Ja, daar hadden we het gister over, zo zie ik dat ook. Net als de identiteit van een persoon is dat opgebouwd uit meerdere lagen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daarmee wordt het begrip wel heel erg fuzy lijkt me. Op z'n best krijg je dan de eerder besproken 'culturele diversiteitsindexen'.
Wat is er mis met kolonisatie als er niet zo iets bestaat als originele bevolking?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Rare conclusies trek jij uit wat ik zeg. Kolonisatie is niet goed of fout vanwege ideeen over wat 'de oorspronkelijke bevolking' was. (Wat nog steeds een onzinnig begrip is trouwens.)
Sssst, nou geen ingewikkelde vragen stellen, zijn brein staat nu op tilt na deze paradox.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat is er mis met kolonisatie als er niet zo iets bestaat als originele bevolking?
Volgens de regel moet Blok dus nu dubbel zo hard gaanquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Slayage het volgende:
here we go.
D66-leden in opstand tegen minister Blok: Excuses of aftreden
Een grote groep D66-leden komt in opstand tegen VVD-minister Stef Blok. Zij willen dat hun Tweede Kamerfractie ‘oprechte excuses’ van de minister van Buitenlandse Zaken eist vanwege zijn uitspraken over onder meer Suriname en de multiculturele samenleving. Gaat Blok niet dieper door het stof dan moet in het uiterste geval op zijn aftreden worden aangestuurd.
Haha, haal de popcorn maar uit de kast.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Slayage het volgende:
here we go.
Een grote groep D66-leden komt in opstand tegen VVD-minister Stef Blok. Zij willen dat hun Tweede Kamerfractie ‘oprechte excuses’ van de minister van Buitenlandse Zaken eist vanwege zijn uitspraken over onder meer Suriname en de multiculturele samenleving. Gaat Blok niet dieper door het stof dan moet in het uiterste geval op zijn aftreden worden aangestuurd.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volgens de regel moet Blok dus nu dubbel zo hard gaan
Eerste voorzetje.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Slayage het volgende:
here we go.
In mijn ogen wordt dit gewoon heel moeilijk:quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:24 schreef Slayage het volgende:
here we go.
Zullen wel echt veel mensen huilen nu op twitter trouwens.quote:De D66'ers willen dat Blok ook wordt gevraagd hoe hij zijn geloofwaardigheid denkt te herstellen.
Nooit je excuses aanbieden aan virtue signallers. Always double down.quote:
Jij denkt dus echt dat *het* morele probleem van kolonisatie het vervangen van wat jij ziet als "de oorspronkelijke bevolking" is? Dat noem ik vrij achterlijk, maar ik ga hier geen les geven in geschiedenis en ethiek.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja dat vragen we ons hier nou exact over jou af.
Maar volg je gedachtenkronkel eens: als er toch geen originele bevolking bestaat, wat is er dan mis mee die te vervangen?
Nu ja, dat kan iig niet het probleem zijn toch? Als er niets zo iets bestaat als de originele bevolking dan kan je dat land gewoon pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat *het* morele probleem van kolonisatie het vervangen van wat jij ziet als "de oorspronkelijke bevolking" is? Dat noem ik vrij achterlijk, maar ik ga hier geen les geven in ethiek.
blijven volharden in alles wat hij heeft gezegd? ik denk dat hij dan zijn eigen graf graaftquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nooit je excuses aanbieden aan virtue signallers. Always double down.
Volharden? Nee dat is niet voldoende. Dubbelop nog harder gaan totdat mensen op tilt slaan en kortsluiten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
blijven volharden in alles wat hij heeft gezegd? ik denk dat hij dan zijn eigen graf graaft
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nu ja, dat kan iig niet het probleem zijn toch? Als er niets zo iets bestaat als de originele bevolking dan kan je dat land gewoon pakken.
good luck with that!quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volharden? Nee dat is niet voldoende. Dubbelop nog harder gaan totdat mensen op tilt slaan en kortsluiten.
Oh, je mag best zeggen wat je denkt hoor. Zolang je daar ook maar de volledige verantwoordelijkheid voor aanvaardt, helemaal prima.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:34 schreef Maharski het volgende:
maar je mag absoluut niet zeggen wat je echt denkt. Het mág gewoon niet. Het is verboden! Het kost je je baan, je carrière, je naam als je er niet in mee gaat.
Wat is het probleem dan wel?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat *het* morele probleem van kolonisatie het vervangen van wat jij ziet als "de oorspronkelijke bevolking" is? Dat noem ik vrij achterlijk, maar ik ga hier geen les geven in geschiedenis en ethiek.
Ja, dan wordt je op het matje geroepen. Dit mag je namelijk niet zeggen. Dit zijn verboden woorden. Dan mag je je even komen verantwoorden bij de huidige machtskliek.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:37 schreef Molurus het volgende:
Oh, je mag best zeggen wat je denkt hoor. Zolang je daar ook maar de volledige verantwoordelijkheid voor aanvaardt, helemaal prima.
Alleen dat aanvaarden van verantwoordelijkheid voor uitspraken, daar gaat het altijd mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |