abonnement Unibet Coolblue
pi_180823747
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vond het geluid binnen ook niet best
Dat ook. Heb alleen Morph vs. Suckley en Dymond vs. Schweizer binnen gezien. Maar ze zouden wat ventilatoren binnen zetten, maar die heb ik niet gezien.
pi_180823908
Nog wel even een review van EF.

Vind het met de jaren achteruit gaan. Vorig jaar natuurlijk die miskleun dat ze 2 dagen gaan en niet goed geregeld met de camping etc. Dit jaar maar 3 barren en die waren op bepaalde punten echt constant druk. Het leek ook net of het een praatclub was. Je zag het nergens echt los gaan naast wat mensen vooraan. Leek net of alle "leuke" mensen op Tomorrowland waren :{

Dat secret garden was wel grappig, maar sets van een half uur? Het zijn geen Armin artiesten die 10 platen draaien in 30 minuten... Had dan sets van een uur gedaan en meerdere artiesten en niet alleen 4.

De Afterparty... Zelfde DJ als vorig jaar en was gewoon weer bagger. EF wilde concurreren met Tomorrowland, maar op zo'n manier gaat dat echt niet gebeuren. Waar het voor mij vroeger echt het trance feestje was, is het nu van: oja dat hebben we ook nog. Moet wel veel veranderen om dit weer om te keren.
pi_180834487
Ik heb anders wel genoten. Bijna hele dag bij Grotesque geweest. _O_

SG en after kan ik niet over oordelen, daar niet geweest.
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 juli 2018 @ 17:25:19 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180838102
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:51 schreef needakill het volgende:
Nog wel even een review van EF.

Vind het met de jaren achteruit gaan. Vorig jaar natuurlijk die miskleun dat ze 2 dagen gaan en niet goed geregeld met de camping etc. Dit jaar maar 3 barren en die waren op bepaalde punten echt constant druk. Het leek ook net of het een praatclub was. Je zag het nergens echt los gaan naast wat mensen vooraan. Leek net of alle "leuke" mensen op Tomorrowland waren :{

Dat secret garden was wel grappig, maar sets van een half uur? Het zijn geen Armin artiesten die 10 platen draaien in 30 minuten... Had dan sets van een uur gedaan en meerdere artiesten en niet alleen 4.

De Afterparty... Zelfde DJ als vorig jaar en was gewoon weer bagger. EF wilde concurreren met Tomorrowland, maar op zo'n manier gaat dat echt niet gebeuren. Waar het voor mij vroeger echt het trance feestje was, is het nu van: oja dat hebben we ook nog. Moet wel veel veranderen om dit weer om te keren.
Ik heb bij Legends echt nooit langer dan een paar minuten op mijn bier hoeven wachten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:33:12 #30
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_180849329
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Jammer dat zijn kwaliteiten verloren gaan aan een dergelijke muziekstijl.
Pardon? Jij geeft je bek ook maar een duw heh :')

Wat een grootheid die Eelke met al jarenlang kwaliteit naast dat het gewoon een aardige vent is. Heb hem weer gezien op Tomorrowland en het was een waar feest. Juist goed om te zien dat talenten gebruikt worden in een genre die daar ook echt om vragen. Begon natuurlijk al met zijn releases op Global Underground lang geleden.

quote:
Check dit soort dingen maar eens.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_180851632
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:25 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb bij Legends echt nooit langer dan een paar minuten op mijn bier hoeven wachten
Grotesque had ik ook binnen no-time mijn bier.

En Eelke Kleijn is gewoon een goede producer. Zijn housesetjes zijn wel chill maar luister toch liever naar trance. ;)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_180853644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 15:42 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog mensen naar Electronic Family komende zaterdag?

Kijk nu al uit naar de Legends stage:

Johan Gielen ♥ Svenson
Jorn van Deynhoven ♥ Signum
Kyau & Albert ♥ Ronski Speed
Marco V ♥ Rank 1
M.I.K.E. Push ♥ Fred Baker

Nostalgie O+
Ja, was tof !

RAM vond ik ook goed

De sfeer zelf was leuk, maar ik 'mistte' wel twee stages.. leek wat leger of zo.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_180853752
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:51 schreef needakill het volgende:
Nog wel even een review van EF.

Vind het met de jaren achteruit gaan. Vorig jaar natuurlijk die miskleun dat ze 2 dagen gaan en niet goed geregeld met de camping etc. Dit jaar maar 3 barren en die waren op bepaalde punten echt constant druk. Het leek ook net of het een praatclub was. Je zag het nergens echt los gaan naast wat mensen vooraan. Leek net of alle "leuke" mensen op Tomorrowland waren :{

Dat secret garden was wel grappig, maar sets van een half uur? Het zijn geen Armin artiesten die 10 platen draaien in 30 minuten... Had dan sets van een uur gedaan en meerdere artiesten en niet alleen 4.

De Afterparty... Zelfde DJ als vorig jaar en was gewoon weer bagger. EF wilde concurreren met Tomorrowland, maar op zo'n manier gaat dat echt niet gebeuren. Waar het voor mij vroeger echt het trance feestje was, is het nu van: oja dat hebben we ook nog. Moet wel veel veranderen om dit weer om te keren.
Ik herken hier wel wat in.. je zag nergens mensen echt helemaal losgaan...
Vond het wel jammer dat je kaartjes moest hebben voor dat secret garden gedoe

Ben benieuwd of ze het volgend jaar nog gaan organiseren.

Maar ik heb me wel erg vermaakt :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 15:45:33 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180856083
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, was tof !

RAM vond ik ook goed

De sfeer zelf was leuk, maar ik 'mistte' wel twee stages.. leek wat leger of zo.
er was er eentje minder, gelukkig. Daardoor was er veel minder last van het ene podium bij het andere podium
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_180856136
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er was er eentje minder, gelukkig. Daardoor was er veel minder last van het ene podium bij het andere podium
Ik had er niet zo'n last van eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat anderen daar wel last van hadden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_180856170
Kennen jullie nog goeie trance podcasts voor op de Iphone?

Above and Beyond bijv
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 15:51:58 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180856211
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik had er niet zo'n last van eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat anderen daar wel last van hadden.
vorig jaar hoorde je vooral main als links bij de classics stond.... dat was echt heel vervelend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_180856266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vorig jaar hoorde je vooral main als links bij de classics stond.... dat was echt heel vervelend.
Het was nu wel wat ruimer, maar het leek alsof er minder mensen waren ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 15:56:02 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180856294
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Het was nu wel wat ruimer, maar het leek alsof er minder mensen waren ?
het zal iets rustiger zijn geweest voor mijn gevoel, maar met deze opzet qua terrein konden ze bij het hoofdpodium makkelijker meer mensen kwijt zonder dat het direct enorm opvalt. Ben een paar keer daar geweest en vanaf de WC's was het echt al een zee van mensen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_180856481
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het zal iets rustiger zijn geweest voor mijn gevoel, maar met deze opzet qua terrein konden ze bij het hoofdpodium makkelijker meer mensen kwijt zonder dat het direct enorm opvalt. Ben een paar keer daar geweest en vanaf de WC's was het echt al een zee van mensen.
Weet jij toevallig wat de eindact was van EF.. All stars zei mij niet zo heel veel :P
En nee, ik ben niet tot het einde gebleven :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 16:46:58 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180857467
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Weet jij toevallig wat de eindact was van EF.. All stars zei mij niet zo heel veel :P
En nee, ik ben niet tot het einde gebleven :@
voor mijn gevoel groep DJ's van de dag bij elkaar geraapt. Heb 3 minuten staan kijken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_180857508
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor mijn gevoel groep DJ's van de dag bij elkaar geraapt. Heb 3 minuten staan kijken
Het klinkt niet alsof ik iets gemist heb
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 16:51:50 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180857601
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Kennen jullie nog goeie trance podcasts voor op de Iphone?

Above and Beyond bijv
Ik gebruik Mixcloud daarvoor. Eén van de kanalen die veel sets/podcasts online zet is deze:
https://www.mixcloud.com/trancepodcasts/

Dan heb je volgens mij de bekendste wel gecoverd.

Ben zelf overigens ook wel fan van Paradise:
https://www.mixcloud.com/ParadiseOfficial/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 31 juli 2018 @ 17:36:12 #44
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_180858571
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:33 schreef jackson het volgende:

[..]

Pardon? Jij geeft je bek ook maar een duw heh :')

Wat een grootheid die Eelke met al jarenlang kwaliteit naast dat het gewoon een aardige vent is. Heb hem weer gezien op Tomorrowland en het was een waar feest. Juist goed om te zien dat talenten gebruikt worden in een genre die daar ook echt om vragen. Begon natuurlijk al met zijn releases op Global Underground lang geleden.

[..]

Check dit soort dingen maar eens.
Ik walg van deep house, vandaar mijn opmerking.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_180858881
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik herken hier wel wat in.. je zag nergens mensen echt helemaal losgaan...
Vond het wel jammer dat je kaartjes moest hebben voor dat secret garden gedoe

Ben benieuwd of ze het volgend jaar nog gaan organiseren.

Maar ik heb me wel erg vermaakt :D
Het rare was ook wel voor die kaartjes dat eigenlijk iedereen apart moest halen. Maar ik had gelukkig net 2 kaartjes voor Alex Morph, maar die had aan een half uur echt niet genoeg. Ach heb me ook wel vermaakt, maar hopelijk kunnen ze wel wat betere namen aantrekken voortaan. Main was regelrecht een Armada feestje.
pi_180858902
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor mijn gevoel groep DJ's van de dag bij elkaar geraapt. Heb 3 minuten staan kijken
MarLo, Ruben de Ronde, KhoMha, Orjan Nilsen en David Gravell. Hun speelde hun remixen van klassiekers wat gewoon jammer was.
pi_180869699
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:53 schreef needakill het volgende:

[..]

Het rare was ook wel voor die kaartjes dat eigenlijk iedereen apart moest halen. Maar ik had gelukkig net 2 kaartjes voor Alex Morph, maar die had aan een half uur echt niet genoeg. Ach heb me ook wel vermaakt, maar hopelijk kunnen ze wel wat betere namen aantrekken voortaan. Main was regelrecht een Armada feestje.
Ik vond de lineup van vorig jaar en het jaar ervoor (in Amsterdam nog) wel beter...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 14:28:04 #48
105311 Xantra
Cinematographer
pi_180875319
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:33 schreef jackson het volgende:

[..]

Pardon? Jij geeft je bek ook maar een duw heh :')

Wat een grootheid die Eelke met al jarenlang kwaliteit naast dat het gewoon een aardige vent is. Heb hem weer gezien op Tomorrowland en het was een waar feest. Juist goed om te zien dat talenten gebruikt worden in een genre die daar ook echt om vragen. Begon natuurlijk al met zijn releases op Global Underground lang geleden.

[..]

Check dit soort dingen maar eens.
Grootheid? Je kan ook overdrijven.
Ik vind hem nooit zo interessant, komt doordat ik niet zoveel met z'n stijl heb.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_180880975
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vond de lineup van vorig jaar en het jaar ervoor (in Amsterdam nog) wel beter...
Dat was het ook. Als ze op dit niveau doorgaan word het een beetje stille afgang voor dit festival waar een Lumi bijvoorbeeld wel groter kan/wil worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 augustus 2018 @ 19:47:37 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180881025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 19:45 schreef needakill het volgende:

[..]

Dat was het ook. Als ze op dit niveau doorgaan word het een beetje stille afgang voor dit festival waar een Lumi bijvoorbeeld wel groter kan/wil worden.
waar gaat Lumi heen dan? In het Amsterdamse Bos weet ik nog wel een plek :P

Ik zou het opzich wel fijn vinden als ze naar een beter bereikbare plek gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')