Kiele kiele die 6 euroquote:
Zo, die kunnen ze in hun zak stekenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Kan hij jullie bellen?
Nee dom wicht..kijk je geen utopia ofzo?
Gerrit had de notaris nu makkelijk hun telefoonnummer kunnen geven via de mail. Had de notaris kunnen terugbellen en dat scheelt dus weer beltegoed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Kan nhij jullie bellen?
Nee dom wicht..kijk je geen utopia ofzo?
Zo slim zijn ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Gerrit had de notaris nu makkelijk hun telefoonnummer kunnen geven via de mail. Had de notaris kunnen terugbellen en dat scheelt dus weer beltegoed.
Als je dat vaak zegt is het tegendeel vaak de waarheid. Hij heeft gewoon een domme beslissing gemaaktquote:
Ja, die verveeld zich te pletter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat vaak zegt is het tegendeel vaak de waarheid. Hij heeft gewoon een domme beslissing gemaakt
his: oh mn accu is ook leeg (al uren misschien)quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Febo; Accuwissel. En ze blijven allemaal ook gewoon zitten.
Was de 2de keer al.
dat heeft hij al vanaf begin Utopia. Wat heeft hij gedaan een caravan met hulp van de febo en een paar stink matrassen en paar stenen gesjouwd. En dat in 7 wkn.quote:
Ja, al 33uur niet gegeten.....hoeveel kunnen daar nog bij???quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat vaak zegt is het tegendeel vaak de waarheid. Hij heeft gewoon een domme beslissing gemaakt
Goedkope notarisquote:
Met een notaris bellen ga je niet redden met 5 euro. Die zijn nogal lang van stof en zeggen niks.quote:
Moet ie wel opnemen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een notaris bellen ga je niet redden met 5 euro. Die zijn nogal lang van stof en zeggen niks.
Wut. Alles wat daar aan bouwsels en bestrating heeft hij aan meegewerkt. Nog even en dan zeg je dat hij lui is.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
dat heeft hij al vanaf begin Utopia. Wat heeft hij gedaan een caravan met hulp van de febo en een paar stink matrassen en paar stenen gesjouwd. En dat in 7 wkn.
Stream 1 mevrouw weer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:21 schreef Soury het volgende:
Hiske moet wat tegen Shelley vertellen van Gerrit??
ja kreeg t ook niet meequote:Op donderdag 19 juli 2018 16:21 schreef Soury het volgende:
Hiske moet wat tegen Shelley vertellen van Gerrit??
Ik wou net zeggen...ik zie geen verschilquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:22 schreef ndid het volgende:
[..]
Kwam binnen met een coupe ravage en gaat naar buiten met een iets kortere coupe ravage.
Hij is lui de laatste weken heeft hij helemaal niks gedaan. Ja John in zijn hol gezeten en in een boom. En in het water op de opblaas flamingo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:21 schreef Bonken het volgende:
[..]
Wut. Alles wat daar aan bouwsels en bestrating heeft hij aan meegewerkt. Nog even en dan zeg je dat hij lui is.
Afstand nemen van Gerrit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:23 schreef Soury het volgende:
Gerrit denkt dat Shelley bewust iets doet. Ik snap er geen zak meer van.
Oh maar dat was toch al duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Bonken het volgende:
"Heb ik daarvoor dat pleureseind gereden?"
[ afbeelding ]
terug met de cabrio en het zit weer als vanoudsquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Bonken het volgende:
"Heb ik daarvoor dat pleureseind gereden?"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
terug met de cabrio en het zit weer als vanouds
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
terug met de cabrio en het zit weer als vanouds
jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Brenda staat bij de pieperschillers.
Mevrouw is de poort alweer uit dus.
Die probeert weer vals in te spelen op de sympathie van het schuimvolk ...dat ze het erg vinden dat hij helemaal geen eten heeft ...maar dat heeft hij toen wel verbruid denk ik met die bestelling patat en bier van toen...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef Harrison het volgende:
Mike praat in zichzelf. Hij heeft al 33 uur niks gegeten.
Ik snap dat wel een beetje hoor ze waren prima maatjes. Sanne heeft het min of meer verpest om tegen Gerrit te zeggen dat hij met de billen bloot moest. Dat knapt af, Sanne is een sneak ook hij vertelde dat in vertrouwen (dat hij verliefd is) en ze brieft het door aan Shelleyquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja voor iedereen, maar niet voor Gerrit
quote:
Mijn oma werd racistisch..alsof er een drempel weg wasquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne haar oma is dement.
Maar het werd pas echt serieus toen ze Sanne anders noemde.
Tjesus alsof dat het ergste is ook.
euh, wat is het verschil?quote:
10 euroquote:
quote:
Dat is apart.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn oma werd racistisch..alsof er een drempel weg was
Die is volgens mij al eerder geweest in een utopia questiequote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is volgens mij al eerder geweest in een utopia questie
Zal d'r opvoeding wel zijn die terugkwam ofzo..geen idee..maar niet leuk om d'r zo te herinnerenquote:
Hij weet dus wat er aan de hand is.quote:
De winnaar bekend maken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal d'r opvoeding wel zijn die terugkwam ofzo..geen idee..maar niet leuk om d'r zo te herinneren
Zul je zien dat er spontaan een streamer langs komt om een warme maaltijd voor hem te brengen omdat hij zo afgevallen is in het gezicht en de groep hem links laat liggen, dat het zielig is. Dat gebruikt hij weer als argument met zijn waar zijn we mee bezig mensen, om een schuldgevoel te creëren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Die probeert weer vals in te spelen op de sympathie van het schuimvolk ...dat ze het erg vinden dat hij helemaal geen eten heeft ...maar dat heeft hij toen wel verbruid denk ik met die bestelling patat en bier van toen...
Oh jaquote:
Ach ja, dat zal best , er zijn natuurlijk honderden Volkerts vdr Graafsquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat doe jij nou?
Heb em er maar uitgevist.
Ik kan het niet horen, maar die kan je morgen registreren bij de KvK, krijg je wel 15 vennoten met aansprakelijkheid ..... ook voor elkaar. Lijkt me klote maar ja.quote:
Ja dat moet echt op hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:35 schreef snetje het volgende:
Kan de notaris wat sneller praten?...beltegoed hé...
Is al wegquote:
Maatschap kan dus wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan het niet horen, maar die kan je morgen registreren bij de KvK, krijg je wel 15 vennoten met aansprakelijkheid ..... ook voor elkaar. Lijkt me klote maar ja.
Toch prachtig als de verbinding ineens verbroken wordt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:35 schreef snetje het volgende:
Kan de notaris wat sneller praten?...beltegoed hé...
Ik zit met een stopwatch in mijn handenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Toch prachtig als de verbinding ineens verbroken wordt.
Kan elk moment gebeurenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Toch prachtig als de verbinding ineens verbroken wordt.
abject en infaamquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ie beter advocaat kunnen worden.
Klopt klopt Hiskequote:
Lekker bijgehoudenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:34 schreef ndid het volgende:
Gerrit: We willen graag een BV worden en daar hebben we nog wat informatie over nodig en daar willen we dan graag een afspraak voor maken. En we willen in termijnen betalen omdat we weinig in kas hebben.
Notaris: hebben jullie al een datum in gedachten
Gerrit: zo snel mogelijk
Notaris: zo snel mogelijk, jeetje mina
Hoe komen jullie op het idee om een BV te willen zijn
Gerrit: Geen persoonlijke aansprakelijkheid en bij de vorige was het ook zo
Notaris: Wat gaan jullie in de BV doen
Gerrit: Evenementen organiseren, kleine ondernemingen op 1 terrein (kniptopia, fittopia, rommelmarkt etc)
Notaris: Ik vraag er naar, jullie mogen van mij rustig een bv oprichten, maar je zou je wel kunnen afvragen of jullie wel zo'n enorme persoonlijk risico lopen.
BV als jullie een huisgemaakte kaas verkopen, hoe groot is dan de kans dat een klant je persoonlijk aansprakelijk gaat stellen?
Hiske vraagt dus wat er voor andere mogelijkheden zijn
Notaris: Vennootschap onder firma of maatschap
Die is een nieuwe bv he?quote:
Niet te logisch doen hoor, daar kunnen ze niet tegen met deze warmte.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:37 schreef ndid het volgende:
Was een folder aanvragen bij de KVK in eerste instantie niet handiger geweest? Hadden ze alvast een aantal zaken kunnen uitzoeken.
Neeee.nu pakken ze het serieus aanquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben bij die andere Utopia nooit de statuten aangepast
NIet te knellllllllllllllennnnnnnnnnnnnnnnnd Wat een lijzige sprekerquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Die vorige heette gewoon Utopia BV... tsja en die staat nog steeds open op Talpa
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:39 schreef Goldencharly het volgende:
Utopia tennisballen BV ik zou het doen![]()
![]()
Is Utopia 2 BV dan geen plagiaat ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Die vorige heette gewoon Utopia BV... tsja en die staat nog steeds open op Talpa
Utopiatrekhetschuimleeg BV...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:39 schreef Goldencharly het volgende:
![]()
EN Knollen voor citroenen gaan verkopen..quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:39 schreef Goldencharly het volgende:
![]()
Daar had/heeft talpa gewoon een bv gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:38 schreef snetje het volgende:
Ohw..als ze er met zijn 5en ingaan en er vertrekt iemand dan heeft diegene nog steeds aandeel in de BV ..zitten weer kosten aan vast..hoe ging dat met Utopia 1 dan?...
Dat was wel grappigquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:40 schreef Goldencharly het volgende:
Meneer de notaris maakt een grapje
een vof is een maatschap, alleen een bijzondere, namelijk eentje waarin een bedrijf wordt uitgeoefend. Een gewone maatschap is een samenwerkingsverband van beroepen een een aansprakelijkheid voor gelijke delen. Bij een vof ben je aansprakelijk voor het geheel. Die notaris zuipt te veel.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
een vof is een maatschap, alleen een bijzondere, namelijk eentje waarin een bedrijf wordt uitgeoefend. Een gewone maatschap is een samenwerkingsverband van beroepen een een aansprakelijkheid voor gelijke delen. Bij een vof ben je aansprakelijk voor het geheel. Die notaris zuipt te veel.
Sigaar op de lip en een glas Whiskey een echte notarisquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
een vof is een maatschap, alleen een bijzondere, namelijk eentje waarin een bedrijf wordt uitgeoefend. Een gewone maatschap is een samenwerkingsverband van beroepen een een aansprakelijkheid voor gelijke delen. Bij een vof ben je aansprakelijk voor het geheel. Die notaris zuipt te veel.
Of Utopiaschuimlaatzichuitkleden BVquote:
Verwacht je niet op dat momentquote:
Klopt en dat hadden ze zes weken geleden al kunnen doen en zo een KvK nummer verkrijgen alleen die dikke domme Gerrit heeft dat verklootquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:36 schreef ndid het volgende:
Notaris: Fiscaal is het gunstiger dan een BV (tenzij je het eerste jaar al 80.000 - 90.000 omzet hebt)
Een VOF is eigenlijk een schriftelijke overeenkomst en daarvoor moet je Afspraken op schrift vaststellen. Bij een BV moet er een notariële akte komen.
BV zuurzakquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:39 schreef Goldencharly het volgende:
![]()
Neequote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Denken jullie dat Joaquin en Sanne een koppel gaan worden?
Zij vindt hem leuk, maar is dat andersom ook zo?
Ja helemaal goed, maar ook dat heeft die dikke betweter verklootquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:37 schreef ndid het volgende:
Was een folder aanvragen bij de KVK in eerste instantie niet handiger geweest? Hadden ze alvast een aantal zaken kunnen uitzoeken.
Nee, denk gewoon dat het een vriendelijke jongen is maar niet dat hij op haar valt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Nee Sanne heeft een vriendquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
neequote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Is dat zo?quote:
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Dit is allemaal eerstejaars lesmateriaal in de rechtenstudie of bedrijfskunde.
Gek dat Gerrit dat niet heeft onthouden.
Lijkt erop dat Gerrit nauwelijks een college heeft gevolgd en vooral heeft lopen feesten.
Neuh.. als Jaqie jeuk krijgt gaat 'ie toch voor het enige lekkere kind daar.. Sjelliequote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Die bv's bestonden niet echt, dat waren gewoon onderdeeltjes van een werkmaatschappij van Talpa. It's a kind of Magicquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:38 schreef snetje het volgende:
Ohw..als ze er met zijn 5en ingaan en er vertrekt iemand dan heeft diegene nog steeds aandeel in de BV ..zitten weer kosten aan vast..hoe ging dat met Utopia 1 dan?...
die heeft wel een vriendquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. als Jaqie jeuk krijgt gaat 'ie toch voor het enige lekkere kind daar.. Sjellie
JAquote:
Nope John vond het toen onzin en inkoop van hout ging toen voor...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt en dat hadden ze zes weken geleden al kunnen doen en zo een KvK nummer verkrijgen alleen die dikke domme Gerrit heeft dat verkloot
Alles kan kapot.quote:
Zo zien ze eruit jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:41 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Sigaar op de lip en een glas Whiskey een echte notaris
Dreads was je met water niet met shampooquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Effe een vraag, kun je je haar wassen met dreads op je bakkus?..............Zo nee, dan zal het aardig rotten op die kop van Hiske........
Dat begrijp ik er eigenlijk ook uit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
bedoelt his dat febo al een kvk heeft aangemeld ?
Een donkere jongen. Ze denkt dat hij op haar gaat wachten als ze Utopia uitloopt. En mocht hij toch een nieuwe vriendin krijgen dan gunt ze hun dat van harte. Dus dat zit wel goed tussen die 2.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
ojaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee…die stond in de ijskast
Manon dan eerder. Die is toch ook single.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. als Jaqie jeuk krijgt gaat 'ie toch voor het enige lekkere kind daar.. Sjellie
Al ruim 4 jaar Utopia BV jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
Mmm okay............quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dreads was je met water niet met shampoo
Ja bahquote:
Ja zoiets iddquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Een donkere jongen. Ze denkt dat hij op haar gaat wachten als ze Utopia uitloopt. En mocht hij toch een nieuwe vriendin krijgen dan gunt ze dat van harte. Dus dat zit wel goed tussen die 2.
Eerlijk.....Helemaal niets.........Saaie dag....quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk.....Helemaal niets.........Saaie dag....
Deels zeker, die bolle had bepaalde zaken zeker moeten weten maar die heeft alleen zitten pitten in de collegebank en gezopen aan de bar. Hij weet echt helemaal niks, nada, echt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Lijkt erop dat Gerrit nauwelijks een college heeft gevolgd en vooral heeft lopen feesten.
Ja...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Halve liters?quote:
Hij had het net over een "maatschap onder een firma". Daar had hij wat over gelezen... komt niet zo snugger over allemaal wat hij zegt. Ook aan die telefoon liep dat gesprek niet zo vlot, was maar goed dat Hiske het overnam.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Koppel.... ik denk dat je beter kan vragen, zou hij haar willen doen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Lijkt me prijzig...denk niet dat de zorgverzekering dat vergoed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Die joa over zijn vakantie tripje zuid afrika
De sfeer daar is ook veel beter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:49 schreef zodeju het volgende:
Wat een verademing........al heel wat minuten geen Sjon of Mike op stream.......
zo te horen beter dan in NL, hier 3weken pillen en dan mag je weer naar buiten volgens JQquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Ownee, afkicken![]()
Net als Jeff.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Ownee, afkicken![]()
Zelfs ik word weer wat rustigerquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De sfeer daar is ook veel beter.
Klopt niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zo te horen beter dan in NL, hier 3weken pillen en dan mag je weer naar buiten volgens JQ
Klopt, en daar staan de dealers op de parkeerplaats.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zo te horen beter dan in NL, hier 3weken pillen en dan mag je weer naar buiten volgens JQ
We zullen het wel zien als Joa jeuk krijgtquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Koppel.... ik denk dat je beter kan vragen, zou hij haar willen doen?
Origineel ookquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja leuk speeddatenecht een lekker sfeertje ervoor
Sowieso weinig op de streams vandaag. Heerlijk gevoel.................Alleen in het begin van de middag Jessie, vermoeiendquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:49 schreef zodeju het volgende:
Wat een verademing........al heel wat minuten geen Sjon of Mike op stream.......
Wordt 100% vergoed.Behalve de vlucht ,die moet je zelf betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Lijkt me prijzig...denk niet dat de zorgverzekering dat vergoed.
Die tiefen je wel in de Jelli kliniek.
Wat nou nope??, die bolle heeft het alleen gehad over die b.v. en daarvoor zouden ze 750 euro voor de notaris kwijt zijn... En dat wilde John niet uitgeven op dat moment. Een vof daarentegen kan per onderhandse akte, kost nada en was ook voor John dus geen probleem geweest en is later alsnog om te zetten in een BVquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope John vond het toen onzin en inkoop van hout ging toen voor...
Meer harmonie................Maar zo'n Sjonnie of een Mike heb je er toch wel bij nodig, anders word het saai denk ik.............quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De sfeer daar is ook veel beter.
Ah okequote:Op donderdag 19 juli 2018 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wordt 100% vergoed.Behalve de vlucht ,die moet je zelf betalen.
Dat je in Nederland 3 weken pillen krijgt in een kliniek.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
doelstelling? geld aftroggelen van schuimpjes
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
doelstelling? geld aftroggelen van schuimpjes
Weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
HEbben die het al met elkaar over gehad?? Want Jeff drinkt toch al weer lekker....
Notaris zei dat het qua kosten niet zoveel uitmaakt. V.o.F of B.V.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou nope??, die bolle heeft het alleen gehad over die b.v. en daarvoor zouden ze 750 euro voor de notaris kwijt zijn... En dat wilde John niet uitgeven op dat moment. Een vof daarentegen kan per onderhandse akte, kost nada en was ook voor John dus geen probleem geweest en is later alsnog om te zetten in een BV
quote:
We weten niet of Jeff aan alcohol verslaafd was. Kan ook iets anders geweest zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
HEbben die het al met elkaar over gehad?? Want Jeff drinkt toch al weer lekker....
Even geduld ik verbind u even door.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik voel weer zo'n vermoeiend telefoongesprek aankomen
Jef had een snuif verslaving.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
We weten niet of Jeff aan alcohol verslaafd was. Kan ook iets anders geweest zijn.
Alhoewel alcohol dan niet slim is
Ja maar in 1e instantie zou de notaris komen voor het regelen van een BV en dat zou 750,- euro kosten. John heeft daar heftig tegen gereageerd, hout om te bouwen was belangrijker. Dus ging het niet door.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Notaris zei dat het qua kosten niet zoveel uitmaakt. V.o.F of B.V.
Bij B.V. heb je alleen wel te maken met die wisseling van personen
oké. Dan is alcohol wel een trigger, maar heeft hij geluk dat hij er daar niet aan kan komenquote:
John was toen nog van mening dat alleen inschrijven bij de KvK voldoende was en dat het maar 50 tientjes zou kosten...inkoop van hout was toen belangrijker en John had het nog voor het zeggen...er is toen gestemd om de notaris uit te stellen..quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou nope??, die bolle heeft het alleen gehad over die b.v. en daarvoor zouden ze 750 euro voor de notaris kwijt zijn... En dat wilde John niet uitgeven op dat moment. Een vof daarentegen kan per onderhandse akte, kost nada en was ook voor John dus geen probleem geweest en is later alsnog om te zetten in een BV
Dat weet ik. Ik reageerde op een post waarin gezegd werd dat het veel goedkoper wasquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:56 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja maar in 1e instantie zou de notaris komen voor het regelen van een BV en dat zou 750,- euro kosten. John heeft daar heftig tegen gereageerd, hout om te bouwen was belangrijker. Dus ging het niet door.
Je hebt wel gelijk hoor,het wordt idd afgeraden om alcohol te drinken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké. Dan is alcohol wel een trigger, maar heeft hij geluk dat hij er daar niet aan kan komen
Maakt niet uit elke verslaving die opgelost is verbied je alle verslavende producten. Ook geen biertje meerquote:
Dit is gewoon een werkmaatschappij van Talpa B.V waaronder de Utopia activiteiten in zijn geheel worden ontplooidquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adres is dus van Talpa.
Er staat geen datum van oprichting bij
Zij hij dat, je bedoelt cocaine?quote:
jaarrekening waarvanquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Zeyina het volgende:
Lol Hij vraagt de jaarrekening op. Wat heeft hij daar nu aan dan?
Was dat niet ergens in april aangemaakt al?..quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adres is dus van Talpa.
Er staat geen datum van oprichting bij
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit elke verslaving die opgelost is verbied je alle verslavende producten. Ook geen biertje meer
Dus geen pannenkoeken met suiker?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit elke verslaving die opgelost is verbied je alle verslavende producten. Ook geen biertje meer
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik reageerde op een post waarin gezegd werd dat het veel goedkoper was
Ik denk dat dit gewoon van Uto1 isquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Was dat niet ergens in april aangemaakt al?..
2 jaar geleden jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Was dat niet ergens in april aangemaakt al?..
Nou die zou ik niet elk kwartier willen etenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dus geen pannenkoeken met suiker?
Weet je wat een notaris per uur verdient weet je wat 750 euro voor een notaris isquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Notaris zei dat het qua kosten niet zoveel uitmaakt. V.o.F of B.V.
Bij B.V. heb je alleen wel te maken met die wisseling van personen
Wat heb je daar nou aanquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:59 schreef Harrison het volgende:
Gerrit vraagt de jaarrekening op van de vorige BV...
Hij zei het niet,ik ken hem een beetje.Ik heb ook in Akkrum gewoond.quote:
Denk ook geen vlees want we zien wat er van komt.......quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dus geen pannenkoeken met suiker?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook geen vlees want we zien wat er van komt.......
Het zoveelste gesprek dat we niet mogen horenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:00 schreef ndid het volgende:
En na de SL geen beeld meer op Gerrit en de telefoon.
Dat schrijft de arts juist voorquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook geen vlees want we zien wat er van komt.......
Als we het positief willen zien, kunnen we stellen dat het goed is voor Jeff dit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor,het wordt idd afgeraden om alcohol te drinken.
Ze drinken thuis ook iedere dag Jef zit het net te vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:01 schreef snetje het volgende:
Jessie al aan het bier?...
[ afbeelding ]
Zo werkt het helaas nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als we het positief willen zien, kunnen we stellen dat het goed is voor Jeff dit.
Alcohol drinken, maar hij kan niet gaan snuiven. Zo leert hij dat hij dat kan
Die gast heeft geen idee waar hij mee bezig is. Als de laptop en de BV er zijn begint zijn Utopia pas echt zei hij. Nou, maak je borst maar nat...quote:
Ja, heb je me al eens verteldquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij zei het niet,ik ken hem een beetje.Ik heb ook in Akkrum gewoond.
En gelukkig maar zeg, ze hadden inderdaad bijna geen geld meer en het kon gewoon even voor heel weinig alleen Gerrit heeft wel een grote muil, maar hij weet helemaal niks en dat was echt het probleem.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:56 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja maar in 1e instantie zou de notaris komen voor het regelen van een BV en dat zou 750,- euro kosten. John heeft daar heftig tegen gereageerd, hout om te bouwen was belangrijker. Dus ging het niet door.
Nee, weet ik. Maar wilde iets positiefs postenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:02 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, heb je me al eens verteld. Heftig en lekker duur ook. Het lijkt me meer een blower, hoewel het daar wel mee begonnen zal zijn.
Volgens mij heeft hij vertelt, al eerder, dat hij aan de coke en alcohol verslaafd was. Staat mij wel bij.quote:
Jessie wil naar huis...GA DAN!quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:03 schreef Soury het volgende:
Jessie in de zeik modus. Ze is zielig, uhhhmmm
Kijken wat er omgezet is?..quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Zeyina het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vertelt, al eerder, dat hij aan de coke en alcohol verslaafd was. Staat mij wel bij.
Hij stond toen bij de caravan deur toen hij net binnen was. Dus niet op de zuipavond
Ja......omdat anders die man instort.......en nog meer van het padje af raakt.....vandaar ook die bokworsten en die hamburgers......alcohollisten drinken toch ook alles wat los en vast zit als het er maar inzit.quote:
En daar heeft hij ook gelijk in!!! Nogmaals: Je hebt voor de oprichting van een VOF geen notaris nodig! wel voor de oprichting van een BV!quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef snetje het volgende:
[..]
John was toen nog van mening dat alleen inschrijven bij de KvK voldoende was en dat het maar 50 tientjes zou kosten...inkoop van hout was toen belangrijker en John had het nog voor het zeggen...er is toen gestemd om de notaris uit te stellen..
whoeaaaah van wie dan?????quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef Zeyina het volgende:
Ze wil medelijden. Plus dat ze beseft dat ze zelf nogal oneerlijk en fout bezig is. Ze gaat nu het onschuldige wicht spelen. Al is ze wel bespeelt door John en Mike maar tochquote:
Waarschijnlijk van Utopia BV, maar wat gaat hij ermee doen, kijken of die wel liquide is??quote:
Ik had 'm al eerder gekocht..quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:59 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat je kunt opvragen bij KvK en de kosten
Zou leuk zijn als er nog een boete of afrekening op staat. Maar ik weet niet of dat kanquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van Utopia BV, maar wat gaat hij ermee doen, kijken of die wel liquide is??Die gozer is kostelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |