SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:15 schreef Meike26 het volgende:
Zo komen we de laatste niet-raceweek wel door
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog wachten op (de bevestiging van het tekenen van een hernieuwd contract met Ferrari van) Kimi.
Maar kan zijn dat we tot Monza moeten wachten.
Daarna zullen er wel redelijk snel spijkers met koppen geslagen worden verwacht ik."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Idem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:20 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop iig dat Stoffel blijft, En SAI ga ik niet missen.
Zo overtuigend vond ik wehrlein niet, kon nauwelijks uitblinken naast mindere teamgenoten. Een leclerc doet dat meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kvyat niet, maar Wehrlein hoort wel in de F1 thuis. Wat zou hij in de Sauber hebben klaargespeeld ipv LeClerc of naast hem? Of had hij voor Williams wél punten kunnen behalen in plaats van Peppi en Kokki ?
Als er iemand niet overhyped is is het Wehrlein. Daarom heeft hij ook geen stoeltje. Wat hij deed met de Sauber was vrij indrukwekkend. Dat was een knakenbak namelijk. Leclerc heeft het wat dat betreft een stuk makkelijker. Verder was de invloed van de sponsoren van Eriksonn destijds veel groter, die bepaalden dat Eriksonn de nieuwe onderdelen kreeg. Wehrlein moest het doen met rekatier oude meuk. Daardoor leek Eriksonn beter dan ie was.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo overtuigend vond ik wehrlein niet, kon nauwelijks uitblinken naast mindere teamgenoten. Een leclerc doet dat meer.
Overhypte coureur
Hij heeft ook naast haryanto en ocon gereden. In een manor, en een mercedes en FI getest. Werd constant genoemd als opvolger van rosberg maar zelfs mercedes lijkt wel klaar met hem en zetten nu in op ocon en russell. Dat zij dus al 2 coureurs uit de mercedes opleiding waar ze meer in zie. Dan wehrlein. Erikson is ook niet goed genoeg, maar de coureurs die echt goed zijn komen wel aan een stoeltjequote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:07 schreef aesop het volgende:
[..]
Als er iemand niet overhyped is is het Wehrlein. Daarom heeft hij ook geen stoeltje. Wat hij deed met de Sauber was vrij indrukwekkend. Dat was een knakenbak namelijk. Leclerc heeft het wat dat betreft een stuk makkelijker. Verder was de invloed van de sponsoren van Eriksonn destijds veel groter, die bepaalden dat Eriksonn de nieuwe onderdelen kreeg. Wehrlein moest het doen met rekatier oude meuk. Daardoor leek Eriksonn beter dan ie was.
Vasseur heeft daar korte metten meegemaakt.
Vandoorne....quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
VanDoorne blijft wel bij MClaren denk ik
Precies ja.. Namen van coureurs niet kunnen spellenquote:
hey, Whiskey, doe eens even niet, zo irritant, dat Nazi gedoequote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies ja.. Namen van coureurs niet kunnen spellen
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
VanDoorne blijft wel bij MClaren denk ik
McLaren...quote:
Zijn maar 20 namen he? En Google is er ook nog...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey, Whiskey, doe eens even niet, zo irritant, dat Nazi gedoe
Zo ver kwam ik niet eensquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn maar 20 namen he? En Google is er ook nog...
Als je die moeite niet eens kunt opbrengen.
.....dan wat? Maak je zin eens af!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn maar 20 namen he? En Google is er ook nog...
Als je die moeite niet eens kunt opbrengen.
Dat is jouw taak ook niet.quote:
Hierbij het officiële persbericht van McLaren:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |