SPOILER: ONZ-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 17:44:48 ]
Dat laatste zou niet goed zijnquote:Op woensdag 18 juli 2018 17:51 schreef Driepink het volgende:
Poeh poeh, ik zweet er gewoon van, of komt dat door de hex/Haags-combo?
Genoeg voor een fap, ok ben er niet trots op maar alsnog beter dan mijn foto's van 7-8 jaar geleden op mn zolderkamertjequote:
ja, mag.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Genoeg voor een fap, ok ben er niet trots op maar alsnog beter dan mijn foto's van 7-8 jaar geleden op mn zolderkamertje
Ik begon je al te missenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Hallooooo, toch wel goed zo'n bannetje. Heb wel goed gewerkt aan mijn paper
Omdat er 84 minuten niemand had gepost? Paar maanden geleden zaten er soms dagen tussen posts.quote:
Niet wanneer ik postquote:Op woensdag 18 juli 2018 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er 84 minuten niemand had gepost? Paar maanden geleden zaten er soms dagen tussen posts.
Je was toch maar een dagje weg of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Hallooooo, toch wel goed zo'n bannetje. Heb wel goed gewerkt aan mijn paper
ja ban van 24uquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was toch maar een dagje weg of zo?
die paper staat los van mijn scriptie, maar die is ook vergevorderdquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is je paper zo goed als af dus en kun je afstuderen. Toch nuttig die bans
Nog 1 ban en je bent afgestudeerdquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die paper staat los van mijn scriptie, maar die is ook vergevorderd
maar een recordaantal toetsaanslagen heeft het ook niet opgeleverd. nog een bannenstoel plaatsen dan maarquote:
Whahahaquote:Op woensdag 18 juli 2018 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
We zitten niet in het dodetopicspel, hier mag je gerust iets nuttigs zeggen
Lachen is gezond en altijd beter danquote:Op woensdag 18 juli 2018 23:09 schreef Already_in_use het volgende:
O dat was anders ook niet echt nuttig
geef jij eens het goede voorbeeld dan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:21 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch zelf Googlen als hij dat zien wil?
Geef mij een goede reden waarom ik het voorbeeld moet gevenquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef jij eens het goede voorbeeld dan.
Verkapte 'laat je tieten zien'-reactie.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef jij eens het goede voorbeeld dan.
jij vraagt om echte en jij bent op dit moment de enige vrouw hier.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden waarom ik het voorbeeld moet geven
hexxie is wel wat gewendquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Verkapte 'laat je tieten zien'-reactie.
Had meer verwacht van een modje
Ik vraag niet, ik zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij vraagt om echte en jij bent op dit moment de enige vrouw hier.
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij vraagt om echte en jij bent op dit moment de enige vrouw hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |