Arme jij!quote:
Even het AD bellen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:25 schreef Houtenbeen het volgende:
40 graden zit ook weer in de pluim van de nieuwste EC
Nou ik zie het nu wel gewoon gebeuren dat het heel heet gaat worden. Eerst geloofde ik er niet in, maar nu toch steeds meer. Gaat leuk worden volgende week.quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:22 schreef MaLo het volgende:
Ach jongens, het is nog best ver weg en dan is de onzekerheid groot, het kan nog zomaar veranderen en dan blijft het hier gewoon lekker zoals nu
10 graden ookquote:Op woensdag 18 juli 2018 22:25 schreef Houtenbeen het volgende:
40 graden zit ook weer in de pluim van de nieuwste EC
Wel snachts he, of zie ik het verkeerdquote:
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel snachts he, of zie ik het verkeerd
Gaan we nog onder de 25 komen deze week dan? Anders ben je met drie dertigers komende week al een eind op weg.quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:59 schreef aloa het volgende:
Gaan we eindelijk de langste hittegolf ooit verbreken.?
17 dagen
Dat bedoel ik....lijkt alleen maar warmer te worden.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we nog onder de 25 komen deze week dan? Anders ben je met drie dertigers komende week al een eind op weg.
Is dit een nachttemperatuur van 29 gr om 02.00 uur? Of snap ik het niet? Nee toch? Nee. Als in nee. NEE.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Iemand een plaknacht besteld trouwens
[ afbeelding ]
cherrypicking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |