We kunnen n1ek- niet zo serieus nemen. Waarschijnlijk kan hij Rebekka ook niet serieus nemen haha. (lol)quote:Op maandag 16 juli 2018 12:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens n1ek- zou Jørgensen naar Betis gaan en Willems naar Real Madrid.
Spanje, Kroatië en Engeland zitten bij elkaar in een groep (lol).quote:Op maandag 16 juli 2018 12:48 schreef KingRoland het volgende:
Nations League krijgen we ook nog binnenkort
poe hé
Dat wordt alleraardigst makkerquote:Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Spanje, Kroatië en Engeland zitten bij elkaar in een groep (lol).
Hoe beleef jij de dag van bezinning, vandaag?quote:Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen n1ek- niet zo serieus nemen. Waarschijnlijk kan hij Rebekka ook niet serieus nemen haha. (lol)
Engeland weer met beide beentjes op de grond dus.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Spanje, Kroatië en Engeland zitten bij elkaar in een groep (lol).
Naar mijn mening de hype van het WK.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland weer met beide beentjes op de grond dus.
Nog altijd last van mijn nek. Ik twijfel nog of ik ga sporten vanavond. Ik moet wel eigenlijk. Vorige week slechts 1 keer geweestquote:Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe beleef jij de dag van bezinning, vandaag?
Allemaal trots na overwinningen op Panama, Tunesië en Zweden.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar mijn mening de hype van het WK.
Harrie met 1349 postsquote:
Tegen dit Duitsland kan Nederland wel een gelijkspelletje pakken denk ik zo.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frankrijk - Nederland wordt weer 4-0 ofzo.
Ho ho, Willems naar Real was de waanzin van de PSV-supporter.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens n1ek- zou Jørgensen naar Betis gaan en Willems naar Real Madrid.
Colombia zonder Jamesquote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal trots na overwinningen op Panama, Tunesië en Zweden.
(lol)
Een en al zen. Beetje discussie, beetje debat, beetje op Transfermarkt rondturen.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog altijd last van mijn nek. Ik twijfel nog of ik ga sporten vanavond. Ik moet wel eigenlijk. Vorige week slechts 1 keer geweest
En jij?
Onlogisch gaat je zo op de grillplaat leggen met deze onvergeeflijke fout.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ho ho, Willems naar Real was de waanzin van de PSV-supporter.
Weet wel wie je beschuldigd.
Die gaan zich wel revancheren.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegen dit Duitsland kan Nederland wel een gelijkspelletje pakken denk ik zo.
Met alle geluk van de wereld natuurlijk.
beschuldigtquote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ho ho, Willems naar Real was de waanzin van de PSV-supporter.
Weet wel wie je beschuldigd.
Wie?quote:Op maandag 16 juli 2018 12:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch gaat je zo op de grillplaat leggen met deze onvergeeflijke fout.
Je kan ook genieten van de comments op Ajaxshowtime.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een en al zen. Beetje discussie, beetje debat, beetje op Transfermarkt rondturen.
1-0 Wernerquote:
Ik zie dat de pool weg is, da's snel gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Haha. n1ek- is nog altijd een beetje mad omdat ik de wkpool had gemanipuleerd.
Meneer kan overduidelijk niet tegen een grapje als hij daar aan ten prooi valt
Is dit echt?quote:Op maandag 16 juli 2018 12:55 schreef O_o_ het volgende:
Was onlogisch niet die man die een fles champagne voor de winnaar van de pool beloofde, maar z'n belofte niet nakwam door iedereen uit het pooltje te verwijderen en zo zichzelf op 1 zette?
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:55 schreef O_o_ het volgende:
Was onlogisch niet die man die een fles champagne voor de winnaar van de pool beloofde, maar z'n belofte niet nakwam door iedereen uit het pooltje te verwijderen en zo zichzelf op 1 zette?
Wutquote:Op maandag 16 juli 2018 12:55 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb je rug. Als n1ek- om zich heen gaat slaan, weet je dat hij gefrustreerd is.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
* onlogisch komt altijd zijn weddenschappen na.
Scrummie kan dit bevestigen.
Hij heeft jou ook verwijderd, want jij stond boven hem, JR.quote:
Dat weet ik makker. Echte vrienden herken je direct. Dat geldt ook voor kleine kindjes die hun zin niet krijgen (n1ek-)quote:Op maandag 16 juli 2018 12:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb je rug. Als n1ek- om zich heen gaat slaan, weet je dat hij gefrustreerd is.
Scarface88 is weer in vorm, hé.quote:
in de vriezer zetten joh dan ben je er zeker van dat het goed is in plaats van 90% zeker.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:58 schreef O_o_ het volgende:
Dat wordt gewoon water uit de kraan drinken komend weekend.
Misschien is dat maar beter ook, met al die onzin die je uitkraamt.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:58 schreef O_o_ het volgende:
Dat wordt gewoon water uit de kraan drinken komend weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |