Ah, zie, je bent inderdaad een verbitterde oude man. Je vindt namelijk dat seks alleen om voortplanting draait en dus dat seksuele voorlichting ook alleen om voortplanting moet draaien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Seks opdringen.
Seksuele voorlichting is vertellen wat hun lichaam is, wat het doet en hoe je kinderen kan krijgen.
Niet met dildo's zwaaien en zeggen dat het zo lekker is die naar binnen te raggen.
Ik heb zeker geen ongelijk. Ik denk dat je me met iemand anders verward.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:39 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat klopt, die spraakverwarring was een paar posts geleden al duidelijk geworden, maar verder had je nog steeds ongelijk. Anders had ik het er verder wel bij gelaten. Wat ik nu trouwens ook ga doen.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ah, zie, je bent inderdaad een verbitterde oude man. Je vindt namelijk dat seks alleen om voortplanting draait en dus dat seksuele voorlichting ook alleen om voortplanting moet draaien.
Dan mag je natuurlijk rustig vinden maar veel mensen doen ook graag aan seks omdat het lekker is. Al dan niet met behulp van speeltjes.
Sterker nog: kinderen beginnen doorgaans veel eerder met seks omdat het lekker is dan met seks omdat ze zich willen voortplanten.![]()
Ter informatie: voorlichting geven heeft ten doel om kinderen te informeren over de potentiële gevolgen van bepaald gedrag dat zij kunnen zouden gaan vertonen. Het heeft expliciet niet ten doel om kinderen te informeren over wat andere mensen of groepen vinden wat ze wel of niet zouden mogen doen.
Normsle seksuele voorlichting met Martijn vergelijkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Je gaat geen kinderen van 9 dildo-les geven en jij, als ongetwijfeld kinderloze zolderkamerbewoner, gaat dat of later nog begrijpen of je bent al lid van Martijn.
Dildo-les is geen normale seksuele voorlichting bij 9-jarigen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Normsle seksuele voorlichting met Martijn vergelijkenx 817373
En waarom wil jij seksspeeltjes niet onderdeel maken van seksuele voorlichting? Wat is daar nou precies het probleem van?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Je gaat geen kinderen van 9 dildo-les geven
Tuurlijk wel. Leeftijd heeft niks met kennis te maken. Hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dildo-les is geen normale seksuele voorlichting bij 9-jarigen.
Die roodharige is een jaar of 9. En dan ga je dus niet met dildo's zwaaien. En het al helemaal niet filmen op op YouTube zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En waarom wil jij seksspeeltjes niet onderdeel maken van seksuele voorlichting? Wat is daar nou precies het probleem van?
Volgens mij zijn de kinderen in jouw filmpje trouwens de 9 al ruimschoots voorbij, maar dat terzijde.
Doe nou eens even vertellen dan wat precies het probleem is. Wordt dit meisje nou later een hoer omdat haar moeder haar heeft voorgelicht over seksspeeltjes of wat is het?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En dan ga je dus niet met dildo's zwaaien.
Aangezien aseksuelen zich tot niemand seksueel aangetrokken voelen hoeft het ook niet benoemd te worden, althans niet met lettertjes om groeperingen aan te duiden die graag gelijke behandeling zouden willenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met aseksualiteit. Dat is ook gewoon een geaardheid. Eigenlijk het omgekeerde van biseksualiteit.
Dat heb ik al 5 x gezegd Martijn. Jij blijft ook maar geen antwoord geven op de vraag of je zelf wel eens voorlichting hebt gegeven en uberhaupt kinderen hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Doe nou eens even vertellen dan wat precies het probleem is. Wordt dit meisje nou later een hoer omdat haar moeder haar heeft voorgelicht over seksspeeltjes of wat is het?
Waarom doe je zo moeilijk? Ben jij ook zo'n mannetje dat gênant gaat zitten blozen en mopperen als 'ie een blote kleuter op het strand ziet? Zo kom je namelijk over, iemand die krampachtig bezig is om aan seks gerelateerde dingen in een setting met kinderen te zien als 'seks met kinderen'.
Voorlichting is functioneel en heeft niets met daadwerkelijke seks te maken.
Waarom maakt dit jou zo oncomfortabel?
Dat gaat je niets aan en is tevens irrelevant.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat heb ik al 5 x gezegd Martijn. Jij blijft ook maar geen antwoord geven op de vraag of je zelf wel eens voorlichting hebt gegeven en uberhaupt kinderen hebt.
En dat bepaal jij maar gewoon even?quote:Seksspeeltjes zijn speeltjes voor volwassen, niet voor kinderen.
Seksuele voorlichting beperkt zich niet tot vertellen hoe een lichaam werkt. Het is geen biologieles in de brugklas.quote:Ze hebben ook niets te maken met het uitleggen hoe je lichaam werkt seksueel gezien, maar zijn puur als spannend speeltje bedoeld voor volwassenen (en zelfs dan willen de meesten het nog niet).
SM is een fetisj en niet iets wat iedereen en z'n hond bezig houdt. Er kan best in algemene termen over het begrip fetisj worden gesproken tijdens seksuele voorlichting wat mij betreft.quote:What's next? SM-pak aan? Waarom niet toch volgens jou?
Nou in dit topic zie ik toch een paar zeer sterke verdedigers van de dildo-spelletjes met je 9-jarige.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:09 schreef 2thmx het volgende:
Wel goed om te zien dat die video meer dan drie keer zoveel dislikes als likes heeft. Blijkt maar weer dat liberaal-linkse propaganda een top-down projectje is waar in werkelijkheid vrijwel niemand op zit te wachten.
Het ene jongetje wil piloot worden, de andere drag queen. Zeker niet alledaags maar is het erg als hij zich daar lekker in voelt? drag queen is trouwens gewoon een soort act en niet persé iets seksueels. Genoeg jongetjes die graag één of andere artiest willen zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tel deze er ook nog maar even bij op:
Is geen seksualisering van kinderen hoor, welneee.
Je zou die moeder toch aan d'r koe-ringen in d'r neus het raam uit smijten.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Seksspeeltjes zijn speeltjes voor volwassen, niet voor kinderen.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
En dat bepaal jij maar gewoon even?
Sicko's gonna sicko. Elke samenleving heeft een bepaald percentage freaks, doe je weinig aan. Behalve dan je kinderen er bij uit de buurt houden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou in dit topic zie ik toch een paar zeer sterke verdedigers van de dildo-spelletjes met je 9-jarige.
Inderdaad, typerend he? Mensen van onder de 18 mogen het niet zien van YouTube, maar kinderen van 9 mogen er wel les in krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:12 schreef 2thmx het volgende:
Ze blurren dus die dildo hè. Kindertjes van negen mogen dat seksspeelgoed wel zien van deze perverts, maar wij als kijkertjes niet. Links-liberale propaganda vermengd met Youtube's preutsheid. De ironie.
Joh mijn dochter van 12 mag niet eens make-up op en dan ga je je zoon van 10 volsmeren en zwaar seksualiseren. Ga toch heen joh.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:12 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Het ene jongetje wil piloot worden, de andere drag queen. Zeker niet alledaags maar is het erg als hij zich daar lekker in voelt? drag queen is trouwens gewoon een soort act en niet persé iets seksueels. Genoeg jongetjes die graag één of andere artiest willen zijn.
En wat is belangrijker, dat je kind zich gelukkig voelt of dat het zich conformeert aan een rollenpatroon dat stamt uit de oertijd waar hij zich ellendig bij voelt. (voor velen met name conservatieven helaas dat laatste)
Er zijn ook zat ouders die meisjes in dat soort rare jurkjes hijsen, dat moet dan toch ook niet kunnen? Of mag het soms alleen niet omdat het een jongetje is? En moet hij verplicht zo'n debiel Cars shirtje aan met autootjes met gezichtjes?
En weer dat gelijkstellen; er is een filmpje te zien over een vrouw die haar dochter voorlicht over een dildo met behulp van, jawel, een dildo. En in het hoofd van Onnoembare vertaalt dit zich naar 'dildo-spelletjes met je 9-jarige.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou in dit topic zie ik toch een paar zeer sterke verdedigers van de dildo-spelletjes met je 9-jarige.
Jij dacht echt dat jij mocht bepalen voor andere mensen hoe ze masturberen?quote:
Ok, voortaan als een 9-jarige een dildo komt kopen bij Christine LeDuc geven we hem gewoon mee.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat jij mocht bepalen voor andere mensen hoe ze masturberen?
Sorry voor de gesprongen zeepbel.
Ouders kunnen toch gewoon zo iets voor een kind kopen als blijkt dat het kind daar behoefte aan heeft? Beter dan elke twee maanden naar de dokter voor een zoekgeraakte batterij of pijn lijden omdat het handvat van de haarborstel scherpe randjes had.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ok, voortaan als een 9-jarige een dildo komt kopen bij Christine LeDuc geven we hem gewoon mee.
De anus-klemmen ook trouwens?
Je bent verdacht goed thuis in deze materie.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ok, voortaan als een 9-jarige een dildo komt kopen bij Christine LeDuc geven we hem gewoon mee.
De anus-klemmen ook trouwens?
Daar komt de aap uit de oerconservatieve mouw, waarom een 12 jarig meisje (of jongentje voor mijn part) zich niet zo mogen opmaken vind ik wel erg ouderwets.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Joh mijn dochter van 12 mag niet eens make-up op en dan ga je je zoon van 10 volsmeren en zwaar seksualiseren. Ga toch heen joh.
Even resume: jij vindt het een goed idee dat ouders voor hun 9-jarigen dildo's kopen als ze dat vragen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ouders kunnen toch gewoon zo iets voor een kind kopen als blijkt dat het kind daar behoefte aan heeft? Beter dan elke twee maanden naar de dokter voor een zoekgeraakte batterij of pijn lijden omdat het handvat van de haarborstel scherpe randjes had.
Gelukkig denk ik niet als enige zoquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:26 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
En dat jij een jurk en make-up zwaar seksualiseren noemt zegt eigenlijk al genoeg.
Dat laatste inderdaad wel maar dat kon ik uit je eerdere post niet opmaken en is inderdaad een beetje twijfelachtig te noemen, maar alleen een jurk dragen en make up is dat zeker niet en zou gewoon moeten kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gelukkig denk ik niet als enige zo
https://edition.cnn.com/v(...)bile-digital-shorts/
Waar hij voor model speelde verkoop ook bondage en seksspeeltjes, maar dat heeft helemaal niets met seks te maken lees ik net dus!
Nu ja, het zijn toch echt de 'liberals' en hier in NL de linksen die oa pedo-seks wilden legaliseren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Pedoseks linken aan politieke voorkeur.Jullie zijn echt van het padje af.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nu ja, het zijn toch echt de 'liberals' en hier in NL de linksen die oa pedo-seks wilden legaliseren.
Zorg eerst dat je weet waar je het over hebt voordat je eenquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]pedo-seks legaliseren? Wat lul je man?
Waarschijnlijk heeft er begin jaren 70 eens iemand een proefballlontje opgelaten. Voor onze TS is dat voldoende om te denken dat jaren later iedereen dit ineens zou willen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]pedo-seks legaliseren? Wat lul je man?
Meneer linkt naar een onbetrouwbare bron en IK sta voor lul?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zorg eerst dat je weet waar je het over hebt voordat je eenplaatst. Nu sta je voor lul:
https://www.groene.nl/artikel/hoe-den-haag-de-pedo-s-vertroetelde
Dat kan een goed idee zijn. Hangt natuurlijk van de situatie af.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Even resume: jij vindt het een goed idee dat ouders voor hun 9-jarigen dildo's kopen als ze dat vragen?
Meeste online winkels hanteren een minimumleeftijd toch ongeacht wat ze verkopen?quote:Waarom denk je dat ze ze niet zelf meekrijgen trouwens en al die winkels en websites 16 of 18+ zijn?
Dit is geen onbetrouwbare bron en je hebt het niet eens gelezen in die korte tijd. De stukken die erin staan en relevant zijn, zijn allemaal te controleren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:39 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Meneer linkt naar een onbetrouwbare bron en IK sta voor lul?![]()
Says who?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dit is geen onbetrouwbare bron en je hebt het niet eens gelezen in die korte tijd. De stukken die erin staan en relevant zijn, zijn allemaal te controleren.
Klopt, allemaal pedo's die z'n dochter willen volblaffen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan vooral gelinkt aan die duivelse linksen. Want die zijn zonder uitzondering allemaal zo.
Die andere in dit topic vinden dit allemaal ok.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij vindt het dus wel een goed idee dat jouw dochter zich bevredigt met de bezem, terwijl ze het ook veilig zou kunnen doen met een dildo?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..] Want anders pakt ze toch maar de bezem joh.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Die andere in dit topic vinden dit allemaal ok.
Net zoals voor Kerstmis een dildo aan je 9-jarige dochter geven. Want anders pakt ze toch maar de bezem joh.
Newsflash: 99% vd 9-jarigen doen dat niet. Sicko.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel een goed idee dat jouw dochter zich bevredigt met de bezem, terwijl ze het ook veilig zou kunnen doen met een dildo?
Behalve jouw dochter dus, anders zou je niet over bezems beginnen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Newsflash: 99% vd 9-jarigen doen dat niet. Sicko.
Jij bent echt een sicko.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Behalve jouw dochter dus, anders zou je niet over bezems beginnen.
Trending op YouTube.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:01 schreef ABombali het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe TS dat filmpje heeft gevonden. Dat kom je normaal gesproken niet per ongeluk tegen ofzo
Bij mij staat het niet op trending, misschien is het een persoonlijke aanbeveling ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Trending op YouTube.
WTF YouTube waarom push je die onzin (terwijl het veel meer down- als upvote's had).
He wonderbrain: trending varieert per moment he.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:03 schreef ABombali het volgende:
[..]
Bij mij staat het niet op trending, misschien is het een persoonlijke aanbeveling ofzo
Surequote:Op donderdag 19 juli 2018 15:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
He wonderbrain: trending varieert per moment he.
Nou, die hoeven dan dus ook geen dildo te hebben. Maar wat is je punt? Het ging toch over jouw dochter en haar bezem, niet over de kinderen die dat niet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Newsflash: 99% vd 9-jarigen doen dat niet. Sicko.
"onderzoek"quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:01 schreef ABombali het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe TS dat filmpje heeft gevonden. Dat kom je normaal gesproken niet per ongeluk tegen ofzo
En dat jongetje dat piloot wil worden gaat ook meedoen met modeshows vol met kindjes die zoch verkleden als piloot? En dan toegejoeld worden door publiek?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:12 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Het ene jongetje wil piloot worden, de andere drag queen. Zeker niet alledaags maar is het erg als hij zich daar lekker in voelt? drag queen is trouwens gewoon een soort act en niet persé iets seksueels. Genoeg jongetjes die graag één of andere artiest willen zijn.
En wat is belangrijker, dat je kind zich gelukkig voelt of dat het zich conformeert aan een rollenpatroon dat stamt uit de oertijd waar hij zich ellendig bij voelt. (voor velen met name conservatieven helaas dat laatste)
Er zijn ook zat ouders die meisjes in dat soort rare jurkjes hijsen, dat moet dan toch ook niet kunnen? Of mag het soms alleen niet omdat het een jongetje is? En moet hij verplicht zo'n debiel Cars shirtje aan met autootjes met gezichtjes?
Dit roept om preventieve castratie van een groot deel van de links-liberale gemeenschap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn toch wel vaker kinderen die meedoen aan talentenjacht programma's waar ze toegejoelt worden? Ook maar verbieden dan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En dat jongetje dat piloot wil worden gaat ook meedoen met modeshows vol met kindjes die zoch verkleden als piloot? En dan toegejoeld worden door publiek?![]()
Prima als een kind een jurk aan wil, prima als hij of zij een keer make up op wil. Daar heeft dit waar jij op reageert echter niets mee te maken. Dit is het tentoonstellen van je kind voor een publiek waar ik bedenkingen bij heb.
Als iemand jou vertelt dat hij regelmatig naar optredens van drag queen kleuters gaat, dan denk je niet dat er iets mis ia met die mensen?![]()
En de ouders die hun kinderen daaraan mee laten doen, doen dat allemaal om hun kinderen vrijheid in keuze te geven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:24 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dit roept om preventieve castratie van een groot deel van de links-liberale gemeenschap.
Ja want als je het niet doet ben je bekrompen, extreem conservatief en je bent er schuldig aan dat je dochter van 9 haar onbedwingbare lust dan maar met een bezem gaat bevredigen waarmee ze haar hele lichaam sloopt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:33 schreef BoneThugss het volgende:
Haha! De (s)linkse medemens is weer aanwezig om 9-jarige kinderen een dildo te laten kopen. Moet allemaal gewoon kunnen jatog.
Waar te toeschouwers de ouders en andere familie van die kindertjes zijn, ja. Die het leuk vinden dat hun eigen kind een stukje opvoert.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:26 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Er zijn toch wel vaker kinderen die meedoen aan talentenjacht programma's waar ze toegejoelt worden? Ook maar verbieden dan?
Ja, dat is ook ontzettend fout. En dan? Verandert dat wat aan het geval van de drag queen?quote:En ja mensen die dit soort shows bezoeken zullen vast geen leeftijdsgenootjes zijn (Zie een beeld voor me van kwijlende vieze mannetjes) , maar hetzelfde geldt eigenlijk voor de Miss verkiezingen voor kleuters die je wel eens ziet in de USA, waar meisjes er gewoon hoerig bij lopen en dat is natuurlijk net zo fout.
Maar vertel eens; wat zou jij doen als oplossing om te voorkomen dat je dochter haar lichaam sloopt met een bezem?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja want als je het niet doet ben je bekrompen, extreem conservatief en je bent er schuldig aan dat je dochter van 9 haar onbedwingbare lust dan maar met een bezem gaat bevredigen waarmee ze haar hele lichaam sloopt.
Linkse Logica alhier
Wat de fuck is dit voor ziek vals dilemma?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar vertel eens; wat zou jij doen als oplossing om te voorkomen dat je dochter haar lichaam sloopt met een bezem?
Mooi, zo'n conservatieve dino die denkt dat dat als 'ie kinderen verbiedt te masturberen dat ze het dan ook niet zullen doen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor ziek vals dilemma?
Zeggen dat ze er geen bezem in moet proppen!
En nee, geen dildo kopen. Daar wacht ze maar mee tot haar lichaam groter is en meer geschikt is voor penetratie. Want daar heb je het over he, penetratie bij een 9-jarige. Daar is dat nog helemaal niet geschikt voor sicko.
Als meisjes op jongere leeftijd masturberen gebruiken ze hun hand om de clitoris-regio wat te stimuleren, niet door er flessen in te proppen.
Sap pls. Je bent maar wat blij met die 18-jarige shemales.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
"de slippery slope bestaat niet bigots!"
Ondertussen zijn we een paar jaar na het homohuwelijk en nu zijn er mensen die strijden voor acceptatie van pedofilie. Zijn er transgender kinderen, drag queens en weet ik wat voor degeneracy.
"masturberen heeft alleen zin als je klaar kan komen"quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:54 schreef BoneThugss het volgende:
Kinderen van 9 masturberen nog niet, althans het gros. Heeft ook weinig zin he, als je toch nog niet klaar kan komen.
De logica is indd ver te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja want als je het niet doet ben je bekrompen, extreem conservatief en je bent er schuldig aan dat je dochter van 9 haar onbedwingbare lust dan maar met een bezem gaat bevredigen waarmee ze haar hele lichaam sloopt.
Linkse Logica alhier
Vanaf die leeftijd beginnen ze wel met experimenteren etc, ze zijn nieuwsgierig. Dat kun je niet tegenhouden. Meeste beginnen inderdaad iets later, denk vanaf 11/12quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:54 schreef BoneThugss het volgende:
Kinderen van 9 masturberen nog niet, althans het gros. Heeft ook weinig zin he, als je toch nog niet klaar kan komen.
Citeer het wetsartikel even waar dat in staat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:57 schreef BoneThugss het volgende:
Officieel gezien mag je onder de 18 ook geen dildo kopen.
Op die leeftijd gebruikte ik altijd de arm van een pop of de steel van mijn haarborstel, dildo's had ik toen nog nooit van gehoord. Maar een bezem kwam eerlijk gezegd niet in me opquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor ziek vals dilemma?
Zeggen dat ze er geen bezem in moet proppen!
En nee, geen dildo kopen. Daar wacht ze maar mee tot haar lichaam groter is en meer geschikt is voor penetratie. Want daar heb je het over he, penetratie bij een 9-jarige. Daar is dat nog helemaal niet geschikt voor sicko.
Als meisjes op jongere leeftijd masturberen gebruiken ze hun hand om de clitoris-regio wat te stimuleren, niet door er flessen in te proppen.
Toen je 9 was?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:11 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Op die leeftijd gebruikte ik altijd de arm van een pop of de steel van mijn haarborstel, dildo's had ik toen nog nooit van gehoord. Maar een bezem kwam eerlijk gezegd niet in me op
Nou, ik zie bij m'n eigen dochter anders een heeeeeel groot verschil tussen 9 en 11.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee 10-11 ongeveer, maar dat komt bijna op hetzelfde neer toch
Jij was wel een aparte hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:11 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Op die leeftijd gebruikte ik altijd de arm van een pop of de steel van mijn haarborstel.
En nee, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn ouders er achter zouden komen dat ik dat deed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, ik zie bij m'n eigen dochter anders een heeeeeel groot verschil tussen 9 en 11.
Nee hoor, genoeg vriendinnen met soortgelijke ervaring op die leeftijd met dergelijke objecten. Gewoon experimenteren. Maar sommige mensen ontkennen liever dat dit gebeurtquote:
Aha. Dat leek mij nou ook al.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:15 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
En nee, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn ouders er achter zouden komen dat ik dat deed.
Niet meer. Ik ben bekeerd nu.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap pls. Je bent maar wat blij met die 18-jarige shemales.
Oh ongetwijfeld en daar is ze ook wel eens half op betrapt. Doodnormaal.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Copycat het volgende:
Doodnormaal om zo rond die leeftijd te beginnen met experimenteren met je eigen seksualiteit. Alhoewel ik geloof dat jongetjes wat later geintereeeseerd raken in de erotische werking van hun eigen lichaam,
En nee, dat hoeft papa natuurlijk niet te weten. Het idee alleen al. Maar reken er maar op, TS, dat die dochter van jou ook een natte vinger bij zichzelf haalt.
Nou dan zijn we er toch?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:20 schreef LanaMyst het volgende:
Hoewel ik zo'n filmpje als dat van TS wel wat ver vind gaan
Dat volk gewoon een stukje neerklappen met die bezemquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Die andere in dit topic vinden dit allemaal ok.
Net zoals voor Kerstmis een dildo aan je 9-jarige dochter geven. Want anders pakt ze toch maar de bezem joh.
Ik maakte de vergelijking met een dickpic sturen, haring.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent mijns inziens toch wel een beetje eng als je seksuele voorlichting geven aan kinderen gelijk stelt met seks hebben met kinderen.
Het is in ieder geval een heel bijzonder denkbeeld.
Als je mohammed heet, jezelf profeet van een of andere zandbakideologie want en je 9-jarige nichtje verkracht misschien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Leeftijd heeft niks met kennis te maken. Hoe eerder hoe beter.
#VDGOD heeft gesproken topic kan gesloten worden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je mohammed heet, jezelf profeet van een of andere zandbakideologie want en je 9-jarige nichtje verkracht misschien.
In de normale wereld denken we daar anders over.
Een dickpick van je haring sturen naar een minderjarige valt bij jou niet onder seks met kinderen dus?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik maakte de vergelijking met een dickpic sturen, haring.
Dus je vindt het prima dat ze masturbeert maar alleen als ze d'r vinger gebruikt. Als ze een object wil gebruiken dan ga je compleet door het lint.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld en daar is ze ook wel eens half op betrapt. Doodnormaal.
Maar niet om als 9-jarige een dildo te eisen omdat je anders de boel kapot gaat maken met een bezemsteel.
Een vrouw mag geen mannenkleren dragen en een man geen vrouwenkleren. Dat is iets afschuwelijks in de ogen van de Here , uw God.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus heeft z'n weg naar je hart gevonden?
Als jij dat verschil niet ziet vraag ik me af hoe vaak jij al bent opgepakt voor het lastig vallen van kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus je vindt het prima dat ze masturbeert maar alleen als ze d'r vinger gebruikt. Als ze een object wil gebruiken dan ga je compleet door het lint.
Volstrekt irrationeel.
Amen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mannenkleren dragen en een man geen vrouwenkleren. Dat is iets afschuwelijks in de ogen van de Here , uw God.
Deuteronomium 22:5
Dat bespreken met je kind met een dildo op tafel, filmen en online gooien... Vrij verwerpelijk vind ik.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:18 schreef Copycat het volgende:
Doodnormaal om zo rond die leeftijd te beginnen met experimenteren met je eigen seksualiteit. Alhoewel ik geloof dat jongetjes wat later geinteresseerd raken in de erotische werking van hun eigen lichaam,
En nee, dat hoeft papa natuurlijk niet te weten. Het idee alleen al. Maar reken er maar op, TS, dat die dochter van jou ook een natte vinger bij zichzelf haalt.
De meeste volwassenen in 't filmpje wekken ook de indruk een IQ van rond de 80 te hebben. In zekere zin zijn zij dus eveneens slachtoffer van de sluwe links-liberale programmamakers en hun verderfelijke politieke agendaquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat bespreken met je kind met een dildo op tafel, filmen en online gooien... Vrij verwerpelijk vind ik.
Zag je foto, jammer dat je zulke bagger postquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat volk gewoon een stukje neerklappen met die bezem
Trump gaat ons ontdoen van de pedofiele middeleeuwse paddenkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |