Als je een beetje handig bent (of iemand kent), kun je ook prima een tussenstuk met knopen en knoopsgaten maken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:16 schreef Schanu het volgende:
Bedankt voor alle reacties en de tips! Mijn jas heeft knopen, dus die leent zich helaas echt niet voor een tussenstuk. Ik denk dat ik eens ga zoeken naar een mooie draagjas
Daar ga ik mij niet aan wagen, haha, ik ben helaas alles behalve handigquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent (of iemand kent), kun je ook prima een tussenstuk met knopen en knoopsgaten maken.
Ja daar heb ik gekeken, maar op veel jassen niet al te beste recensies. Ik heb daar uiteindelijk een jas gevonden die mij wel wat leek, maar uiteraard uitverkocht in mijn maatquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:04 schreef pinquit het volgende:
Bonprix al gekeken?
Anders gewoon een maat of 3/4 groter dan je normale jas
Ik heb deze! Lekker warm en zacht, alleen bij de capuchon zit klittenband waar je een beetje mee op moet letten bij het aan en uit trekken. Kindje moet nog wel redelijk warm aangekleed worden (slofjes enzo), ik zweette me sufquote:Op dinsdag 25 september 2018 14:51 schreef Schanu het volgende:
Oke, ik ben er hopelijk uit. Ik ga in ieder geval deze winter, als ik nog op de buik draag, een draagzak cover bestellen en dan met mijn jas open. Ik kwam op deze uit:
https://dragenenzo.nl/sho(...)eececover-antraciet/
Heeft iemand hier ervaring mee, vooral ook in combinatie met een Tula? Ik twijfel tussen deze en de Little Frog, maar het voordeel van de Hoppediz is dat er een 'kraag' bij zit zodat het voor mij warmer zal zijn omdat ik mijn jas niet dicht zal kunnen doen als ik Vlokje draag. Ik hoop dan ook op positieve ervaringen met de Hoppediz cover zodat ik die kan bestellen zodra hij binnenkomt![]()
Hm, dan zou een professionele naaister dat met rits ook moeten kunnen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent (of iemand kent), kun je ook prima een tussenstuk met knopen en knoopsgaten maken.
Ik deed t jaren geleden zelf van een oud fleecevest waarvan de rits op Mn jas paste. Hartstikke easy, echt! En ik ben echt een beginner op de naaimachinequote:Op vrijdag 28 september 2018 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan zou een professionele naaister dat met rits ook moeten kunnen.
Eens even een bezoekje brengen en navraag doen.
En online iemand gevonden dit zelf een cover maakte met knopen!
https://www.ravelry.com/projects/mycupcake/skoodlet-2/
Denk dat mijn man handiger is met de naaimachine.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik deed t jaren geleden zelf van een oud fleecevest waarvan de rits op Mn jas paste. Hartstikke easy, echt! En ik ben echt een beginner op de naaimachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |