SPOILER: ONZ-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 17:44:48 ]
Dat laatste zou niet goed zijnquote:Op woensdag 18 juli 2018 17:51 schreef Driepink het volgende:
Poeh poeh, ik zweet er gewoon van, of komt dat door de hex/Haags-combo?
Genoeg voor een fap, ok ben er niet trots op maar alsnog beter dan mijn foto's van 7-8 jaar geleden op mn zolderkamertjequote:
ja, mag.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Genoeg voor een fap, ok ben er niet trots op maar alsnog beter dan mijn foto's van 7-8 jaar geleden op mn zolderkamertje
Ik begon je al te missenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Hallooooo, toch wel goed zo'n bannetje. Heb wel goed gewerkt aan mijn paper
Omdat er 84 minuten niemand had gepost? Paar maanden geleden zaten er soms dagen tussen posts.quote:
Niet wanneer ik postquote:Op woensdag 18 juli 2018 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er 84 minuten niemand had gepost? Paar maanden geleden zaten er soms dagen tussen posts.
Je was toch maar een dagje weg of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Hallooooo, toch wel goed zo'n bannetje. Heb wel goed gewerkt aan mijn paper
ja ban van 24uquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was toch maar een dagje weg of zo?
die paper staat los van mijn scriptie, maar die is ook vergevorderdquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is je paper zo goed als af dus en kun je afstuderen. Toch nuttig die bans
Nog 1 ban en je bent afgestudeerdquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die paper staat los van mijn scriptie, maar die is ook vergevorderd
maar een recordaantal toetsaanslagen heeft het ook niet opgeleverd. nog een bannenstoel plaatsen dan maarquote:
Whahahaquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
We zitten niet in het dodetopicspel, hier mag je gerust iets nuttigs zeggen
Lachen is gezond en altijd beter danquote:Op woensdag 18 juli 2018 23:09 schreef Already_in_use het volgende:
O dat was anders ook niet echt nuttig
geef jij eens het goede voorbeeld dan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:21 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch zelf Googlen als hij dat zien wil?
Geef mij een goede reden waarom ik het voorbeeld moet gevenquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef jij eens het goede voorbeeld dan.
Verkapte 'laat je tieten zien'-reactie.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef jij eens het goede voorbeeld dan.
jij vraagt om echte en jij bent op dit moment de enige vrouw hier.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden waarom ik het voorbeeld moet geven
hexxie is wel wat gewendquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Verkapte 'laat je tieten zien'-reactie.
Had meer verwacht van een modje
Ik vraag niet, ik zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij vraagt om echte en jij bent op dit moment de enige vrouw hier.
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij vraagt om echte en jij bent op dit moment de enige vrouw hier.
Was ook niet serieus, hoor. We dollen hier altijd maar wat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Verkapte 'laat je tieten zien'-reactie.
Had meer verwacht van een modje
Geweldig van je dat je mijn buien altijd aanvoelt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb je weer zo'n; ik lig dwars bui
Schouder nodig?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geweldig van je dat je mijn buien altijd aanvoelt.
Deze keer ligt de schuld bij I. Hij heeft me vroeg al asn het huilen gemaakt
met die koe?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geweldig van je dat je mijn buien altijd aanvoelt.
Deze keer ligt de schuld bij I. Hij heeft me vroeg al asn het huilen gemaakt
soort vanquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dus jij bent de hoofdverantwoordelijke
Koeienhater, die I.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij maakte er alleen een dramatisch einde van
Dan huil ik wel op die brede schouders van jequote:Op donderdag 19 juli 2018 07:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ze zeggen vrij breed, ben ook niet zo lang dus lijkt breder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah joh. Als je een keer niet reageert is ook geen ramp.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:08 schreef Driepink het volgende:
Ik kap tevens met het dode topicspel, ik ben niet snel genoeg om elke keer te reageren..
werkt op mijn zenuwen
Je post gewoon in je eigen tempo, hoor. Maar het is hier veel leuker. Toch?quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:08 schreef Driepink het volgende:
Ik kap tevens met het dode topicspel, ik ben niet snel genoeg om elke keer te reageren..
werkt op mijn zenuwen
Uiteraard, veel intiemer hier met zn 3tjes (soms 4)quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je post gewoon in je eigen tempo, hoor. Maar het is hier veel leuker. Toch?
Idd ja!quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Uiteraard, veel intiemer hier met zn 3tjes (soms 4)
Zo vroeg op de ochtend al door je werk heen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:24 schreef Driepink het volgende:
Iedereen nu aan het werk?
Ik ben al helemaal bij met m'n mails..
Ik ga zo m'n collega maar eens helpen omdat ik niets meer te doen heb
Ja, ik kom nu om in het werk omdat ik alles van mijn collega heb overgenomen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zo vroeg op de ochtend al door je werk heen?
dat is niet best.quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:44 schreef Driepink het volgende:
Eerst ff peukie, mensen stressen me kapot
dat laatste lijkt mij nog het beste van alledriequote:Op donderdag 19 juli 2018 11:53 schreef Hexxenbiest het volgende:
Helemaal niet best.
Drie onbeste dingen in die zin: peukie, stressen en kapot.
Daar heb je misschien wel gelijk in.quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat laatste lijkt mij nog het beste van alledrie
ik heb zovaak gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2018 11:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk in.
is dat zo ?quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is minder dan dat ík áltijd gelijk heb
quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:32 schreef Driepink het volgende:
Heb jij ook niet zoveel te doen dan haags? Dat je zoveel post.
Is er wel airco? En chocolademelk uit een automaat? Anders kom ik niet!quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kom jij aub aan het bureau naast die van mij zitten
Geen airco, wel 10 ramen die openstaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is er wel airco? En chocolademelk uit een automaat? Anders kom ik niet!
Hmmm wat een ellende daar zegquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen airco, wel 10 ramen die openstaan.
& Er zit poederchocolademelk in het koffiezet apparaat?
Ik ben er, is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hmmm wat een ellende daar zeg
Als jij komt blijf ik overwerkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij mocht na huis van mij...
Met zijn 4en op 1 verdiepingquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zit jij met zijn 2en op jou kantoor?
1 wel, die is workaholic, zit elke dag tot minimaal 6 uur, dus 1 uur overwerkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar die zullen niet allemaal overwerken toch?
Dan kom ik om 6 uur welquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
1 wel, die is workaholic, zit elke dag tot minimaal 6 uur, dus 1 uur overwerken
He ik lees dit nu pas..quote:
Waar is hier?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
He ik lees dit nu pas..
Vanaf Eindhoven hierheen, dan zal je hier eerder rond half 8 / 8 uur zijn
Op mij kan je bouwenquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:09 schreef Already_in_use het volgende:
Please laat het spoverannen zijn...
Uiteraard, als ik die toch niet hadquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Komen die spoverannen goed van pas dan.
Mooie tijd voor een glaasje wijnquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
He ik lees dit nu pas..
Vanaf Eindhoven hierheen, dan zal je hier eerder rond half 8 / 8 uur zijn
Aha!quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vervolgens gingen mensen Spoverannen googlen (ik dus) en zodoende heb ik het topic zo genoemd
Glaasje op, laat je rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eentje mag. Moet daarna nog rijden hè
Naar mij hoop ik?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eentje mag. Moet daarna nog rijden hè
Ik ben een arme sloeber. Ik heb geen geld voor een chauffeurquote:
Nee ik was al bij jou tijdens dat wijntje. Wel bij de les blijven hèquote:
Misschien dat driepink je wel naar huis wil brengen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben een arme sloeber. Ik heb geen geld voor een chauffeur
Die komt niet thuis hoorquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat driepink je wel naar huis wil brengen?
Heel goedquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik doe er stiekem weleens extra tonijn overheen
Ik wou wat zeggen maar doe het maar nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat driepink je wel naar huis wil brengen?
zegquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maar doe het maar niet
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kan alles hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]laat inderdaad maar, haags kan daar misschien wel niet tegen
even de tabbladen sluitenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:25 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn telefoon loopt telkens vast op FOK!
Nu ben ik ook benieuwd..quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx. Gedaan. Hij doet het nog nu, maar niet meer zoveelquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
even de tabbladen sluiten
Nee ik zeg het lekker toch nietquote:
lolquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx. Gedaan. Hij doet het nog nu, maar niet meer zoveel
DM het danquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik zeg het lekker toch niet
Na na na naaaa na
Nou is dat ook weer opgelost.quote:
tourquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:44 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom vloek je toch zo haagsje?
Komt eraanquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou is dat ook weer opgelost.
DM me nu maar een dickpic
link?quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn post verwijderen uit 'tips voor betere ONZ'
Donequote:Op donderdag 19 juli 2018 18:03 schreef Driepink het volgende:
ONZ / Tips voor een wat drukkere ONZ?? #2
quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hahhahaha
Je hart zat gewoon vol met mij, dus je kon het niet laten toen mijn naam zag
quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is het excuus wat ik hiervoor ga gebruiken ja
Alle plaatjes die eindigen op;quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:24 schreef Driepink het volgende:
Waarom kan ik steeds geen plaatjes posten? ik krijg elke keer alleen de naam te zien..
Wat voor type plaatjes moet ik nou eigenlijk googlen zodat ik een goed werkende link krijg?
Ja precies. Eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Zeker, beetje te kort, maar dat doe je zelf
Jij ook?
Heb je weer over mij liggen dromen?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Eigen schuld dikke bult![]()
Ik heb prima geslapen op die rare droom na
Ik werd teveel vergeleken met Iwanius, had ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:23 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Waar is je
I.
Trouwens naartoe?
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Was best een bloederige enge droom.
O dat was mij nog niet eens opgevallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:23 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Waar is je
I.
Trouwens naartoe?
Droom de laatste paar nachten sowieso telkens raar...quote:
Tregter klaagt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ik werd teveel vergeleken met Iwanius, had ik geen zin meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |