Hij blijft goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:56 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze is dankzij Hovernier. Ik was hem al bijna vergeten maar hij is te leuk ^^
https://streamable.com/9yqpf

Dat weet je nooit, ik denk niet dat het gebeurd maar stel hij rijdt volgend jaar haas naast een magnussen of bij een ander team+degelijke rijder. Als hij het er dan tegen af legt dan kijkt ferrari echt wel verder. Het is best makkelijk om te shinen naast een ericson maar kijk maar eens naar ocon, sainz en vandoorne die ook niet echt meer zo geweldig lijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alhoewel ik Leclerc graag zie instappen bij Ferrari zou me dit niet verbazen. Bij Ferrari zijn ze conservatief met het laten instromen van jong talent, en ik denk dat Sauber graag ziet dat Leclerc nog even blijft. Hij hoeft ook niet bang te zijn dat ze bij Ferrari een andere rijder gaan overwegen voor na 2019 dunkt me.

Idd. Een fatsoenlijke rijder oppikken zal niet lastig worden. Daarnaast iemand van niveau Hartley is natuurlijk helemaal niet moeilijk. Die kan je willekeurig van de tribune plukken als het moet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:27 schreef opreis het volgende:
[..]
STR is volledig ondergeschikt aan RB, en in puin valt ook wel mee

Nee. Het is een gerucht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:38 schreef vosss het volgende:
Is van Kimi al officieel dat ie nog een jaartje blijft?

Haha zou mooi zijn (hoewel Vandoorne...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een (vergezocht) gerucht:
https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_content=Ocon%2C McLaren%2C Stroll%2C Force India%2C gerucht
 ) , ik ga keihard duimen dat het gevecht om stoeltjes compleet explodeert.
 ) , ik ga keihard duimen dat het gevecht om stoeltjes compleet explodeert.  

Het hele gebeuren begon nog eerder met een leverancier die een winding-up (faillissement) petitie begon. Perez actie (gevraagd door het team) heeft juist ervoor gezorgd dat het een administration (curatele) werd, waardoor Force India niet failliet ging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha zou mooi zijn (hoewel Vandoorne...) , ik ga keihard duimen dat het gevecht om stoeltjes compleet explodeert.
Vraag. Perez had nog geld te goed van FI en daar is het hele gebeuren mee begonnen.... Maar Ocon kreeg wel betaalt

Nah Stroll gaat het echt nog wel afmaken bij Williams en dan pas verhuist hij naar Force India. Dan verhuist Ocon naar Williams en misschien dat ze dan eindelijk Kubica in dat stoeltje erin trappen, want Sirodkin bakt er ook weinig van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een (vergezocht) gerucht:
https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_content=Ocon%2C McLaren%2C Stroll%2C Force India%2C gerucht

Hij heeft nog steeds een Mercedes ster op zijn helm staan, misschien betaald Mercedes zijn salaris..?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon zal ook nog wel geld te goed hebben, maar zal nu ook betaald worden door de nieuwe eigenaren, aangezien alle schulden voldaan worden.

Is dat zo van Sirotkin?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Nah Stroll gaat het echt nog wel afmaken bij Williams en dan pas verhuist hij naar Force India. Dan verhuist Ocon naar Williams en misschien dat ze dan eindelijk Kubica in dat stoeltje erin trappen, want Sirodkin bakt er ook weinig van.

Net achter Stroll. Want Stroll is ook een geniale rijder...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat zo van Sirotkin?
Ik ben er niet van overtuigd dat Sirotkin geheel voor eigen succes mag rijden. En zo eindigt bij de GP’s van Bahrein en China Sirotkin beide keren net achter Stroll terwijl het er op lijkt dat hij sneller was. Kon hij er niet voorbij of mocht hij er niet voorbij?

Sirotkin heeft een meerjarencontract. Die gaat er niet zo snel uit. Zeker niet voor Kubica.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Nah Stroll gaat het echt nog wel afmaken bij Williams en dan pas verhuist hij naar Force India. Dan verhuist Ocon naar Williams en misschien dat ze dan eindelijk Kubica in dat stoeltje erin trappen, want Sirodkin bakt er ook weinig van.

Dat is waar. Die Stroll kan er helemaal niks van, mijn moeder rijdt nog beter en is ook nog een snellerquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:41 schreef needakill het volgende:
[..]
Net achter Stroll. Want Stroll is ook een geniale rijder...

Is ze ook een Formule 3 kampioen dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is waar. Die Stroll kan er helemaal niks van, mijn moeder rijdt nog beter en is ook nog een sneller

Nee nooit aangemeld om een keer meer te doen en mist natuurlijk ook een vader met miljardenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is ze ook een Formule 3 kampioen dan?

Ben benieuwd. Als ie naar Amerika gaat dan ga ik de Indycar weer volgen. Jaren terug keek ik elke race, afgelopen jaren alleen de Indianapolis 500.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
ALO hint op twitter naar iets op 14-8:
https://mobile.twitter.com/alo_oficial/status/1028274157358862336
https://www.gpblog.com/nl(...)op-14-augustus-.html

Lauda: 7quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben even aan het denken, maar staat dat niet gewoon op Schumacher zn naam met de 2de titel voor Benetton en de 1ste voor Ferrari?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |