je bent huisman dus bezet een no go dus❌ Jammmmerquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker met leuke buurvrouwen flirten.
toen ik nog administratief werk had deed ik dat ook zo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alleen op telefoon tijdens rookpauzes, voor de rest gewoon desktop versie
Mijn broek.quote:
Ik durf op het werk fok niet te openen op de pc, ergens ben ik bang dat iemand het zietquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alleen op telefoon tijdens rookpauzes, voor de rest gewoon desktop versie
moet het zin hebben soort van andere zin 🔥quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft al dat oefenen geen zin meer
ben je stripper ?quote:
beetje flirten mag best.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent huisman dus bezet een no go dus❌ Jammmmer
Daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag zitten FOK!ken op werk
True true.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moet het zin hebben soort van andere zin 🔥
110 jaar he. Doet/Deed Feyenoord daar zelf nog wat aan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
pleurt op met die tour de france samenvatting ik wil feyenoord open dag stukje zien.
quote:
afgelopen nacht gingen supporters met fakkels naar de kuip en opendag is naar vandaag gezet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
110 jaar he. Doet/Deed Feyenoord daar zelf nog wat aan?
Mogelijk.quote:
Dat is wel tofquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
afgelopen nacht gingen supporters met fakkels naar de kuip en opendag is naar vandaag gezet.
Nooit mensen met drie pinken aannemen, check.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:59 schreef Driepink het volgende:
Teveel mensen om te quoten via mobiel, dus bij deze: ik ben meestal met een uurtje klaar met mn mail bijwerken, de rest van het werk is ook meestal zo gedaan = uren de tijd voor mezelf
¤450,- per half uurtje, maar dan heb je ook echt een fantastische showquote:
De boel op stelten stellenquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
werken 😭 Jij vast betere plannen
Voor u, vriendenprijsje 450.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |