SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil je dat nooit meer doen?
Mijn sokken verschiten spontaan van kleur....
Voor wat voor baan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:22 schreef peaceman het volgende:
vandaag een kennismakingsgesprek (verkapt 1e sollicitatiegesprek gehad)... nu afwachten
Ik las kringgesprekquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:22 schreef peaceman het volgende:
vandaag een kennismakingsgesprek (verkapt 1e sollicitatiegesprek gehad)... nu afwachten
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
Is dit niet die travestiet? Ik kom niet op haar naam.
ik denk wel goed, maar ja... je weet zelf niet hoe je overkomt he?!quote:
circusdirecteurquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
Conchita Wurst maakt dit soort muziek nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
Is dit niet die travestiet? Ik kom niet op haar naam.
spannendquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk wel goed, maar ja... je weet zelf niet hoe je overkomt he?!
[..]
circusdirecteur
Meneer is penningmeester bij R49 en denkt meteen accountant te kunnen worden?quote:
Jarenlang ervaring thuis. Moet goed komenquote:
Vandaar die kittens. Even oefenen op het ongevaarlijkere werk voordat de leeuwen in beeld komen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk wel goed, maar ja... je weet zelf niet hoe je overkomt he?!
[..]
circusdirecteur
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Meneer is penningmeester bij R49 en denkt meteen accountant te kunnen worden?![]()
Het zou idd wel mooi zijn als ik de keuze mag maken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
Hopen op een goed resultaat in ieder geval
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaar die kittens. Even oefenen op het ongevaarlijkere werk voordat de leeuwen in beeld komen.
Radio49 doet het altijd goed in sollicitatiegesprekkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Meneer is penningmeester bij R49 en denkt meteen accountant te kunnen worden?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaar die kittens. Even oefenen op het ongevaarlijkere werk voordat de leeuwen in beeld komen.
het is wel voorbij gekomen in het gesprekquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Radio49 doet het altijd goed in sollicitatiegesprekken
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is wel voorbij gekomen in het gesprek
Ik ken noch artiest, noch titel, noch liedje, noch hoofd.quote:
Die blouse komt me ook onbekend voor.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken noch artiest, noch titel, noch liedje, noch hoofd.
Wauw, ik ken die pipo überhaupt niet.quote:
Die hangt hier in de kast. *kuch*quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die blouse komt me ook onbekend voor.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
En ik schakel weer uitmoet ff nog wat van de VU oppikken, maar in de tijd dat ik luisterde genoten hoor
Niet liegen. Je schakelde in tijdens Lily Kok.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
En ik schakel weer uitmoet ff nog wat van de VU oppikken, maar in de tijd dat ik luisterde genoten hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet liegen. Je schakelde in tijdens Lily Kok.
met leren stropdas erbij. Helemaal eighties, kan zo in zo’n filmquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die hangt hier in de kast. *kuch*
Goh, leukquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die hangt hier in de kast. *kuch*
Voor een tientje mag je 'm hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |