Ja dag, dan gaan ze alleen nog maar op armen schieten in plaats van op de goal.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hij zwaait wel achterlijk met z'n armen.
Wat mij betreft is hands gewoon altijd een penalty danwel vrije trap. Scheelt je ook weer discussies.
Mag jij mij aanwijzen waar dat staatquote:Op zondag 15 juli 2018 17:41 schreef Confetti het volgende:
Een handsbal MOET OPZETTELIJK zijn, stelletje idioten hier.
mee eensquote:
Had dan gwn kut var gtyptquote:
Nee, hoeft niet.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:41 schreef Confetti het volgende:
je zou kunnen zeggen dat je zo niet moet inkomen, maar ik heb het idee dat die in de slowmotion veel meer een penalty lijkt dan in real time, en dus zonder VAR nooit gegeven was. Ook niet wanneer de scheidsrechter het prima heeft gezien.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:39 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het een natuurlijke positie maar snap wel dat hij gegeven wordt, zeker met de inlopende Fransen
99 van de 100 handsballen zijn onopzettelijk.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:41 schreef Confetti het volgende:
doe aangifte ergens sukkelquote:
Dat zal wel meevallen. Bij hockey hebben ze een soortgelijk iets voor een bal op de voet en dat werkt wel aardig.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:41 schreef wattel het volgende:
[..]
Ja dag, dan gaan ze alleen nog maar op armen schieten in plaats van op de goal.
Alleen een slaande beweging/ hand uitsteken naar de bal zou hands moeten zijn, die Kroaat sloeg niet naar de bal maar bracht zijn arm richting zijn lichaam.
Heb zijn allemaal echte doelpunten hoor.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:42 schreef Henno het volgende:
De WK finale verliezen terwijl je als enige een echt doelpunt hebt weten te maken, daar zal het wel op uitdraaien
Klopt. Scheidsrechters doen maar wat. Bizar dat daar geen duidelijke rgels over zijnquote:Op zondag 15 juli 2018 17:42 schreef Groby het volgende:
[..]
99 van de 100 handsballen zijn onopzettelijk.
De enige opzettelijke handsballen waar ik aan kan denken is Suarez en die Colombiaan tegen Japan.
Scheidsrechters doen niet maar wat en de regel op zich is niet eens zo heel onduidelijkquote:Op zondag 15 juli 2018 17:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt. Scheidsrechters doen maar wat. Bizar dat daar geen duidelijke rgels over zijn
Als ie te voorkomen is is het hands.quote:Op zondag 15 juli 2018 17:41 schreef Confetti het volgende:
wel de 2-2 danquote:Op zondag 15 juli 2018 17:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nu op slag van rust een goal zou genot zijn.
Bospop is nu in Weert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |