abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 juli 2018 @ 21:57:25 #1
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180523963
Ik heb een vraag met betrekking tot kosten voor terugzending, na het ongedaan maken van de koop. Betreft een aankoop op afstand. Na aankoop, maar voor verzending, hebben we de aankoop geannuleerd middels een brief. Deze is ontvangen door de verkoper, maar die gaat alsnog verzenden. We moeten het maar terugsturen, wat best iets kan kosten aangezien het een bed betreft.

Nu kunnen we de levering mogelijk weigeren en/of het gehele aankoopbedrag terughalen via de creditcardmaatschappij en de verkoper het weer laten ophalen.

Maar ben benieuwd of in dit geval ik in mijn recht sta als ik de terugzendkosten zou willen verhalen op de verkoper. Op een heleboel sites wordt wel aangegeven dat we na levering zelf voor de kosten opdraaien, wat logisch is, maar niet in het geval je voor leverin annuleert. Iemand die hier iets verder van af weet?
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180524283
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:57 schreef Brupje het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot kosten voor terugzending, na het ongedaan maken van de koop. Betreft een aankoop op afstand. Na aankoop, maar voor verzending, hebben we de aankoop geannuleerd middels een brief. Deze is ontvangen door de verkoper, maar die gaat alsnog verzenden. We moeten het maar terugsturen, wat best iets kan kosten aangezien het een bed betreft.

Nu kunnen we de levering mogelijk weigeren en/of het gehele aankoopbedrag terughalen via de creditcardmaatschappij en de verkoper het weer laten ophalen.

Maar ben benieuwd of in dit geval ik in mijn recht sta als ik de terugzendkosten zou willen verhalen op de verkoper. Op een heleboel sites wordt wel aangegeven dat we na levering zelf voor de kosten opdraaien, wat logisch is, maar niet in het geval je voor leverin annuleert. Iemand die hier iets verder van af weet?
Het is even afhankelijk of het aan alle voorwaarden voldoen zal (niet specifiek gemaakt etc.?). Als dat het geval is, dan tracht de webwinkel je te naaien omdat je een (voor retourzending) duur bed hebt staan.

Tip: Raadpleeg het juridisch loket, of je rechtsbijstandsverzekering als het om genoeg geld gaat.
pi_180524423
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:10 schreef investeerdertje het volgende:
(...) dan tracht de webwinkel je te naaien (...)
Ik ken meerdere leveranciers waarbij het na bestelling niet mogelijk is het afsturen te annuleren. Het is maar net hoe ze het georganiseerd hebben. Retourneren kan dan weer wel (en zo hoort het ook).
  maandag 16 juli 2018 @ 22:17:22 #4
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180524474
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:15 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ken meerdere leveranciers waarbij het na bestelling niet mogelijk is het afsturen te annuleren. Het is maar net hoe ze het georganiseerd hebben. Retourneren kan dan weer wel (en zo hoort het ook).
Kan me voorstellen dat het lastig is. Maar mijn vraag is of io daar voor moet betalen? ;)
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180524487
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:15 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ken meerdere leveranciers waarbij het na bestelling niet mogelijk is het afsturen te annuleren. Het is maar net hoe ze het georganiseerd hebben. Retourneren kan dan weer wel (en zo hoort het ook).
Bijkomende kosten terwijl jij in principe op tijd geannuleerd hebt vind ik, persoonlijk, ondernemersrisico. Retourzenden is dan ook lekker voor hen, aangezien dit waarschijnlijk niet in hun voorwaarden staat maar puur dropshipping technische redenen heeft.
  maandag 16 juli 2018 @ 22:18:27 #6
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180524501
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:10 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Het is even afhankelijk of het aan alle voorwaarden voldoen zal (niet specifiek gemaakt etc.?). Als dat het geval is, dan tracht de webwinkel je te naaien omdat je een (voor retourzending) duur bed hebt staan.

Tip: Raadpleeg het juridisch loket, of je rechtsbijstandsverzekering als het om genoeg geld gaat.
Voldoen aan alle voorwaarden, geven ze zelf ook aan. Moet alleen per se worden verstuurd
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180524512
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:18 schreef Brupje het volgende:

[..]

Voldoen aan alle voorwaarden, geven ze zelf ook aan. Moet alleen per se worden verstuurd
enig idee hoe duur retourzending zal worden, informeer anders eens bij je rechtsbijstand (als je consumentenrecht er bij hebt)
pi_180524597
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:17 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Bijkomende kosten terwijl jij in principe op tijd geannuleerd hebt vind ik, persoonlijk, ondernemersrisico. Retourzenden is dan ook lekker voor hen, aangezien dit waarschijnlijk niet in hun voorwaarden staat maar puur dropshipping technische redenen heeft.
Dat jij het 'persoonlijk ondernemersrisico' vindt, maakt natuurlijk niet uit. Ik kan me vergissen, maar volgens mij biedt de Wet koop op afstand niet het recht voor de koper om een aankoop te annuleren. Wel om te retourneren.
pi_180524658
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:18 schreef Brupje het volgende:
Voldoen aan alle voorwaarden, geven ze zelf ook aan. Moet alleen per se worden verstuurd
Aan welke voorwaarden voldoe je dan volgens de verkoper? Heb je het recht de aankoop (kosteloos) te annuleren als je 'm toch niet wilt? En geven ze dan ook aan dat er niet verzonden wordt of zo?
pi_180524711
In de wet staat alleen dat de verzendkosten van verkoper naar klant vergoed moeten worden. Er is geen verplichting de retourkosten ook te vergoeden.
.
pi_180524829
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:25 schreef Fer het volgende:
In de wet staat alleen dat de verzendkosten van verkoper naar klant vergoed moeten worden. Er is geen verplichting de retourkosten ook te vergoeden.
Zover waren we al. Staat er ook dat je het recht hebt te annuleren en daarmee het afzenden tegen te houden (zodat je geen retourkosten hebt)?
  maandag 16 juli 2018 @ 22:33:55 #12
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180524960
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:18 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

enig idee hoe duur retourzending zal worden, informeer anders eens bij je rechtsbijstand (als je consumentenrecht er bij hebt)
Zal al gauw 100-150 euro zijn. Heb geen rechtsbijstand verder. Gaat me ook gewoon om het theoretische, praktisch is het makkelijker de aflevering te weigeren.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  maandag 16 juli 2018 @ 22:35:48 #13
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180525012
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:23 schreef Queller het volgende:

[..]

Aan welke voorwaarden voldoe je dan volgens de verkoper? Heb je het recht de aankoop (kosteloos) te annuleren als je 'm toch niet wilt? En geven ze dan ook aan dat er niet verzonden wordt of zo?
Voldoen aan koop op afstand. Voor de rest zijn er geen rechten in de voorwaarden waar we gebruik van kunnen maken.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180525022
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:33 schreef Brupje het volgende:
Zal al gauw 100-150 euro zijn. Heb geen rechtsbijstand verder. Gaat me ook gewoon om het theoretische, praktisch is het makkelijker de aflevering te weigeren.
De vraag is of je dat van de kosten afhelpt. Ik denk van niet.
pi_180525054
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:35 schreef Brupje het volgende:
Voldoen aan koop op afstand. Voor de rest zijn er geen rechten in de voorwaarden waar we gebruik van kunnen maken.
Dan heb je toch uitsluitend het recht te retourneren? Of mis ik iets? Kan hoor; ik weet het namelijk niet zeker. Je kan de zending weigeren, maar dan worden de retourkosten waarschijnlijk in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. En dat is dan volgens mij terecht.
  maandag 16 juli 2018 @ 22:38:24 #16
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180525076
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:25 schreef Fer het volgende:
In de wet staat alleen dat de verzendkosten van verkoper naar klant vergoed moeten worden. Er is geen verplichting de retourkosten ook te vergoeden.
Ben ik ook bang voor. De wet regelt zichtrecht, geen spijt-van-aankoop-recht.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180525095
Waarom zou het weigeren van het pakket niet kunnen?
dag
pi_180525136
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:39 schreef Peter het volgende:
Waarom zou het weigeren van het pakket niet kunnen?
WGR / Koop op afstand - kosten terugzenden
pi_180525152
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:38 schreef Brupje het volgende:
Ben ik ook bang voor. De wet regelt zichtrecht, geen spijt-van-aankoop-recht.
Nou ja, dat dus...
  maandag 16 juli 2018 @ 22:41:50 #20
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180525168
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:37 schreef Queller het volgende:

[..]

Dan heb je toch uitsluitend het recht te retourneren? Of mis ik iets? Kan hoor; ik weet het namelijk niet zeker. Je kan de zending weigeren, maar dan worden de retourkosten waarschijnlijk in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. En dat is dan volgens mij terecht.
Dat zou goed kunnen, ik hoop het niet. ;)
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  maandag 16 juli 2018 @ 22:41:59 #21
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180525174
Los van hoe het juridisch zit, prachtig hoe zo'n winkel werkt.
Je wil het product toch niet hebben? We sturen het toch naar je toe, want dan maak je kosten. Lekker puh.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_180525209
quote:
Worden er door een bezorger extra kosten in rekening gebracht voor een geweigerd pakket? Lijkt mij sterk..
dag
  maandag 16 juli 2018 @ 22:45:04 #23
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180525253
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:41 schreef Klaploper het volgende:
Los van hoe het juridisch zit, prachtig hoe zo'n winkel werkt.
Je wil het product toch niet hebben? We sturen het toch naar je toe, want dan maak je kosten. Lekker puh.
Jup laatste keer. Gokken er op dat mensen het niet gaan terugsturen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180525290
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:41 schreef Klaploper het volgende:
Los van hoe het juridisch zit, prachtig hoe zo'n winkel werkt.
Je wil het product toch niet hebben? We sturen het toch naar je toe, want dan maak je kosten. Lekker puh.
:') en dan hopen dat je het houdt. Ik had ook wat besteld revent, echter direct daarna erachter gekomen dat mijn vrouw het ook al had gekocht. Mail erachteraan gestuurd om te annuleren, volgende dag had ik het bedrag al terug. Stukje service, hier heb je pech denk ik. Al geprobeerd om bijv. klein bedrag te betalen voor annulering en geen verzending?
pi_180525459
Nou ja, op zich zet een bedrijf vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt alles in werking om de bestelling klaar te maken en te versturen. Kan me voorstellen dat als de processen zijn ingericht op grootschaligheid, het goedkoper /makkelijker is om te versturen en terug te nemen. Let op : kosten voor een bedrijf zitten niet zozeer in de boel ongedaan maken, maar vooral dat een medewerker persoonlijk een wijziging moet aanbrengen in de reguliere gang van zaken (administratie wijzigen, etc).

En nee, klantvriendelijk is het allerminst.
Somebody that I used to know
pi_180525463
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:43 schreef Peter het volgende:
Worden er door een bezorger extra kosten in rekening gebracht voor een geweigerd pakket? Lijkt mij sterk..
Dat gaat niet met gewone pakketpost, dus het lijkt me wel.
pi_180525527
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:53 schreef Postbus100 het volgende:
Nou ja, op zich zet een bedrijf vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt alles in werking om de bestelling klaar te maken en te versturen. Kan me voorstellen dat als de processen zijn ingericht op grootschaligheid, het goedkoper /makkelijker is om te versturen en terug te nemen. Let op : kosten voor een bedrijf zitten niet zozeer in de boel ongedaan maken, maar vooral dat een medewerker persoonlijk een wijziging moet aanbrengen in de reguliere gang van zaken (administratie wijzigen, etc).

En nee, klantvriendelijk is het allerminst.
En wat dacht je van deze: annuleren bij de leverancier kan (de verkoper) niet, levering geschiedt rechtstreeks (van de leverancier) naar de eindklant, retouren moet naar de verkoper. Bij weigering van het pakket gaat het terug naar de afzender (in deze zeer waarschijnlijk de leverancier).

Het lijkt wellicht alleen te gaan om 'lekker puh', maar denk ff wat verder na. Mensen willen alles het liefst morgen in huis, een ruime keuze hebben en dan ook nog kunnen retourneren. Er moeten iets van regels zijn, want anders is dit allemaal niet te realiseren.
  maandag 16 juli 2018 @ 23:00:05 #28
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180525606
Toch maar even de algemene voorwaarden gepakt. Als ik hier jip en janneke taal van maak staat er dat kosten voor retourneren (bij weigeren zending) voor verkoper zijn:

11.2 De Verkoper vergoedt alle betalingen van de Koper, inclusief eventuele leveringskosten door de Verkoper in rekening
gebracht voor het geretourneerde Kavel, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de Koper de
herroeping meldt. Tenzij de Verkoper aanbiedt het Kavel zelf af te halen, mag de Verkoper wachten met terugbetalen
tot hij het Kavel heeft ontvangen of tot de Koper aantoont dat hij het Kavel heeft teruggezonden, naar gelang welk
tijdstip eerder valt.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180525614
Zou de wet weigeren ook zien als retour sturen?
.
pi_180526963
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:00 schreef Fer het volgende:
Zou de wet weigeren ook zien als retour sturen?
Als je nooit getekend hebt voor ontvangst kan je het ook niet retour sturen.Je hebt het product nooit in je bezit gehad.

Voor een bed zal het transport bedrijf eerst vaak toch bellen. Meeste buren zitten er niet op te wachten dit ff tijdelijk in ontvangst te nemen.

Alleen wel ff zorgen dat je geld terug kan krijgen als de verkopende partij moeilijk blijft doen.
pi_180527110
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:00 schreef Brupje het volgende:
Toch maar even de algemene voorwaarden gepakt. Als ik hier jip en janneke taal van maak staat er dat kosten voor retourneren (bij weigeren zending) voor verkoper zijn:

11.2 De Verkoper vergoedt alle betalingen van de Koper, inclusief eventuele leveringskosten door de Verkoper in rekening
gebracht voor het geretourneerde Kavel, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de Koper de
herroeping meldt. Tenzij de Verkoper aanbiedt het Kavel zelf af te halen, mag de Verkoper wachten met terugbetalen
tot hij het Kavel heeft ontvangen of tot de Koper aantoont dat hij het Kavel heeft teruggezonden, naar gelang welk
tijdstip eerder valt.
Nee, dat maak ik er niet van. Er staat namelijk dat de door de verkoper in rekening gebrachte leveringskosten bij retournering worden terugbetaald.
pi_180527169
Klopt..alleen er is een verschil tussen retourneren of een item nooit in ontvangst nemen.

Overigens wel weer een mooi item voor gezeik. TS annuleert op het moment dat het item nog niet verzonden is. Dat zijn de momenten dat een rechtsbijstand handig is.

Of is het bed toevallig custom made...daar gelden weer andere regels voor.
pi_180527254
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 00:19 schreef descon het volgende:
Overigens wel weer een mooi item voor gezeik. TS annuleert op het moment dat het item nog niet verzonden is. Dat zijn de momenten dat een rechtsbijstand handig is.
Volgens mij geldt bij Koop op afstand nog steeds het uitgangspunt 'koop = koop'. Dus wat zou je met je RBV willen dan?
pi_180529477
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 00:28 schreef Queller het volgende:

[..]

Volgens mij geldt bij Koop op afstand nog steeds het uitgangspunt 'koop = koop'. Dus wat zou je met je RBV willen dan?
Juridische definities van retour,annuleren en weigeren.

Als zij het opsturen terwijl je het al geannuleerd hebt...weigerde ik ook te betalen.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 08:53:29 #35
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_180529878
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:38 schreef Brupje het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor. De wet regelt zichtrecht, geen spijt-van-aankoop-recht.
Jawel. Voor zover ik onderstaande lees, mag je echt gewoon annuleren voordat het verzonden is.
https://blog.iusmentis.co(...)rdat-geleverd-wordt/

Ik zou ze mailen en aankondigen dat je dus echt niet gaat betalen voor terugsturen, en dat je de verzending niet zal accepteren.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:03:21 #36
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_180533317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:53 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Jawel. Voor zover ik onderstaande lees, mag je echt gewoon annuleren voordat het verzonden is.
https://blog.iusmentis.co(...)rdat-geleverd-wordt/

Ik zou ze mailen en aankondigen dat je dus echt niet gaat betalen voor terugsturen, en dat je de verzending niet zal accepteren.
Kijk dat is een mooi antwoord. Dank voor de link!
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_180534393
Weigeren bij aflevering een optie?

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:21 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat jij het 'persoonlijk ondernemersrisico' vindt, maakt natuurlijk niet uit. Ik kan me vergissen, maar volgens mij biedt de Wet koop op afstand niet het recht voor de koper om een aankoop te annuleren. Wel om te retourneren.
Om te herroepen. Dat mag ook voor verzending:

quote:
Waar de koper het recht heeft na ontvangst van een zaak te koop te annuleren, moet voorts aangenomen dat hij dat recht ook heeft nog voor de ontvangst van de zaak. Dat brengt mee dat koper de koop kon annuleren, ook als koper zich eenvoudigweg heeft bedacht [...]
Bron: https://uitspraken.rechts(...)1751&showbutton=true

TS heeft tijdig herroepen, de ontvangst is bevestigd en de herroeping is geaccepteerd. Ik zou weigeren aan de deur en geen kosten voor retour accepteren (en alle correspondentie bewaren).

TS, wat staat er over retourkosten bij deze specifieke winkel? Als zij niet melden dat retourkosten voor rekening van de consument zijn, draaien zij er sowieso voor op. Als er wel staat dat ze voor rekening van de consument zijn, zou ik direct nogmaals melden dat je gezien herroeping voor bestelling bij voorbaat en expliciet niet akkoord gaat met retourkosten.

[ Bericht 28% gewijzigd door baskick op 17-07-2018 13:20:43 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180535053
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 00:28 schreef Queller het volgende:

[..]

Volgens mij geldt bij Koop op afstand nog steeds het uitgangspunt 'koop = koop'. Dus wat zou je met je RBV willen dan?
Dat je dit gezeik uit handen geeft en op die manier er gewoon klaar mee bent?
pi_180538247
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:37 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Dat je dit gezeik uit handen geeft en op die manier er gewoon klaar mee bent?
Denk maar niet dat een rbv dit in handen neemt.
pi_180539385
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Denk maar niet dat een rbv dit in handen neemt.
Goh, wat bijzonder dat ze dit soort zaken voor mij keurig oplossen aangezien de retourkosten de drempelwaarde overschrijden. Wel even dat vakje consumentenrecht aanvinken bij je afsluitmoment. Verrek, zelfs als een webwinkel niet levert bij een product duurder dan drempelbedrag nemen ze alle ingebrekestellingen e.d. uit handen.
pi_180541617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:56 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Goh, wat bijzonder dat ze dit soort zaken voor mij keurig oplossen aangezien de retourkosten de drempelwaarde overschrijden. Wel even dat vakje consumentenrecht aanvinken bij je afsluitmoment. Verrek, zelfs als een webwinkel niet levert bij een product duurder dan drempelbedrag nemen ze alle ingebrekestellingen e.d. uit handen.
Goh, best wel bijzonder ja dat jouw rbv zo'n lage drempelwaarde hanteert. Verrek, hoe zou dat doorgaans bij andere rbv zijn geregeld.
pi_180541763
Waarom koop je een bed als je die vervolgens niet wilt?
  dinsdag 17 juli 2018 @ 18:32:08 #43
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180542040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:19 schreef lighted het volgende:
Waarom koop je een bed als je die vervolgens niet wilt?
Doet er niet toe.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180542410
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Doet er niet toe.
Dus? Ben jij mod?
  dinsdag 17 juli 2018 @ 18:55:08 #45
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180542501
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:50 schreef lighted het volgende:

[..]

Dus? Ben jij mod?
Heh? Ik bedoel alleen dat de reden van retourneren er wettelijk gezien niet toe doet. Je mag gebruik maken van WKOA zonder opgaaf van reden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180542514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Goh, best wel bijzonder ja dat jouw rbv zo'n lage drempelwaarde hanteert. Verrek, hoe zou dat doorgaans bij andere rbv zijn geregeld.
Hoe duur denk je dat het terugsturen van zo een bed is? 100 euro ben je zo kwijt. Goh wat is nu een gebruikelijke drempelwaarde
pi_180543405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:55 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Hoe duur denk je dat het terugsturen van zo een bed is? 100 euro ben je zo kwijt. Goh wat is nu een gebruikelijke drempelwaarde
Goh om en nabij de 250 euro. Doorgaans.
pi_180543874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:55 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Hoe duur denk je dat het terugsturen van zo een bed is? 100 euro ben je zo kwijt.
Had je snel verdient met 10 minuten langer nadenken of je het bed wel wil hebben/kan betalen.
pi_180544049
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:39 schreef r_one het volgende:

[..]

Goh om en nabij de 250 euro. Doorgaans.
Tja, een verzekeraar als Unive heeft daar een realistischer tarief.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:00 schreef Deshain het volgende:

[..]

Had je snel verdient met 10 minuten langer nadenken of je het bed wel wil hebben/kan betalen.
Ben ik TS?
pi_180544421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:09 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Ben ik TS?
Nee, maak dus maar lekker je eigen topic met je gedram over je RBV.
pi_180544749
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:09 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Tja, een verzekeraar als Unive heeft daar een realistischer tarief.
Ik zal het doorgeven aan TS. Goed?
pi_180544824
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:26 schreef Deshain het volgende:

[..]

Nee, maak dus maar lekker je eigen topic met je gedram over je RBV.
Volgens mij is het een ander die aangeeft dat het geen zin heeft om je rechtsbijstandsverzekering te contacten. Dit meer specifiek omdat diegene zelf gewoon een hondsberoerde afgesloten heeft. Is niet erg, maar ja. Je hebt gelijk, dat ging off topic, daarvoor mijn excuses.

Overigens heeft TS niet losgelaten waarom TS onder de koop uit wil, dus je opmerking over het afvragen of je het geld hebt is ook iets waar je beter in KLB een topic over kan openen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven aan TS. Goed?
Misschien is het dan handiger om aan TS aan te geven er uberhaupt een af te sluiten.

Maar ik zal het topic verder wel laten rusten. Iedereen blij en TS heeft zijn antwoord.
pi_180545236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:59 schreef baskick het volgende:

Om te herroepen. Dat mag ook voor verzending:

Bron: https://uitspraken.rechts(...)1751&showbutton=true

Interessant! Ik zocht nog iets recenters, maar niets kunnen vinden.

Zet 'm op TS ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')