abonnement Unibet Coolblue
pi_180511502
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ah nee he -O- Hoe komt dat nou toch steeds. Vond het juist zo leuk dat je positief was.

Waar had je deze gevonden, Tinder ook weer?
Goede vraag. Via Tinder ja. Vond en vind het zelf ook wel jammer. Áltijd zullen we doorgaan :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2018 12:26:27 ]
  maandag 16 juli 2018 @ 12:37:58 #202
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180511811
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar als ik hem op mannen en vrouwen zet zijn er 12 types of zo. Als ik hem op alleen vrouwen zette maar 3. En dat zijn ze alle 3 niet voor mij ;(
Gewoon zo'n heteromokkeltje binnenharken. Spaga is strait too until it gets wet' 8-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180512138
Ja ik kan toch moeilijk een fles water over een grietje in de Albert heijn gooien en dan gaan 'heb je nu al zin in borsten?' :P

(Want nat)
  maandag 16 juli 2018 @ 12:51:44 #204
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180512177
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goede vraag. Via Tinder ja. Vond en vind het zelf ook wel jammer. Áltijd zullen we doorgaan :Y
Instelling is in elk geval nog positief :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 12:55:34 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180512257
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef Allures het volgende:
Ja ik kan toch moeilijk een fles water over een grietje in de Albert heijn gooien en dan gaan 'heb je nu al zin in borsten?' :P

(Want nat)
Bij de juiste zou het misschien nog wel werken :p _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 16 juli 2018 @ 12:59:53 #206
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180512345
Ik ben nu die Happy Pancake van Debster aan het uitgeproberen. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Voelt wat ongemakkelijk eerlijk gezegd.

Debster je wilde weten hoe dat was?
Gebruikersvriendelijk in elk geval. Heb niks om mee te vergelijken maar profiel was zo voor elkaar. Site overzichtelijk. App is ook overzichtelijk.

Je kunt denk ik de standaard dingen doen: likes op profiel of foto of profieltekst.
Filteren op bepaalde criteria. Alleen houdt ie de filter niet vast dus steeds opnieuw instellen.
Je kunt flirt sturen of een berichtje.
Je kunt zien wie jouw profiel heeft bezocht.
Is allemaal standaard denk ik?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 13:03:06 #207
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180512413
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:49 schreef Allures het volgende:
Ja ik kan toch moeilijk een fles water over een grietje in de Albert heijn gooien en dan gaan 'heb je nu al zin in borsten?' :P

(Want nat)
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180512439
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

Instelling is in elk geval nog positief :)
Zeker! In de put gaan zitten heeft geen zin. En al helemaal niet over iemand die je nog nooit ontmoet hebt ;).
  maandag 16 juli 2018 @ 13:06:33 #209
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_180512487
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:59 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu die Happy Pancake van Debster aan het uitgeproberen. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Voelt wat ongemakkelijk eerlijk gezegd.

Debster je wilde weten hoe dat was?
Gebruikersvriendelijk in elk geval. Heb niks om mee te vergelijken maar profiel was zo voor elkaar. Site overzichtelijk. App is ook overzichtelijk.

Je kunt denk ik de standaard dingen doen: likes op profiel of foto of profieltekst.
Filteren op bepaalde criteria. Alleen houdt ie de filter niet vast dus steeds opnieuw instellen.
Je kunt flirt sturen of een berichtje.
Je kunt zien wie jouw profiel heeft bezocht.
Is allemaal standaard denk ik?
Het is niet een heel bijzondere app inderdaad. Jammer dat de filters niet standaard bewaard worden, wel geinig dat je kan zien wie je bezoekt. :Y ik ga dan steeds gelijk terugstalken :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_180512651
Vanavond date nr 6
Zin in *
En ja ik heb mannen gehad waarbij de sex klote was in het begin en dat bleef ook na maanden.

Het is vaak een timing, geur of een blik tijdens de sex wat je kan tegenstaan. Of voorkeur voor dominantie , initiatiefvol of volgend etc. In mijn verleden dacht ik: eerste keren sex zegt niks, totdat ik na relaties van ongeveer 3.5 jaar ontdekte dat sommige gewoon niet zo van initiatief nemen in bed hielden hoevaak ik er ook naar vroeg, of dat ik sommige echt een onaantrekkelijke blik vond trekken tijdens de sex, of de timing vrij ongemakkelijk overkwam. Ik heb echt alles geprobeerd met er samen uit te komen, maar ik ga toch op de eerste indrukken af.

Ook vind ik het belangrijk dat de ander geniet in bed anders kan ik niet geil worden. Maar wat als iemand van iets geil word wat mij echt tegenstaat, of weigert mij te likken of alleen in bed sex te willen hebben omdat ie het andere ongemakkelijk vind etc. Vind ik toch vrij jammer. Ben wel avontuurlijk ingesteld.. ook zat dat ik meestal initiatief moest nemen, wil toch wel een beetje een echte man in bed die de touwtjes letterlijk en figuurlijk in handen heeft ;) etc.

Ik heb sulletjes gehad in mijn ogen die ik moest instrueren maar het zit gewoon van nature niet in ze, en je hebt geen zin om elke keer te vragen, kan je me zo of zo vast houden als het gewoon niet van nature in ze zit en het dan vergeten of dat hun er niet warm zelf van worden (word ik ook niet geil).

Dat verpest ook al de spontaniteit. (Dat voelt voor mij dan als forceren). Ik wil niet in een relatie stappen met het idee: dat kan ik altijd nog wel veranderen of aan werken: in de eerste instantie moet je niet iemand veranderen ook niet met sexuele smaken. Tuurlijk kan je dingen wat veranderen, maar vaak zie je al de grote belangrijke lijnen in het begin. Hetzelfde als je iemand de 1e 30seconden ziet, is dat ook al een onbewuste keuring. Zo werkt dat ook voor mij met zoenen en sex.

Je gaat toch ook niet in die 1e 30seconden denken hmm ik vind haar niet zo aantrekkelijk want ze is echt heeeel dik maar dat kan ze later laten wegzuigen in een operatie of ik ga er alles aan doen om het weg bij haar te krijgen dat vet? Je moet met iemand een relatie aangaan omdat het ook sexueel / in bed (en erbuiten hihi 😀)moet klikken.

En dat is voor mij belangrijk want ik wil sowieso 1x per dag sex. Dus ja dit staat ook hoog in mijn relatie. En nee dat is niet oppervlakkig, want ik ervaar sex als iets intiems , ontspannends, oog voor elkaar, en als je van iemand gaat houden, en er liefde bij komt kijken met de tijd word het nog veel mooier sex!
Ja sex, goed eten, nieuwe dingen samen doen , en veel aandacht in een relatie: dat maakt een vrouw zoals ik gelukkig. Zo simpel ben ik, en daar ben ik compleet tevreden mee! 😁maar ach ik blijf erbij dat wij mensen ook slechte simpele dieren zijn met hun primitieve behoeftes.

Ook moet hij van sex houden want anders ga ik gefrustreerd slapen als er geen sex is geweest. Dat ken ik van mijn vorige relaties wel. En ja ik ben een vrouw en val op mannen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2018 13:30:00 ]
  maandag 16 juli 2018 @ 13:17:06 #211
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180512671
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:06 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Het is niet een heel bijzondere app inderdaad. Jammer dat de filters niet standaard bewaard worden, wel geinig dat je kan zien wie je bezoekt. :Y ik ga dan steeds gelijk terugstalken :P
Ik was zo niet slim geweest om overal de notificaties voor aan te zetten. Schrok me wild toen ik vanochtend op m'n telefoon keek. Gauw weer uitgezet _O-

Wat voor een soort vrouwen zitten erop?
Zelfde als Tinder of verschillend?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 13:31:29 #212
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180512953
Krijg net een bericht dat speeddate weer niet doorgaat _O-

Gebed zonder end dit. Hoewel me het niet verbaast zo midden in de Vierdaagse feesten. Ze hebben het nu verplaatst naar eerste week augustus.
Ik hou stug vol. Eens zal het lukken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 13:32:50 #213
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_180512979
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik was zo niet slim geweest om overal de notificaties voor aan te zetten. Schrok me wild toen ik vanochtend op m'n telefoon keek. Gauw weer uitgezet _O-

Wat voor een soort vrouwen zitten erop?
Zelfde als Tinder of verschillend?
:D

Beetje zelfde vrouwen als op Paiq. Als je daarop zit tenminste :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 16 juli 2018 @ 13:33:00 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180512982
Oke, blijf nog een nachtje langer bij wat nu m'n secretaresse is slapen :')

Maar morgenochtend ga ik écht naar huis :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 16 juli 2018 @ 13:35:41 #215
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180513026
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:59 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu die Happy Pancake van Debster aan het uitgeproberen. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Voelt wat ongemakkelijk eerlijk gezegd.

(...)
Wat is er dan "ongemakkelijk" aan, want dat vind ik niet in je verhaal terug.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 16 juli 2018 @ 13:37:56 #216
108913 Godshand
guide4you
pi_180513076
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:31 schreef Prisha het volgende:
Krijg net een bericht dat speeddate weer niet doorgaat _O-

Gebed zonder end dit. Hoewel me het niet verbaast zo midden in de Vierdaagse feesten. Ze hebben het nu verplaatst naar eerste week augustus.
Ik hou stug vol. Eens zal het lukken.
Is het via speeddaten.nl? Dat is een kutorganisatie, beter doe je speeddaten via flitsdate.nl. Die laatste doet moeite de speeddates vol te krijgen (sturen mails naar de aangemelde mensen of zij nog mensen kennen die bij de doelgroep passen en krijgen korting als het ze lukt deel te laten nemen) en anders bieden ze je direct een alternatief aan. Speeddaten.nl doet die moeite niet, ze zeggen"Sorry, gaat niet door, maar we hebben nog alternatieve data. Kijk in onze agenda!" en dat is het.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 juli 2018 @ 13:40:10 #217
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180513120
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Wat is er dan "ongemakkelijk" aan, want dat vind ik niet in je verhaal terug.
Door foto's heenbladeren. Dat voelt raar aan. Zal wel gewenning zijn of zo.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 13:41:59 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180513163
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:59 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu die Happy Pancake van Debster aan het uitgeproberen. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Voelt wat ongemakkelijk eerlijk gezegd.

Debster je wilde weten hoe dat was?
Gebruikersvriendelijk in elk geval. Heb niks om mee te vergelijken maar profiel was zo voor elkaar. Site overzichtelijk. App is ook overzichtelijk.

Je kunt denk ik de standaard dingen doen: likes op profiel of foto of profieltekst.
Filteren op bepaalde criteria. Alleen houdt ie de filter niet vast dus steeds opnieuw instellen.
Je kunt flirt sturen of een berichtje.
Je kunt zien wie jouw profiel heeft bezocht.
Is allemaal standaard denk ik?
Thanks! Had mezelf stiekem ook al geregistreerd, maar blijkbaar was m’n profielfoto afgekeurd. Nieuwe geupload en damn, veel views, likes en berichtjes meteen. Sommige mannen die dan elke paar uur terugkomen (creepy?) en die al je foto’s individueel liken (je vind me aantrekkelijk, ik snap de hint..).

Het aanbod qua mannen vind ik helaas niks tot nu toe, niet mijn types en ook niet heel veel gebruikers zoals op Tinder.

Wat vind jij er ongemakkelijk aan?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 16 juli 2018 @ 13:43:41 #219
108913 Godshand
guide4you
pi_180513195
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:15 schreef slangebek het volgende:
Vanavond date nr 6
Zin in *
En ja ik heb mannen gehad waarbij de sex klote was in het begin en dat bleef ook na maanden.

Het is vaak een timing, geur of een blik tijdens de sex wat je kan tegenstaan. Of voorkeur voor dominantie , initiatiefvol of volgend etc. In mijn verleden dacht ik: eerste keren sex zegt niks, totdat ik na relaties van ongeveer 3.5 jaar ontdekte dat sommige gewoon niet zo van initiatief nemen in bed hielden hoevaak ik er ook naar vroeg, of dat ik sommige echt een onaantrekkelijke blik vond trekken tijdens de sex, of de timing vrij ongemakkelijk overkwam. Ik heb echt alles geprobeerd met er samen uit te komen, maar ik ga toch op de eerste indrukken af.

Ook vind ik het belangrijk dat de ander geniet in bed anders kan ik niet geil worden. Maar wat als iemand van iets geil word wat mij echt tegenstaat, of weigert mij te likken of alleen in bed sex te willen hebben omdat ie het andere ongemakkelijk vind etc. Vind ik toch vrij jammer. Ben wel avontuurlijk ingesteld.. ook zat dat ik meestal initiatief moest nemen, wil toch wel een beetje een echte man in bed die de touwtjes letterlijk en figuurlijk in handen heeft ;) etc.

Ik heb sulletjes gehad in mijn ogen die ik moest instrueren maar het zit gewoon van nature niet in ze, en je hebt geen zin om elke keer te vragen, kan je me zo of zo vast houden als het gewoon niet van nature in ze zit en het dan vergeten of dat hun er niet warm zelf van worden (word ik ook niet geil).

Dat verpest ook al de spontaniteit. (Dat voelt voor mij dan als forceren). Ik wil niet in een relatie stappen met het idee: dat kan ik altijd nog wel veranderen of aan werken: in de eerste instantie moet je niet iemand veranderen ook niet met sexuele smaken. Tuurlijk kan je dingen wat veranderen, maar vaak zie je al de grote belangrijke lijnen in het begin. Hetzelfde als je iemand de 1e 30seconden ziet, is dat ook al een onbewuste keuring. Zo werkt dat ook voor mij met zoenen en sex.

Je gaat toch ook niet in die 1e 30seconden denken hmm ik vind haar niet zo aantrekkelijk want ze is echt heeeel dik maar dat kan ze later laten wegzuigen in een operatie of ik ga er alles aan doen om het weg bij haar te krijgen dat vet? Je moet met iemand een relatie aangaan omdat het ook sexueel / in bed (en erbuiten hihi 😀)moet klikken.

En dat is voor mij belangrijk want ik wil sowieso 1x per dag sex. Dus ja dit staat ook hoog in mijn relatie. En nee dat is niet oppervlakkig, want ik ervaar sex als iets intiems , ontspannends, oog voor elkaar, en als je van iemand gaat houden, en er liefde bij komt kijken met de tijd word het nog veel mooier sex!
Ja sex, goed eten, nieuwe dingen samen doen , en veel aandacht in een relatie: dat maakt een vrouw zoals ik gelukkig. Zo simpel ben ik, en daar ben ik compleet tevreden mee! 😁maar ach ik blijf erbij dat wij mensen ook slechte simpele dieren zijn met hun primitieve behoeftes.

Ook moet hij van sex houden want anders ga ik gefrustreerd slapen als er geen sex is geweest. Dat ken ik van mijn vorige relaties wel. En ja ik ben een vrouw en val op mannen.
Goed verhaal, maar weet hij dit? Of als er nog steeds geen seks is geweest zeg je dan "Sorry, het klikt niet, doei" zonder uitleg?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 juli 2018 @ 13:48:57 #220
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180513294
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks! Had mezelf stiekem ook al geregistreerd, maar blijkbaar was m’n profielfoto afgekeurd. Nieuwe geupload en damn, veel views, likes en berichtjes meteen. Sommige mannen die dan elke paar uur terugkomen (creepy?) en die al je foto’s individueel liken (je vind me aantrekkelijk, ik snap de hint..).

Het aanbod qua mannen vind ik helaas niks tot nu toe, niet mijn types en ook niet heel veel gebruikers zoals op Tinder.

Wat vind jij er ongemakkelijk aan?
Afgekeurd? Was het zo'n vreemde foto dan?

Ha ja inderdaad. Ik heb de notificaties ook uitgezet. Elke foto liken is iets teveel van het goeie.

Ongemakkelijk om een scala aan mannen voor je te krijgen waar je doorheen bladert. Voelt gewoon raar op de een of andere manier.
Maar zal wel gewenning zijn, dit is de eerste keer dat ik op zo'n site zit.

Zonder mijn filter kreeg ik veel kale mannen met oorringen. Bizar :D
Ik zag er een paar die me wel leuk leken op het eerste gezicht maar niet op verder doorgeklikt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 13:55:08 #221
108913 Godshand
guide4you
pi_180513407
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:46 schreef Allures het volgende:
Dat is misschien een mooie verklaring voor het maar 1.5 daten maar niet voor de andere aparte dingen die je schrijft zoals pas met iemand naar bed gaan als hij er niet meer op aanstuurt
Niets aan daten lijkt bij jou 'natuurlijk' te gaan en gewoon te ontstaan door hoe het loopt. Alles is een 'zet' die je tot in de treure uit hebt gedacht

Maar goed dat heb ik nu al een paar keer gezegd en anderen ook en zelf wil je dat niet zien
:')

Ze ziet dat wel maar jij hebt een bord weer voor je kop dat je dat niet ziet. Zij erkent het en geeft een verklaring er voor (eerdere ervaringen uit het verleden).

Weer mooie bitchfight maak je er van :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180514259
Net pancake gedownload.. hoe stel je locatie in?
-
  maandag 16 juli 2018 @ 15:01:55 #223
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180514824
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:35 schreef Anneloos het volgende:
Net pancake gedownload.. hoe stel je locatie in?
Volgens mij geef je een woonplaats op bij de eerste keer aanmelden.
En in de filter geef je aan hoeveel km daarvandaan je wilt zoeken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180515438
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed verhaal, maar weet hij dit? Of als er nog steeds geen seks is geweest zeg je dan "Sorry, het klikt niet, doei" zonder uitleg?
Ja deze weet het verhaal hoe ik hier over denk en tot nu toe is de sex iig goed. Vanavond weer bij m slapen ;)
  maandag 16 juli 2018 @ 15:51:07 #225
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180515823
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is het via speeddaten.nl? Dat is een kutorganisatie, beter doe je speeddaten via flitsdate.nl.. Speeddaten.nl doet die moeite niet, ze zeggen"Sorry, gaat niet door, maar we hebben nog alternatieve data. Kijk in onze agenda!" en dat is het.
Nee via flitsdate. Speeddate heeft geen locatie in Nijmegen.
Ze kwamen idd met alternatieven of geld terug. Gaat goedkomen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 juli 2018 @ 17:20:28 #226
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180517734
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Afgekeurd? Was het zo'n vreemde foto dan?

Ha ja inderdaad. Ik heb de notificaties ook uitgezet. Elke foto liken is iets teveel van het goeie.

Ongemakkelijk om een scala aan mannen voor je te krijgen waar je doorheen bladert. Voelt gewoon raar op de een of andere manier.
Maar zal wel gewenning zijn, dit is de eerste keer dat ik op zo'n site zit.

Zonder mijn filter kreeg ik veel kale mannen met oorringen. Bizar :D
Ik zag er een paar die me wel leuk leken op het eerste gezicht maar niet op verder doorgeklikt.
Nah, ik heb iets met halve selfies haha. Maar dat was “te weinig gezicht”.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 16 juli 2018 @ 17:49:26 #227
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180518181
En terecht, die foto in je fb bijvoorbeeld, daar kan iemand anders toch helemaal niks mee
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180518319
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jammer! Geen klik dus? Hadden jullie wel al een tijdje contact voor de date of snel afgesproken?
Was tweede date. Geen klik inderdaad, iets waar ik eigenlijk bijna elke keer tegenaan loop. Was al redelijk wat contact geweest vooraf.
pi_180518519
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2018 17:55 schreef TvhN het volgende:

[..]

Was tweede date. Geen klik inderdaad, iets waar ik eigenlijk bijna elke keer tegenaan loop. Was al redelijk wat contact geweest vooraf.
Tijdens het praten daarvoor voelde je wel een klik?
pi_180518674
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2018 17:55 schreef TvhN het volgende:

[..]

Was tweede date. Geen klik inderdaad, iets waar ik eigenlijk bijna elke keer tegenaan loop. Was al redelijk wat contact geweest vooraf.
Klik tussen de lakens bedoel je?
  maandag 16 juli 2018 @ 18:29:18 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180519126
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 17:49 schreef twiFight het volgende:
En terecht, die foto in je fb bijvoorbeeld, daar kan iemand anders toch helemaal niks mee
Ik vind ‘m leuk. En heb genoeg variatie in m’n foto’s hoor.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 16 juli 2018 @ 19:05:28 #232
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180519861
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 17:49 schreef twiFight het volgende:
En terecht, die foto in je fb bijvoorbeeld, daar kan iemand anders toch helemaal niks mee
Bedankt voor de tip.

Tevens : Ik ben nu al vier dagen achter elkaar met een meisje waar ik pas na drie dagen voor het eerst een foto van heb gezien, en daar was nog veel minder op zichtbaar dan bij Debster :D

Het kan mogelijkerwijs dus zelfs in het voordeel werken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 16 juli 2018 @ 19:07:34 #233
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180519911
Dat kan altijd, vooral als je een gruwelijk lelijk litteken hebt op die helft die je steeds niet op de foto zet.
Maar tenzij je van plan bent te daten met continu een bord voor de helft van je gezicht, dan heeft een ander daar weinig aan. Dus als die foto de enige foto was die deb daar geupload had dan snap ik het wel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 16 juli 2018 @ 19:30:00 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180520356
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:07 schreef twiFight het volgende:
Dat kan altijd, vooral als je een gruwelijk lelijk litteken hebt op die helft die je steeds niet op de foto zet.
Maar tenzij je van plan bent te daten met continu een bord voor de helft van je gezicht, dan heeft een ander daar weinig aan. Dus als die foto de enige foto was die deb daar geupload had dan snap ik het wel.
Nee, maar wel als profielfoto. Daar stellen ze blijkbaar strengere eisen aan :). Ook prima hoor!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180521479
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klik tussen de lakens bedoel je?
Meestal komt het niet zover. Heb ook aan meerdere mensen uit m'n omgeving feedback gevraagd. Maar krijg dan alleen dingen te horen als 'pech' en 'gewoon jezelf blijven, dan komt het wel goed'. Tja, daar kan ik niet zoveel mee, helaas.
  maandag 16 juli 2018 @ 20:42:13 #236
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180521994
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:07 schreef twiFight het volgende:
Dat kan altijd, vooral als je een gruwelijk lelijk litteken hebt op die helft die je steeds niet op de foto zet.
Maar tenzij je van plan bent te daten met continu een bord voor de helft van je gezicht, dan heeft een ander daar weinig aan. Dus als die foto de enige foto was die deb daar geupload had dan snap ik het wel.
Ik heb een litteken van circa 25 centimeter op m'n hoofd maar ik zie niet in waarom je zoiets zou moeten willen verbergen. Sterker nog, ik denk dat je het zelfs een sterk punt kan maken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180522715
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:21 schreef TvhN het volgende:

[..]

Meestal komt het niet zover. Heb ook aan meerdere mensen uit m'n omgeving feedback gevraagd. Maar krijg dan alleen dingen te horen als 'pech' en 'gewoon jezelf blijven, dan komt het wel goed'. Tja, daar kan ik niet zoveel mee, helaas.
Ik vind het eigenlijk wel raar dat het je steeds op de tweede date gebeurt.

Zou het kunnen dat je niet heel veel van jezelf laat zien, een beetje terughoudend, niet af willen schrikken... Want dan snap ik het in die zin dat je hakken over de sloot date 2 haalt op basis van ‘wie weet’ en dan op date 2 blijf je te vlak en val je af.

Dat is toch een fout die je vaker ziet. Bang zijn om iemand af te stoten en daarmee juist oninteressant te zijn. Terwijl... mijn ervaring... je echt heel erg je best moet doen om iemand echt weg te jagen, mits je gewoon een leuke, interessante kerel bent.

Vrouwen gaan niet voor een man die geen foute eigenschappen heeft, ze gaan voor een man met goede eigenschappen.

Het zijn soms net mannen.
pi_180523192
Mijn "lastige" date reageert ineens ineens op elk bericht. Blijft toch beetje vreemd waar ze eerst moeilijk bereikbaar was is het nu ietsjes anders. Elkaar beetje plagen nog weinig over elkaar persoonlijk.
pi_180523347
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:30 schreef snoesje45 het volgende:
Mijn "lastige" date reageert ineens ineens op elk bericht. Blijft toch beetje vreemd waar ze eerst moeilijk bereikbaar was is het nu ietsjes anders. Elkaar beetje plagen nog weinig over elkaar persoonlijk.
Misschien is ze klaar met een ander en was jij eerste reserve?
pi_180523654
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien is ze klaar met een ander en was jij eerste reserve?
Dat kan zeker, wel nog steeds jammer dat de berichten beetje oppervlakkig zijn. Maar goed, zaterdag kan het anders zijn
  maandag 16 juli 2018 @ 22:34:39 #241
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180524984
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel raar dat het je steeds op de tweede date gebeurt.
Misschien is hij te beta, te onzeker, niet assertief genoeg en neemt hij geen initiatief?
Ik heb het idee dat dames daar bij mij op afknappen. En dat kun je (bv. in een chat) eerst nog wel verbergen, maar bij een date voelen ze dat toch snel aan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180528792
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:34 schreef twiFight het volgende:

[..]

Misschien is hij te beta, te onzeker, niet assertief genoeg en neemt hij geen initiatief?
Ik heb het idee dat dames daar bij mij op afknappen. En dat kun je (bv. in een chat) eerst nog wel verbergen, maar bij een date voelen ze dat toch snel aan.
Hoe gedraagt iemand zich die te beta is? Deze term is nieuw voor mij.

Heb het gegoogled maar lees echt rare dingen:P


Klopt dit?

https://www.aconsciousrethink.com/6426/signs-beta-male/

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterbal op 17-07-2018 07:19:06 ]
  dinsdag 17 juli 2018 @ 07:51:36 #243
108913 Godshand
guide4you
pi_180529110
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb een litteken van circa 25 centimeter op m'n hoofd maar ik zie niet in waarom je zoiets zou moeten willen verbergen. Sterker nog, ik denk dat je het zelfs een sterk punt kan maken.
Denk het ook :)

Mannen met littekens zijn interessant voor vrouwen. Hoewel je moet oppassen, het trekt ook veel foute vrouwen aan (die meestal op foute mannen met losse handen vallen)..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 08:05:32 #244
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180529228
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 07:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Denk het ook :)

Mannen met littekens zijn interessant voor vrouwen. Hoewel je moet oppassen, het trekt ook veel foute vrouwen aan (die meestal op foute mannen met losse handen vallen)..
Ik heb niets tegen foute vrouwen. Gewoon de baas zijn :')

Anyway, verschilt natuurlijk ook wel.

Heb je een Ribery



of een Momoa



Buiten dat de één door de gemiddelde vrouw ook littekenloos hoogstwaarschijnlijk als aantrekkelijker wordt ervaren helpt het ene litteken er niet bepaald echt aan mee en de ander wel.

Die laatste heb ik trouwens ook in lichte mate. Relikwie door boven op een bierflesje te koppen tijdens het headbangen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 08:09:22 #245
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180529272
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 07:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe gedraagt iemand zich die te beta is? Deze term is nieuw voor mij.

Heb het gegoogled maar lees echt rare dingen:P

Klopt dit?

https://www.aconsciousrethink.com/6426/signs-beta-male/
Ik vind termen als 'alpha' en 'beta' sowieso weinig nuttig, mogelijk zelfs compleet kansloos. Je kan toch helemaal niet met dat soort etiketjes?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 08:11:07 #246
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180529282
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien is ze klaar met een ander en was jij eerste reserve?
Misschien was ze wel enorm druk met werk.
Misschien lag haar moeder doodziek in het ziekenhuis.
Misschien had ze gewoon even geen interesse in contact met wie dan ook
Misschien misschien misschien misschien misschien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180529463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien was ze wel enorm druk met werk.
Misschien lag haar moeder doodziek in het ziekenhuis.
Misschien had ze gewoon even geen interesse in contact met wie dan ook
Misschien misschien misschien misschien misschien.
Het is in ieder geval áltijd opvallend als het gedrag van de andere persoon ineens 180 draait of veranderd.

Wees op je hoede iig.

Ik had ook een keer een ex-date, die ineens begon te appen. Vroeg ze hoe het ging. Toen vroeg ik haar hoe het met de relatie was.. 3x raden.. Nee, ging niet zo goed. Dus wilde ze bij mij nieuwe schoenen halen, nou, nee, doe maar niet :W
  dinsdag 17 juli 2018 @ 08:55:51 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180529907
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is in ieder geval áltijd opvallend als het gedrag van de andere persoon ineens 180 draait of veranderd.

Wees op je hoede iig.

Ik had ook een keer een ex-date, die ineens begon te appen. Vroeg ze hoe het ging. Toen vroeg ik haar hoe het met de relatie was.. 3x raden.. Nee, ging niet zo goed. Dus wilde ze bij mij nieuwe schoenen halen, nou, nee, doe maar niet :W
Vind het niet zo vreemd dat wanneer je schoenen kapot zijn je nieuwe wil.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 09:19:36 #249
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180530166
Komend weekend een date met een dame waarmee ik na een paar dagen appen en bellen al een dikke klik mee heb. Voor het eerst sinds lange tijd dat ik wat spanning voel voor een date. :D
  dinsdag 17 juli 2018 @ 09:44:54 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180530499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:19 schreef escalatie het volgende:
Komend weekend een date met een dame waarmee ik na een paar dagen appen en bellen al een dikke klik mee heb. Voor het eerst sinds lange tijd dat ik wat spanning voel voor een date. :D
Oeh, leuk leuk O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 09:49:15 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180530579
Grappig trouwens, ik zou dus echt NOOIT bellen voor een eerste date. Of ja, ik bel sowieso liever niet :'). Daardoor is stem/accent soms wel een verrassing :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:11:46 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180530944
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Grappig trouwens, ik zou dus echt NOOIT bellen voor een eerste date. Of ja, ik bel sowieso liever niet :'). Daardoor is stem/accent soms wel een verrassing :P.
Idem, ik heb echt een bloedhekel aan bellen :D Gemiddelde telefoongesprek duurt iets van 10 seconden ofzo.

"Waar ben je? Oke tot zo" :D

Wel eens een meisje leren kennen op tinder waarmee ik samen op de videochat een film ben gaan kijken. Allebei dezelfde versie gedownload en op hetzelfde moment op play drukken _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:12:35 #253
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180530961
Foute voiceberichtjes wil ik nog wel eens sturen over de app, liefst met stemvervormer _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180531238
Liever appen dan bellen als je het mij vraagt.
Maar, ik weet dat een belletje door sommige echt gewaardeerd wordt dus ik bel toch wel regelmatig.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:40:42 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180531459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 10:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Idem, ik heb echt een bloedhekel aan bellen :D Gemiddelde telefoongesprek duurt iets van 10 seconden ofzo.

"Waar ben je? Oke tot zo" :D

Wel eens een meisje leren kennen op tinder waarmee ik samen op de videochat een film ben gaan kijken. Allebei dezelfde versie gedownload en op hetzelfde moment op play drukken _O-
Ja heel soms kun je niet anders, als je iemand ergens moet ontmoeten en je kan de ander niet vinden ofzo, dan is bellen soms echt makkelijker. Maar verder.. die functie mogen ze van mij best uit smartphones slopen :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:59:51 #256
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180531800
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 10:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja heel soms kun je niet anders, als je iemand ergens moet ontmoeten en je kan de ander niet vinden ofzo, dan is bellen soms echt makkelijker. Maar verder.. die functie mogen ze van mij best uit smartphones slopen :@.
Goed plan ja :D

Ik denk dat sowieso maar een stuk of 15 mensen mijn telefoonnummer hebben. Waarvan grotendeels collega's. Zou eigenlijk een data-only kaartje moeten hebben _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180531965
Ik heb sinds gister de 6e date plots een heel slecht gevoel, het gevoel was ongemakkelijkheid.

Ik ben voor mezelf aan het opschrijven waardoor dat zou kunnen dat ik niet van deze date genoot en blij was dat ik thuis was. Ik ben er nog niet uit waarom ik dit gevoel heb. ( Wel mogelijke factoren maar er ontbreken bepaalde factoren waardoor ik mij ongemakkelijk voelde waar ik de duim nog niet op kan leggen)

Ik ga even rust nemen, en merk wel of hij nog wat stuurt. Was achteraf gezien toch te heftig / benauwend voor mij zo 2avonden achter elkaar samen slapen, dus hij weet nu dat hij mij iig komende 3 dagen niet kan zien.

Als hij niks stuurt, weet ik meteen dat het onaangename gevoel wederzijds was. Maar grote kans dat hij het alsnog fijn vond dat ik er bij was zoals voorheen, en ik alleen liever zonder hem wilde zijn gisteren. Ik zit erover aan het na te denken om hem dit mee te delen als hij een vervolg date vraagt dat ik mij ongemakkelijk gevoeld heb, en ik uit probeer te pluizen waaraan dit kan liggen en hoe hij de 6e date ervaren had. Nu al uren gepuzzeld maar ik weet het nog niet.

Nu lekker genieten met alleen thuis zitten, had ik oprecht behoefte aan. Lekker weer lezen en met mijn hobbies als ontspanning bezig zijn.

Of dit nou wel of niet wat is/word, dat maakt mij niks uit, ja tuurlijk is het wel wat jammer , maar daar heb je toch geen controle over, en ik wil doen wat goed voor mij voelt, ik mezelf bij kan blijven, dat maakt mij tevreden en gelukkig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2018 11:23:52 ]
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:19:25 #258
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180533643
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Grappig trouwens, ik zou dus echt NOOIT bellen voor een eerste date. Of ja, ik bel sowieso liever niet :'). Daardoor is stem/accent soms wel een verrassing :P.
Ik bel eigenlijk wel regelmatig voor de 1e date. Niet altijd, maar geeft mij een beter beeld dan bij alleen appen.
Maar waarom bel je liever niet eigenlijk?
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:28:47 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180533804
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:19 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ik bel eigenlijk wel regelmatig voor de 1e date. Niet altijd, maar geeft mij een beter beeld dan bij alleen appen.
Maar waarom bel je liever niet eigenlijk?
Voel ik me vaak ongemakkelijk bij. Wat de kracht van appen is, is tevens de valkuil: je hebt meer reactietijd indien nodig :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:05:46 #260
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180534492
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Voel ik me vaak ongemakkelijk bij. Wat de kracht van appen is, is tevens de valkuil: je hebt meer reactietijd indien nodig :).
Ja ok, dat snap ik wel. Wat extra tijd om na te denken over een antwoord en deze goed te formuleren gaat op de app veel makkelijker.

Scheelt dat ik misschien uit tijd kom dat er geen mobieltjes, WhatApp, MSN, etc. was. Moest je nog oldschool de huistelefoon van dat ene leuke meisje bellen en hopen dat de ouders niet eerst opnamen. _O-
pi_180534587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:05 schreef Dven het volgende:


Die laatste heb ik trouwens ook in lichte mate. Relikwie door boven op een bierflesje te koppen tijdens het headbangen :')
Ik heb er eentje net boven mijn wenkbrauw. Aandenken van het moment dat ik ooit eens de loodzware snoeppotdeksel met scherpe ornamenten vanaf het bovenste plankje in de keuken op mijn snuitje liet tetteren. Badasss.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:15:06 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180534663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:05 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik wel. Wat extra tijd om na te denken over een antwoord en deze goed te formuleren gaat op de app veel makkelijker.

Scheelt dat ik misschien uit tijd kom dat er geen mobieltjes, WhatApp, MSN, etc. was. Moest je nog oldschool de huistelefoon van dat ene leuke meisje bellen en hopen dat de ouders niet eerst opnamen. _O-
Uit die tijd kom ik ook, maar ik vind bellen echt niets meer. Dus dat zegt weinig.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:21:14 #263
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180534772
Dag vijf, nog steeds bij het blauwe broodje (sinds gisteren weet ik zelfs haar naam :o ).
Nu toch echt een busticket gekocht voor morgen om 05:30 zodat ik wel moet vertrekken _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:23:44 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180534819
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:11 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik heb er eentje net boven mijn wenkbrauw. Aandenken van het moment dat ik ooit eens de loodzware snoeppotdeksel met scherpe ornamenten vanaf het bovenste plankje in de keuken op mijn snuitje liet tetteren. Badasss.
Baasje hoor _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:36:13 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180535029
Ik heb er een stuk of 3 met dank aan de traumachirurg
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:47:24 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180535236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:21 schreef Dven het volgende:
Dag vijf, nog steeds bij het blauwe broodje (sinds gisteren weet ik zelfs haar naam :o ).
Nu toch echt een busticket gekocht voor morgen om 05:30 zodat ik wel moet vertrekken _O-
Progress has been made :D! Ga je haar nog een keer zien?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:48:31 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180535252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:05 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik wel. Wat extra tijd om na te denken over een antwoord en deze goed te formuleren gaat op de app veel makkelijker.

Scheelt dat ik misschien uit tijd kom dat er geen mobieltjes, WhatApp, MSN, etc. was. Moest je nog oldschool de huistelefoon van dat ene leuke meisje bellen en hopen dat de ouders niet eerst opnamen. _O-
MSN okay, dat was er volle bak in mijn puberteit, maar smsen enzo kostte toen gewoon nog geld en je prepaid kaartje ging dan veeeel te snel op :D. Dus nee, dat is het denk ik niet. Ik hou gewoon niet zo van mensen eigenlijk :'), dat is het vooral.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180535436
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

MSN okay, dat was er volle bak in mijn puberteit, maar smsen enzo kostte toen gewoon nog geld en je prepaid kaartje ging dan veeeel te snel op :D. Dus nee, dat is het denk ik niet. Ik hou gewoon niet zo van mensen eigenlijk :'), dat is het vooral.
Muurtje gebouwd?
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:05:48 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180535596
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Muurtje gebouwd?
Welnee ;)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:15:11 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180535805
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

MSN okay, dat was er volle bak in mijn puberteit, maar smsen enzo kostte toen gewoon nog geld en je prepaid kaartje ging dan veeeel te snel op :D. Dus nee, dat is het denk ik niet. Ik hou gewoon niet zo van mensen eigenlijk :'), dat is het vooral.
:D

Niet zonder reden dat ik mijzelf deze cadeau heb gedaan _O-

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:15:49 #271
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180535818
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Progress has been made :D! Ga je haar nog een keer zien?
Oh ja vast wel. Volgende week gaat ze een weekje naar familie in Macedonië en de week nadien vlieg ik op maandag naar Frankrijk dus denk dat ik de dagen voordien gewoon bij haar blijf. Lekker dicht bij het vliegveld vast :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:17:05 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180535847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:15 schreef Dven het volgende:

[..]

:D

Niet zonder reden dat ik mijzelf deze cadeau heb gedaan _O-

[ afbeelding ]
Oh O+ die moet ik hebben O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:18:30 #273
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180535866
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh O+ die moet ik hebben O+
Zal er aan denken mocht ik er eens over eentje struikelen :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:19:08 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180535877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Zal er aan denken mocht ik er eens over eentje struikelen :+
Thanks, vind er anders even 1tje voor 4 augustus, kun je 'm meenemen naar de Efteling 8-)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:27:11 #275
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180536024
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks, vind er anders even 1tje voor 4 augustus, kun je 'm meenemen naar de Efteling 8-)
Ik ga de efteling missen :'( Vlieg pas op 6 augustus :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:28:33 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180536047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ga de efteling missen :'( Vlieg pas op 6 augustus :'(
-O- pffff. Wordt een saaie meet zeg! Maar dan moet je gewoon even dagje Eindhoven doen na 6 augustus O-).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:43:53 #277
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180536453
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

-O- pffff. Wordt een saaie meet zeg! Maar dan moet je gewoon even dagje Eindhoven doen na 6 augustus O-).
Dan kan je me uitwuiven op het vliegveld O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:59:19 #278
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180536776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan kan je me uitwuiven op het vliegveld O+
Ha, dat kan ik nog serieus combineren met een dag werken op kantoor ook als het doordeweeks is :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 15:41:57 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180537562
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ha, dat kan ik nog serieus combineren met een dag werken op kantoor ook als het doordeweeks is :P.
Eind goed al goed :D

Maar eerst maar eens over een kussentje struikelen :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 16:49:37 #280
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180539229
Match 350 op tinder. Nog 100 zou écht fantastisch zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 17:20:47 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180539983
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:49 schreef Dven het volgende:
Match 350 op tinder. Nog 100 zou écht fantastisch zijn
En na 450 wil je er 550, dan 650, where does it end?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juli 2018 @ 17:25:41 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180540130
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En na 450 wil je er 550, dan 650, where does it end?
450 als Fok-referentie. Daarna nieuw account aanmaken toch.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 17:34:16 #283
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180540352
Met foto's van Faxie om aan te tonen dat je met een beetje bio wel ergens komt. Ook vandaag weer aangesproken met complimenten. Wordt een wetenschappelijk onderzoek dit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 17:47:56 #284
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180540757
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:34 schreef Dven het volgende:
Met foto's van Faxie om aan te tonen dat je met een beetje bio wel ergens komt. Ook vandaag weer aangesproken met complimenten. Wordt een wetenschappelijk onderzoek dit.
Wat niet wil zeggen dat bio vereist is voor resultaat want;
geen bio hier en >1 aangesproken.
pi_180541542
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:34 schreef Dven het volgende:
Met foto's van Faxie om aan te tonen dat je met een beetje bio wel ergens komt. Ook vandaag weer aangesproken met complimenten. Wordt een wetenschappelijk onderzoek dit.
Je liegt!
  dinsdag 17 juli 2018 @ 18:14:54 #286
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180541631
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je liegt!
Gewoon al die matches voor jezelf claimen vanwege portretrecht ;)
  dinsdag 17 juli 2018 @ 18:21:17 #287
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180541804
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat niet wil zeggen dat bio vereist is voor resultaat want;
geen bio hier en >1 aangesproken.
Dat heb ik dan ook nergens gezegd. Maar een goede bio vergroot je kansen viermaal dat iemand jou aanspreekt. En dat lijkt me toch behoorlijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 18:23:03 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180541840
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je liegt!
Sowieso. Goede neutrale foto, beetje bewerken en dan gewoon een reisje voor 10 euries naar Sofia boeken mijn man
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180541876
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook nergens gezegd. Maar een goede bio vergroot je kansen viermaal dat iemand jou aanspreekt. En dat lijkt me toch behoorlijk.
Dat werkt alleen als je al bij de 20% hoort
  dinsdag 17 juli 2018 @ 18:32:15 #290
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180542042
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat werkt alleen als je al bij de 20% hoort
Kerel man, er zit absoluut geen slechte kop op je voor zover ik heb kunnen zien in US dus het zal ergens anders aan moeten liggen. Mijn vermoeden : Combinatie van niet de juiste foto's en niet de juiste bio. Maar ik laat me graag verrassen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180542110
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is in ieder geval áltijd opvallend als het gedrag van de andere persoon ineens 180 draait of veranderd.

Wees op je hoede iig.

Ik had ook een keer een ex-date, die ineens begon te appen. Vroeg ze hoe het ging. Toen vroeg ik haar hoe het met de relatie was.. 3x raden.. Nee, ging niet zo goed. Dus wilde ze bij mij nieuwe schoenen halen, nou, nee, doe maar niet :W
Bij ligt de situatie iets anders, mijn vrienden kennen haar heel goed en ik weet via hun dat ze idd in privé sfeer dingen heeft meegemaakt wat niet leuk is. Vandaar dat het in begin stroef ging. Maar wat ik dan raar vindt is dat het ineens van ene op andere dag veranderd. Maar goed, vind het wel leuk natuurlijk
  dinsdag 17 juli 2018 @ 19:21:28 #292
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180543000
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook nergens gezegd. Maar een goede bio vergroot je kansen viermaal dat iemand jou aanspreekt. En dat lijkt me toch behoorlijk.
maar bij jou is t doel matches sparen en pronken met de aantallen en zoveel mogelijk aangesproken worden ( ik chargeer ).
Ik word graag aangesproken door een kwart minder vrouwen ( jouw onderzoek of statistiek) die gewoon per se willen weten wat er achter schuilt en de bio zelf vormen/schrijven
pi_180543204
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

maar bij jou is t doel matches sparen en pronken met de aantallen en zoveel mogelijk aangesproken worden ( ik chargeer ).
Ik word graag aangesproken door een kwart minder vrouwen ( jouw onderzoek of statistiek) die gewoon per se willen weten wat er achter schuilt en de bio zelf vormen/schrijven
Ik ben zelf voor een goede bio, juist om het aantal matches te reduceren. Want inderdaad: wat moet je met veel matches? Je kan jezeld niet opdelen en een voorstel om er 5 gelijktijdig mee te nemen om wat te gaan drinken en dan mag de leukste door naar ronde twee lijkt mij niet altijd in goede aarde te vallen.

Van de andere kant: eigenlijk wel een leuk voorstel! ;)
pi_180543272
Ik kijk echt altijd naar de bio. Het is een goeie filter. en geen bio is sowieso geen like
  dinsdag 17 juli 2018 @ 19:34:08 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180543277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:33 schreef Allures het volgende:
Ik kijk echt altijd naar de bio. Het is een goeie filter. en geen bio is sowieso geen like
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180543320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:33 schreef Allures het volgende:
Ik kijk echt altijd naar de bio. Het is een goeie filter. en geen bio is sowieso geen like
Het is bij mij net wat losser, maar de kans op een like is erg klein zonder bio.

Mijn ervaring is ook dat diegenen die geen bio hebben doorgaans ook niets te melden hebben op de chat.
pi_180543400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Baasje hoor _O_
Dat dacht ik. Maar ik loop er liever niet mee te koop eigenlijk.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 19:42:22 #298
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180543451
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

maar bij jou is t doel matches sparen en pronken met de aantallen en zoveel mogelijk aangesproken worden ( ik chargeer ).
Ik word graag aangesproken door een kwart minder vrouwen ( jouw onderzoek of statistiek) die gewoon per se willen weten wat er achter schuilt en de bio zelf vormen/schrijven
Redelijk gechargeerd ja. Ik spaar immers geen matches. Het laatste gedeelte ben ik het verder wel mee eens. Om die reden is een goede bio van belang.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 19:48:52 #299
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180543618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Redelijk gechargeerd ja. Ik spaar immers geen matches. Het laatste gedeelte ben ik het verder wel mee eens. Om die reden is een goede bio van belang.
jawel je spaart ze wel. Jij zou t alleen "niet deleten" noemen. En je loopt er mee te koop. Allemaal prima.
pi_180543892
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:34 schreef Dven het volgende:
Met foto's van Faxie om aan te tonen dat je met een beetje bio wel ergens komt. Ook vandaag weer aangesproken met complimenten. Wordt een wetenschappelijk onderzoek dit.
Heb gisteren toch nog 1x Tinder geïnstalleerd ( :') , verwijder 'm overigens ook weer snel). Verschrikkelijk doorsnee profieltekst en maar 2 gemiddelde/matige foto's. Resultaat: paar leuke matches en al 1 date geregeld. Met zo'n zogenaamde originele tekst had ik dus net zoveel resultaat. Hangt er maar ook net vanaf wat voor soort vrouw je zoekt. Genoeg die een originele tekst leuk vinden, genoeg die hier amper naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')