Ja bizar he?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
MAJOOOO!!!![]()
omg! Wat een kippenvel! Helemaal zelf gedaan!!
![]()
!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:09 schreef Arja het volgende:
[..]
Ff proberen
Namens majoThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:13 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaalIk ben er nog behoorlijk ondersteboven van en hou in mijn hoofd echt nog duizend slagen om de arm, maar zo ver ben ik in ieder geval nog nooit gekomen. Zo'n knaller van een test, meer dan MaJo proef, zonder dat we momenteel in het traject zitten. Nee, dat had ik in geen duizend jaren durven dromen
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
ik moest wel ff goed turen naar het 2e streepje
, maar hij staat er! Gefeliciteerd, goed nieuws zeg!
Ik vermoed van net na DTRHquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:15 schreef Svane het volgende:
Wajooooooo niet te geloven!![]()
![]()
![]()
Heb je nu een Dtrh-baby of was je toen al aan het broeden?wat gaaf!
Ik zag je ehhh bij Mgmt, kan dat? In ieder geval iets op het hoofdpodium, en dan een beetje achteraan waar dat hellinkje begon zeg maar. Ik had het toen in het topic gezet en keek steeds, ik dacht, als je het nu even live leest ga ik even naar je toe maar vond het zo wat om aan te komen stormen zonder waarschuwing. Vooral omdat jij mij denk ik niet herkent? Maar dat las je toen pas stuk later!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed van net na DTRHDat weekend was te heet voor tentseks
Waar had je me nou trouwens gezien?
Ik heb even het linkje van Arja gepakt zodat de foto meteen zichtbaar is
Dat is ons Svaantje he, nooit te beroerd om de helpende hand te biedenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:21 schreef Svane het volgende:
[..]
. Maar heb je baarmoeder even ingestraald van een afstandje.
Met een wodka-appelsap in m’n knuist baarmoeders van anderen aanmoedigen, ik doe niks liever!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat is ons Svaantje he, nooit te beroerd om de helpende hand te bieden
#zobenjijquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:25 schreef Svane het volgende:
[..]
Met een wodka-appelsap in m’n knuist baarmoeders van anderen aanmoedigen, ik doe niks liever!
Dat kanquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:21 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik zag je ehhh bij Mgmt, kan dat? In ieder geval iets op het hoofdpodium, en dan een beetje achteraan waar dat hellinkje begon zeg maar. Ik had het toen in het topic gezet en keek steeds, ik dacht, als je het nu even live leest ga ik even naar je toe maar vond het zo wat om aan te komen stormen zonder waarschuwing. Vooral omdat jij mij denk ik niet herkent? Maar dat las je toen pas stuk later!
En later ook nog op de camping voorbij zien komen maar toen lag ik voor apegapen. Maar heb je baarmoeder even ingestraald van een afstandje.
Haha! Dat je in maart moet poepen en dat er dan een baby uit komtquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja bizar he?En bedankt voor de aanmoediging, anders had ik waarschijnlijk helemaal niet getest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt ongetwijfeld nog een keer... Ik denk dat ik dan wel even zeg dat ik me niet in zo'n opmerking kan vinden.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:41 schreef Arja het volgende:
Majo ik ben benieuwd wanneer je de eerste "zie je nou wel, als je het loslaat gebeurt het" te horen krijgt.
Ga je nog naar Indonesie trouwens? Hoe reageerde je man?
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Hiervoor kom ik uit de lurk stand![]()
![]()
![]()
wat een geweldige knal test! Het is je zo gegund, en dan nog spontaan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lastige is dat ik geen idee heb hoe ver ik ben. Gezien de negatieve test van vorige week maandag zal het niet verder dan 5,5 week zijn. Tenzij ik heel laat hcg aanmaak of inderdaad een drieling
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Verwacht het ook nietquote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:41 schreef Wolken het volgende:
Wat een geweldig nieuws MajoIk ben zo ontzettend blij voor jullie en na alle ellende en verdriet van de afgelopen tijd is dit wonder jullie zo verschrikkelijk gegund. En dan maar niet naar Indonesië denk ik
Ik heb ze gewoon echt niet donker gehad, niet 4 dagen voor nod, niet rond nod en ook niet rond de 6 weken. Dus stiekem ben ik heel nieuwsgierig naar je eerste echo. Tweelingen zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]lastige is dat ik geen idee heb hoe ver ik ben. Gezien de negatieve test van vorige week maandag zal het niet verder dan 5,5 week zijn. Tenzij ik heel laat hcg aanmaak of inderdaad een drieling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |