieping, wat een timing met deze zomer nu.
bijna hoger dan 1976.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:34 schreef Greys het volgende:
Is dat droogterecord inmiddels al eens verbroken eigenlijk?
Ah thanks, maar nog niet helemaal dus kennelijk. Had verwacht dat we er al wel waren inmiddels.quote:
Het lopende neerslagtekort is al meerdere malen boven die van 1976 geweest in het verleden, maar dan vooral in het begin van de meetperiode waar het eigenlijk nog niet schokkend is.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:34 schreef Greys het volgende:
Is dat droogterecord inmiddels al eens verbroken eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |