We kunnen n1ek- niet zo serieus nemen. Waarschijnlijk kan hij Rebekka ook niet serieus nemen haha. (lol)quote:Op maandag 16 juli 2018 12:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens n1ek- zou Jørgensen naar Betis gaan en Willems naar Real Madrid.
Spanje, Kroatië en Engeland zitten bij elkaar in een groep (lol).quote:Op maandag 16 juli 2018 12:48 schreef KingRoland het volgende:
Nations League krijgen we ook nog binnenkort
poe hé
Dat wordt alleraardigst makkerquote:Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Spanje, Kroatië en Engeland zitten bij elkaar in een groep (lol).
Hoe beleef jij de dag van bezinning, vandaag?quote:Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen n1ek- niet zo serieus nemen. Waarschijnlijk kan hij Rebekka ook niet serieus nemen haha. (lol)
Engeland weer met beide beentjes op de grond dus.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Spanje, Kroatië en Engeland zitten bij elkaar in een groep (lol).
Naar mijn mening de hype van het WK.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland weer met beide beentjes op de grond dus.
Nog altijd last van mijn nek. Ik twijfel nog of ik ga sporten vanavond. Ik moet wel eigenlijk. Vorige week slechts 1 keer geweestquote:Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe beleef jij de dag van bezinning, vandaag?
Allemaal trots na overwinningen op Panama, Tunesië en Zweden.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar mijn mening de hype van het WK.
Harrie met 1349 postsquote:
Tegen dit Duitsland kan Nederland wel een gelijkspelletje pakken denk ik zo.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frankrijk - Nederland wordt weer 4-0 ofzo.
Ho ho, Willems naar Real was de waanzin van de PSV-supporter.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens n1ek- zou Jørgensen naar Betis gaan en Willems naar Real Madrid.
Colombia zonder Jamesquote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal trots na overwinningen op Panama, Tunesië en Zweden.
(lol)
Een en al zen. Beetje discussie, beetje debat, beetje op Transfermarkt rondturen.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog altijd last van mijn nek. Ik twijfel nog of ik ga sporten vanavond. Ik moet wel eigenlijk. Vorige week slechts 1 keer geweest
En jij?
Onlogisch gaat je zo op de grillplaat leggen met deze onvergeeflijke fout.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ho ho, Willems naar Real was de waanzin van de PSV-supporter.
Weet wel wie je beschuldigd.
Die gaan zich wel revancheren.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegen dit Duitsland kan Nederland wel een gelijkspelletje pakken denk ik zo.
Met alle geluk van de wereld natuurlijk.
beschuldigtquote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ho ho, Willems naar Real was de waanzin van de PSV-supporter.
Weet wel wie je beschuldigd.
Wie?quote:Op maandag 16 juli 2018 12:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch gaat je zo op de grillplaat leggen met deze onvergeeflijke fout.
Je kan ook genieten van de comments op Ajaxshowtime.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een en al zen. Beetje discussie, beetje debat, beetje op Transfermarkt rondturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |