Dat kind van hem is over 4 jaar al intelligenter lol.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kind van hem is over 4 jaar al intelligenter lol.
Geneukt door een zwaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Klompvoet verloren? Sow die maakt een niet al te beste periode door.
BENGI BEDANKT BENGI BEDANKT BENGI BENGI BENGI BEDANKTquote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Klompvoet verloren? Sow die maakt een niet al te beste periode door.
Stukje nacht bohbohquote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit kon wel eens diep in de nacht worden
Gelukkig veranderen odds zeker in de slotfase van een wedstrijd niet na elke beurt of zelfs elke pijl.quote:
Hendogod.quote:
Hopelijk zijn ze verzopen. En is je bier nog koud.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme 4 fruitvliegjes in mijn bier.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze verzopen. En is je bier nog koud.
Ja, had ik gezien ja.quote:
Mentaal zwakquote:Op zondag 22 juli 2018 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb de partij gemist, maar hoe komt het dat Mike van zo'n koekenbakker verliest jongens?
''Koekenbakker''.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb de partij gemist, maar hoe komt het dat Mike van zo'n koekenbakker verliest jongens?
Naar Lennon ben ik altijd wel benieuwd eigenlijk. Die gaat best hardquote:Op zondag 22 juli 2018 14:09 schreef KennyPowers het volgende:
Nu de minst interessante wedstrijd van het toernooi
[..]
Mentaal zwak
Mm ja, Zwaan heeft het gewoon goed gedaan, maar voor Mike's doen zijn dit koekenbakkers. Vond Zwaan ook best arrogant overkomen in zn interview na afloop trouwens. Had ik niet verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |