abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180509824
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:57 schreef Allures het volgende:

[..]

vrouw die vrouw zoekt geeft al een veel kleinere vijver he
Als ik de stel-zoekt-fun mensen er tussen uit haal zijn het per week misschien 15 profielen?

En daarin zie ik maar 2 types: 'h&m festival' en 'gold star lesbienne met kort pittig kapsel'
Allebei niet mijn type

Ik wil gewoon het meisje dat ik in de super markt zie zeg maar
Misschien zijn ze op hun profiel bewust iets meer basic dan in werkelijkheid, juist omdat die vijver al aan de kleine kant is. Alleen dan is het wel handig om alsnog een prikkelende bio te hebben.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:05:52 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180509830
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zie mijzelf niet zo snel in een serieuze relatie belanden (of hij moet wat meer aan de open kant zijn) maar ik ga absoluut niet weken daten zonder seks te hebben. Als die dan opeens op niets blijkt te trekken is het een enorme tijdsverspilling geweest :')
dat snap ik, maar dat is toch niet iemand uit testen met seks? Dat is gewoon kijken of je matched, zoals je dat op elk gebied doet als je date
[/quote]

Misschien heeft ze (hij?) het gewoon wat onhandig verwoord.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180509835
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:05 schreef Dven het volgende:

[..]

'HER' dus :+ of het niet zo dubbelzinnige scissr :P
Her heb ik wel ooit geprobeerd maar dat was heeeeeel fake
pi_180509854
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien zijn ze op hun profiel bewust iets meer basic dan in werkelijkheid, juist omdat die vijver al aan de kleine kant is. Alleen dan is het wel handig om alsnog een prikkelende bio te hebben.
ja maar als ik al niet warm word van je foto ga ik je ook niet liken
Dat lijkt me logisch
  maandag 16 juli 2018 @ 11:11:30 #180
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180509983
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:06 schreef Allures het volgende:

[..]

Her heb ik wel ooit geprobeerd maar dat was heeeeeel fake
Ach ja, zal voor de defacto meest hetero-apps ook best veel fake zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180510022
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Ach ja, zal voor de defacto meest hetero-apps ook best veel fake zijn.
ja dat ben ik niet gewend als ik hem op mannen heb staan :P

Het zorgt dat ik allemaal wat minder zin heb om tijd te stoppen in de andere kant en dan een beetje vast loop
pi_180510085
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:06 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar als ik al niet warm word van je foto ga ik je ook niet liken
Dat lijkt me logisch
Tja dat het geen goede strategie is, is iets anders. :P Maar ik denk wel dat het meisje uit de supermarkt dat je wel aanspreekt ook op een Tinderprofiel oninteressant zou kunnen overkomen. Mensen in Tinderprofielen lijken gewoon ineens heel erg op elkaar, waarbij er een paar subtypes te onderscheiden zijn.

Denk dat iedereen daar wel tegenaan loopt, maar als er al zo weinig aanbod is qua profiel is het wel extra frustrerend natuurlijk.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:19:54 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180510143
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:13 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat ben ik niet gewend als ik hem op mannen heb staan :P

Het zorgt dat ik allemaal wat minder zin heb om tijd te stoppen in de andere kant en dan een beetje vast loop
Gewoon een keertje op vakantie gaan naar Bulgarije. Wemelt hier van de lesbiennes _O-
pi_180510213
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, was inderdaad een eerste date. En het is ook nog eens een ruimschoots volwassen vrouw.
Kwa leeftijd dan... want verder is het erg onvolwassen.
pi_180510260
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:11 schreef Allures het volgende:
Nou ik ben momenteel ook iemand aan het ghosten want ik had al 3x gezegd dat ik het toch niet zag zitten om af te spreken en dat het voor mij hier wel bij mocht blijven en nu krijg ik om de dag 'hoe gaat het'of memes met katten
Ik heb geen zin om zo veel tijd te stoppen in iemand die ik nooit ontmoet heb en niet ga ontmoeten en ik weer echt niet hoe ik dat nog duidelijker kan zeggen dus nu reageer ik maar niet meer :?
Ja, maar eigenlijk is het ook het beste om als je daar bent meteen te unmatchen/blokken. No hard feelings, maar je hebt het druk genoeg, toch?
pi_180510347
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Meestal probeer ik binnen 1 a 2 weken toch wel iets af te spreken. Vorige week maandag "gematched", dus redelijk korte termijn nog.

Verder liep het prima(naar mijn idee), interesse over en weer en ze wilde afspreken, dus gepland, eerst dinsdag, maar gisteren bleek het mooier weer te worden, dus verschoven. En toen was ze "ziek".

Kreeg al iets van argwaan, maar zie (soms) teveel van het goede in de mens. Dus dacht, komt wel goed. Ehm, nee, niet dus.
Of ze was al aan het daten en dat loopt nu lekker. Kan ook he.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:28:27 #187
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180510388
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:17 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon iemand die er wat meer uit springt. Dat is toch niet gek?
En als ik toch mag kiezen en liefst een met een beetje een speklaagje :9

Als ik door Tinder scroll heb ik het idee dat ik 12x keer het zelfde meisje zag met hooguit een keer een andere haarkleur
OKC lijkt me meer wat voor jou. Maar kan me niet voorstellen dat je die niet kent.

Als ik door tinder heen swipe kom ik tot de conclusie dat de surf scene hier in Nederland echt immens moet zijn btw :D
pi_180510432
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:35 schreef slangebek het volgende:

[..]

Volgens mij wil jij het heel goed en netjes allemaal aanpakken. Daar word je helaas op Tinder snel bij afgestraft. Misschien ruwer en directer zijn met afspreken? Ik persoonlijk vind een week te lang. Als je veel keus op Tinder hebt en al andere date wil je niet teveel moeite doen. Al helemaal niet als je al andere date en niet wilt dat die zien dat je met een andere boy van Tinder chat- dan is even snel een andere date als tussendoortje het beste om meteen op de dag zelf af te spreken. Ik ben zelf ook te lui om een week te moeten chatten als ik meer mensen op dat moment date, teveel energie. Als je elkaar in het echt hebt gezien, en 2dates hebt gehad en ik vind de persoon leuk dan chat ik graag en besteed ik graag mijn energie aan die persoon met chatten.
Dat hangt er heel erg vanaf. De een wil liever snel daten, de ander minder snel. Maar zoiets voel je aan als het goed is.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:31:47 #189
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180510470
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:28 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

OKC lijkt me meer wat voor jou. Maar kan me niet voorstellen dat je die niet kent.

Als ik door tinder heen swipe kom ik tot de conclusie dat de surf scene hier in Nederland echt immens moet zijn btw :D
Zag er altijd wel leuke meisjes maar vind de hele opzet van OKC zo kut dat ik er resoluut mee ben gekapt.
pi_180510513
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zie mijzelf niet zo snel in een serieuze relatie belanden (of hij moet wat meer aan de open kant zijn) maar ik ga absoluut niet weken daten zonder seks te hebben. Als die dan opeens op niets blijkt te trekken is het een enorme tijdsverspilling geweest :')
dat snap ik, maar dat is toch niet iemand uit testen met seks? Dat is gewoon kijken of je matched, zoals je dat op elk gebied doet als je date
[/quote]

Testen is voor mij hetzelfde als kijken of er een match is , dus ja ik heb sex om te kijken of er een match is.

Je test toch altijd in het begin iemands zijn reactie in alles om te kijken of er een match is? Al vraag je op wat val je, of wat heb je vandaag gedaan: dan test je ook onbewust of iemand bij je past door zijn of haar reactie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2018 11:35:16 ]
  maandag 16 juli 2018 @ 11:36:00 #191
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180510566
Testen mag best meerdere keren gebeuren overigens. Kan altijd eens iets niet helemaal lekker lopen. Eerste keer met broodmeisje was helemaal niets (combi van beide te veel alcohol, niets gegeten en vermoeidheid) maar daarna in minder dan een dag vijfmaal waarbij onzer beide verwachtingen volledig overtroffen zijn.
pi_180510572
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:01 schreef Allures het volgende:

Serieus wie heeft er nou seks als test :?
Die snap ik ook niet helemaal. De kans dat het vanaf het begin top is, is klein. En echt goede seks heb je uit verbinding en wat doet mevrouw: eerst testen voordat ze zich openstelt.

Mannen hebben er geen probleem mee, maar als dating tactiek lijkt het mij ideaal om mooie kansen mee te verneuken.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:37:44 #193
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180510610
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die snap ik ook niet helemaal. De kans dat het vanaf het begin top is, is klein.
Ben ik het absoluut niet mee eens.

quote:
En echt goede seks heb je uit verbinding
Mening, dus niet presenteren alszijnde een feit.

quote:
en wat doet mevrouw: eerst testen voordat ze zich openstelt.

Mannen hebben er geen probleem mee, maar als dating tactiek lijkt het mij ideaal om mooie kansen mee te verneuken.
Wederom, hangt er maar net vanaf wie je bent, wat je doet, waar je naar op zoek bent en hoe de tegenpartij daarin staat.
pi_180510664
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben ik het absoluut niet mee eens.

[..]

Mening, dus niet presenteren alszijnde een feit.

[..]

Wederom, hangt er maar net vanaf wie je bent, wat je doet, waar je naar op zoek bent en hoe de tegenpartij daarin staat.
Moet ik echt een disclaimer hebben dat wat je hier post meestal gewoon een mening betreft?

Prima dat jij een andere mening hebt. Ik blijf erbij dat eea gekunsteld op mij overkomt.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:41:34 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180510683
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Moet ik echt een disclaimer hebben dat wat je hier post meestal gewoon een mening betreft?

Prima dat jij een andere mening hebt. Ik blijf erbij dat eea gekunsteld op mij overkomt.
Een mening verpak je als een mening niet als een feit. 'Echte seks heb je uit verbinding'. Succes daar een mening uit te halen.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:43:22 #196
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180510711
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn "zieke" date is waarschijnlijk helemaal niet ziek (geweest). Wilde vanochtend vragen hoe het ging en ik was geblokkeerd.. :{.

*zucht -O-
Ah nee he -O- Hoe komt dat nou toch steeds. Vond het juist zo leuk dat je positief was.

Waar had je deze gevonden, Tinder ook weer?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180510790
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Liever een open broek dan een open boek :~
_O-
-
pi_180510972
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Een mening verpak je als een mening niet als een feit. 'Echte seks heb je uit verbinding'. Succes daar een mening uit te halen.
Het is lekker weer. Waar je je maar druk om wil maken. ;)

Wat goede seks is, is per definitie een mening zou ik denken, maar als jij denkt dat daar ook een feitelijke component in zit, ook goed.
pi_180510987
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:28 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

die vond ik fijn ja maar nu niet meer. Je kunt niet meer gewoon je berichten lezen en dat werkt echt super super irritant.
Die valt nu in de categorie 'door 12 hoepels voor je kunt praten'
pi_180511007
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Tja dat het geen goede strategie is, is iets anders. :P Maar ik denk wel dat het meisje uit de supermarkt dat je wel aanspreekt ook op een Tinderprofiel oninteressant zou kunnen overkomen. Mensen in Tinderprofielen lijken gewoon ineens heel erg op elkaar, waarbij er een paar subtypes te onderscheiden zijn.

Denk dat iedereen daar wel tegenaan loopt, maar als er al zo weinig aanbod is qua profiel is het wel extra frustrerend natuurlijk.
Ja maar als ik hem op mannen en vrouwen zet zijn er 12 types of zo. Als ik hem op alleen vrouwen zette maar 3. En dat zijn ze alle 3 niet voor mij ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')