Al die vrolijke mensenquote:Op woensdag 18 juli 2018 17:17 schreef Molurus het volgende:
De herfst kan mij niet snel genoeg komen... wat een kutweer.
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 18 juli 2018 17:17 schreef Molurus het volgende:
Jawel hoor, ik kan gewoon slecht tegen temperaturen boven de 24 graden. Ik slaap slecht, hele dag lamlendig... hardlopen, forget it. Het is puur uitzitten deze periode voor mij.quote:
Eens. We hebben bijna alleen temperaturen tussen 25 en 30 gehad. Niet te warm dus. Volgende week krijgen we waarschijnlijk wel een aantal 30+ dagen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:25 schreef StateOfMind het volgende:
Heerlijk weer juist. Lekker warm en zonnig, zonder het gebruikelijke benauwde gevoel
En het koelt in de avond nog weer prima af.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:25 schreef StateOfMind het volgende:
Heerlijk weer juist. Lekker warm en zonnig, zonder het gebruikelijke benauwde gevoel
Wat zou zn naam op weerwoord zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Al die vrolijke mensenlang buiten kunnen zitten
mooie dames
Stratus, miezer, wind
quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het koelt in de avond nog weer prima af.
Lul niet zo onnozel, we hebben juist behoorlijk droge lucht gehad de laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In Zuid europa is het niet zo benauwd en vochtig als hier. 40 graden daar is prima uit te houden, zelfs de 50 graden die ik in Dubai had was nog prima te doen terwijl je hier al half dood gaat met 30 graden.
Het ergste wat ik ooit had was in de Vallei der Koningen in Egypte. Het is daar al erger dan normaal omdat het in een soort dal ligt. Letterlijk een oven overdag. Maar als je dan naar binnen gaat in een tempel heb je echt 90% luchtvochtigheid. Binnen 1 minuut helemaal doorweekt. Hoge luchtvochtigheid is echt killingquote:Op woensdag 18 juli 2018 23:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lul niet zo onnozel, we hebben juist behoorlijk droge lucht gehad de laatste tijd.
Niet het warmste, maar wel het meest killing was de 38 graden die ik in Jakarta heb meegemaakt
Lekker buiten schroeien, beetje pekelen in de zee, en naar 't brandwondencentrum gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
Lekker buiten zonnen en naar de zee of het buitenzwembad gaan.
Niets mis mee.
50 graden in Dubaï is overigens ook kut. Ik vind het momenteel in Nederland ook heel erg meevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lul niet zo onnozel, we hebben juist behoorlijk droge lucht gehad de laatste tijd.
Niet het warmste, maar wel het meest killing was de 38 graden die ik in Jakarta heb meegemaakt
Met 43 graden in de woestijn is mn record. Dat was 10 jaar geleden in een gebied waar later de IS vlag te zien is geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
50 graden in Dubaï is overigens ook kut. Ik vind het momenteel in Nederland ook heel erg meevallen.
Dubai is sowieso kut natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 00:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
50 graden in Dubaï is overigens ook kut. Ik vind het momenteel in Nederland ook heel erg meevallen.
Nu is het inderdaad droog, maar normaal is het hier in NL wel drukkend warm door de vochtigheidsgraad. Maar in landen zoals Maleisië is het echt bizar.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik geniet zo van dit weer, heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2018 17:17 schreef Molurus het volgende:
Zelfde hier.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon slecht tegen temperaturen boven de 24 graden. Ik slaap slecht, hele dag lamlendig... hardlopen, forget it. Het is puur uitzitten deze periode voor mij.
Voor de rest zul je me nooit horen klagen over het weer. 10 graden en regen? Helemaal prima.
Ik begrijp die mensen echt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Al die vrolijke mensenlang buiten kunnen zitten
mooie dames
Stratus, miezer, wind
Ik ook. Klaag alleen als het zomer isquote:Op woensdag 18 juli 2018 17:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon slecht tegen temperaturen boven de 24 graden. Ik slaap slecht, hele dag lamlendig... hardlopen, forget it. Het is puur uitzitten deze periode voor mij.
Voor de rest zul je me nooit horen klagen over het weer. 10 graden en regen? Helemaal prima.
Je moet een keer naar de randstad komen. Lijkt alsof je in Afrika bent als je om je heen kijkt.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:31 schreef vosss het volgende:
40 graden doe normaal we zitten hier niet in Afrika
Nederlandse stranden zijn de moeite niet waard. Geen palmen ter beschutting, geen blauw helder water en teveel kort pittige kapsels.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik begrijp die mensen echt niet.
Dit is de beste lente en zomer ooit, het is gewoon iedere dag buiten eten, biertje in de zon, in het weekend fietsen en daarna bieren, dan BBQ thuis aan en zwembadje in. Volgende dag ff terras of strand. What's not to love?
Je bent niet goed. De Nle stranden zijn de leukste van Europa, tenminste mijn Noorderstrand: mega-strandtenten, 100 meter breed strand, goede muziek. Helemaal top.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nederlandse stranden zijn de moeite niet waard. Geen palmen ter beschutting, geen blauw helder water en teveel kort pittige kapsels.
De Waddeneilanden hebben wel mooie stranden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je bent niet goed. De Nle stranden zijn de leukste van Europa, tenminste mijn Noorderstrand: mega-strandtenten, 100 meter breed strand, goede muziek. Helemaal top.
Kom je in Italie of Spanje met die ouwe poep aan het strand en je plastic bakje patat.
Nee, dan ditquote:Op donderdag 19 juli 2018 10:30 schreef Dven het volgende:
Die afschuwelijke Zuid-Europese stranden ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soooo megastrandtenten 100 meter breed strand supergoede muziek helemaal top!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dan dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee zo liggen ze er in Zuid-Europa of Bulgarije nooooooit bij neequote:Op donderdag 19 juli 2018 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dan dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is Scheveningen Boulevard dipshit! Geen Noorderstrand.quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
soooo megastrandtenten 100 meter breed strand supergoede muziek helemaal top!!!!!
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 19 juli 2018 10:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is Scheveningen Boulevard dipshit! Geen Noorderstrand.
Maar veel plezier op je SunnyBeach:
[ afbeelding ]
Weten we toch knulquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:58 schreef Enchanter het volgende:
Mensen die op het strand gaan zitten met deze temperaturen
[ afbeelding ]
Dit was ik vorig jaar zomer , beetje World of Warcraft doen en zo
Deze man weet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
Dit is de beste lente en zomer ooit, het is gewoon iedere dag buiten eten, biertje in de zon, in het weekend fietsen en daarna bieren, dan BBQ thuis aan en zwembadje in. Volgende dag ff terras of strand. What's not to love?
Is dat Kroatie ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:30 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaterdag zou het hier in Utrecht moeten gaan regenen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:06 schreef Logic91 het volgende:
Dat regengebed heeft ook niet bepaald geholpen. Een ''regengebed''...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:
Deel van de plaatjes is van de Kroatische kust , dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 25 juli 2018 18:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is dat Kroatie ofzo?
Ziet er wel te gek uit
quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:13 schreef Oostwoud het volgende:
Niet vreemd zulke temperaturen. Als je de derde wereld binnenhaalt, dan wordt het hier vanzelf stapje voor stapje zoals de derde wereld.
Kroatië, Griekenland, Bulgarije, Italië.. meer om aan te tonen dat oennoembare een behoorlijke kronkel in de kop heeft wanneer hij de zuid europese stranden ruk noemt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is dat Kroatie ofzo?
Ziet er wel te gek uit
Ik had het over Italië en Spanje en zei dat de NLe stranden leuker zijn, niet dat alle Zuid-Europese stranden beroerd zijn. Al is dat Italiaanse systeem wel per definitie kut.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Kroatië, Griekenland, Bulgarije, Italië.. meer om aan te tonen dat oennoembare een behoorlijke kronkel in de kop heeft wanneer hij de zuid europese stranden ruk noemt.
Die rode daken hè?quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Deel van de plaatjes is van de Kroatische kust , dat kan ik bevestigen
Moet je zeker doen , naast de roden daken heb je vriendelijke mensen , is het zeer betaalbaar, heerlijk eten , prachtige stranden, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 25 juli 2018 18:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die rode daken hè?
Lijkt me tof om eens heen te gaan.
Lekkere wijven. Dan is het plaatje wel compleet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moet je zeker doen , naast de roden daken heb je vriendelijke mensen , is het zeer betaalbaar, heerlijk eten , prachtige stranden, wat wil je nog meer
Je kan lachen maar een vriendin van stond een keer te praen met een oude dame die het slechte weer (toen) verbond aan mensen met een donkere huidskleur. :’)quote:
Die zijn er ook in overvloedquote:Op woensdag 25 juli 2018 18:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Lekkere wijven. Dan is het plaatje wel compleet.
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zaterdag zou het hier in Utrecht moeten gaan regenen.
Als je maar lang genoeg wacht, dan komt je regengebed vanzelf uit.
Welke sukkel doet nou een regengebed?quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:06 schreef Logic91 het volgende:
Dat regengebed heeft ook niet bepaald geholpen. Een ''regengebed''...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De moslims in Nederland. Al vanaf vorige week.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke sukkel doet nou een regengebed?
Een regendans daarentegen heeft zeker wel effect . Als jullie morgen iemand raar ziet dansen in regio Rotterdam ......
Ik ga alvast oefenen op mijn stapjes
Mag het ook een regenlied zijn? Veel te warm om te dansen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke sukkel doet nou een regengebed?
Een regendans daarentegen heeft zeker wel effect . Als jullie morgen iemand raar ziet dansen in regio Rotterdam ......
Ik ga alvast oefenen op mijn stapjes
Nederlandse stranden beste van europa blablabla spaanse/franse stranden blablabla patat blabla poep blablabla. Donder toch een eind op met je continu gezever.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik had het over Italië en Spanje en zei dat de NLe stranden leuker zijn, niet dat alle Zuid-Europese stranden beroerd zijn. Al is dat Italiaanse systeem wel per definitie kut.
Maar ja, dan krijgt Dvennie weer een halve beroerte op z'n SunnyBeach en leest hij niet goed.
Och het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlandse stranden beste van europa blablabla spaanse/franse stranden blablabla patat blabla poep blablabla. Donder toch een eind op met je continu gezever.
Nogmaals, nooit in Sunny Beach geweest. Er is ook hier inderdaad heel wat beters te vinden dan dat en de grauwe hollandse strandjes
Het kan iiteraard altijd nog erger en België is idd supervoorbeeld van afschuwelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Och het zal wel meevallen.
https://www.demorgen.be/b(...)andse-kust-b62241bb/
Tenzij je in zo'n pand woont. Als uitzicht lijkt het me geweldig. Maar uiteindelijk toch beter om niet aan het strand te bouwen. België heeft weer andere mooie dingen, leuke plaatsjes als Brugge bijv.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan iiteraard altijd nog erger en België is idd supervoorbeeld van afschuwelijk.
Je bent echt boos he knulletje 😂quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlandse stranden beste van europa blablabla spaanse/franse stranden blablabla patat blabla poep blablabla. Donder toch een eind op met je continu gezever.
Nogmaals, nooit in Sunny Beach geweest. Er is ook hier inderdaad heel wat beters te vinden dan dat en de grauwe hollandse strandjes
Drie jaar geleden kwamen we in de buurt:quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:08 schreef Ixnay het volgende:
Record is nog altijd 38,6 graden in 1944 in Warnsveld.
Wellicht kan het weer ergens boven de 38 komen donderdag of vrijdag.quote:Op 2 juli 2015 werd het temperatuurrecord bijna gebroken: het KNMI-station van Maastricht registreerde een maximum van 38,2 °C.
I disagree;quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:08 schreef Ixnay het volgende:
Record is nog altijd 38,6 graden in 1944 in Warnsveld.
Ben aan het werk op een kolenoverslag, dus dit valt nog meequote:
Kompjoetur generatie denk ik .. die denken dat als je een werkopdracht tiept en de deur uit doet dat dingen gebeuren zonder dat iemand daar moe of vies van wordtquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:25 schreef -mosrednA het volgende:
Sommige mensen werken nu eenmaal met hun handen welke tijdens het werk vies worden.
Mooi omschreven!quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kompjoetur generatie denk ik .. die denken dat als je een werkopdracht tiept en de deur uit doet dat dingen gebeuren zonder dat iemand daar moe of vies van wordt
Ik vind grauwe Nederlandse strandjes wel wat hebben. Tenminste, als het herfst is en zo goed als geen mensen aanwezig zijnquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
In de zon zeker. Kunst.quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:59 schreef polderturk het volgende:
Mijn auto heeft een buitentemperatuur gemeten van 39,5 graden celcius.
Ik begrijp niet waar je heen wil.quote:Op donderdag 26 juli 2018 19:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
37 in Den Haag.
En die meter zit niet in de zon.
Ben het met je eensquote:Op donderdag 19 juli 2018 10:30 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is perfect inderdaad. Ben nog met grote stormen naar de nederlandse kust gegaan met de hond. Beide een brilletje op tegen het zand en lekker uitwaaien. Dat mis ik wel.quote:Op donderdag 26 juli 2018 19:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vind grauwe Nederlandse strandjes wel wat hebben. Tenminste, als het herfst is en zo goed als geen mensen aanwezig zijn
Daarom zijn de waddeneilanden zo fijn. Toen ik op Ameland was, heb ik ook vaak met de hond een strandwandeling gemaakt en er waren stukken waar je gewoon niemand zag. Het enige wat je hoorde was de wind en de golven.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is perfect inderdaad. Ben nog met grote stormen naar de nederlandse kust gegaan met de hond. Beide een brilletje op tegen het zand en lekker uitwaaien. Dat mis ik wel.
Proest.quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je bent niet goed. De Nle stranden zijn de leukste van Europa, tenminste mijn Noorderstrand: mega-strandtenten, 100 meter breed strand, goede muziek. Helemaal top.
Kom je in Italie of Spanje met die ouwe poep aan het strand en je plastic bakje patat.
Volgende week ook weer heerlijk cremeren hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Ik kijk uit naar zaterdag. Wat een hel.
Volgens weeronline rond de 27 graden. Als de wind iets frisser wordt zou het al een stuk fijner zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgende week ook weer heerlijk cremeren hoor.
Is toch bijna 10 graden koeler dan vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens weeronline rond de 27 graden. Als de wind iets frisser wordt zou het al een stuk fijner zijn.
Daarom. De voorafgaande weken was het prima te doen. Overdag lekker warm en in de avond koelde het nog weer flink af. Nu is het overdag gewoon onaangenaam en die warmte krijg je ook je huis niet meer uit.quote:Op donderdag 26 juli 2018 23:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Is toch bijna 10 graden koeler dan vandaag.
Ja joh. Heerlijk. Ik was blij dat ik moest werken vandaag. Lekker in de airco. Dat gevoel hoor je niet te hebben in de zomer.quote:Op donderdag 26 juli 2018 23:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Is toch bijna 10 graden koeler dan vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |