Hij blijft goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:56 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze is dankzij Hovernier. Ik was hem al bijna vergeten maar hij is te leuk ^^
https://streamable.com/9yqpf
Dat weet je nooit, ik denk niet dat het gebeurd maar stel hij rijdt volgend jaar haas naast een magnussen of bij een ander team+degelijke rijder. Als hij het er dan tegen af legt dan kijkt ferrari echt wel verder. Het is best makkelijk om te shinen naast een ericson maar kijk maar eens naar ocon, sainz en vandoorne die ook niet echt meer zo geweldig lijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alhoewel ik Leclerc graag zie instappen bij Ferrari zou me dit niet verbazen. Bij Ferrari zijn ze conservatief met het laten instromen van jong talent, en ik denk dat Sauber graag ziet dat Leclerc nog even blijft. Hij hoeft ook niet bang te zijn dat ze bij Ferrari een andere rijder gaan overwegen voor na 2019 dunkt me.
Idd. Een fatsoenlijke rijder oppikken zal niet lastig worden. Daarnaast iemand van niveau Hartley is natuurlijk helemaal niet moeilijk. Die kan je willekeurig van de tribune plukken als het moet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:27 schreef opreis het volgende:
[..]
STR is volledig ondergeschikt aan RB, en in puin valt ook wel mee
Nee. Het is een gerucht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:38 schreef vosss het volgende:
Is van Kimi al officieel dat ie nog een jaartje blijft?
Haha zou mooi zijn (hoewel Vandoorne...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een (vergezocht) gerucht:
https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_content=Ocon%2C McLaren%2C Stroll%2C Force India%2C gerucht
Het hele gebeuren begon nog eerder met een leverancier die een winding-up (faillissement) petitie begon. Perez actie (gevraagd door het team) heeft juist ervoor gezorgd dat het een administration (curatele) werd, waardoor Force India niet failliet ging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha zou mooi zijn (hoewel Vandoorne...) , ik ga keihard duimen dat het gevecht om stoeltjes compleet explodeert.
Vraag. Perez had nog geld te goed van FI en daar is het hele gebeuren mee begonnen.... Maar Ocon kreeg wel betaalt
Nah Stroll gaat het echt nog wel afmaken bij Williams en dan pas verhuist hij naar Force India. Dan verhuist Ocon naar Williams en misschien dat ze dan eindelijk Kubica in dat stoeltje erin trappen, want Sirodkin bakt er ook weinig van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een (vergezocht) gerucht:
https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_content=Ocon%2C McLaren%2C Stroll%2C Force India%2C gerucht
Hij heeft nog steeds een Mercedes ster op zijn helm staan, misschien betaald Mercedes zijn salaris..?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon zal ook nog wel geld te goed hebben, maar zal nu ook betaald worden door de nieuwe eigenaren, aangezien alle schulden voldaan worden.
Is dat zo van Sirotkin?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Nah Stroll gaat het echt nog wel afmaken bij Williams en dan pas verhuist hij naar Force India. Dan verhuist Ocon naar Williams en misschien dat ze dan eindelijk Kubica in dat stoeltje erin trappen, want Sirodkin bakt er ook weinig van.
Net achter Stroll. Want Stroll is ook een geniale rijder...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat zo van Sirotkin?
Ik ben er niet van overtuigd dat Sirotkin geheel voor eigen succes mag rijden. En zo eindigt bij de GP’s van Bahrein en China Sirotkin beide keren net achter Stroll terwijl het er op lijkt dat hij sneller was. Kon hij er niet voorbij of mocht hij er niet voorbij?
Sirotkin heeft een meerjarencontract. Die gaat er niet zo snel uit. Zeker niet voor Kubica.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Nah Stroll gaat het echt nog wel afmaken bij Williams en dan pas verhuist hij naar Force India. Dan verhuist Ocon naar Williams en misschien dat ze dan eindelijk Kubica in dat stoeltje erin trappen, want Sirodkin bakt er ook weinig van.
Dat is waar. Die Stroll kan er helemaal niks van, mijn moeder rijdt nog beter en is ook nog een snellerquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:41 schreef needakill het volgende:
[..]
Net achter Stroll. Want Stroll is ook een geniale rijder...
Is ze ook een Formule 3 kampioen dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is waar. Die Stroll kan er helemaal niks van, mijn moeder rijdt nog beter en is ook nog een sneller
Nee nooit aangemeld om een keer meer te doen en mist natuurlijk ook een vader met miljardenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is ze ook een Formule 3 kampioen dan?
Ben benieuwd. Als ie naar Amerika gaat dan ga ik de Indycar weer volgen. Jaren terug keek ik elke race, afgelopen jaren alleen de Indianapolis 500.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
ALO hint op twitter naar iets op 14-8:
https://mobile.twitter.com/alo_oficial/status/1028274157358862336
https://www.gpblog.com/nl(...)op-14-augustus-.html
Lauda: 7quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben even aan het denken, maar staat dat niet gewoon op Schumacher zn naam met de 2de titel voor Benetton en de 1ste voor Ferrari?
Leclercquote:Op maandag 13 augustus 2018 07:58 schreef opreis het volgende:
Leclerk heeft nog alle tijd om in die ferrari te rijden als hij echt zo goed is. Het is niet bepaald nu of nooit voor hem
Als we niet over de definitie van pit-entry, voorkeursbehandelingen door de FIA of de beperkte kwaliteiten van Stroll kunnen zeuren hebben we altijd nog de uitdaging om de naam van Leclerc goed te spellen... Hoewel 95% verdomde goed weet hoe je het moet typen.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:51 schreef JayHovah het volgende:
Als we niet over de definitie van pit-entry, voorkeursbehandelingen door de FIA of de beperkte kwaliteiten van Stroll kunnen zeuren hebben we altijd nog de uitdaging om de naam van Leclerc goed te spellen...
Eigenlijk kun je wel stellen dat Hartley gematst is door Ricciardoquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:39 schreef Gezicht het volgende:
Ach Hartley kan ook best nog een jaartje blijven hangen.
Tof!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:McLaren_IndyCar twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 14:36:44OFFICIAL ANNOUNCEMENT. @alo_oficial is taking part on 2019 season of @IndyCar with McLaren. Further information coming in next minutes. Stay tuned. https://t.co/XzUNcGzQPk reageer retweet
Dit ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tof!
Carrière van Vandoorne bovendien gered.
Zou sowieso al het geval zijn, denk ik. Las een gerucht dat hij twee weken geleden al getekend zou hebben.quote:
Is trouwens fake!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:48 schreef Tarado het volgende:
twitter:McLaren_IndyCar twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 14:36:44OFFICIAL ANNOUNCEMENT. @alo_oficial is taking part on 2019 season of @IndyCar with McLaren. Further information coming in next minutes. Stay tuned. https://t.co/XzUNcGzQPk reageer retweet
Ik hoop dat Alonso straks toch aankondigt dat hij Indycar voor McLaren gaat rijden.quote:
twitter:McLarenF1 twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 17:00:13McLaren Racing today confirms that double World Champion Fernando Alonso will not race in Formula 1 in 2019. https://t.co/hbOCGZP3E2 reageer retweet
Er is alleen bevestigd dat hij weggaat bij McLaren, niet wat hij gaat doen. Hij heeft het zelf over meerdere opportunities.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alonso straks toch aankondigt dat hij Indycar voor McLaren gaat rijden.
Want dan was jouw fakenews uitspraak, fakenews.
omg
dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alonso straks toch aankondigt dat hij Indycar voor McLaren gaat rijden.
Want dan was jouw fakenews uitspraak, fakenews.
omg
het twitteraccount van McLaren zegt letterlijk "will not race in F1."quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er is alleen bevestigd dat hij weggaat bij McLaren, niet wat hij gaat doen. Hij heeft het zelf over meerdere opportunities.
Dit account is in ieder geval fake.
ging over een ander bericht op twitter, was van McLarenIndycar of zoietsquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het twitteraccount van McLaren zegt letterlijk "will not race in F1."
Wel sneu voor SAI: die verliest zijn enig (zelfverklaarde) vriend op de grid en zal iig in 2019 geen teammaat met hem worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:06 schreef beantherio het volgende:
Sainz naar McLaren lijkt heel waarschijnlijk, maar ik ben benieuwd wat ze met het tweede zitje gaan doen. In de media lijkt het team Vandoorne steeds wel uit de wind te houden, maar de schaduw van Norris hangt wel een beetje over zijn zitje. Het is 50/50 zou ik zeggen.
Zou zomaar kunnen. Veel mensen vinden wel dat ie bepaald talent heeft, maar weinig mensen gaan hem missen als ie geen zitje krijgt. En Vandoorne/Norris zal een veel goedkopere en makkelijkere optie zijn voor McLaren dan om Sainz erbij te halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:09 schreef pmponer het volgende:
Nou ja misschien dat SAI ook wel niet racet in F1 in 2019
Weet ik zo net nog niet. Alonso heeft mogelijk Sainz naar McLaren toe gepraat om de sponsordeal met Kimoa op de auto's te houden. Dan is Sainz toch weer wat goedkoper.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Veel mensen vinden wel dat ie bepaald talent heeft, maar weinig mensen gaan hem missen als ie geen zitje krijgt. En Vandoorne/Norris zal een veel goedkopere en makkelijkere optie zijn voor McLaren dan om Sainz erbij te halen.
McLaren heeft al gezegd geen twee juniors te willen, dus dat lijkt me uitgesloten. Het wordt dus of Vandoorne of Norris, maar niet allebei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Veel mensen vinden wel dat ie bepaald talent heeft, maar weinig mensen gaan hem missen als ie geen zitje krijgt. En Vandoorne/Norris zal een veel goedkopere en makkelijkere optie zijn voor McLaren dan om Sainz erbij te halen.
Er staat geen enkel deurtje open voor/naar De Vries aldus Zak Brown: "hij wordt eigenlijk niet overwogen".quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet. Alonso heeft mogelijk Sainz naar McLaren toe gepraat om de sponsordeal met Kimoa op de auto's te houden. Dan is Sainz toch weer wat goedkoper.
Dan is er ook nog een klein deurtje dat open staat voor DeVries wellicht (al zie ik dat scenario maar 5% kans ofzoiets) dat McLaren hem aan STR gaan uitlenen en Norris in de McLaren gaan zetten ten koste van VanDoorne.
McLaren
Carlos Sainz (vrij zeker van)
Lando Norris / Stoffel VanDoorne
STR
Brendon Hartley
De Vries op lease
Williams
Estaban Ocon
Sirotkin / VanDoorne
Force Strolliebol
Lance Stroll
Sergio Perez / Estaban Ocon
RBR
Max Verstappen
Pierre Gasley / Sergio Perez / Ocon / ?
Geen idee eigenlijk, als je alles zo gaat invullen, kan je maar eigenlijk 1 ding met echte zekerheid zeggen.
Verdomd goed silly season tot nu toe![]()
#WelldoneHoneyBadger
Kvyat niet, maar Wehrlein hoort wel in de F1 thuis. Wat zou hij in de Sauber hebben klaargespeeld ipv LeClerc of naast hem? Of had hij voor Williams wél punten kunnen behalen in plaats van Peppi en Kokki ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:00 schreef opreis het volgende:
Denk dat weinig mensen sainz uiteindelijk echt zouden missen (al is de kans nu wel groter natuurlijk dat hij een stoeltje krijg).
Zijn er hier die wehrlein of kvyat gemist hebben dit jaar?
Leclercquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kvyat niet, maar Wehrlein hoort wel in de F1 thuis. Wat zou hij in de Sauber hebben klaargespeeld ipv LeClerc of naast hem? Of had hij voor Williams wél punten kunnen behalen in plaats van Peppi en Kokki ?
Leclerc, niet LeClerc. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kvyat niet, maar Wehrlein hoort wel in de F1 thuis. Wat zou hij in de Sauber hebben klaargespeeld ipv LeClerc of naast hem? Of had hij voor Williams wél punten kunnen behalen in plaats van Peppi en Kokki ?
Niet bij McLaren zelf nee, maar hij is wél onderdeel van hun programma en als Gasley naar RBR gaat (grote kans) en Norris bij McLaren zelf gaat rijden, hebben ze De Vries eventueel uit te lenen aan STR omdat zij niemand klaar hebben staan om het stoeltje van Gasley op te vullen + de waarde van DeVries stijgt wat weer in voordeel is van management bij McLaren. Je wil als team je rijders echt wel onderbrengen en niet dood laten bloeden, dat is je eigen talentenpool om zeep helpen en toekomstige coureurs zullen weer bedanken voor de eer en liever naar ander team gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat geen enkel deurtje open voor/naar De Vries aldus Zak Brown: "hij wordt eigenlijk niet overwogen".
En het is Vandoorne, niet VanDoorne.
De Vries, niet DeVriesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet bij McLaren zelf nee, maar hij is wél onderdeel van hun programma en als Gasley naar RBR gaat (grote kans) en Norris bij McLaren zelf gaat rijden, hebben ze De Vries eventueel uit te lenen aan STR omdat zij niemand klaar hebben staan om het stoeltje van Gasley op te vullen + de waarde van DeVries stijgt wat weer in voordeel is van management bij McLaren. Je wil als team je rijders echt wel onderbrengen en niet dood laten bloeden, dat is je eigen talentenpool om zeep helpen en toekomstige coureurs zullen weer bedanken voor de eer en liever naar ander team gaan.
Edit : Oh dacht dat hij al wel voldoende punten had..
Nee, dat zie je juist amper bij Vlaamse namen. En Leclerc is niet Vlaams.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet bij McLaren zelf nee, maar hij is wél onderdeel van hun programma en als Gasley naar RBR gaat (grote kans) en Norris bij McLaren zelf gaat rijden, hebben ze De Vries eventueel uit te lenen aan STR omdat zij niemand klaar hebben staan om het stoeltje van Gasley op te vullen + de waarde van DeVries stijgt wat weer in voordeel is van management bij McLaren. Je wil als team je rijders echt wel onderbrengen en niet dood laten bloeden, dat is je eigen talentenpool om zeep helpen en toekomstige coureurs zullen weer bedanken voor de eer en liever naar ander team gaan.
Edit : Oh dacht dat hij al wel voldoende punten had..
Edit 2 : Zo moeilijk is het blijkbaar wel..Geen idee waarom, maar dan schrijf ik een naam zoals ik denk dat hij hoort. Zoals dat Vandoorne mij minder loigsch lijkt dan VanDoorne. Zie je bij veel Belgische namen dat er wel een hoofdletter komt na de "Van..".
Daarom ook dequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:13 schreef Meike26 het volgende:
Dat was een spatie die ik vergeten was.. eerder schreef ik hem wel goed..In Nederland komt het amper voor dat de voorzetsels en achternamen aan elkaar geschreven worden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:15 schreef Meike26 het volgende:
Zo komen we de laatste niet-raceweek wel door
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog wachten op (de bevestiging van het tekenen van een hernieuwd contract met Ferrari van) Kimi.
Maar kan zijn dat we tot Monza moeten wachten.
Daarna zullen er wel redelijk snel spijkers met koppen geslagen worden verwacht ik."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Idem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:20 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop iig dat Stoffel blijft, En SAI ga ik niet missen.
Zo overtuigend vond ik wehrlein niet, kon nauwelijks uitblinken naast mindere teamgenoten. Een leclerc doet dat meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als er iemand niet overhyped is is het Wehrlein. Daarom heeft hij ook geen stoeltje. Wat hij deed met de Sauber was vrij indrukwekkend. Dat was een knakenbak namelijk. Leclerc heeft het wat dat betreft een stuk makkelijker. Verder was de invloed van de sponsoren van Eriksonn destijds veel groter, die bepaalden dat Eriksonn de nieuwe onderdelen kreeg. Wehrlein moest het doen met rekatier oude meuk. Daardoor leek Eriksonn beter dan ie was.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo overtuigend vond ik wehrlein niet, kon nauwelijks uitblinken naast mindere teamgenoten. Een leclerc doet dat meer.
Overhypte coureur
Hij heeft ook naast haryanto en ocon gereden. In een manor, en een mercedes en FI getest. Werd constant genoemd als opvolger van rosberg maar zelfs mercedes lijkt wel klaar met hem en zetten nu in op ocon en russell. Dat zij dus al 2 coureurs uit de mercedes opleiding waar ze meer in zie. Dan wehrlein. Erikson is ook niet goed genoeg, maar de coureurs die echt goed zijn komen wel aan een stoeltjequote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:07 schreef aesop het volgende:
[..]
Als er iemand niet overhyped is is het Wehrlein. Daarom heeft hij ook geen stoeltje. Wat hij deed met de Sauber was vrij indrukwekkend. Dat was een knakenbak namelijk. Leclerc heeft het wat dat betreft een stuk makkelijker. Verder was de invloed van de sponsoren van Eriksonn destijds veel groter, die bepaalden dat Eriksonn de nieuwe onderdelen kreeg. Wehrlein moest het doen met rekatier oude meuk. Daardoor leek Eriksonn beter dan ie was.
Vasseur heeft daar korte metten meegemaakt.
Vandoorne....quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
VanDoorne blijft wel bij MClaren denk ik
Precies ja.. Namen van coureurs niet kunnen spellenquote:
hey, Whiskey, doe eens even niet, zo irritant, dat Nazi gedoequote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies ja.. Namen van coureurs niet kunnen spellen
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
VanDoorne blijft wel bij MClaren denk ik
McLaren...quote:
Zijn maar 20 namen he? En Google is er ook nog...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey, Whiskey, doe eens even niet, zo irritant, dat Nazi gedoe
Zo ver kwam ik niet eensquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn maar 20 namen he? En Google is er ook nog...
Als je die moeite niet eens kunt opbrengen.
.....dan wat? Maak je zin eens af!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn maar 20 namen he? En Google is er ook nog...
Als je die moeite niet eens kunt opbrengen.
Dat is jouw taak ook niet.quote:
Hierbij het officiële persbericht van McLaren:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |