Ik ook. Klaag alleen als het zomer isquote:Op woensdag 18 juli 2018 17:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon slecht tegen temperaturen boven de 24 graden. Ik slaap slecht, hele dag lamlendig... hardlopen, forget it. Het is puur uitzitten deze periode voor mij.
Voor de rest zul je me nooit horen klagen over het weer. 10 graden en regen? Helemaal prima.
Je moet een keer naar de randstad komen. Lijkt alsof je in Afrika bent als je om je heen kijkt.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:31 schreef vosss het volgende:
40 graden doe normaal we zitten hier niet in Afrika
Nederlandse stranden zijn de moeite niet waard. Geen palmen ter beschutting, geen blauw helder water en teveel kort pittige kapsels.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik begrijp die mensen echt niet.
Dit is de beste lente en zomer ooit, het is gewoon iedere dag buiten eten, biertje in de zon, in het weekend fietsen en daarna bieren, dan BBQ thuis aan en zwembadje in. Volgende dag ff terras of strand. What's not to love?
Je bent niet goed. De Nle stranden zijn de leukste van Europa, tenminste mijn Noorderstrand: mega-strandtenten, 100 meter breed strand, goede muziek. Helemaal top.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nederlandse stranden zijn de moeite niet waard. Geen palmen ter beschutting, geen blauw helder water en teveel kort pittige kapsels.
De Waddeneilanden hebben wel mooie stranden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je bent niet goed. De Nle stranden zijn de leukste van Europa, tenminste mijn Noorderstrand: mega-strandtenten, 100 meter breed strand, goede muziek. Helemaal top.
Kom je in Italie of Spanje met die ouwe poep aan het strand en je plastic bakje patat.
Nee, dan ditquote:Op donderdag 19 juli 2018 10:30 schreef Dven het volgende:
Die afschuwelijke Zuid-Europese stranden ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soooo megastrandtenten 100 meter breed strand supergoede muziek helemaal top!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dan dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee zo liggen ze er in Zuid-Europa of Bulgarije nooooooit bij neequote:Op donderdag 19 juli 2018 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dan dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is Scheveningen Boulevard dipshit! Geen Noorderstrand.quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
soooo megastrandtenten 100 meter breed strand supergoede muziek helemaal top!!!!!
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 19 juli 2018 10:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is Scheveningen Boulevard dipshit! Geen Noorderstrand.
Maar veel plezier op je SunnyBeach:
[ afbeelding ]
Weten we toch knulquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:58 schreef Enchanter het volgende:
Mensen die op het strand gaan zitten met deze temperaturen
[ afbeelding ]
Dit was ik vorig jaar zomer , beetje World of Warcraft doen en zo
Deze man weet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
Dit is de beste lente en zomer ooit, het is gewoon iedere dag buiten eten, biertje in de zon, in het weekend fietsen en daarna bieren, dan BBQ thuis aan en zwembadje in. Volgende dag ff terras of strand. What's not to love?
Is dat Kroatie ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:30 schreef Dven het volgende:
Die afschuwelijke Zuid-Europese stranden ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaterdag zou het hier in Utrecht moeten gaan regenen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:06 schreef Logic91 het volgende:
Dat regengebed heeft ook niet bepaald geholpen. Een ''regengebed''...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:
Deel van de plaatjes is van de Kroatische kust , dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 25 juli 2018 18:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is dat Kroatie ofzo?
Ziet er wel te gek uit
quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:13 schreef Oostwoud het volgende:
Niet vreemd zulke temperaturen. Als je de derde wereld binnenhaalt, dan wordt het hier vanzelf stapje voor stapje zoals de derde wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |