hehe, daar zat ik gisteren ook aan te denken; straks gaat er 10 graden vanaf, zie je ineens mensen rondlopen met een trui aanquote:
En op het werk ?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:21 schreef habitue het volgende:
Ik wilde gisteren een airco ophalen, thuis werken is niet te doen momenteel. Die dingen zijn overal uitverkocht
ik heb hem op 24 staan in mijn hotelhok.. Perfectquote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:20 schreef Geerd het volgende:
Ik zat even ergens met airco 23C zeg maar koud zeg maar
Ja wel airco gelukkig. Maar ik ben nu wel klaar met de hitte.quote:
Op het gros van de dagen in Nederland heb je geen airco nodig.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:21 schreef habitue het volgende:
Ik wilde gisteren een airco ophalen, thuis werken is niet te doen momenteel. Die dingen zijn overal uitverkocht
Nee maar op zulke dagen is het wel fijn. En mijn arbeidsproductiviteit gaat er ook wel 50% op vooruit, dus zon ding heb je zo terug verdiend.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Op het gros van de dagen in Nederland heb je geen airco nodig.
Nice! Ik moet af en toe even buiten kijken, zo lekker warmquote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb hem op 24 staan in mijn hotelhok.. Perfect
Scheelde niks met het vorige record.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:48 schreef superniger het volgende:
Warmste nacht ooit.
https://nos.nl/artikel/22(...)ht-ooit-gemeten.html
Ik heb echt heel slecht geslapen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:48 schreef superniger het volgende:
Warmste nacht ooit.
er staan er veel te koop op marktplaatsquote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee maar op zulke dagen is het wel fijn. En mijn arbeidsproductiviteit gaat er ook wel 50% op vooruit, dus zon ding heb je zo terug verdiend.
Bizar 30,2 graden in gelderland.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:48 schreef superniger het volgende:
Warmste nacht ooit.
of.... Gewoon op kantoor werken.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee maar op zulke dagen is het wel fijn. En mijn arbeidsproductiviteit gaat er ook wel 50% op vooruit, dus zon ding heb je zo terug verdiend.
Dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Op die dagen staat dat ding ook uit bij mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kan wel een excuus vinden om er eentje te kopen maar het lijkt me geen aanwinst als deze bijna t hele jaar door niet gebruikt wordt.quote:
Voor dagen dat het dus bloedheet is. Of in de winter snel even op te warmen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kan wel een excuus vinden om er eentje te kopen maar het lijkt me geen aanwinst als deze bijna t hele jaar door niet gebruikt wordt.
Ik weet niet, maar dat ding staat hier al bijna drie maanden te snorren. Het is een uitgave van niets en je hebt meteen verwarming dmv warmtepomp, dus je mag nog je milieudeug sticker bij Jesse halen ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kan wel een excuus vinden om er eentje te kopen maar het lijkt me geen aanwinst als deze bijna t hele jaar door niet gebruikt wordt.
Ik zit precies op de heetste plekquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |