mwaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
haar insta vLt wel vies tegen. Kijk liever naar Twente dan loooooool
Boehoequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:
Had ik vorig jaar dus toch gelijk met mijn aanname hier. De afgunst en haat richting Twente stopt niet na degradatie. Zonde toch.
Ga nou niet op die never ending goednieuwsshow in.quote:
Het stopt pas als die club naar de klote isquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:
Had ik vorig jaar dus toch gelijk met mijn aanname hier. De afgunst en haat richting Twente stopt niet na degradatie. Zonde toch.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:
Stoppen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:
Afgunst? (lol).quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:
is voor mij niet de reden om ze uit te lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |