Zou onterecht zijn. Zit normaal gesproken dichter bij Alonso dan Massa en Raikkonen ooit gezeten hebben. Ligt dus meer aan de McLaren dan aan Stoffel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Stoffel is wel klaar in de F1 na dit jaar.
En Bottas is natuurlijk wel een cuck, dus die gaat wel akkoord als derde rijder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het wel Duitsers he....pas op met denken dat het een grap is.
Ja. Hamilton en Bottas hebben een getekend contract bij Merc voor 2019quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:23 schreef dz5b604 het volgende:
Ik neem aan dat ze aan het trollen zijn?twitter:
? Geen idee waar jij naar kijkt maar Stoffel zit van alle paren in de F1 het verst van de eerste rijder af en heeft een aantal gigantische kutwedstrijden afgeleverd waarin zijn auto het gewoon deed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou onterecht zijn. Zit normaal gesproken dichter bij Alonso dan Massa en Raikkonen ooit gezeten hebben. Ligt dus meer aan de McLaren dan aan Stoffel.
Maar die kan misschien naar Sauber. Vasseur ziet het wel in hem zitten.
Eens dat dat onterecht zou zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou onterecht zijn. Zit normaal gesproken dichter bij Alonso dan Massa en Raikkonen ooit gezeten hebben. Ligt dus meer aan de McLaren dan aan Stoffel.
Nee, RIC weg bij RBR bevestigd.quote:
Er was toch wel degelijk meer kwaad bloed dan alleen dat. Vooral de oude Sainz was een hork en ook Jos is dan geen goeie. Max is ook lekker agressief met z'n grote mond. Denk niet dat het handig is die twee weer naast elkaar te zetten. Ik zou Gasly doorschuiven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, imho. Had imho vooral te maken met de Catalaan Pujolar, die het niet kon hebben dat een Madrileen voor zijn coureur eindigde. Die is na de overstap van Max naar RB ook ontslagen.
Zou Sauber niet liever iemand hebben met een grotere zak geld? Of een Ferrari connectie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat McLaren dat gaat toestaan. Ocon lijkt me eerder een kandidaat voor STR: het rommelt bij Force India en bij Mercedes komt ie toch niet meer aan de bak.quote:
Als ze Key snel willen hebben zullen ze toch tot een deal moeten komen. En Norris zou daar deel van uitmaken. Voor dit jaar waren ze er al bijna uit, alleen wilde Red Bull hem ook voor 2019 hebben en dat wilde McLaren (nog) niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat McLaren dat gaat toestaan. Ocon lijkt me eerder een kandidaat voor STR: het rommelt bij Force India en bij Mercedes komt ie toch niet meer aan de bak.
Die hebben ze al met Leclerc of eventueel Giovinazzi. Vandoorne zou dan mogelijk in de plaats komen van Ericsson.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:08 schreef Funzel het volgende:
[..]
Zou Sauber niet liever iemand hebben met een grotere zak geld? Of een Ferrari connectie.
Maar wel een plekje bij RBR nu vrijquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen een hoop coureurs geschrokken zijn. Sainz ineens officieel zonder contract voor volgend jaar. Gepiepelt voor RIC. Ocon die niet naar Renault kan. Force India waar de situatie onduidelijk is...
True, al verwacht ik dat SAI daar niet serieus voor meedingt. Als is GAS na 1 jaar overzetten ook wat snel. Dus wellicht kiezen ze idd een coureur van een ander team.quote:
Verstappen reed ook pas 1 jaar F1 begin 2016quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, al verwacht ik dat SAI daar niet serieus voor meedingt. Als is GAS na 1 jaar overzetten ook wat snel. Dus wellicht kiezen ze idd een coureur van een ander team.
Gas heeft dan al een jaar ervaring met de Honda motor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, al verwacht ik dat SAI daar niet serieus voor meedingt. Als is GAS na 1 jaar overzetten ook wat snel. Dus wellicht kiezen ze idd een coureur van een ander team.
Klopt dat hij ervaring met Honda heeft. Had mijn post al aangepast tijdens het rondspammenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gas heeft dan al een jaar ervaring met de Honda motor.
Lijkt me wel wat waard voor RB
quote:Ik verwacht niet dat SAI serieus meedingt voor een plek bij RBR. Maar GAS na 1 jaar al overzetten is ook een gok, al neemt die dan wel ervaring met Honda mee. Kan zomaar zijn dat ze GAS nog een jaartje laten rijpen en voor zowel naast GAS als naast Max een andere coureur aantrekken.
Natuurlijk niet, die is van Mercedes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh god, als ze Ocon maar niet in de andere RBR zetten...
Dat zou echt oorlog worden
Dat klopt. Maar het is nog maar de vraag of ze die ergens kwijt kunnen. De weg naar Renault is dicht en FI verkeert in zwaar weer. Williams zou wellicht kunnen, maar daar gaat Ocon niet blij van worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die is van Mercedes.
FI staat volgend jaar gewoon op de grid. Daar wordt wel voor gezorgd. Sowieso heeft de F1 een probleem als er minder dan 20 auto's op de grid staan, aangezien dat met sommige circuits in het contract schijnt te staan. Dus FI (meest waarschijnlijk) en Williams zijn reële opties.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is nog maar de vraag of ze die ergens kwijt kunnen. De weg naar Renault is dicht en FI verkeert in zwaar weer. Williams zou wellicht kunnen, maar daar gaat Ocon niet blij van worden.
Nee maar echt keus heeft hij ook niet, dat Mercedes het geen probleem vond als hij naar Renault zou gaan zegt genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is nog maar de vraag of ze die ergens kwijt kunnen. De weg naar Renault is dicht en FI verkeert in zwaar weer. Williams zou wellicht kunnen, maar daar gaat Ocon niet blij van worden.
Ik hoop dus dat RBR niet op lumineuze ideeen komt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar echt keus heeft hij ook niet, dat Mercedes het geen probleem vond als hij naar Renault zou gaan zegt genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |