SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Progressive math jazz of zoquote:
hahaha wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:16 schreef Charlotte3 het volgende:
Oh.. babymaking musicccc it isssss.
Raf..van hot naar her!!
Slowjamsquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha wat moet ik me daarbij voorstellen
Hak op tak heet dat op Radio 49, dat wilde ik dus ook in de TT zetten maar ja.....quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:16 schreef Charlotte3 het volgende:
Raf..van hot naar her!!
Volgende nummer makes sence somhowquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:16 schreef Charlotte3 het volgende:
Raf..van hot naar her!!
Too slowquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hak op tak heet dat op Radio 49, dat wilde ik dus ook in de TT zetten maar ja.....
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier bij de radio doen we geen topic kaap....
Doe dat!quote:
Dan zul je geen fan zijn van de top 2000 reeksenquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe dat!
Geen topic kaaps meer in de toekomst aub! Niet bij mij of bij iemand anders! Noem me een jankert, hier is dat gewoon not done!
Sorry?quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe dat!
Geen topic kaaps meer in de toekomst aub! Niet bij mij of bij iemand anders! Noem me een jankert, hier is dat gewoon not done!
Ik ben nergens anders te vinden qua reeksen, ja ok de laatste dagen bij het doden topics reeks maar dat is puur omdat daar volk is niet omdat ik voor de stats ga ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan zul je geen fan zijn van de top 2000 reeksen
Kwart voor een.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
Tot wanneer heb ik me eigenlijk ingeplanned?
Degene die hier een topic sluit, opent ook de nieuwe, als jij dat dat dan doet voor de sluiter kaap je een TT en t topic. NOT DONE hier....quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sorry?topic kapen?
In mijn bedoeling opende ik voor jullie een nieuwe..
Niet te moeilijk doen johquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Degene die hier een topic sluit, opent ook de nieuwe, als jij dat dat dan doet voor de sluiter kaap je een TT en t topic. NOTE DONE hier....
Als ik er niet moeilijk over doe leert ze het nooit.quote:
Kan altijd nog even.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ga je uiteindelijk weer flink harder of.......?
Ach, als in dit geval Raf even niet oplet en geen nieuw topic opent, zie ik geen probleem om even voor iedereen een nieuw topic aanmaken als het iets te lang duurt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Degene die hier een topic sluit, opent ook de nieuwe, als jij dat dat dan doet voor de sluiter kaap je een TT en t topic. NOTE DONE hier....
Ben ik weer de gebeten hondquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, als in dit geval Raf even niet oplet en geen nieuw topic opent, zie ik geen probleem om even voor iedereen een nieuw topic aanmaken als het iets te lang duurt.
Damn die edit, dacht dat je zwanger wasquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:33 schreef WebHawk het volgende:
Tijd voor een feestje
Gefeliciteerd allen met 2500
Was niet als sneer naar jouw bedoeld hoor, het is mij ook vaak genoeg overkomenquote:
Dat is een hele andere situatie. Maar dan als de nieuwe TT maker slim is doet hij of zij een TT over de show van Raf.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, als in dit geval Raf even niet oplet en geen nieuw topic opent, zie ik geen probleem om even voor iedereen een nieuw topic aanmaken als het iets te lang duurt.
Zie mijn UIquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was niet als sneer naar jouw bedoeld hoor, het is mij ook vaak genoeg overkomen
quote:
Hawk!quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:33 schreef WebHawk het volgende:
Tijd voor een feestje
Gefeliciteerd allen met 2500
Goedemiddag.quote:
Dat is helemaal mijn bedoeling niet, ik wilde je alleen maar wat duidelijk maken......quote:
Ja ik mag niet van Meltingquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou draaien in die studio?
En je kan het niet combineren?quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:38 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ja ik mag niet van Melting![]()
Ik dacht, ik maak af en toe sporadisch een showtje, zoals ik al jaren doe, maar hij had liever dat ik wat vaker in het topic kom. Is wat voor te zeggen natuurlijk
Internetquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
Waar haal je die mixjes vandaan man?
Ja maar wel streng en overtrokken in mijn ogen... Net alsof je show geen inpackt heeft als jij niet in t topic bent en er ineens een hawk show is....quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:38 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ja ik mag niet van Melting![]()
Ik dacht, ik maak af en toe sporadisch een showtje, zoals ik al jaren doe, maar hij had liever dat ik wat vaker in het topic kom. Is wat voor te zeggen natuurlijk
Ik zou niet weten hoe je dat zou moeten doenquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
Welke mafkees heeft er weer 30 minuten bij betrokken?
Ik niet, ik kan niet eens meer bij het rooster maar ik vind het niet erg als je weer wat hardcore draaien gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
Welke mafkees heeft er weer 30 minuten bij betrokken?
Het was ikquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je dat zou moeten doen
True, true. Nouja, an sich wil ik er wel even mee wachten. Kan ik a) wat dingen voorbereiden, en b) zorgen dat ik de studio ook echt tot m'n beschikking heb op dat moment.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar wel streng en overtrokken in mijn ogen... Net alsof je show geen inpackt heeft als jij niet in t topic bent en er ineens een hawk show is....
No pressure man, draai lekker wat je wiltquote:
Ja ok maar dat kan je toch ook inplannen zonder zo een streng beleid....quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:47 schreef WebHawk het volgende:
[..]
True, true. Nouja, an sich wil ik er wel even mee wachten. Kan ik a) wat dingen voorbereiden, en b) zorgen dat ik de studio ook echt tot m'n beschikking heb op dat moment.
Ik heb geen toegang tot t rooster!!quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:51 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat possie voor de volgende een plekje heeft
Ik bedoel niet op het rooster, maar in het hartquote:Op donderdag 19 juli 2018 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot t rooster!!
MaryMouse!!quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik bedoel niet op het rooster, maar in het hart
Je snapt hem wel.
Oh, maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid, wij als Radio 49 hebben (bijna een jaar geleden inm) een sterk houder verloren, dat is wat Raf net bedoelde... Er zullen wel vaker nummers gedraaid worden voor haar die zonder kennis van jullie, van grote betekenis zijn voor ons....
Als we kunnen zullen we er een betekenis aan mee geven maar soms lukt dit ook niet en tasten jullie in het duister....
Zeg dat niet te hard!quote:Op donderdag 19 juli 2018 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit hoorIk kan alles wel hebben hoor en ik luister gewoon lekker mee
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry Raf, ik ga afhaken. Lekker chille youtube video's nog kijken en dan mijn bedje in.
Veel luisterplezier nog
Pak je rust, hoop ik ook weer te gaan doenquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry Raf, ik ga afhaken. Lekker chille youtube video's nog kijken en dan mijn bedje in.
Veel luisterplezier nog
StukTV waarschijnlijk, ben daar weer verslaafd aan geworden. Of Geer en Goor filmpjes.quote:Op donderdag 19 juli 2018 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Wat voor youtube vids?
Het zou raarder zijn als je ineens wetenschappelijke studies ging bekijkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
StukTV waarschijnlijk, ben daar weer verslaafd aan geworden. Of Geer en Goor filmpjes.
Sorry, ik kijk vreemde dingen onder invloed van wiet
Das waarquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het zou raarder zijn als je ineens wetenschappelijke studies ging bekijken
Ik kijk dan weer graag, of luister want kijken is er niet bij, filmpjes over een vergane civilisatie voor ons.... Zet mn foon aan en leg mn hoofd op mn kussen, al luisterend val ik vanzelf in slaap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
StukTV waarschijnlijk, ben daar weer verslaafd aan geworden. Of Geer en Goor filmpjes.
Sorry, ik kijk vreemde dingen onder invloed van wiet
Ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
Ga ik nog terror of hc horen voor je tijd er op zit Zook of kan ik beter ook gaan slapen?
Mezelf even nuanceren voor ik ruzies veroorzaak, het was niet zo dat het niet mocht, maar hij me wel vroeg wat vaker langs te komen, en als ik er dan nog zo over denk, dan was het geen enkel probleem een account aan te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar dat kan je toch ook inplannen zonder zo een streng beleid....
Lijkt me nu dat ik zelfs met Melting in debat moet gaan....
Deze man gaat z'n bed in, fijne nacht nog en bedankt voor de muziekjensquote:
Logisch verzoek maar ik vind dat er voor gouden oldies wel iets subtieler omgegaan mag worden met de regels!quote:Op donderdag 19 juli 2018 01:30 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Mezelf even nuanceren voor ik ruzies veroorzaak, het was niet zo dat het niet mocht, maar hij me wel vroeg wat vaker langs te komen, en als ik er dan nog zo over denk, dan was het geen enkel probleem een account aan te maken.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:44 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Deze man gaat z'n bed in, fijne nacht nog en bedankt voor de muziekjens
Klopt. Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 05:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / Goedemorgen, het is donderdag 19 juli 2018!
Straks wel.quote:
Lekkahquote:Op donderdag 19 juli 2018 05:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks wel.
Laatste dag van de week.
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:26 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen cafca. Vakantie over 2 dagen?
quote:
Zolang je de kastjes er maar niet op z'n kop of op de zijkant inzet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]vandaag even een break van het ontwerpen van de keuken, ik heb het gevoel dat ik Tetris aan het spelen ben: past dit zo? En wat als we dat nou daarmee wisselen, hoe komt het dan uit?
Ik vind dat ik mijn mond moet houdenquote:Op donderdag 19 juli 2018 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch verzoek maar ik vind dat er voor gouden oldies wel iets subtieler omgegaan mag worden met de regels!
Merel is ook zo aan het stoeien met haar badkamer, ze heeft nu een bedrijf gevonden dat alles gaat opmeten en een proefopstelling in een showroom gaat maken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]vandaag even een break van het ontwerpen van de keuken, ik heb het gevoel dat ik Tetris aan het spelen ben: past dit zo? En wat als we dat nou daarmee wisselen, hoe komt het dan uit?
Werkzequote:Op donderdag 19 juli 2018 08:21 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Charlotte.
Soms moet je gewoon een knoop doorhakken Doedezemaar. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Een break wil dan nog wel eens helpen.
En nu moet ik rennen naar mijn werk. Ik ben al veel te laat
waar doet die dat dan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou Outpost sieren als hij zich hier niet opstelt als de baas van radio49. Dank u.
Even de eerste pagina teruglezen van dit topic.quote:
Gewoon auto reply; niet zeiken, gewoon betaluh!quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:31 schreef just me het volgende:
Dinsdagavond zijn de contributienota's voetbal verstuurd, ik heb nu meer dan 50 mails in mijn mailbox staan, zo maar eens voorzichtig beginnen met beantwoorden..ToT
kan Mw ToT het een beetje volhouden met de warmte ?
Heej!quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:31 schreef just me het volgende:
Dinsdagavond zijn de contributienota's voetbal verstuurd, ik heb nu meer dan 50 mails in mijn mailbox staan, zo maar eens voorzichtig beginnen met beantwoorden..ToT
kan Mw ToT het een beetje volhouden met de warmte ?
En dat voor iemand van de Filipijnen!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon auto reply; niet zeiken, gewoon betaluh!
plekje in de schaduw, benen in een teil water!quote:
Hehehe ja dat bedenk ik ook steeds, maar daar heb je altijd wel een verkoelend briesje. Daarbij is, zoals veel mensen vaak wel zeggen, het "soort" warmte daar anders. (Ondanks dat de luchtvochtigheid daar vaak hoer is dan hier, met name in het regenseizoen natuurlijk.)quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dat voor iemand van de Filipijnen!
Teil water had ik me laatst ook al bedacht, maar dat was ondertussen weer in de vergetelheid geraakt. Ik zal het weer eens suggereren!quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:37 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
plekje in de schaduw, benen in een teil water!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |