Kiele kiele die 6 euroquote:
Zo, die kunnen ze in hun zak stekenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Kan hij jullie bellen?
Nee dom wicht..kijk je geen utopia ofzo?
Gerrit had de notaris nu makkelijk hun telefoonnummer kunnen geven via de mail. Had de notaris kunnen terugbellen en dat scheelt dus weer beltegoed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Kan nhij jullie bellen?
Nee dom wicht..kijk je geen utopia ofzo?
Zo slim zijn ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Gerrit had de notaris nu makkelijk hun telefoonnummer kunnen geven via de mail. Had de notaris kunnen terugbellen en dat scheelt dus weer beltegoed.
Als je dat vaak zegt is het tegendeel vaak de waarheid. Hij heeft gewoon een domme beslissing gemaaktquote:
Ja, die verveeld zich te pletter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat vaak zegt is het tegendeel vaak de waarheid. Hij heeft gewoon een domme beslissing gemaakt
his: oh mn accu is ook leeg (al uren misschien)quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Febo; Accuwissel. En ze blijven allemaal ook gewoon zitten.
Was de 2de keer al.
dat heeft hij al vanaf begin Utopia. Wat heeft hij gedaan een caravan met hulp van de febo en een paar stink matrassen en paar stenen gesjouwd. En dat in 7 wkn.quote:
Ja, al 33uur niet gegeten.....hoeveel kunnen daar nog bij???quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat vaak zegt is het tegendeel vaak de waarheid. Hij heeft gewoon een domme beslissing gemaakt
Goedkope notarisquote:
Met een notaris bellen ga je niet redden met 5 euro. Die zijn nogal lang van stof en zeggen niks.quote:
Moet ie wel opnemen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een notaris bellen ga je niet redden met 5 euro. Die zijn nogal lang van stof en zeggen niks.
Wut. Alles wat daar aan bouwsels en bestrating heeft hij aan meegewerkt. Nog even en dan zeg je dat hij lui is.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
dat heeft hij al vanaf begin Utopia. Wat heeft hij gedaan een caravan met hulp van de febo en een paar stink matrassen en paar stenen gesjouwd. En dat in 7 wkn.
Stream 1 mevrouw weer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:21 schreef Soury het volgende:
Hiske moet wat tegen Shelley vertellen van Gerrit??
ja kreeg t ook niet meequote:Op donderdag 19 juli 2018 16:21 schreef Soury het volgende:
Hiske moet wat tegen Shelley vertellen van Gerrit??
Ik wou net zeggen...ik zie geen verschilquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:22 schreef ndid het volgende:
[..]
Kwam binnen met een coupe ravage en gaat naar buiten met een iets kortere coupe ravage.
Hij is lui de laatste weken heeft hij helemaal niks gedaan. Ja John in zijn hol gezeten en in een boom. En in het water op de opblaas flamingo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:21 schreef Bonken het volgende:
[..]
Wut. Alles wat daar aan bouwsels en bestrating heeft hij aan meegewerkt. Nog even en dan zeg je dat hij lui is.
Afstand nemen van Gerrit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:23 schreef Soury het volgende:
Gerrit denkt dat Shelley bewust iets doet. Ik snap er geen zak meer van.
Oh maar dat was toch al duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Bonken het volgende:
"Heb ik daarvoor dat pleureseind gereden?"
[ afbeelding ]
terug met de cabrio en het zit weer als vanoudsquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Bonken het volgende:
"Heb ik daarvoor dat pleureseind gereden?"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
terug met de cabrio en het zit weer als vanouds
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
terug met de cabrio en het zit weer als vanouds
jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow Brenda staat bij de pieperschillers.
Mevrouw is de poort alweer uit dus.
Die probeert weer vals in te spelen op de sympathie van het schuimvolk ...dat ze het erg vinden dat hij helemaal geen eten heeft ...maar dat heeft hij toen wel verbruid denk ik met die bestelling patat en bier van toen...quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:16 schreef Harrison het volgende:
Mike praat in zichzelf. Hij heeft al 33 uur niks gegeten.
Ik snap dat wel een beetje hoor ze waren prima maatjes. Sanne heeft het min of meer verpest om tegen Gerrit te zeggen dat hij met de billen bloot moest. Dat knapt af, Sanne is een sneak ook hij vertelde dat in vertrouwen (dat hij verliefd is) en ze brieft het door aan Shelleyquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja voor iedereen, maar niet voor Gerrit
quote:
Mijn oma werd racistisch..alsof er een drempel weg wasquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne haar oma is dement.
Maar het werd pas echt serieus toen ze Sanne anders noemde.
Tjesus alsof dat het ergste is ook.
euh, wat is het verschil?quote:
10 euroquote:
quote:
Dat is apart.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn oma werd racistisch..alsof er een drempel weg was
Die is volgens mij al eerder geweest in een utopia questiequote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is volgens mij al eerder geweest in een utopia questie
Zal d'r opvoeding wel zijn die terugkwam ofzo..geen idee..maar niet leuk om d'r zo te herinnerenquote:
Hij weet dus wat er aan de hand is.quote:
De winnaar bekend maken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal d'r opvoeding wel zijn die terugkwam ofzo..geen idee..maar niet leuk om d'r zo te herinneren
Zul je zien dat er spontaan een streamer langs komt om een warme maaltijd voor hem te brengen omdat hij zo afgevallen is in het gezicht en de groep hem links laat liggen, dat het zielig is. Dat gebruikt hij weer als argument met zijn waar zijn we mee bezig mensen, om een schuldgevoel te creëren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Die probeert weer vals in te spelen op de sympathie van het schuimvolk ...dat ze het erg vinden dat hij helemaal geen eten heeft ...maar dat heeft hij toen wel verbruid denk ik met die bestelling patat en bier van toen...
Oh jaquote:
Ach ja, dat zal best , er zijn natuurlijk honderden Volkerts vdr Graafsquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |