Jaa!quote:
Oke geeft niets. Ik begreep helaas niet hoe je het bedoelde. Ik dacht ik kan het maar beter vragen. Ik heb pcos, maar verder gaat het gelukkig momenteel prima met mij. Ik denk dat ik wel een goede kans heb.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dit. Beetje onhandig geformuleerd maar ik had gemist dat jullie al een kindje hebben
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:00 schreef MaJo het volgende:
Toch maar even die test er tegenaan gegooid
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hartstikke gefeliciteerd! Ik vind het echt fantastisch. Ik wou het ook zo graag voor je.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eigenlijk aan het wachten op de menstruatie zodat ik met de pil kon starten voor t volgende traject.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 09:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Cygne![]()
![]()
Het vorige topic had je hert nog over gelijk opgaan met Majo. Voorspellende gave!
Maar dit is geen zkh poging toch? Ik ga heel hard duimen dat het goed blijft gaan!
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 08:57 schreef Cygne het volgende:
Zal ik dan ook maar eens gek doen?Wow!! Dit is echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd meid
Heerlijk dat je het helemaal niet verwacht had.
ps voor in de op. Ik mag 3 augustus testen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 22:00 schreef MaJo het volgende:
Toch maar even die test er tegenaan gegooid
Oh MajoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd lieve majoquote:Op zaterdag 21 juli 2018 08:02 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaalIk heb nauwelijks geslapen, werd steeds wakker en dacht dat ik het gedroomd had, maar nee het is echt
![]()
Net nog een "normale" test gedaan en weer een duidelijke streep. Niet meer zo belachelijk als gisteren
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 08:57 schreef Cygne het volgende:
Zal ik dan ook maar eens gek doen?En cygne ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gaaf hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 09:01 schreef Jentin het volgende:
streepjesregen!
![]()
![]()
Gefeliciteerd, Cygne
Check deze post danOUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #184
quote:
Haha ja, we zouden zo ongeveer tegelijkertijd starten met een nieuwe behandeling.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 09:01 schreef Jentin het volgende:
streepjesregen!
![]()
![]()
Gefeliciteerd, Cygne
Check deze post danOUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #184
Spierwitquote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
jij al een testje er tegenaan gegooid? Er is ruimte voor meer streepjes!
Dat is minderquote:
Nee, gewoon door met OI en vrijen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is minderhad er eigenlijk wel een goed gevoel bij! Gaan jullie nu door naar IUI?
Ik twijfel of ik wel een eisprong heb om een scala aan redenen. Aan de hoogte van het progesteron een week na de vermoedelijke eisprong kunnen ze zien of er daadwerkelijk een heeft plaatsgevonden. Dat is midden in de luteale fase.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:02 schreef Barreltje het volgende:
Cygne!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou extra spannend!! Maar wat tof dat die post blijkbaar een voorspellende gave had! Ik duim door dat alles deze keer goed mag blijven gaan!![]()
En he wat jammer Bertha!
Wat is dat voor test die je hebt laten doen?
[Ik heb momenteel progesteron medicijnen, da's vrij normaal na ivf/icsi, duphaston heet het.. is weer eens wat anders dan de kut ballen.. Wat ik begreep van de gyn is dat de progesteron behoefte het hoogst is 1 week na de punctie/ovulatie.. misschien heb je er iets aan]
Door vrijen dan maar! Of volgende week nogmaals testen..quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wel een eisprong heb om een scala aan redenen. Aan de hoogte van het progesteron een week na de vermoedelijke eisprong kunnen ze zien of er daadwerkelijk een heeft plaatsgevonden. Dat is midden in de luteale fase.
Het eitje is al weg hoor, dat was ruim twee weken geleden al 20mm en het bloedprikken was 1,5 week geledenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Door vrijen dan maar! Of volgende week nogmaals testen..
Krijg je nog een echo om te bevestigen of het ei er nog zit?
Maar dan heb je toch een eisprong gehad.. als je eitje weg Is?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het eitje is al weg hoor, dat was ruim twee weken geleden al 20mm en het bloedprikken was 1,5 week geleden
Kan ook stoppen met groeien en verschrompelenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch een eisprong gehad.. als je eitje weg Is?
Heb je ook wel eens ovulatietesten gebruikt? Als die positief zijn en je hebt een regelmatige cyclus, dan is de kans zeer groot dat je gewoon ovuleert. En, volgens mijn fertiliteitsarts, dan zou je progesteronwaarde dus ook voldoende moeten zijn (ik heb zelf nog geen literatuursearch gedaan hierover).quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan ook stoppen met groeien en verschrompelenMaar ik hoop natuurlijk dat de uitslag gewoon goed is en ik het verkeerd interpreteer.
Volgens mij klopt dit niet. Een ovulatietest geeft alleen aan of je lichaam LH aanmaakt. Of het ei dan ook echt springt is dan de vraag. Ik heb wel eens dat ik 3 keer in een cyclus een positieve ovulatietest had en geen eisprong, dat is juist het lastige met pcos.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:43 schreef June. het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens ovulatietesten gebruikt? Als die positief zijn en je hebt een regelmatige cyclus, dan is de kans zeer groot dat je gewoon ovuleert. En, volgens mijn fertiliteitsarts, dan zou je progesteronwaarde dus ook voldoende moeten zijn (ik heb zelf nog geen literatuursearch gedaan hierover).
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:43 schreef June. het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens ovulatietesten gebruikt? Als die positief zijn en je hebt een regelmatige cyclus, dan is de kans zeer groot dat je gewoon ovuleert. En, volgens mijn fertiliteitsarts, dan zou je progesteronwaarde dus ook voldoende moeten zijn (ik heb zelf nog geen literatuursearch gedaan hierover).
Wat Majo zegt. Ik heb ook pcos en mijn ovulatietesten zijn altijd dubieus. Dat valt mede onder mijn "scala aan redenen"quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Een ovulatietest geeft alleen aan of je lichaam LH aanmaakt. Of het ei dan ook echt springt is dan de vraag. Ik heb wel eens dat ik 3 keer in een cyclus een positieve ovulatietest had en geen eisprong, dat is juist het lastige met pcos.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 15:09 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat je van lichte symptomen meteen naar fikse symptomen gaat?misschien dat ik het onderdrukt heb maar voel me nu echt super zwanger
Als we naar de resultaten van de pgd kijken is 50% van mijn eicellen aangetast. Dat zou dus een miskraam of voldragen zwangerschap van een ernstig gehandicapt kindje kunnen worden. Kans op dat laatste is vrij klein omdat de breuken op mijn chromosomen vrij groot zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 15:14 schreef Svane het volgende:
Cygne wow jij ook!!!je het het weleens gepost, maar wat zijn jouw kansen nu precies?
Dus na zeg maar een goede echo met 7 weken heb je een héél grote hobbel er op zitten? Echt spannend joh! En leuk!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 15:31 schreef Cygne het volgende:
[..]
Als we naar de resultaten van de pgd kijken is 50% van mijn eicellen aangetast. Dat zou dus een miskraam of voldragen zwangerschap van een ernstig gehandicapt kindje kunnen worden. Kans op dat laatste is vrij klein omdat de breuken op mijn chromosomen vrij groot zijn.
De andere 50% is ofwel met gebalanceerde translocatie of een normaal chromosomenpatroon. Ik gok 50/50 dus maar het blijft roulette. Als het misgaat is dat meestal iets voor 6 weken. Eerste zorg is nu dat het op de goede plek zit.
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 16:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Dus na zeg maar een goede echo met 7 weken heb je een héél grote hobbel er op zitten? Echt spannend joh! En leuk!
Ja, klopt, maar ik zei ook positieve ovulatietest én een regelmatige cyclus. Dat zal bij pcos dan niet (altijd) het geval zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Wat Majo zegt. Ik heb ook pcos en mijn ovulatietesten zijn altijd dubieus. Dat valt mede onder mijn "scala aan redenen"
Wat is eigenlijk de reden dat jullie nu zonder pgd hebben geprobeerd als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 16:16 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Verloskundige belde net al, ik had gemaild en ze wilde een vroege echo maken om een eug uit te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |