Trending op YouTube.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:01 schreef ABombali het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe TS dat filmpje heeft gevonden. Dat kom je normaal gesproken niet per ongeluk tegen ofzo
Bij mij staat het niet op trending, misschien is het een persoonlijke aanbeveling ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Trending op YouTube.
WTF YouTube waarom push je die onzin (terwijl het veel meer down- als upvote's had).
He wonderbrain: trending varieert per moment he.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:03 schreef ABombali het volgende:
[..]
Bij mij staat het niet op trending, misschien is het een persoonlijke aanbeveling ofzo
Surequote:Op donderdag 19 juli 2018 15:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
He wonderbrain: trending varieert per moment he.
Nou, die hoeven dan dus ook geen dildo te hebben. Maar wat is je punt? Het ging toch over jouw dochter en haar bezem, niet over de kinderen die dat niet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Newsflash: 99% vd 9-jarigen doen dat niet. Sicko.
"onderzoek"quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:01 schreef ABombali het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe TS dat filmpje heeft gevonden. Dat kom je normaal gesproken niet per ongeluk tegen ofzo
En dat jongetje dat piloot wil worden gaat ook meedoen met modeshows vol met kindjes die zoch verkleden als piloot? En dan toegejoeld worden door publiek?quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:12 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Het ene jongetje wil piloot worden, de andere drag queen. Zeker niet alledaags maar is het erg als hij zich daar lekker in voelt? drag queen is trouwens gewoon een soort act en niet persé iets seksueels. Genoeg jongetjes die graag één of andere artiest willen zijn.
En wat is belangrijker, dat je kind zich gelukkig voelt of dat het zich conformeert aan een rollenpatroon dat stamt uit de oertijd waar hij zich ellendig bij voelt. (voor velen met name conservatieven helaas dat laatste)
Er zijn ook zat ouders die meisjes in dat soort rare jurkjes hijsen, dat moet dan toch ook niet kunnen? Of mag het soms alleen niet omdat het een jongetje is? En moet hij verplicht zo'n debiel Cars shirtje aan met autootjes met gezichtjes?
Dit roept om preventieve castratie van een groot deel van de links-liberale gemeenschap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn toch wel vaker kinderen die meedoen aan talentenjacht programma's waar ze toegejoelt worden? Ook maar verbieden dan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En dat jongetje dat piloot wil worden gaat ook meedoen met modeshows vol met kindjes die zoch verkleden als piloot? En dan toegejoeld worden door publiek?![]()
Prima als een kind een jurk aan wil, prima als hij of zij een keer make up op wil. Daar heeft dit waar jij op reageert echter niets mee te maken. Dit is het tentoonstellen van je kind voor een publiek waar ik bedenkingen bij heb.
Als iemand jou vertelt dat hij regelmatig naar optredens van drag queen kleuters gaat, dan denk je niet dat er iets mis ia met die mensen?![]()
En de ouders die hun kinderen daaraan mee laten doen, doen dat allemaal om hun kinderen vrijheid in keuze te geven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:24 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dit roept om preventieve castratie van een groot deel van de links-liberale gemeenschap.
Ja want als je het niet doet ben je bekrompen, extreem conservatief en je bent er schuldig aan dat je dochter van 9 haar onbedwingbare lust dan maar met een bezem gaat bevredigen waarmee ze haar hele lichaam sloopt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:33 schreef BoneThugss het volgende:
Haha! De (s)linkse medemens is weer aanwezig om 9-jarige kinderen een dildo te laten kopen. Moet allemaal gewoon kunnen jatog.
Waar te toeschouwers de ouders en andere familie van die kindertjes zijn, ja. Die het leuk vinden dat hun eigen kind een stukje opvoert.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:26 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Er zijn toch wel vaker kinderen die meedoen aan talentenjacht programma's waar ze toegejoelt worden? Ook maar verbieden dan?
Ja, dat is ook ontzettend fout. En dan? Verandert dat wat aan het geval van de drag queen?quote:En ja mensen die dit soort shows bezoeken zullen vast geen leeftijdsgenootjes zijn (Zie een beeld voor me van kwijlende vieze mannetjes) , maar hetzelfde geldt eigenlijk voor de Miss verkiezingen voor kleuters die je wel eens ziet in de USA, waar meisjes er gewoon hoerig bij lopen en dat is natuurlijk net zo fout.
Maar vertel eens; wat zou jij doen als oplossing om te voorkomen dat je dochter haar lichaam sloopt met een bezem?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja want als je het niet doet ben je bekrompen, extreem conservatief en je bent er schuldig aan dat je dochter van 9 haar onbedwingbare lust dan maar met een bezem gaat bevredigen waarmee ze haar hele lichaam sloopt.
Linkse Logica alhier
Wat de fuck is dit voor ziek vals dilemma?quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar vertel eens; wat zou jij doen als oplossing om te voorkomen dat je dochter haar lichaam sloopt met een bezem?
Mooi, zo'n conservatieve dino die denkt dat dat als 'ie kinderen verbiedt te masturberen dat ze het dan ook niet zullen doen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor ziek vals dilemma?
Zeggen dat ze er geen bezem in moet proppen!
En nee, geen dildo kopen. Daar wacht ze maar mee tot haar lichaam groter is en meer geschikt is voor penetratie. Want daar heb je het over he, penetratie bij een 9-jarige. Daar is dat nog helemaal niet geschikt voor sicko.
Als meisjes op jongere leeftijd masturberen gebruiken ze hun hand om de clitoris-regio wat te stimuleren, niet door er flessen in te proppen.
Sap pls. Je bent maar wat blij met die 18-jarige shemales.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
"de slippery slope bestaat niet bigots!"
Ondertussen zijn we een paar jaar na het homohuwelijk en nu zijn er mensen die strijden voor acceptatie van pedofilie. Zijn er transgender kinderen, drag queens en weet ik wat voor degeneracy.
"masturberen heeft alleen zin als je klaar kan komen"quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:54 schreef BoneThugss het volgende:
Kinderen van 9 masturberen nog niet, althans het gros. Heeft ook weinig zin he, als je toch nog niet klaar kan komen.
De logica is indd ver te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja want als je het niet doet ben je bekrompen, extreem conservatief en je bent er schuldig aan dat je dochter van 9 haar onbedwingbare lust dan maar met een bezem gaat bevredigen waarmee ze haar hele lichaam sloopt.
Linkse Logica alhier
Vanaf die leeftijd beginnen ze wel met experimenteren etc, ze zijn nieuwsgierig. Dat kun je niet tegenhouden. Meeste beginnen inderdaad iets later, denk vanaf 11/12quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:54 schreef BoneThugss het volgende:
Kinderen van 9 masturberen nog niet, althans het gros. Heeft ook weinig zin he, als je toch nog niet klaar kan komen.
Citeer het wetsartikel even waar dat in staat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:57 schreef BoneThugss het volgende:
Officieel gezien mag je onder de 18 ook geen dildo kopen.
Op die leeftijd gebruikte ik altijd de arm van een pop of de steel van mijn haarborstel, dildo's had ik toen nog nooit van gehoord. Maar een bezem kwam eerlijk gezegd niet in me opquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor ziek vals dilemma?
Zeggen dat ze er geen bezem in moet proppen!
En nee, geen dildo kopen. Daar wacht ze maar mee tot haar lichaam groter is en meer geschikt is voor penetratie. Want daar heb je het over he, penetratie bij een 9-jarige. Daar is dat nog helemaal niet geschikt voor sicko.
Als meisjes op jongere leeftijd masturberen gebruiken ze hun hand om de clitoris-regio wat te stimuleren, niet door er flessen in te proppen.
Toen je 9 was?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:11 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Op die leeftijd gebruikte ik altijd de arm van een pop of de steel van mijn haarborstel, dildo's had ik toen nog nooit van gehoord. Maar een bezem kwam eerlijk gezegd niet in me op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |